Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ζητείται εθελοντής (εδώ μάλλον ταιριάζει άλλη λέξη), για αποκλειστική εξυπηρέτηση των γραμμών Αλεξανδρούπολη -Σαμοθράκη και Αγ. Κυριακή -Τρίκερι. Διορία μέχρι τις 10/11, για να προλάβουμε την προκύρηξη των άγονων που έρχεται. Περισσότερα εδώ.

04-11-2008
Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής προσκαλεί πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες για εκδήλωση ενδιαφέροντος για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ και ΑΓ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ, διάρκειας τριών ετών, αρχομένη από 15-11-2008 .
Οι πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες που επιθυμούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον υποβάλλουν σχετική αίτηση δρομολόγησης πλοίου/ πλοίων στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του ΥΕΝΑΝΠ, μέχρι και την 10-11-2008.


α)Τώρα σε ποιο άλλο ευρωπαικό κράτος, με την γραφειοκρατία που υπάρχει εδώ, οι ενδιαφερόμενοι θα είχαν 4,5 ολόκληρες εργάσιμες ημέρες για να κάνουν τα χαρτιά τους, να βγάλουν δρομολόγια κλπ; :D
β) Αυτό σημαίνει ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ και ΣΑΟΣ 2 τέλος από την γραμμή;


Υποψιάζομαι ότι δεν υπήρξε ενδιαφέρον και γι΄αυτό η γραμμή λέγεται ότι βγήκε άγονη...

«Άγονη» η ακτοπλοϊκή γραμμή Αλεξανδρούπολης- Σαμοθράκης...

(29/12/2008)

«Άγονη γραμμή» χαρακτηρίστηκε από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας η γραμμή «Αλεξανδρούπολη- Σαμοθράκη», χωρίς όμως μέχρι στιγμής να είναι γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη απόφαση. Σύμφωνα με τον δήμαρχο του νησιού, Γιάννη Πετρούδα, και την ενημέρωση που είχε από το υπουργείο, η εταιρεία που θα αναλάβει την εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή θα είναι υποχρεωμένη, εκτός των 4 επιδοτούμενων που θα εκτελεί την εβδομάδα, να πραγματοποιεί δύο ακόμη δρομολόγια, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε 6 εβδομαδιαίως. Μετά την εξέλιξη αυτή οι κάτοικοι της Σαμοθράκης εκφράζουν την ελπίδα πως θα βρεθεί επιτέλους μια σταθερή και μόνιμη λύση στο μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στη θαλάσσια συγκοινωνία, κυρίως κατά τους χειμερινούς μήνες, καθώς μόλις στις αρχές Δεκεμβρίου, είχαν παραμείνει «αποκλεισμένοι» για 11 ημέρες, χωρίς καράβι στη γραμμή που τους συνδέει με την ηπειρωτική χώρα.

http://news.ert.gr/local/localmapDet.asp?id=435627
8μηνη επιδότηση της «άγονης γραμμής» ζητά ο δήμος Σαμοθράκης...
(29/12/2008)

«Ήταν επιβεβλημένη η απόφαση αυτή», σημείωσε σε δηλώσεις του στην Ε. ΡΑ. ο δήμαρχος Σαμοθράκης, Γιάννης Πετρούδας, σχολιάζοντας την απόφαση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να χαρακτηρίσει «άγονη γραμμή» τη θαλάσσια συγκοινωνία που συνδέει την Αλεξανδρούπολη με το νησί. Ωστόσο, δεν έκρυψε την ανησυχία του για τον μη ακριβή προσδιορισμό του διαστήματος που θα ισχύσει η επιδότηση της γραμμής, υποστηρίζοντας ότι το καθεστώς αυτό θα πρέπει να έχει διάρκεια 8 μηνών τουλάχιστον. Επεσήμανε, παράλληλα, ότι αίτημα των κατοίκων της Σαμοθράκης είναι το πλοίο που θα εκτελεί τα δρομολόγια να είναι αξιόπλοο και να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων και φορτηγών. Τέλος, ο κ. Πετρούδας ανέφερε πως όποια πλοιοκτήτρια εταιρεία «μπει» στη γραμμή, «θα πρέπει να μπορεί να εγγυηθεί τη σταθερότητα στη θαλάσσια συγκοινωνία της Σαμοθράκης»

