Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παντως και αυτοι δεν ξεφυγαν απο την <καταρα της ακτοπλοιας> και μετα απο 60 χρονια δραστηριοτητας στην ακτοπλοια και αλλα τοσα απο ιδρυσεως με τα παναδικα  μεχρι τοτε, εσβησαν απο τον χαρτη, οπως παρα και ολοι οι  αλλοι οπως ,Τυπαλδοι, Ποταμιανος ,οικογενεια τογια, αγουδημοι, καραγιωργης, φραγουδακης,αγαπητοι,ευθυμιαδης ,βεντουρης κατα 80%,Αλλα ουτε και οι Λαικης βασης εταιρειας αντεξαν ουσιαστικα Μινοαν. Ναξιακη, Αντεσι, Νελ ουσιαστικα,παρολη την μονοπωλειακη εκματαλευση  δεν τα καταφεραν.Αρα η ακτοπλοια ειναι δυσκολη μπιζνα τελικα

Γιατί, άντεξε η ΑΝΕΚ? Μάλλον πνέει και αυτή τα λοίσθια, από ό,τι φαίνεται. Λυπάμαι που το λέω.

Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτική και σωστότατη ανάλυση, φίλτατε Proud!!!

Με μερικές διαφορετικές αποφάσεις, μπορεί και να μιλάγαμε σήμερα για τη Strintzis Lines, ως τη μεγαλύτερη (ελληνική) ναυτιλιακή εταιρεία, στην Αδριατική αλλά και στο εσωτερικό.

Ίσως τα πλοία της να μην είχαν την πολυτέλεια άλλων νεότευκτων (π.χ. Palace), αλλά στη ναυτοσύνη των πληρωμάτων της και στην εξυπηρέτηση των επιβατών της, δεν την έφτανε κανείς άλλος, ούτε οι υπόλοιπες μεγάλες της εποχής (ίσως μόνο ο Καραγεώργης στα φόρτε του ...)!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγω οτι δεν πρέπει να μπερδεύουμε ανόμοια πράγματα. Αλλο lines, άλλο ferries. Οι πρώτοι είχαν καινοτομήσει σε αρκετά δρομολόγια που μετα οι επόμενοι ακολούθησαν.

Link to comment
Share on other sites

Οπως λεμε αλλο Γιαννης κι αλλο Γιαννακης? ;) η ferries ηταν μια διαδοχος κατασταση της lines-σε τοπικο επιπεδο-στην οποια οπως ειπωθηκε συμμετειχε πολυς κοσμος απο την προηγουμενη εταιρεια.Οχι με την παρουσια του Μακη μεν αλλα με την ανοχη του καθως χρησιμοποιησε κοινο ονομα και logo (Σ) .Αντιθετα με την Blue Star η οποια εχασε το Στριντζαιο B) αρωμα της σχεδον αμεσως και εγινε κατι εντελως νεο και απροσωπο(με την εννοια οτι δεν εκρυβε πλεον πισω της καποιον παραδοσιακο εφοπλιστη).

Link to comment
Share on other sites

το μονο κοινο ηταν το ονομα και η δραστηριοποιηση στην κεφαλονια. σαν νοοτροπια, εταιρικη κουλτουρα κλπ δεν ειχαν καμμια σχεση (για τους λογους που εχουμε πει πολλες φορες).

ελειπαν και τα κεφαλαια, ελειπαν και οι σωστοι ανθρωποι στο τιμονι. οχι μονο ο μακης, αλλα και ο σακελης που ηταν οι πρωτεργατες της πορειας της strintzis lines.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Μάλλον πρώιμη απεικόνιση του Superferry europe από μπροσούρα των Ολλανδικών ναυπηγείων. Παρατηρούμε ότι η τσιμινιέρα Αριαδνοφέρνει λίγο (χωρίς το καπέλο), και οι κόκκινες γραμμές έχουν διαφορετικό στυλ από τη μπροσούρα της εταιρείας

Link to comment
Share on other sites

Superferry Europe? Δεν θυμάμαι να υπήρξε ποτέ τέτοια ονομασία για το μετέπειτα BS1 .......

 

Το αρχικό του όνομα, στην μπροσούρα που κυκλοφορούσε μέσα στα πλοία της S.L το '99, το όνομά του ήταν Superferry Atlantic (και του αδελφού του Superferry Pacific)


Και για την ακρίβεια εδώ η μπροσούρα του '99-'00, εδώ τα 2 αδελφά μαζί και εδώ τα σχέδια 

Link to comment
Share on other sites

Και όμως George, κάτι μου θυμίζει ... Πρέπει να είχα κάπου διαβάσει κάτι τέτοιο. Δε θυμάμαι όμως το όνομα του δεύτερου και εάν ήταν προγενέστερη ή μεταγενέστερη ιδέα από το Atlantic ...

