Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μεγάλη αύξηση παρουσιάζει η επιβατική κίνηση εν όψει των γιορτών του Πάσχα και για αυτό το λόγο η Blue Star Ferries ανακοίνωσε ότι υπάρχει διαθεσιμότητα εισιτηρίων επιβατών και Ι.Χ. αυτοκινήτων σε όλες τις γραμμές των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου που εξυπηρετούν τα πλοία της για την περίοδο του Πάσχα, εκτός:

· από Πειραιά για Δωδεκάνησα την Μ. Τετάρτη 27/04/05
· από Πειραιά για Πάρο - Νάξο την Μ. Πέμπτη 28/04/05
· από Πειραιά για Σαντορίνη την Μ. Πέμπτη 28/04/05 & Μ. Παρασκευή 29/04/05.

Οσον αφορά στη γραμμή Ραφήνας - Ανδρου - Τήνου - Μυκόνου - Πάρου, υπάρχει διαθεσιμότητα εισιτηρίων επιβατών για όλες τις ημέρες εκτός από τα Ι.Χ. αυτοκίνητα την Μ. Τετάρτη 27/04/05 και Μ. Πέμπτη 28/04/05.

Πηγη www.kerdos.gr

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 641
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

στα πρακτορεία άλλα λένε...

έψαχνα εισιτήριο για Τήνο για Μ.Παρασκευή (BS2) και το online σύστημα δεν έδινε ελεύθερες θέσεις κατάστρωμα παρα μόνο καμπίνες (ακτός αν αυτό εννοεί η εταιρία όταν λέει πως υπάρχουν εισιτήρια).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιβεβαιώνω κι εγώ τον Gpan. Μόνο καμπίνες έδινε και τελικά για την ιστορία τον πλοίο ήρθε Μύκονο με 3 ώρες καθυστέρηση. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψαν κάποιοι γνωστοί μου χθές το βράδυ με το Naxos από την Πάρο. Περιέγραφαν σκηνές rock στο πλοίο, στο οποίο είχαν τοποθετήσει πλαστικές καρέκλες ανάμεσα στις αριθμημένες... Δεκάδες διαμαρτυρίες από πολλούς επιβάτες... Πραγματικά, πως βγαίνει το πρωτόκολλο του κάθε πλοίου, είναι ακόμα μια μεγάλη απορία...

Link to comment
Share on other sites

Εστω ότι δεν υπάρχουν υπεράριθμοι. Μπορείτε να μου πείτε πως έχουν μετρήσει τους 1432 του πρωτοκόλλου των Paros-Naxos και τους 1313 του Ithaki??? Μαζί αν μετρήσουμε δεν θα βγάλουμε πάνω από 750 καθίσματα. Βεβαίως εξαιρούνται οι άσπρες πλαστικές καρέκλες.... Θα θυμόμαστε τους Απόλλωνες και θα ζηλέυουμε... Μας φάγανε τα flocafe... Γι' αυτό το λόγο γεμίζουνε τα Highspeed και όχι για την ταχύτητά τους. Τουλάχιστον αυτό είναι το δικό μου κριτήριο κυρίως σε περιόδους αιχμής.

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνώ. Τα Highspeed γεμίζουν εξαιτίας της αξιοπιστίας τους, της καθαριότητας των πλοίων, της εύρεσης της ΘΕΣΗΣ σου, της ευγένειας του πληρώματος και τέλος της ταχύτητάς τους. Αντίθετα τα BlueStar έχουν πολλά από τα πιο πάνω (ίσως όλα) όμως έχουν ένα μειονέκτημα. Ταλαιπωρείσαι αφάνταστα όταν δεν έχεις χρήματα να πληρώσεις για διακεκριμένη ή για καμπίνα. Ταλαιπωρείσαι και αισθάνεσαι ότι είσαι γουρούνι στο σακί. Τότε αναπωλείς τους Απόλλωνες. Αλήθεια. γιατί να πληρώσεις π.χ. 33€ για Πάρο στην διακεκριμένη του BS, όταν με τα ίδια ταξιδεύεις με HS και με τα μισά πέριπου πας ως άρχοντας με το Σαντορίνη??? (όταν ταξιδεύει και αν σε βολεύει η ώρα αναχώρησης). Απάντηση: Για το brand name - Και αυτή είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της Attika...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου elybero σχετικα με τα Μπλου Σταρ και σε μια αναφορα ταξιδιου που ειχα κανει το τελος Μαρτιου, τα σχολια μου αντανακλουν τα λεγομενα σου. Πραγματικα οι συνθηκες για τους επιβατες μεσα σε αυτα τα πλοια ειναι πολυ χειροτερες απο τα παλαιοτερα πλοια. Μικρα και ανηλιαγα σαλονια, ο ενας πανω στον αλλον και το κυριοτερο, ανυπαρκτος εξαερισμος. Για καταστρωματα δε μιλαω καθολου... Ειναι επισης επιεικως απαραδεκτο να προσμετρωνται στο πρωτοκολλο οι καρεκλες των Gooody's αλλα και να υπαρχει επιπλεον χρεωση Ε1.3 για να εξασφαλισει κανεις μια θεση πουλμαν! Ειναι σαν να υπονοει κανεις οτι αν δεν δωσεις αυτα τα παραπανω λεφτα, μπορει να τη βγαλεις και ορθιος. Γενικα, δεν βρισκω καμια ευχαριστηση στο να ταξιδευω με τα συγκεκριμενα πλοια, σε αντιθεση με τα Μπλου Σταρ 1 και 2 τα οποια αν και εχουν σε γενικες γραμμες το ιδιο στιλ, η κατασταση σωζεται με τα παραπανω καταστρωματα και εξωτερικους χωρους.