http://news.ert.gr/local/localmapDet.asp?id=435628

Και μέρες του τζόγου που είναι...εγώ θα ποντάρω στο Corsica Express III και για τα μεγάλα οχήματα το Sardinia Vera, κάθε Σάββατο διερχόμενο στη γραμμή Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη. Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 515
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Υποψιάζομαι ότι δεν υπήρξε ενδιαφέρον και γι΄αυτό η γραμμή λέγεται ότι βγήκε άγονη...

Και μέρες του τζόγου που είναι...εγώ θα ποντάρω στο Corsica Express III και για τα μεγάλα οχήματα το Sardinia Vera, κάθε Σάββατο διερχόμενο στη γραμμή Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη.

Βρε μανία με αυτή την εταιρεία.

Εγώ φίλε πο ΝΗΡΕΑ δεν θα ποντάρω ούτε ένα καπίκι πάνω σου.

Και με τα δυο extra πλοία που έρχονται και πάλι δεν ποντάρω.

Πήγενε και λίγο πιο αριστερά στον χάρτη.:)

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς, λέγοντας "πιό αριστερά στον χάρτη" εννοείς κανένα ΘΑΣΟΣ VIII...:confused:

Όσον αφορά την ΚΑΛΛΙΣΤΗ, δεν έχουμε καμιά μανία με την εταιρεία...και δεν ποντάρουμε στον "γάμο του καραγκιόζη" ... αλλά, καλώς ή κακώς, βασιζόμαστε σε επίσημα χείλη...πιό επίσημα δεν γίνεται.;)

[...]Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Γιώργος Σπανός βρέθηκε στην Αλεξανδρούπολη και μίλησε στην κάμερα της Δέλτα Τηλεόρασης για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης, αλλά και για τα σχέδια της εταιρείας να συνδέσει μέσω θαλάσσης την Αλεξανδρούπολη και τη Σαμοθράκη με τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη.

ΔΕΛΤΑ TV ΘΡΑΚΗΣ / Σάββατο, 13/12/2008

Φόβοι για Χριστούγεννα χωρίς καράβι…

(19/12/2008 12:48)

Συνάντηση με θέμα τη συγκοινωνία της Σαμοθράκης είχε ο βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Ντόλιος, μετά από δική του πρωτοβουλία, με τον υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Παναγιώτη Καμμένο.

[...]Ο υφυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα συνεχιστεί απρόσκοπτα η σύνδεση της Σαμοθράκη με το πλοίο «CORSICA EXPRESS» και όσον αφορά την αδυναμία μεταφοράς μεγάλων φορτίων, δεσμεύτηκε επίσης ότι από το Σάββατο και κάθε Σάββατο το νησί θα εξυπηρετείται με άλλο πλοίο της ίδιας εταιρείας, το «SARDINIA VERA», που έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μεγάλων φορτίων.

http://gnomi-evros.gr/show_archive.cfm?id=23821&obcatid=8

Όπως βλέπεις, captmimis, ούτε καμιά μανία έχουμε με την εταιρεία..."ούτε γράφουμε με τα πόδια αυτά που βγάζουμε από την κοιλιά μας"...;) Τώρα εάν άλλαξαν τα σχέδια μετά το ατύχημα του CEIII...δεν μπορώ να το ξέρω...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το να δεσμευσει η εταιρεια το Κορσικα και μάλιστα σε μη επιδοτούμενη γραμμή αποστάσης 30ν.μ. τρις εβδομαδιαίως με 26μελές πλήρωμα με το πολύ 500 άτομα και με 15 ευρώ/άτομο στο κυκλικό ταξίδι, μάλλον πρόκειται για αυτοκτονία.

