Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

οι κεφαλονιτες (και οι θιακοι) να τα βλεπουν αυτα.

ας θυμηθουν οι παλιοτεροι τι εσουρναν στους στριντζαιους (και lines και ferries) και ποσο και πως, αρκετοι... μεγαλοσχημοι εκαναν αβαντα στους ανταγωνιστες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
7 hours ago, Nick the Greek said:

με το πλοίο αυτό για παράδειγμα, η εταιρεία δοκίμασε γραμμή Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο - Αστυπάλαια - Κώ - Ρόδο.

Το εγχειρημα δεν τσουλησε ιδιαιτερα. Αν δεν κανω λαθος, το Sun εμεινε μονο δυο σαιζον στη γραμμη αυτη.

Αν θυμαμαι καλα. δεν καταφερε να αποσπασει μεριδιο στις μεταφορικες (προτιμουν πειραια, για τους γνωστους λογους που εχουμε αναφερει σε πολλες περιπτωσεις), αλλα και για τους επιβατες, ο χρονος ταξιδιου δεν ηταν ανταγωνιστικος σε σχεση με τον Πειραια.

τα δωδεκανησα ηταν διακαης ποθος της εταιριας και του Μακη προσωπικα. Απο Πειραια οχι απο Ραφηνα. Αυτο το καταφεραν μετα την πωληση στην Attica, περα απο την συντομη παρουσια με το ionian sea την περιοδο '93 -'94.

Ο λογος που δεν ηρθαν Πειραια, περα απο τις αντιδρασεις των αλλων παικτων, ειναι οτι το τιμημα θα ηταν η απωλεια του μονοπωλιου στην Κεφαλονια. Κανεις δεν το εχει πει ποτε δημοσια, αλλα η αισθηση που εχω ειναι οτι δεν ηθελαν ρισκαρουν τετοιο ενδεχομενο

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή φοβήθηκαν αντίποινα (με τη δρομολόγηση πλοίου στη Κεφαλλονιά) από ακτοπλοϊκή εταιρεία του Αιγαίου που σκόπευαν να ανταγωνιστούν;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση πως μετά την "αποτυχία" του εγχειρήματος Ραφήνα-Δωδεκάνησα, το Ionian Sun (btw, τί όμορφο σκαρί ήταν αυτό!) έκανε γύρω στα 1993 αν θυμάμαι καλά δρομολόγια από Πειραιά- δεν είμαι όμως σίγουρος εάν ήταν προς Δωδεκάνησα.

Πάντως σε κάθε περίτπωση ήταν δύσκολο να πετύχει το συγκεκριμένο εγχείρημα από Ραφήνα και με το συγκεκριμένο πλοίο, όταν οι τοπικές - και όχι μόνο- μεταφορικές προτιμούσαν τον Πειραιά (να θυμίσω φυσικά στους νεώτερους ότι τότε δεν υπήρχαν Αττική Οδός, περιφερειακή Υμηττού, κλπ), και επιπλέον ο επιβάτης είχε εκείνη την εποχή πολύ πιο "λουξάτες" και γρήγορες επιλογές από τον Πειραιά για να πάει στην Κω και τη Ρόδο (όπως τα "Πάτμος", "Ρόδος" - την δε επόμενη χρονιά μπήκε και ο Αγούδημος με τα εξαιρετικά τότε "Ροδάνθη" και "Μαρίνα")

Edited by Neptune
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στη Μύκονο το έβλεπα να έρχεται γεμάτο τότε αλλά βέβαια το καλοκαίρι σχεδόν όλα γεμίζουν. Και φυσικά αν άδειαζε το μισό στη Μύκονο, το υπόλοιπο καθίστατο αντοικονομικό. Οι αναχωρήσεις του από τη Ραφήνα ήταν στις 1400 το μεσημέρι(Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή) και στα δρομολόγια κορμού του Κάμιρος και του Ιάλυσσος ήταν ανταγωνιστικό(εκείνα αναχωρούσαν 1300 από τον Πειραιά), όμως τότε είχαν εισέλθει ήδη στις γραμμές τα Ρόδος και Πάτμος με απ΄ ευθείας προσεγγίσεις για Κώ και Ρόδο, οπότε ο κόσμος προτιμούσε αυτά που έφευγαν στις 1800 από τον Πειραιά. Τις Κυριακές έκανε και ένα Άνδρο - Τήνο - Μύκονο με αναχώρηση 1300 από τη Ραφήνα και 1830 από τη Μύκονο.