Οσον αφορα δε τα Χαισπιντ, προσυπογραφω την αποψη πως ενας βασικος λογος που προτιμωνται ειναι η εξασφαλισμενη θεση χωρις να πρεπει να σκοτωθεις στην επιβιβαση, χωρια δε που για ανθρωπους(που δεν ειναι και λιγοι) που το θαλασσινο η αλλο ταξιδι αποτελει αγγαρεια και χασιμο χρονου, η μειωμενη παραμονη στη θαλασσα ειναι βαλσαμο.

Link to comment
Share on other sites

Για Κυλλήνη-Πόρο ήταν το σχεδιό τους (+μερικές καμπίνες τα Παρος+Ναξος) και για το Αιγαίο εμφανώς δεν κάνουν απο άποψη χωρητικότητας.

Οταν εχει κόσμο απλά κάνεις υπομονή ή βρίσκεις καμμιά γωνιά κ την αράζεις στη μοκέτα ή στο σκαλάκι. :mad:

Κάτι αντίστοιχο βέβαια γίνεται κ με τα μεγάλα BS σε περιπτώσεις πρωτοκόλου όπου -στο εσωτερικό τους- δεν υπάρχουν ούτε διάδρομοι ούτε σκάλες ούτε τίποτα, μόνο επιβάτες παντού αλλα άλλο 1300 και άλλο 2000 άτομα.

Σε κάθε περίπτωση οι άσπρες καρέκλες (ναυτικού τύπου :D ) υπολογίζονται κανονικότατα στο θερινό πρωτόκολο.

Το Νησος Μύκονος αν δεν κάνω λάθος θα έχει σχεδόν όλο θέσεις πούλμαν, προφανώς αριθμημένες. Κατα την άποψή μου ούτε αυτό είναι λύση απλά γιατί οι θέσεις πούλμαν το λένε: το όνομά τους είναι πούλμαν κ όχι βαπόρι.

Δώστε σαλόνια στο λαό. B)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον elybero οτι όλα είναι θέμα brand name.Και η κουτσή Μαρία ξέρει το BLUE STAR ενώ κνείς πλήν εμάς τους καραβόπληκτους δεν ξέρει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Δυστυχώς προτού καν φύγουν οι ΑΠΟΛΛΩΝΕΣ ήδη έχουμαι αρχίσει και τους αναπολούμε

Σε λίγο καιρό στα ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ με την φυγή του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και του ΑΠΟΛΛΩΝΑ μια θέση στις σκάλες που οδηγούν στο γκαράζα του ΠΑΡΟΣ ή του ΝΑΞΟΣ θα είναι σαν να έκοψες Α θέση. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να φύγουν για να τα αναπολούμε!! αφού ήδη αναπολούμε αλλά πιο παλιά βαποράκια (Βλ. Μπάρι, Επτάνησος, Ολυμπία :D:( )!! Με τα μικρά Blue Star δεν έχω ταξιδέψει και δε με συγκινεί ιδέα να ταξιδέψω μαζί τους!!! Έχω κάτι φίλους από νησιά που μου λένε γιατί δεν ήρθες με το Blue Star και ήρθε με τα συμβατικά ;);) (σκυλοπνηκτες, :mad::mad::mad: όπως ονομάζουν). Έχοντας από άλλους ότι είναι πολύ αποπνικτικά τα σαλόνια των μικρών Blue Star!! Σε αντίθεση με τα μεγάλα που έχω ταξιδέψει και με τα δυο που τα σαλόνια είναι πολύ ωραία, ειδικά το πλωριό!!