Εάν κοιτάξει γύρω του θα δεί και καλές και χοντροεπιδοτούμενες γραμμές.

Τα βαπόρια δεν κινούνται πλέον για ψυχικά και μικροπολιτικές.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν τα όποια δρομολόγια εκτελούνται με το ΣΟΥΜΕΛΑ, μέσω Καβάλας και Αλεξ-Καβάλα με το ΚΤΕΛ. Οπότε η καθαρή διάρκεια του ταξιδιού Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη φθάνει τις 5-6 ώρες, μαζί με το ΚΤΕΛ. Αυτά τα ωραία και άλλα πολλά εδώ...

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Σαμοθράκη ... εδώ. Εν ολίγοις, αναζητείται άμεσα πλοίο γύρω στα 90 μέτρα και τρόπος για να επιστρέψουν οι εκπαιδευτικοί του νησιού από τις διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρές οι ελλείψεις στο νησί, καμία λύση στον ορίζοντα

8/1/2008

Επαγγελματίες: Ζητούν μεταγωγικό σκάφος για τη μεταφορά επιβατών κι εμπορευμάτων

Οι επαγγελματίες του νησιού, μπροστά στον κίνδυνο 2.500 κάτοικοι να μείνουν δίχως είδη πρώτης ανάγκης, συνέταξαν επιστολή, με αποδέκτη τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Βαγγέλη Μεϊμαράκη, στην οποία του ζητούν να διαθέσει ένα μεταγωγικό σκάφος, το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει επιβάτες και κυρίως εμπορεύματα στη Σαμοθράκη, έως ότου λυθεί το πρόβλημα της συγκοινωνίας.

Αναλυτικά, η επιστολή αναφέρει:

«Κύριε υπουργέ σας ευχόμαστε από την ακριτική Σαμοθράκη «Καλή Χρονιά». Η οποία Σαμοθράκη υποδέχθηκε τη νέα αυτή χρονιά με προβλήματα. Αυτή την στιγμή το νησί μας βιώνει σκηνές που βίωνε τις δεκαετίες του ’50 – ’60, λόγω της επίσχεσης εργασίας που έχουν επιβάλλει οι εργαζόμενοι στο μοναδικό πλοίο που εξυπηρετεί την ακτοπλοϊκή γραμμή Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Το επιβατικό κοινό αυτή την εβδομάδα εξυπηρετήθηκε δύο φορές μέσω Καβάλας, σίγουρα με παραπάνω έξοδα και πολλή ταλαιπωρία, επίσης το περιπολικό του λιμενικού σώματος εξυπηρέτησε συνανθρώπους μας που έπρεπε να μεταβούν στην Αλεξανδρούπολη για ιατρικούς λόγους. Αυτά όμως δεν μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες του νησιού. Μια εβδομάδα τώρα και μάλιστα εβδομάδα εορτών ακόμη, στο νησί δεν έχουν μεταφερθεί από την Αλεξανδρούπολη καθόλου εμπορεύματα κυρίως πρώτης ανάγκης, όπως φάρμακα και τρόφιμα, τα οποία άρχισαν να στερεύουν στο νησί.

Φτάνοντας λοιπόν σε αυτήν την κατάσταση και βλέποντας να μη δίδεται λύση από κανέναν εμπλεκόμενο φορέα, σαν Σύλλογος Επαγγελματιών Σαμοθράκης αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σε εσάς κύριε Υπουργέ, και να σας ζητήσουμε να διαθέσετε ένα μεταγωγικό σκάφος για τη μεταφορά επιβατών, αλλά κυρίως εμπορευμάτων από Αλεξανδρούπολη προς Σαμοθράκη κι αντίστροφα, μέχρι να λυθεί το πρόβλημα της συγκοινωνίας. Κάτι ανάλογο συνέβη και πριν μερικά χρόνια όταν και πάλι το νησί αντιμετώπιζε για διαφορετικό λόγο προβλήματα συγκοινωνίας.

