Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σχετικα με BS ITHAKI εχω κι εγω απο καιρο ακουσει για τραγικες πληροτητες για Τηνο Μυκονο οπότε το καταχείμωνο ήτανα ναμενόμενο να το σταματήσουν και να αφήνουν ολη την κινηση από Ραφήνα. Η Συρος δεν θα εχει προβλημα με το να ενσωματωθει στο πρωινο της Παροναξιας. Το προβλημα θα ειναι στο οτι δεν θα υπαρχει καθημερινη συνδεσή της με τα αλλά 2 νησιά κάτι που γινόταν τα τελευταια 40-45 χρόνια!!Τωρα θα βασιζεται στα ενδοκυκλαδικα που θα πρεπει να αλλαξουν λιγο.

Για επιστροφή από Συρο προς Πειραιά, εφόσων μείνει ως έχει ο πρωινός απόπλους από Πάρο στις 10.45, θα φευγει από Συρο 12.10 για να περνά φανάρια Πειραιά για μέσα στις 15.50 περίπου. Δεν το βρίσκω κακό.

Σχετικά με το να κάνουν νυχτερινό το δρομολόγιο επιστροφής από παροναξία, προφανως σκέφτηκαν τί νόημα εχει να φτανει 00.30-01.00 Πειραιά (κατι που θα συνεβαινε με την ενσωματωση και της Συρας)? Ας φτάνει Πειραιά κατα τις 5.30-5.45 το πρωί και να εχει και ταχυτητες κατω των 20 τη νυχτα που δεν θα βιάζεται.. Αυτά όλα βέβαια θα πρέπει να σταματήσουν από τα τελη Μαρτίου και μετά..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 641
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Αν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ αποσυρθει οριστικά, η ραφήνα μένει με 4 βαπόρια το καλοκαίρι και ίσως επανεξετάσει η blue star το αν θα κατέβει το καλοκαίρι το ΙΘΑΚΗ Παροναξία από Ραφήνα ή αν θα μείνει Α-Τ-Μ.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

σιγουρα θα το επανεξετασει....και να βαλει μια παρο μετα την μυκονο και νετα.....και μετα φυσικα, θα αλλαξει και το τζετ τα δικα του...αλλα βγαινουμε off...ολα θα εξαρτηθουν απο την πηνελοπη...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Υπαρχει καποιος χρονικος οριζοντας για τις ετησιες των μικρων του ομιλου και του ΔΙΑΓΟΡΑ?Αλλες χρονιες πριν τις γιορτες ξεκιναγαν οι ετησιες και τωρα εχουμε φτασει αρχες Φεβρουαριου και κανενα δεν εχει δεσει.

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΘΑΚΗ, αν δεν έχει αλλάξει κάτι, είναι να σταματήσει 27 Απριλίου. Από κει και πέρα, χωρίς να ξέρω κάτι, υποθέτω πως μέχρι τότε και λόγω του ότι το Πάσχα πέφτει αργά, θα έχουν ολοκληρωθεί οι ετήσιες και των ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ ώστε να βγει και το ΔΗΛΟΣ για εκείνες τις μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολογια του ΙΘΑΚΗ απο Παρασκευη 15 Μαρτιου αυξανουν ταχυτητα και επανερχονται στα παλια ωραρια (Συρο σε 3.40' κλπ). 

 

Τα δρομολογια Παροναξιας απο 17/3 επισης αλλαζουν. Αποπλους απο Σαντορινη 15,30 (αντι για 19,30) και μεγαλυτερη ταχυτητα ταξιδιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ BLUE STAR PATMOS ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

 

Η Blue Star Ferries με χαρά ανακοινώνει τη συμπλήρωση ενός χρόνου συνεχούς επιτυχημένης παρουσίας από τη δρομολόγηση του νεότευκτου και υπερσύγχρονου πλοίου BLUE STAR PATMOS στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.

 

Το ολοκαίνουργιο λαμπρό αστέρι του στόλου ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στις 11 Ιουλίου 2012 στη γραμμή του Β.Α. Αιγαίου και στον ένα χρόνο παρουσίας του σημείωσε μεγάλη επιτυχία στη γραμμή, κερδίζοντας την προτίμηση του επιβατικού κοινού και των επαγγελματιών μεταφορέων.

 

Το BLUE STAR PATMOS από την έναρξη των δρομολογίων του πραγματοποίησε 314 δρομολόγια και μετέφερε με συνέπεια και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας 235.450 επιβάτες, 22.912 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 10.104 φορτηγά οχήματα.