 

Στη γραμμή αυτή έκατσε μία χρονιά, η δεύτερη που θυμάσαι pilot υποπτεύομαι πως είναι λίγα χρόνια αργότερα, γύρω στο 1997 που έκανε Ραφήνα - Σύρο - Πάρο - Νάξο - Κατάπολα.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, pilot said:

Έχω την αίσθηση πως μετά την "αποτυχία" του εγχειρήματος Ραφήνα-Δωδεκάνησα, το Ionian Sun (btw, τί όμορφο σκαρί ήταν αυτό!) έκανε γύρω στα 1993 αν θυμάμαι καλά δρομολόγια από Πειραιά- δεν είμαι όμως σίγουρος εάν ήταν προς Δωδεκάνησα.

 

 

10 hours ago, proud_ionian said:

απο την συντομη παρουσια με το ionian sea την περιοδο '93 -'94.

το ionian sea ταξιδεψε καποιους μηνες απ στα δωδεκανησα απο πειραια. εκεινη την περιοδο

βγηκε μετα απο την επιστροφη του απο τη ναυλωση στην Τυνησια, κατα τα τελη φθινοπωρου και καποια στιγμη μεσα στο 1994 πουληθηκε σε GA & ΔΑΝΕ

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nick the Greek said:

Στη γραμμή αυτή έκατσε μία χρονιά, η δεύτερη που θυμάσαι pilot υποπτεύομαι πως είναι λίγα χρόνια αργότερα, γύρω στο 1997 που έκανε Ραφήνα - Σύρο - Πάρο - Νάξο - Κατάπολα

Έχεις απόλυτο δίκιο!

Link to comment
Share on other sites

On 3/8/2021 at 9:55 PM, proud_ionian said:

το μονο μειονεκτημα που ειχε ηταν η ταχυτητα του (19 με το ζορι). γι' αυτο και εφυγε. υπο αλλες συνθηκες, αν δεν ημασταν στη φρενιτιδα νεοτευκτα/ταχυτερα σε καθε γραμμη, πιθανον να ειχε μεινει στις γραμμες της νοτιας αδριατικης.

oι "αλλες συνθηκες" εχουν να κανουν και με τα γενικοτερα ανοιγματα της εταιριας εκεινη την περιοδο.

Βρισκομαστε στις αρχες του 1999. 

Μεσα στο 1998  εφερε δυο πλοια. Το δευτερο τριμηνο, το Ionian Victory (μετεπειτα Blue Sky/Ionian Sky) το οποιο προλαβε τη σαιζον και το τριτο τριμηνο το Superferry Hellas, το οποιο βγηκε τον Ιανουαριο του 2019. Αρχες του 1999, η εταιρια ειχε σε εξελιξη 3 ναυπηγησεις σε δυο διαφορετικες χωρες (τα Superferry Pacific, Supeferry Atlantic & Superferry Ithaki (τα μετεπειτα Blue Star 1, Blue Star 2 και Blue Star Ithaki).

Το 1994 η Strintzis Lines (ΓΡΑΜΜΑΙ ΣΤΡΙΝΤΖΗ) εισηχθη στο χρηματιστηριο. Απο τα μισα του 1998 μεχρι την ανοιξη του 1999 η εταιρια εκανε roadshows σε επενδυτες για να μαζεψει λεφτα (δε θυμαμαι ακριβως τη χρονολογικη σειρα των γεγονοτων, αλλα ετρεχαν παραλληλα. Χωρις να γνωριζω κατι, εχω την αισθηση οτι η πωληση του Ionian Star μπορει να ηταν υποδειξη των τραπεζων και των χροιματοοικονομικων συμβουλων, προκειμενουν να μειωθει ο δανεισμος και να αποκτησει ρευστοτητα.