Περιμένουμε τη θετική ανταπόκρισή σας στο αίτημά μας, βασιζόμενοι στην ευαισθησία που σας διακρίνει.

Για το Δ.Σ.

Ο πρόεδρος Σαλαμανής Φωτεινός

Ο αντιπρόεδρος Βαϊκούζης Χαράλαμπος

Ο γραμματέας Παπαντίδης Ειρηναίος».

http://gnomi-evros.gr/show.cfm?id=23976&obcatid=8

Τελικά η λύση είναι μία...και είναι στα χέρια των γειτόνων...

Μόλις οι Τούρκοι χαρακτηρίσουν την Σαμοθράκη "γκρίζα ζώνη"...θα σπεύσουν όλοι να βάλουν πλοίο στο νησί...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ, Nick, έχω και μια άλλη απορία: εάν ο Υπουργός ή ο Υφυπουργός του ΥΕΝΑΝΠ ήταν βουλευτές Έβρου, θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα ή θα είχε λυθεί σε μια μέρα...με οποιονδήποτε τρόπο?

Και, προφανώς, οι Σαμοθρακίτες δεν έχουν την ίδια εκλογική βαρύτητα με τους ντοματοπαραγωγούς της Κρήτης που για χάρη τους είχαν κινητοποιηθεί οι πάντες, επί υπουργείας Κεφαλογιάννη.

ΥΓ Μετά μας φταίει το προξενείο της Κομοτηνής...και όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς τους ίδιους...

ΥΓ2 Η ΠΝΟ δεν μπορεί να βρει μια συμβιβαστική φόρμουλα, ώστε να γίνουν κάποια δρομολόγια και να αποσυμφορηθεί κάπως η κατάσταση...ή η Σαμοθράκη πέφτει κάπως μακρυά από τον Πειραιά?

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως ειναι Νηρεα τα πραγματα, τις ακριτικες περιοχες το ελληνικο κρατος οχι απλως τις εχει γραμμενες, αλλα τους το φωναζει κιολας. Και βεβαια φταινει και οι ιδιοι που πανε και ψηφιζουν στις εκλογες. Και για να το παω ακομα μακρυτερα, εχω την αισθηση πως πανω στο νησι υπαρχουν και μοναδες Στρατου οι οποιες -φανταζομαι- εξαρτουνται απο το πλοιο οπως και οι απλοι πολιτες. Αν σκεφτει κανεις την γενικοτερη συγκυρια και προκλητικοτητα της γειτονος με τις ομορφες γυναικες, ειναι πραγματικα να τραβας τα μαλλια σου με αυτο που γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Και η νησιωτικη πολιτικη συνεχιζεται....B) Απο το ΑΙΠΕ

Σε συνεχή ανασφάλεια εξακολουθούν να ζουν οι 2.500 κάτοικοι της Σαμοθράκης. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του θρακικού νησιού με την Αλεξανδρούπολη διεκόπη στις 31 Δεκεμβρίου, όταν οι ναυτεργάτες του πλοίου «ΣΑΟΣ ΙΙ» προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας, καθώς διεκδικούν δεδουλευμένα μηνών.

'Οπως αναφέρει Το Βήμα της Κυριακής, το «Corsica Εxpress» παραμένει και αυτό ελλιμενισμένο στην Αλεξανδρούπολη, αφού στις 19 Δεκεμβρίου, λόγω των ισχυρών ανέμων, είχε προσκρούσει σε πέντε πλοιάρια, τα οποία υπέστησαν ζημιές. Έτσι, μέχρι να εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν οι ιδιοκτήτες τους, το καράβι θα παραμείνει δεμένο στην Αλεξανδρούπολη.

