Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και τώρα για να δούμε...ποιό σαϊνι θα μας πει ποιά μπορεί να είναι τα πλοία των 18 και 20 ετών?

Μια γρήγορη αναζήτηση με τα πλοία σε ηλικία κοντά σε αυτές αλλά και σε μέγεθος που μπορεί να δένει στη Σαμοθράκη είναι:

Το Απόλλων Ελλάς/ το Νεφέλη που είναι 18 χρονών και το Αδαμάντιος Κοραής/Οδυσσέας Ελύτης που είναι 20 χρονών.:confused:

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 515
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Π100, και εμένα στη HSW πήγε το μυαλό μου.;) Συμβαδίζει με τη νέα λογική της Sea Star: χτυπάμε όλες τις άγονες... με όποιο πλοίο έχουμε διαθέσιμο. Αναμένοντας λοιπόν και άλλες υποθέσεις....ας δούμε και τα σχέδια της ΣΑΟΣ για τη γραμμή.:eek:

[...]Παράλληλα, εκτός από το ΣΑΟΣ ΙΙ, στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης θα βρίσκεται ακόμη ένα πλοίο της εταιρείας, είτε το Νόνα Μαίρη, είτε το Liberty, σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το ΣΑΟΣ.

[...]Ο ιδιοκτήτης της SAOS, μίλησε και για δρομολόγηση καταμαράν 200 θέσεων, την περίοδο του Πάσχα. Όπως τόνισε, είναι νέας τεχνολογίας, του 1999 και βρίσκεται στο τελικό στάδιο των επιθεωρήσεων από τους ναυπηγούς της εταιρείας. Αυτή την στιγμή είναι στα Κανάρια Νησιά και την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να επιθεωρηθεί εκ νέου από ναυπηγούς, ώστε να ελεγχθούν πάρα πολύ καλά οι μηχανές και να δρομολογηθεί η μεταφορά του στην περιοχή μας. Το καταμαράν αναπτύσσει ταχύτητα μέγιστη 35 μιλίων και υπηρεσιακή 32-22. Σε 50 λεπτά με υπηρεσιακή ταχύτητα θα φτάνει στο λιμάνι της Καμαριώτισσας και σε 35-40 σε αυτό των Θέρμων, ικανοποιώντας έτσι ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων.

[...]«Εάν υποθέσουμε ότι μία άλλη εταιρεία πάρει την γραμμή, εμείς θα συνεχίσουμε τα δρομολόγια, με πλοίο όμως χαμηλότερου κόστους, όπως είναι το Νόνα Μαίρη. Θα παραμένουμε με το ΣΑΟΣ και το καταμαράν, δεν θα μπορούμε όμως να προχωρήσουμε στις ειδικές προσφορές που ανακοινώνουμε σήμερα».

[...]Σε ό,τι αφορά τις προσπάθειες κατοίκων και φορέων του νησιού για δημιουργία εταιρείας λαϊκής βάσης, η οποία σαν στόχο έχει την δρομολόγηση ενός πλοίου, αλλά και τις πληροφορίες για την πρόθεση επιχειρηματιών από την Ορεστιάδα να δρομολογήσουν καταμαράν, σημείωσε:

«Θα είναι πολύ ευχάριστο να υπάρχουν όχι ένα, αλλά και δύο και τρία και τέσσερα πλοία. Αυτό θα μας δίνει τη δυνατότητα κάποιους μήνες του χειμώνα να σταματούμε, εφόσον θα ξέρουμε ότι υπάρχουν κι άλλα πλοία στην γραμμή, να μοιράζουμε τους δύσκολους μήνες του χειμώνα και το καλοκαίρι να δουλεύουμε πάλι όλοι μαζί.

http://gnomi-evros.gr/show.cfm?id=24730&obcatid=8

ΥΓ Μάλλον δεν έχει και πολύ σίγουρη τη γραμμή η ΣΑΟΣ, το αντίθετο θα έλεγα ότι υποψιάζομαι.

ΥΓ2 Εκτός από το Discovery, η Stena πουλάει και το Explorer.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να τα πάρει η ΣΑΟΣ και τα 2, ώστε το ένα να πηγαίνει και το άλλο να έρχεται?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εάν υποθέσουμε ότι μία άλλη εταιρεία πάρει την γραμμή, εμείς θα συνεχίσουμε τα δρομολόγια, με πλοίο όμως χαμηλότερου κόστους, όπως είναι το Νόνα Μαίρη. Θα παραμένουμε με το ΣΑΟΣ και το καταμαράν, δεν θα μπορούμε όμως να προχωρήσουμε στις ειδικές προσφορές που ανακοινώνουμε σήμερα

Οι μειώσεις τιμών που ανακοινώθηκαν σήμερα και επισήμως, δεν αποτελούν προσφορά της εταιρείας, αλλά υποχρέωση της, αφού στις επιδοτούμενες γραμμές δεν ισχύει η απελευθέρωση του ναυλολογίου και ο ναύλος καθορίζεται από το ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή η απορία σου. Η γραμμή δεν πληροί κανένα από τα δύο κριτήρια που έχουμε αναφέρει. Υπόκειται όμως σε μια εξαίρεση της απόφασης για την απελευθέρωση (αριθμ. 3323.1/02/08), η οποία αναφέρει:

Δεν υφίσταται ανώτατη επιτρεπόμενη τιμολόγηση:

1. Στις συνδέσεις μεταξύ ηπειρωτικών και νησιωτικών λιμένων της ίδιας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.