Link to comment
Share on other sites

Ine anamenomeno i Blue Star na exi kali fimi ke to brand name tis na ine dimofiles afu sindeete me ta poli epitiximena prota xronia tis sto Aegeo otan ola ta alla plia itan se poli xirotero epipedo service. Ta teleftea omos xronia, opos exi ksanaipothi,i Blue Star exi pesi thima tis idias tis dimofilias tis. Afto nomizo pos prepi na ekmetalefti i Hellenic, tis opias ta plia bori na exun ola ta kaka (pou lei o logos) omos prosferun megaliteri anesi se periodous exmis. Kanis den antilegi oti ta didimakia Blue Stars ine ontos asterakia alla ama ti vagzis orthios sto ena podi apo Tino mexri Pirea, tote xanete kathe enia anesis pu ipotithete oti prosferun. To provlima ine pos to arrangement ton xoron tus ine tetio pu ke me 300-400 atoma dinun tin esthisi tu gematu (idika sto Ithaki to kalokeri prepi na pas me tin karekla su apo to spiti :D ). Afto den simveni as poume me to Aphrodite i ton Apollona i ke me to Superferry II as poume, pu rufane kyriolektika ton kosmo!I Hellenic lipon kata tin apopsi mu prepi na stoxevi sto kalitero taksidi apo plevras paramonis sto ploio. Afti prepi na ine ke i filosofia ton opion newbuildings apo do ke bros. Alloste ine kalitera 5 ores kathistos anapaftika para 3 orthios i strimogmenos!

Link to comment
Share on other sites

Ενα μεγάλο κακό που έφερε στην ακτοπλοία η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ για μένε είναι η τυποποίηση των ονομάτων των πλοίων και η αφαίρεση της προσωπικότητας τους.

Παλια ελεγες΄πήγα με το ΝΑΙΑΣ ΙΙ ενώ τώρα λες ήρθα με το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ασχέτως αν αυτό είναι το ΠΑΡΟΣ το ΝΑΑΞΟΣ ή το ΙΘΑΚΗ.

Και η ΕΛΛΆΣ το έκανε μέχρι κάποιου σημείο με το Δωδεκάθεο αλλά τουλάχιστον έλεγες ο ΠΗΓΑΣΟΣ το ΟΛΥΜΠΙΑ ή ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ.Δεν έλεγες ήγρθα με το ΕΞΠΡΕΣ σκέτο.

Κι όχι μόνο στα ονόματα παντού.

Ολα τα βαπόρια της είναι σχεδόν ίδια με ελάχιστες αλλαγές τυποποίηση παντού μέχρι και στην ζάχαρη που βάζεις στον καφέ σου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό συμβαίνει κυρίως με τα νούμερα!! Δηλαδή δε λέμε Blue Star 1 ή 2, λέμε σκέτο Blue Star, Superfast, HighSpeed. Αίολος!! Επειδή τα λέω και εγώ Blue Star ή Superfast(τα νούμερα που έλεγα πιο πάνω)!!! Για παράδειγμα λέω τo Paros ή το Naxos, Κνωσός ή Φαιστός!!

Link to comment
Share on other sites

Bέβαια το ότι η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ τυποποίησε το ονόματα δεν ήταν κανένας υποχρεωμένος να το ακολουθήσει. Και κάτι ακόμα Ηλία: HSW και Blue Star έχουν ένα κοινό παρονομαστή: Τον Στρίτζη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απο κει που δεν ηθελε να παει σε ΚΑΛΥΜΝΟ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ πλεων δυο δρομολογια , μεχρι 16-7 στη ΚΑΛΥΜΝΟ 2 και στην ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 1 και απο 17-7 και στα δυο νησια 2 δρομολογια , επιασε και σιγουρα θα το συνεχισει και το χειμωνα .

Link to comment
Share on other sites

Διατύπωσες μια πολύ καλή σκέψη Dino στο τοπικ του Νήσος Μύκονος!!! (Ώρες ώρες έχεις κάτι φαεινές ιδέες ρε Dino). Είναι σχεδόν σίγουρο κάποιο Blue Star θα πάει Ραφήνα!! Με πιθανότερο το Ιθάκη!! Αλλά δε προβλέπω να αφήσουν ένα Blue Star στη Παροναξια, αλλά πιο πιθανό να δώσουν τη Σύρο Τήνο Μύκονο στο Νήσος Μύκονος (και λόγω ονόματος)!! Όσο για τις πωλήσεις που ανέφερες κάτσε μην έχουμε και το Blue Horizon!! Αυτό θα εξαρτηθεί με το τι θα κάνουν το Ionian King & Queen!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...