Η Σαμοθράκη εξυπηρετείται από την «Παναγία Σουμελά», η οποία τη συνδέει κάθε Πέμπτη με το λιμάνι της Καβάλας και κάνει κάποια κατ' εξαίρεση δρομολόγια. Το ταξίδι όμως των επιβατών γίνεται μεγαλύτερο, αφού οι περισσότεροι χρειάζεται στη συνέχεια να ταξιδέψουν με λεωφορεία για την Αλεξανδρούπολη.

Ακόμη, η τοπική αγορά έχει ελλείψεις σε τρόφιμα, εφόδια και φάρμακα, ενώ ιδιαίτερα δύσκολη είναι η κατάσταση για όσους ασθενείς κριθεί ότι πρέπει να μεταφερθούν στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Είναι χαρακτηριστικό ότι τη νύχτα της Πέμπτης ένας 21χρονος στρατιώτης και ένας ηλικιωμένος χρειάστηκε να μεταφερθούν με σκάφος του Λιμενικού Σώματος στην Αλεξανδρούπολη, αφού ήταν επείγον να νοσηλευτούν στο νοσοκομείο της πόλης.

Newsroom ΔΟΛ

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δηλώσεις Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης

Ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ.. Χρήστος Κουρούσης, σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Πρωινή Γραμμή» της ΝΕΤ, για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης, μεταξύ άλλων δήλωσε:

«H Αλεξανδρούπολη με τη Σαμοθράκη είχε ελεύθερη δρομολόγηση. Παρόλα αυτά εφέτος δε δηλώθηκε ελεύθερη δρομολόγηση, δηλαδή να έρθει κάποια εταιρεία χωρίς επιδότηση. Γι’ αυτό και το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής μέσα στις εορτές συγκάλεσε έκτακτα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συνδέσεων. Εισηγήθηκε το χαρακτηρισμό της άγονης γραμμής για τη Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη και αυτό που αποφασίστηκε είναι να γίνονται έξι δρομολόγια την εβδομάδα Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη επιδοτούμενα. Τα τέσσερα

υποχρεωτικά επιδοτούμενα και τα άλλα δύο προαιρετικά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

Υπήρξε / υπάρχει ενδιαφέρον από κάποιον ακτοπλόο;

κ. ΚΟΥΡΟΥΣΗΣ

Για λόγους γραφειοκρατικούς αλλά και πρακτικούς καθυστερήσαμε περίπου 20 μέρες, αφού έπρεπε να περάσουν η πρώτη και η δεύτερη φάση των διαγωνισμών. Η προκήρυξη για τη γραμμή αυτή θα γίνει μέσα στην επόμενη βδομάδα. Θέλω να πω ότι ο νόμος δίνει το δικαίωμα –και ορθώς το δίνει- στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση μέχρι ολοκληρώσεως του διαγωνισμού.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

Είναι στο σχεδιασμό σας αυτό κ. Κουρούση; Γιατί ο διαγωνισμός θα πάρει χρόνο και οι κάτοικοι θα συνεχίσουν εν τω μεταξύ να ταλαιπωρούνται.

κ. ΚΟΥΡΟΥΣΗΣ

Η πολιτική βούληση υπάρχει. Χθες μια πολυμελής αντιπροσωπεία από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας υπό τον Υφυπουργό, κ. Καμμένο, συναντήθηκε με τον Υφυπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Λέγκα, στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για την εξασφάλιση των κονδυλίων. Είχαμε μια πολύ θετική συζήτηση και άμεση ανταπόκριση. Πιστεύω πως την επόμενη εβδομάδα, με μισθώματα πλέον, θα υπάρχουν δρομολόγια, αφού κάποιοι θα έρθουν να ανακουφίσουν αυτή τη σύνδεση».