Link to comment
Share on other sites

Προγενέστερα ονόματα ήταν τα EUROPE, παιδιά. Για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πριν δλδ καταλήξει η εταιρία στα ATLANTIC και PACIFIC. Δεν είχε άλλο όνομα εκτός από το EUROPE όμως. Αριθμούς είχε βάλει. SUPERFERRY EUROPE 1 ήταν το ένα, και EUROPE 2 το άλλο. :)

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε πως και ένα εκ των paros/naxos ,δεν θυμαμαι ποιο αλλα ειχα δει φωτο ,ήταν να πάρει το όνομα blue star santorini....Μάλιστα είχε σκαλίστει το όνομά αλλά μετά έπεσε. ...πλαστική !!..

Link to comment
Share on other sites

Και τα Superferry Chios, Mykonos τα πήρε μαζί του στην HSW ο Στρίντζης και τα αποπεράτωσε ως Ν. Μυκονος, και Ν.Χιος.

Βεβαια αυτά είναι πιο μεταγενέστερα άρα και πιο γνωστά..

Link to comment
Share on other sites

Καλα μαζι του δεν τα πηρε για αποζημιωθηκε για αυτα που δεν χτιστηκαν στην ωρα τους κ τ αφησαν κ εφτιαξαν τα αλλα στην κορεα!κ μετα τα πληρωσε η hellenic κ τα εβγαλε

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Φωνάζαμε με το Στρίντζη, αλλά ο Στρίντζης ήταν Στρίντζης. Τώρα;

 

μεγαλη κουβεντα ειπες φιλε.

αυτα να τα βλεπουμε ολοι και στην κεφαλονια και το θιακι. μονο οταν χαθει κατι,  το εκτιμας.

 

οι στριντζαιοι, ειτε ως lines, ειτε στη μικροτερη εκδοχη ως ferries δεν μπορουν να συγκριθουν με κανεναν απο τους τωρινους.

 

χωρις να θελω να ωραιοποιησω καταστασεις ή να ξεχασω πραγματα που κατα καιρους μας εκνευριζαν (μονοπωλειο για πολλα χρονια, απουσια εκπτωσεων και προσφορων πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, εξουδετερωση μικροτερων ανταγωνιστων και μικρων περιφερειακων γραμμων, τα καραγκιοζηλικια με τις υποτιθεμενες επαναδρομολγησεις του επτανησος, η αποχωρηση νυχτα και απο πορο και απο πατρα κλπ), η συχνοτητα δρομολογιων, η σταθερη παρουσια και η ποιοτητα των πλοιων ακομη και στις εποχες του πιο ισχυρου μονοπωλειου, δεν συγκρινονται με αυτα που ζουμε τα τελευταια χρονια.

 

τα εχουμε αναφερει κατα καιρους και στα θεματα των γραμμων και στα θεματα των εταιρειων, απο οποια πλευρα και να το πιασεις (ηλικια πλοιων, ταχυτητας, σταθεροτητα και εγκαιρη ανακοινωση δρομολογιων) εχουμε γυρισει δεκαετιες πισω.

 

χωρια οι "πολιτικαντικοι" καυγαδες μεταξυ των εταιρειων, αλλα και το χροντρο δουλεμα που πεφτει στον κοσμο.

 

 

ΥΓ: αληθεια εκεινοι που εβριζαν τους στριντζαιους στο θιακι, οτι καταδικαζουν το νησι σε απομονωση και υπαναπτυξη και εκεινοι στην κεφαλονια που παροτρυναν επιβατες και μεταφορεις να πηγαινουν με τους ζακυνθινους (ή τον μιμμη και τον τζανετατο) και οχι με τους στριντζαιους, που ειναι τωρα; (δεν αναφερομαι σε απλο κοσμο, αλλα σε θεσμικους παραγοντες).

 

οταν καναμε 3μισυ ωρες πατρα πισαετο και 4 για βαθυ ηταν ασχημα, τωρα που κανουμε τρεις απο κυλληνη δεν μιλα κανεις.

το ιδιο και στην κεφαλονια απο 1.20' ο πορος και 2.40' η πατρα (ντοκο ντοκο) φτασαμε στο 1.40 τον πορο (μονο)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω, το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον κόσμο είναι τα ασταθή δρομολόγια και η έλλειψη προγραμματισμού.