2. Στις συνδέσεις μεταξύ ηπειρωτικών λιμένων της ίδιας Περιφέρειας με νησιωτικό λιμένα.

Στις παραπάνω εξαιρέσεις εκτός από τη γραμμή Σαμοθράκης – Αλεξανδρούπολης εμπίπτει και η γραμμή Βόλου – Αλοννήσου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Φτου...κι απ' την αρχή. Μα είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό που υποστηρίζει ο Δήμαρχος Σαμοθράκης?

[...]Σύμφωνα με την πληροφόρηση που υπάρχει ως βασικός λόγος για τον αποκλεισμό του ΣΑΟΣ ΙΙ αναφέρεται το γεγονός ότι όταν έκανε το πρώτο δοκιμαστικό του, πριν από 10 χρόνια, δεν είχε κάνει σε συνθήκες θαλασσοταραχής, αλλά σε νηνεμία.
Link to comment
Share on other sites

Μα γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι οι δοκιμές για την μέγιστη ταχύτητα απαιτούν θάλασσα λάδι;

Φυσικά το παιχνίδι με την ταχύτητα του ΣΑΟΣ 2 το έχουμε βιώσει από την τότε απόρριψή του από την άγονη 12νήσων. Ο λόγος της ΑΝΕΣ και ο αντίλογος της ΣΑΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Τη συνέχιση της δρομολόγησης του «ΣΑΟΣ 2» στη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη ζητούν οι εκπρόσωποι των φορέων του νησιού. Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στη νομαρχία με πρωτοβουλία του νομάρχη Εβρου κ. Νικόλαου Ζαμπουνίδη εκδόθηκε ψήφισμα υπέρ της εταιρείας ΣΑΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Η

του Φ. Μανούση στο thrakinet.

Βλέπει πολιτικό δάκτυλο πίσω από την απόφαση για απόρριψη του ΣΑΟΣ 2 και λέει ότι από εδώ και πέρα η εταιρεία του δεν θα μπορεί να συμμετάσχει σε διαγωνισμό άγονης γιατί έχει υποβάλλει αίτηση στο άρθρο 99 και οι διαγωνισμοί από εδώ και στο εξής δεν θα περιλαμβάνουν τέτοιες εταιρείες. Πάντως ανέφερε και πάλι το ταχύπλοο, το οποίο θα προέκυπτε από ανταλλαγή με πλοίο του στόλου του!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
για την εκπόνηση οικονομοτεχνικής μελέτης για την αγορά ενός ταχυπλόου πλοίου για την γραμμή, από τους δήμους Σαμοθράκης και Αλεξανδρούπολης. Πρόκεται για ταχύπλοο τύπου καταμαράν ή δελφίνι. Τα λεφτά, αν χρειαστούν, θα τα βρούμε.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τιμή εισιτηρίου Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη

"Αύριο θα κάνω ένα επαγγελματικό ταξίδι από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη και θα επιστρέψω την επομένη.

Πήγα σήμερα να βγάλω εισιτήριο και έμεινα άφωνος. Πλήρωσα 80.50 Ευρώ για απλή μετάβαση (όχι επιστροφή... μιας και θα βγάλω από εκεί) για μένα και το αυτοκίνητό μου. 69.00 ευρώ το αυτοκίνητο και 11.50 το ατομικό. Να σημειώσω ότι για να πάω Αθήνα αεροπορικώς δίνω λιγότερο από 70 ευρώ ΜΕ τους φόρους του αεροδρομίου. Σημειώνω εδώ ότι υπάρχει 1 εταιρία η οποία έχει την γραμμή Αλεξ/πολη-Σαμοθράκη με ένα δρομολόγιο κάθε μέρα (ένα προς και ένα από Αλεξ/πολη) εκτός Σαββάτου. Για ανταγωνισμό δηλαδή ούτε λόγος.

Και ερωτώ. Είναι λογικές αυτές οι τιμές; 80 ευρώ για να πάει κάποιος με το αμάξι του και άλλα 80 για να επιστρέψει =160 ευρώ. Δηλαδή μια τετραμελής οικογένεια με αυτοκίνητο θα πλήρωνε 4Χ11.50 = 46 συν 69 ευρώ για αυτοκίνητο = 115 ευρώ συν επιστροφή = 330 ευρώ για το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη- Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη.