___________________________________________________________

Link to comment
Share on other sites

Οι παραπάνω δηλώσεις δυστυχώς επιβεβαιώνουν την αδυναμία της κεντρικής εξουσίας να αντιληφθεί ορισμένα πράγματα. Μιλάμε για "γραφειοκρατικές καθυστερήσεις" σε ένα ζήτημα που θα έπρεπε να λυθεί άμεσα...σε μία μέρα. Έστω και προσωρινά μέχρι να ολοκληρωθούν οι τυπικές διαδικασίες.

Όσον αφορά τα περί ελεύθερης δρομολόγησης δεν μπορώ να το καταλάβω. Είχα την εντύπωση ότι υπήρχε αποκλειστική εκμετάλλευση και αντίστοιχη υποχρέωση από την ΣΑΟΣ μέχρι το 2010.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε πο ΝΗΡΕΑ δεν θα ποντάρω ούτε ένα καπίκι πάνω σου.

Και με τα δυο extra πλοία που έρχονται και πάλι δεν ποντάρω.

Μήπως μπορώ να ποντάρω όλα τα λεφτά επάνω σου τελικά φίλε ΝΗΡΕΑ ???

Το πολύ να τα χάσουμε όλα!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το ΔΕΛΤΑ TV , χθες είχαμε εξελίξεις:

Σάββατο, 17/1/2009

090117_ΞΕΚΙΝΟΥΝ%20ΤΑ%20ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.JPG

Η ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΓΩΓΟΥ ΣΑΟΣ ΕΛΗΞΕ ΚΑΘΩΣ ΟΙ 9 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ

Τέλος φαίνεται ότι μπαίνει στην ταλαιπωρία των κατοίκων της Σαμοθράκης. Η επίσχεση εργασίας του πληρώματος του οχηματαγωγού ΣΑΟΣ 2 έληξε καθώς οι 9 εργαζόμενοι που είχαν προχωρήσει στην επίσχεση εργασίας απολύθηκαν εισπράττοντας την ανάλογη αποζημίωση και στην θέση τους προσλήφθηκε νέο προσωπικό. Έτσι αύριο στη μία το μεσημέρι και μετά από 18 μέρες απομόνωσης του νησιού, το καράβι θα φύγει από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης για Σαμοθράκη ενώ παράλληλα το πρόγραμμα των δρομολογίων θα καθοριστεί επίσημα αύριο.

http://www.deltatv.gr

Και πράγματι το openseas δείχνει ότι το ΣΑΟΣ2 (θα) έκανε δρομολόγιο για Σαμοθράκη.

ΥΓ Ομολογώ, βεβαίως, ότι δεν πολυκατάλαβα αυτή τη μεθόδευση...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερα για το θέμα και την άποψη της ΣΑΟΣ για το ζήτημα εδώ. Από τα συμφραζόμενα, βγάζω το συμπέρασμα ότι μάλλον το ΣΑΟΣ 2 προορίζεται για την γραμμή...εκτός απροόπτου με την δεδομένη κατάσταση της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εθνική και ηθική υποχρέωση για την πολιτεία αποτελεί η υλοποίηση του αιτήματος για μόνιμη και σταθερή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Αξενδρούπολης με την Σαμοθράκη, υποστήριξε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Αναστάσης Παπαληγούρας, στους εκπροσώπους Φορέων του Έβρου που τον επισκέφθηκαν σήμερα το μεσημέρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πάει τρελαθήκαμε εντελώς. Εκεί που δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον για τη γραμμή και κατέληξε άγονη...τώρα σχεδιάζεται και ελεύθερη δρομολόγηση ταχύπλοου επιβατηγού.:eek:

Σχέδιο δρομολόγησης Καταμαράν στη γραμμή Αλεξανδρούπολης- Σαμοθράκης...