 

Χαρακτηριστικά θυμάμαι, να κλείναμε την άνοιξη εισιτήρια Ιταλία-Πάτρα-Σάμη για το φθινόπωρο ξέρωντας, πως τα δρομολόγια θα τηρηθούν ακριβώς όπως αναφέρονταν στην μπροσούρα που έβγαινε λίγο μετά τα χριστούγεννα! Επίσης, οι καθυστερήσεις, ακόμα και κατακαλόκαιρο, εκτός ορισμένων ακραίων περιπτώσεων καιρού (αλλά, πράγματι ακραίων!!!), απλώς δεν υφίσταντο!!! Τα πλοία από την Ιταλία δένανε 19:30 στην Πάτρα και πάντα, μα πάντα, προλαβαίναμε το δρομολόγιο των 20:30 για τη Σάμη.

 

Πού αυτά τώρα; Πρέπει να υπολογίζεις μερικές ώρες για ρεζέρβα. Και όσον αφορά τη συνέπεια, καλύτερα να μην το συζητήσουμε ... Δεν ξέρεις καν, εάν θα τηρηθούν τα δρομολόγια της επόμενης εβδομάδας!

 

Συμφωνώ, πως το τέλος της οικογενειακής δραστηριότητας στα δύο όμορφα νησιά μας, ήταν πολύ άκομψο και δεν ταιρίαζε στο βάρος του ιστορικού αυτού σινιάλου.

Αλλά, τουλάχιστον, για δεκαετίες ολόκληρες είχαμε, με εξαίρεση ίσως τις γραμμές της Κρήτης, την καλύτερη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία της Ελλάδας!!! Ασφαλή και άνετα πλοία, πεντακάθαρα, συνεπέστατα, πληρώματα ναυτικά, που τα εμπιστευόσουνα, ευγενικά και όλα αυτά, χειμώνα καλοκαίρι. 

 

Υ.Γ.: Και κάτι άλλο: Ο Στρίντζης, με τα πολλά πλοία του, έδινε δουλειά σε πάρα πολλούς Κεφαλλονίτες και Ιθακήσιους. Ήταν πολύ ωραίο αίσθημα, να ανεβαίνεις στην Ιταλία στα μπλε πλοία και να συνομιλάς αμέσως με ανθρώπους από τα γειτονικά σου χωριά. Πάνε αυτά τώρα ...

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

νομιζω οτι ηταν ο πρωτος καπετανιος του κεφαλληνια και απο τους ανθρωπους που συνεβαλαν στο να καθιερωθει η οικογενεια στριντζη στην ακτοπλοϊα της κεφαλονιας, στις δεκαετιες του 60 και του 70

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Απεβίωσε ο πλοιοκτήτης Χαράλαμπος Στρίντζης του Δημοσθένη

Quote

Σήμερα 19-9-2019 απεβίωσε σε ηλικία 65 ετών ο πλοιοκτήτης Χαράλαμπος Δημοσθένη Στρίντζης ύστερα από άνιση μάχη. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος και στέλεχος της οικογενειακής επιχείρησης όπου εργάστηκε και προσέφερε επί σειρά ετών .Ήταν προσηνής και αγαπητός από όλους ,οικογενειάρχης, και προπάντων αγαπούσε το Ληξουράκι όπως κανείς άλλος. Η οικογένεια και οι φίλοι του με οδύνη  του εύχονται “καλό ταξίδι” στις θάλασσες του σύμπαντος.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 months later...
2 hours ago, margaritis24 said:

Φανταζομαι δεν τον ρωτησαν πως θα το κανουν η δε θα ειπε την αποψη του..

Μπορεί να φαινόταν μπροστάρης ο Μάκης Στρίντζης στην παλιά οικογενειακή εταιρεία, αλλά υπήρχαν και τα υπόλοιπα αδέλφια της οικογένειας (μαστρο Παναγής, καπτα Μπάμπης κλπ), που συμμετείχαν ενεργά στις αποφάσεις και στη λειτουργία της εταιρείας (Strintzis Lines)

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και ισχύει αυτό, ο κ. Γεράσιμος ήταν η κεφαλή και η πορεία του έχει δείξει τις ικανότητες του, αλλά πέρα από την κεφαλή, υπάρχει και το σώμα.

Και η Strintzis Ferries από τη δική μου, αμερόληπτη αλλά και χωρίς γνώσεις οπτική, ήταν μία εταιρεία σταθερή, που θέλησε να βοηθήσει τον τόπο της και ταυτόχρονα να μη μπει μέσα, αλλά να κερδίσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...