 

Το BLUE STAR PATMOS ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd της Ν. Κορέας με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές και παραλήφθηκε τον Ιούνιο του 2012. Διαθέτει 90 καμπίνες επιβατών (326 κλίνες), 405 καθίσματα Αεροπορικού Τύπου, άνετους κοινόχρηστους χώρους επιβατών και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσφέρει ένα πολυτελές και άνετο ταξίδι όλο το χρόνο.

Η Blue Star Ferries εγκαινίασε τη νέα εποχή στις θαλάσσιες συγκοινωνίες της χώρας και συνεχίζει, σε μία δύσκολη στιγμή για τη χώρα, με μία επένδυση που υπερβαίνει τα 70 εκατ. Ευρώ, με στόχο τη συνεχή προσπάθεια να προσφέρει υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες με σύγχρονα, καινούργια και γρήγορα πλοία και να συμβάλλει στην ανάπτυξη των νησιών προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους.

 

Η Blue Star Ferries αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει για την προτίμηση και την επιλογή τόσο τους επιβάτες όσο και τους επαγγελματίες και ταυτόχρονα υπόσχεται ότι θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για την ποιοτική αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα Νησιά Β.Α. Αιγαίου και Κρήτη). Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 13 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.

 

Πηγη: BLUE STAR FERRIES

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η Blue Star μηπως μπορει να κανει κατι ουσιαστικοτερο απο τους πανηγυρισμους, δηλαδη να ανοιξει το ηλεκτρονικο συστημα κρατησης για την αγονη Δωδεκανησων τον Αυγουστο;

Link to comment
Share on other sites

Και έλεγα ότι κάπου έχω ξαναδιαβάσει αυτό τον τίτλο του Δελτίου Τύπου:  :)

 

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ BLUE STAR PATMOS ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

 

Η Blue Star Ferries με χαρά ανακοινώνει τη συμπλήρωση ενός χρόνου συνεχούς επιτυχημένης παρουσίας από τη δρομολόγηση του νεότευκτου και υπερσύγχρονου πλοίου BLUE STAR PATMOS στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.

 

Το ολοκαίνουργιο λαμπρό αστέρι του στόλου ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στις 11 Ιουλίου 2012 στη γραμμή του Β.Α. Αιγαίου και στον ένα χρόνο παρουσίας του σημείωσε μεγάλη επιτυχία στη γραμμή, κερδίζοντας την προτίμηση του επιβατικού κοινού και των επαγγελματιών μεταφορέων.

 

Το BLUE STAR PATMOS από την έναρξη των δρομολογίων του πραγματοποίησε 314 δρομολόγια και μετέφερε με συνέπεια και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας 235.450 επιβάτες, 22.912 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 10.104 φορτηγά οχήματα.

 

Το BLUE STAR PATMOS ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd της Ν. Κορέας με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές και παραλήφθηκε τον Ιούνιο του 2012. Διαθέτει 90 καμπίνες επιβατών (326 κλίνες), 405 καθίσματα Αεροπορικού Τύπου, άνετους κοινόχρηστους χώρους επιβατών και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσφέρει ένα πολυτελές και άνετο ταξίδι όλο το χρόνο.

Η Blue Star Ferries εγκαινίασε τη νέα εποχή στις θαλάσσιες συγκοινωνίες της χώρας και συνεχίζει, σε μία δύσκολη στιγμή για τη χώρα, με μία επένδυση που υπερβαίνει τα 70 εκατ. Ευρώ, με στόχο τη συνεχή προσπάθεια να προσφέρει υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες με σύγχρονα, καινούργια και γρήγορα πλοία και να συμβάλλει στην ανάπτυξη των νησιών προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους.

 

Η Blue Star Ferries αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει για την προτίμηση και την επιλογή τόσο τους επιβάτες όσο και τους επαγγελματίες και ταυτόχρονα υπόσχεται ότι θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για την ποιοτική αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα Νησιά Β.Α. Αιγαίου και Κρήτη). Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 13 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.