ΕΡΤ 20/02/2009

Ένα επιβατηγό πλοίο τύπου Καταμαράν σχεδιάζουν να δρομολογήσουν στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη δύο επιχειρηματίες από την Ορεστιάδα, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στη Νορβηγία για την αγορά του. Ο σχεδιασμός της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας προβλέπει την έναρξη δρομολόγησης του Καταμαράν περίπου το Πάσχα, ενώ ήδη έχουν γίνει επαφές και έχουν ενημερωθεί για το θέμα, η Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και ο δήμαρχος του νησιού αλλά και ο νομάρχης Έβρου.

Link to comment
Share on other sites

To ίδιο έργο έχει ξαναπαιχτεί. Σε κάποιες περιπτώσεις μπήκαν πλοία σε επιδοτούμενες γραμμές με ελεύθερη δρομολόγηση έσπασαν την ιδιότητα της άγονης γραμμής κι έπειτα όταν έμειναν μόνοι τους ζητούσαν επιδότηση για να μπορούν να ορθοποδήσουν.

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτές είναι κινήσεις αυτοκτονίας.

Αλλο να κάνεις μια βασική γραμμή και να πεις εντάξει θα πάω και σε ένα άγονο που βρίσκεται πιο εκεί κι ότι χασούρα μαζέψω κάπως θα την ρεφάρω κι άλλο να πας να μπεις σε μια καθεαυτού άγονη με ελεύθερη δρομολόγηση.

Συνήθως οι άγονες δεν επιδοτούνται για να ικανοποιήσουν καπρίτσια εταιρειών αλλά για να μπορέσουν να βγάλουν ένα θετικό ισολογισμό σε ένα οικονομικό βαπόρι ώστε να πάει σε αυτές τις γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, και ο Φ. Μανούσης στη συνέντευξη τύπου στην Αλεξανδρούπολη μίλησε για καταμαράν 200 θέσεων που θα πιάνει και στα Θερμά. Και μάλιστα μιλούσε στον πληθυντικό ("δρομολογήσουμε")...και συνεπώς οι προαναφερθέντες επιχειρηματίες θα είναι συνεταίροι με τον Φ. Μανούση.

Επίσης, είπε ότι την επόμενη βδομάδα, και εν αναμονή του διαγωνισμού, θα γίνει ανάθεση της γραμμής στη ΣΑΟΣ...προφανώς με το ΣΑΟΣ2.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον για τη γραμμή και κατέληξε άγονη...τώρα σχεδιάζεται και ελεύθερη δρομολόγηση ταχύπλοου επιβατηγού.:eek:
Πάντως, και ο Φ. Μανούσης στη συνέντευξη τύπου στην Αλεξανδρούπολη μίλησε για καταμαράν 200 θέσεων που θα πιάνει και στα Θερμά. Και μάλιστα μιλούσε στον πληθυντικό ("δρομολογήσουμε")...και συνεπώς οι προαναφερθέντες επιχειρηματίες θα είναι συνεταίροι με τον Φ. Μανούση.

Επίσης, είπε ότι την επόμενη βδομάδα, και εν αναμονή του διαγωνισμού, θα γίνει ανάθεση της γραμμής στη ΣΑΟΣ...προφανώς με το ΣΑΟΣ2.

Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά είναι λίγο συγκεχυμένα.

Απ' ό,τι λέει η ΓΝΩΜΗ (και καταλαβαίνω εγώ) μιλάμε για 2 διαφορετικά καταμαράν.:eek:

Καταμαράν 50 θέσεων στην γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη!