Εάν ισχύει αυτή η τιμή για το αυτοκίνητο στη γραμμή μου φαίνεται εξωπραγματική για την απόσταση που είναι το δρομολόγιο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Λύση στο πρόβλημα της συγκοινωνίας της Σαμοθράκης απο το δήμο Αλεξ/πολης

Πηγη: ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ

Λύση στο πρόβλημα της συγκοινωνίας της Σαμοθράκης αναζητεί ο δήμος Αλεξανδρούπολης που προχωρά σε εκπόνηση μελέτης στο πλαίσιο της σύμβασης που έχουν υπογράψει οι δύο δήμοι για αναπτυξιακούς και πολιτιστικούς σκοπούς. Σύμφωνα με την αρμόδια αντιδήμαρχο Νανά Ζωίδου ο Δήμος Αλεξανδρούπολης χρηματοδοτεί μελέτη που αφορά την παροχή εργασίας για την αγορά ταχυπλόου στην γραμμή Αλεξανδρούπολης- Σαμοθράκης και τη σύσταση βιώσιμου φορέα για την λειτουργία του.

Η μελέτη θα αφορά την: σύνταξη προδιαγραφών σε σχέση με τις ανάγκες της γραμμής, ενδεικτικό προϋπολογισμό και δυνατότητες χρηματοδότησης του προτεινόμενου ταχύπλοου.

Διερεύνηση για την σύσταση κατάλληλου φορέα που θα έχει στόχο την βελτίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης μέσω της αγοράς και δρομολόγησης ταχύπλοου πλοίου

Εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας για την δρομολόγηση του ταχύπλοου που θα εξυπηρετεί την γραμμή Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης

Διεύρυνση δυνατοτήτων σύνδεσης της γραμμής με άλλες περιοχές.

Επιπλέον θα εκπονηθεί οικονομική ανάλυση αναφορικά με το προβλεπόμενο κόστος λειτουργίας, με γνώμονα να εξασφαλίζεται η βιώσιμη λειτουργία με ταυτόχρονη κοινωνική ευαισθησία για τους κατοίκους της Θράκης, λαμβάνοντας υπόψη και την πιθανή σύνδεση της περιοχής με άλλα νησιά.

Δέχομαι να θέλουν να βρουν μια μόνιμη λύση στη γραμμή τους, αλλά γιατί απαραίτητα πρέπει να είναι ταχύπλοο?? Μπορεί να είναι καινούργιο συμβατικό??

Link to comment
Share on other sites

Το Σαος ΙΙ αύριο θα κάνει 2 δρομολόγια στη γραμμή (το Σάββατο κανονικά δεν έχει δρομολόγιο, αλλά λόγω των ειδικών περιστάσεων θα κάνει τοσα) και αλλά 2 τη Κυριακή για να καλυφτούν οι άμεσες ανάγκες του νησιού

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 8 months later...

Απο την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Κανονικά θα συνεχιστεί για τους επόμενους μήνες η σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με τη Σαμοθράκη, καθώς όπως έγινε γνωστό, το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ θα συνεχίσει να εκτελεί τα προγραμματισμένα δρομολόγια.

Την πληροφορία για την συνέχιση των δρομολογίων έδωσε ο δήμαρχος του νησιού Γιώργος Χανός, μετά από επικοινωνία που είχε νωρίτερα με το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, αλλά και με τον πλοιοκτήτη.

Το ζήτημα προέκυψε την Τρίτη, όταν ο εφοπλιστής, Φώτης Μανούσης ανακοίνωσε με επιστολή ότι, από τις 21 Μαρτίου το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ θα πρέπει να απουσιάσει επί δίμηνο, για τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oι δήμοι Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης αγοράζουν πλοίο;

Η πρόταση της προμήθειας πλοίου, το οποίο θα εξυπηρετεί τους πολίτες του νησιού της Σαμοθράκης, αλλά και της πόλης της Αλεξανδρούπολης και θα συμβάλλει στην επικοινωνία και την ανάπτυξη των δύο περιοχών, εξετάστηκε σε κοινή συνεδρίαση των δημοτικών συμβουλίων των δύο δήμων.

Όπως τονίστηκε στη συνεδρίαση, το πλοίο αξίας περίπου 1,3 εκατ. ευρώ, θα συμβάλλει στην ενίσχυση της συγκοινωνίας της Σαμοθράκης, τόσο με την Αλεξανδρούπολη όσο και με άλλα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Όπως έγινε γνωστό, το πλοίο έχει κατασκευαστεί το 1995, είναι τύπου Καταμαράν, χωράει περίπου 400 άτομα και 30 ΙΧ, ενώ με κάποιες μετατροπές μπορεί να εξυπηρετήσει έως τρία τουριστικά λεωφορεία.

Στη συνεδρίαση που έγινε στην Αλεξανδρούπολη, τα δύο συμβούλια συμφώνησαν να επανεξετάσουν το ζήτημα αγοράς πλοίου την Παρασκευή 29 Απριλίου, οπότε και θα συνεδριάσουν εκ νέου στη Σαμοθράκη.

Μεταξύ των δημοτικών συμβουλίων, αποφασίστηκε, επίσης, η σύσταση επιτροπής για την από κοινού προβολή των δύο δήμων στα θέματα του τουρισμού και της «πράσινης» ανάπτυξης.

Πηγή της προμηθειας του πλοίου η zougla.gr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...