 

On 2/28/2021 at 8:13 PM, proud_ionian said:

Γκρινιαζουμε σημερα και λεμε οτι οι ελληνικες εταιριες εχουν "παραιτηθει", δεν δοκιμαζουν νεες γραμμες και βολευονται με το status quo.

Εδω εχουμε μια οικογενειακη περιφερειακη εταιρια, που τολμησε και ανοιχτηκε. Πηγε στην Ancona 4 μολις χρονια μετα τον Καραγεωργη και πολυ πριν πανε οι κρητικες εταιριες, καθιερωθηκε στις γραμμες ιταλιας γιουγκοσλαβιας πριν ο πολεμος διαλυσει τη χωρα αυτη σε κρατιδια και οντοτητες, δοκιμασε να παει στη ραφηνα απο τα τελη των 70s και καθιερωθηκε στα μεσα των 80s, πηγε στην Ιρλανδια και ολα αυτα με πλοια διαμαντια.

Ειχε το ανθρωπινο κεφαλαιο, την τεχνογνωσια και τις διασυνδεσεις για να δυναμωσει και να επεκταθει, ελειπαν, απο καποιο σημειο και μετα, τα κεφαλαια και η ομοφωνια των μετοχων.

αξιζει να διαβασει κανεις παλιοτερα ποστ σε αυτο το τοπικ, για δει τα παραπανω αναλυτικα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αλλος ενας απο τους στριντζαιους, ο καπτα μπαμπης ο στριντζης, εφυγε απο τη ζωη,

το αναφερουν οι κεφαλονιτες καραβολατρες και αλλα κεφαλονιτικα groups στο fb.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διαφήμιση της Strintzis Lines από τα μέσα της δεκαετίας 90.Κρουαζιέρα στην Αδριατική.Πισίνα,φαγητό,καζίνο,ντίσκο,παιδότοπο,μαγαζιά,γυναίκες..Για όλα τα γούστα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα σε όλους!

 

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Η Στρίντζης Lines όταν έγινε Blue Ferries, έκλεισε λόγο ποικονομικών προβλημάτων; Επίσης η Blue Ferries ήταν θυγατρική της Strintzis σωστά;

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

H Strintzis Lines εξαγοράστηκε από τις Επιχειρήσεις Αττικής, νυν Attica. Τα παλιά πλοία έγιναν Blue Ferries και τα νεότευκτα που είχε παραγγείλει έγιναν Blue Star. Για τα υπόλοιπα διάβασε παρα πίσω αυτό το τοπικ, το τοπικ της Blue Star και των πλοίων.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
26 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

 Ενώ αν θυμάμαι σωστά εκτός από Ελληνική σημαία μόνο Κύπρου είχε ο Στρίντζης 

Σινιάλα στις μπάντες πρωτοέβαλε το Ionian Galaxy και από το 1990 όλα τα υπόλοιπα.

Εκτός από το Ionian Star (του 1992) που ήρθε ναυλωμένο αρχικά και είχε ιταλική σημαία, όλα τα άλλα με Ελληνική τα θυμάμαι. Νομίζω μόνο το Sun είχε Κυπριακή όταν πρωτοήρθε και μετά από κάνα δυο σαιζόν έβαλε Ελληνική.

Link to comment
Share on other sites

Κυπριακή είχαν και το Victory, το Bridge και νο διορθώσω τον εαυτό μου Μάλτα είχε σηκώσει για λίγο το Superferry στα πλαίσια της ναύλωσης στην Ιρλανδία και θυμάμαι ότι το είχα συναντήσει και στην Ηγουμενίτσα με τα διακριτικά Swansea Cork ferries.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...