Ένα καταμαράν 50 θέσεων, εκ Νορβηγίας, ενδιαφέρονται να δρομολογήσουν δύο επιχειρηματίες από την Ορεστιάδα, στην γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη. Στις επαφές που έχουν ήδη κάνει με τη Νομαρχία Έβρου και τους φορείς του νησιού, έχουν τονίσει πως αρχικός στόχος τους είναι η δρομολόγησή του την περίοδο του Πάσχα, εάν κι εφόσον τα γραφειοκρατικά ζητήματα που ανακύπτουν σε τέτοιες περιπτώσεις τακτοποιηθούν γρήγορα.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το καταμαράν, προφανώς μεταχειρισμένο, αν όλα πάνε καλά και με τον προγραμματισμό που υπάρχει, αναμένεται να φτάσει στην περιοχή μας από τη Νορβηγία, στα τέλη Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με την κα Δάφνη Σταυράκη, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων της Σαμοθράκης, στη συνάντηση των επιχειρηματιών με τα μέλη της Επιτροπής, επισημάνθηκε ότι στόχος τους είναι η δρομολόγηση του καταμαράν έως το Πάσχα ή το αργότερο αρχές Μαΐου. Όπως σημείωσε η κα Σταυράκη, η εξέλιξη αυτή μόνο ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς είναι πάντα χρήσιμος ένας εναλλακτικός, πιο γρήγορος τρόπος για τη μετάβαση κατοίκων και επισκεπτών από και προς το νησί.

http://gnomi-evros.gr/show_archive.cfm?id=24711&obcatid=8

Ό μεν μιλάει για 200 θέσεις, οι δε για 50 θέσεις. Αλήθεια, υπάρχει καταμαράν 50 θέσεων?:confused:
Για την απευθείας ανάθεση

Σύμφωνα με πληροφορίες, για την απευθείας ανάθεση, ενδιαφέρονται 3 εταιρείες, μεταξύ των οποίων είναι και η εταιρεία του Φώτη Μανούση. Το πλοίο της εταιρείας που εκτελεί τώρα τα δρομολόγια, το ΣΑΟΣ ΙΙ, έχει ηλικία 8 ετών, ενώ τα πλοία των άλλων δύο εταιρειών, 18 και 20 ετών αντίστοιχα. Όπως λοιπόν έχει διαμορφωθεί μέχρι αυτήν την στιγμή η κατάσταση, θεωρητικά, το πλοίο της SAOS είναι αυτό που έχει το πλεονέκτημα

http://gnomi-evros.gr/show_archive.cfm?id=24715&obcatid=8

Και τώρα για να δούμε...ποιό σαϊνι θα μας πει ποιά μπορεί να είναι τα πλοία των 18 και 20 ετών?

Και τώρα το απαραίτητο κερασάκι στη τούρτα.:rolleyes:

Συνεχίζονται οι προσπάθειες ντόπιων επιχειρηματιών

Εντωμεταξύ, σε εξέλιξη βρίσκονται οι προσπάθειες ντόπιων επιχειρηματιών που ενδιαφέρονται, στο πλαίσιο μίας εταιρείας λαϊκής βάσης, να δρομολογήσουν κάποιο πλοίο για την εν λόγω γραμμή. Μάλιστα, γίνονται προσπάθειες προκειμένου, εάν καταστεί δυνατό, οι επιχειρηματίες του νησιού, να συμμετέχουν στο διαγωνισμό της 6ης Απριλίου. Σε διαφορετική περίπτωση, ήδη οι φορείς της Σαμοθράκης, κατά τη συνάντησή τους στην Αθήνα, είχαν θέσει στον υπουργό το θέμα της διάρκειας της σύμβασης για την επιδοτούμενη γραμμή, ζητώντας να μην ξεπερνά τα τρία χρόνια.

http://gnomi-evros.gr/show_archive.cfm?id=24715&obcatid=8

Καλά, ας έρθει πρώτα το ταχύπλοο και μετά βλέπουμε, κατά καιρούς έχουμε ακούσει πολλές υποσχέσεις και σχέδια….
Και τέλος θα συμφωνήσω με τον Ορέστη και να κρατήσουμε μικρό καλαθάκι.

Εξάλλου, η Stena πουλάει το Discovery...οπότε δεν αποκλείεται να το δούμε με νηολόγιο Καμαριώτισσας:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...