 

Πηγη: BLUE STAR FERRIES

 

 

 

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ BLUE STAR 2 ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΑΝΙΩΝ

Η Blue Star Ferries με χαρά ανακοινώνει τη συμπλήρωση ενός χρόνου συνεχούς επιτυχημένης παρουσίας από τη δρομολόγηση του υπερσύγχρονου, υψηλών ταχυτήτων πλοίου BLUE STAR 2 στη γραμμή Πειραιά-Χανίων.
Η δρομολόγηση του πλοίου προσέφερε και προσφέρει υπηρεσίες ποιότητας, αύξηση του μεταφορικού έργου της γραμμής και του εισερχόμενου τουρισμού.
Το ολοκαίνουριο λαμπρό αστέρι του στόλου ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στις 2 Μαρτίου του 2003 στη γραμμή Πειραιά-Χανίων εγκαινιάζοντας με νέους χρόνους την καινούρια εποχή στο θαλάσσιο ταξίδι στα Χανιά.
Στην μόλις ένα χρόνο παρουσία του έχει σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία και δικαίως χαρακτηρίζεται ως το πιο δημοφιλές πλοίο της γραμμής.
Πολλά ελέχθησαν στην αρχή της δρομολόγησης του πλοίου που αφορούσαν, την αποχώρηση του πλοίου τη χειμερινή περίοδο ή τη διακοπή των δρομολογίων.
Σαν απάντηση η εταιρεία με απόλυτη συνέπεια δεν έλειψε ούτε μία ημέρα από την γραμμή μεταφέροντας το πρώτο δωδεκάμηνο της δρομολόγησης 490.443 επιβάτες, 60.313 ΙΧ αυτοκίνητα και 7.765 φορτηγά.
Η Blue Star Ferries αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει για την προτίμηση και την επιλογή τους, τόσο τους επιβάτες όσο και τους επαγγελματίες και ταυτόχρονα θέλουμε να υποσχεθούμε ότι θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για την ποιοτική αναβάθμιση και την ενίσχυση της γραμμής των Χανίων

2/3/2004

 

 

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Έχουν όμως και διαφορές οι δύο ανακοινώσεις.

 

Η μια σε πρώτο πληθυντικό, η άλλη σε τρίτο ενικό.

Η μια υπόσχεται αναβάθμιση της συγκεκριμένης γραμμής, η άλλη της ακτοπλοϊας γενικώς.

 

Copy paste καθαρά, έκλεισε σπίτια και σπίτια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Πολυ χοντρο θεμα πρεπει να προεκυψε ωστε η BSF να αλλαξει ολους τους κεντρικους πρακτορες στη γραμμη Π-Χ-Μ....

Και το ερωτημα ειναι... "Δεν ηξερες, δε ρωταγες?"

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Παραμένει ως κεντρικός πράκτορας της Blue Star αλλά ως αυτόνομο πρακτορείο και όχι κάτω από την ομπρέλα του Φαέθων/Βεντούρη που λειτουργούσε μέχρι τώρα (το Φαέθων ηταν ο κεντρικός πράκτορας της εταιρείας και στα 3 λιμάνια).

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η mobile εφαρμογή κρατήσεων της Blue Star Ferries τώρα και στο Google Play

 

Η BLUE STAR FERRIES, η πρώτη Ελληνική εταιρεία επιβατηγού ναυτιλίας που εισήγαγε εφαρμογή για κρατήσεις εισιτηρίων μέσω iPhone και iPad, ανακοινώνει ότι η εφαρμογή είναι πλέον διαθέσιμη και στο Google Play.

 

Χάρη στην εφαρμογή “Blue Star Ferries”, οι χρήστες συσκευών με λογισμικό Android έχουν τώρα τη δυνατότητα να ενημερωθούν εύκολα και γρήγορα για όλα τα δρομολόγια και τις τιμές των γραμμών που εξυπηρετεί η Blue Star Ferries, καθώς και να πραγματοποιήσουν online κρατήσεις θέσεων, όπου και αν βρίσκονται.

 

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει η δυνατότητα:

 

• Κράτησης/Αγοράς με χρέωση πιστωτικής κάρτας ή

 

• Κράτησης με προθεσμία αγοράς/παραλαβής των εισιτηρίων από τα λιμενικά γραφεία της Blue Star Ferries.

 

Η εφαρμογή “Blue Star Ferries” είναι δωρεάν και είναι διαθέσιμη στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, για Smartphones και Tablets στο App Store και στο Google Play.

 

Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές. Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 13 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μάλλον δεν είχε κάνει προγραμματισμό από πριν. Έχω ακούσει ότι για να κάνεις δεξαμενισμό γενικά, πρέπει να κλείσεις πολλές μέρες νωρίτερα για να βγάλουν κι οι δεξαμενές τα προγράμματά τους. Όταν βγαίνει δεξαμενισμός τελευταία στιγμή για ένα πλοίο, αναγκαστικά η εταιρία το στέλνει όπου βρει ελεύθερη δεξαμενή. Έτσι κι η BLUE STAR στέλνει τώρα τα πλοία της όπου βρίσκει ελεύθερη δεξαμενή... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...