Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επειδή είναι διαγωνισμός, και πιο συγκεκριμένα μειοδοτικός, μόνο σενάρια μπορούμε να κάνουμε και γι'αυτές τις γραμμές. Μπορεί να βρεθεί κάποιος να δώσει 1 ευρώ κάτω από το ανώτατο μίσθωμα και να μη χρειαστεί να φτάσουμε σε βαθμολογίες πλοίων. Μπορεί όταν εξετάζουν τα χαρτιά να διαπιστώσει η επιτροπή ότι λείπει το πιστοποιητικό του χυτροκαθαριστή του πλοίου και να πετάξουν έξω τη συμμετοχή. Μπορεί μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων να έχουμε προσφυγές και φυσικά μπορεί η εταιρεία που θα πάρει τη γραμμή να πει φεύγω και ας καταπέσει η εγγυητική μου. Καταστάσεις που τις βλέπουμε χρόνια τώρα στα καθ'ημάς.

Το θετικό της υπόθεσης για μένα θα είναι να εκδηλώσουν ενδιαφέρον πάνω από μια εταιρεία. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 515
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή

Quote

Ο πρώτος των συμβαλλομένων υπό την ιδιότητα του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, έχοντας υπόψη την υπ’ αριθμ.92885/17-09-2019 απόφαση Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων (ΑΔΑ:65Ψ1465ΧΙ8-ΤΛΔ), αναθέτει στο δεύτερο των συμβαλλομένων, ονομαζόμενο στο εξής «ανάδοχο», την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την ημέρα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, πλην της θερινής περιόδου από 08/06/2020 έως 06/09/2020 [σύνολο δεκατρείς (13) εβδομάδες], κατά τη διάρκεια της οποίας υφίσταται η υποχρέωση εκτέλεσης ενός (01) δρομολογίου την ημέρα άνευ καταβολής μισθώματος, με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ Ν.Π.11800, έναντι μισθώματος οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων εβδομήντα ευρώ και ενενήντα επτά (€ 8.870,97) λεπτών, ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νομίμων κρατήσεων, για το χρονικό διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού και τη σύναψη της σχετικής συμβάσεως της εν λόγω δρομολογιακής γραμμής, με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, τις οποίες ο ανάδοχος αποδέχεται ανεπιφύλακτα.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Έχει αλλάξει κάτι από το (μέχρι) τετράμηνο που έδιναν παράταση στη σύμβαση σε όλους τους διαγωνισμούς, μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και στη συγκεκριμένη περίπτωση δίνεται μέχρι 31/10;

Quote

Η παρούσα σύμβαση ισχύει για το χρονικό διάστημα από 10/12/2019 μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού και τη σύναψη της σχετικής συμβάσεως της εν λόγω δρομολογιακής γραμμής και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 31/10/2020.

 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, η Zante Ferries αποδεικνύει στυγνά ότι το μόνο που την ενδιαφέρει είναι το κυνήγι επιδοτήσεων από δρομολόγια άγονων γραμμών. Μόνο που η ιστορία δείχνει, ότι όσες εταιρείες κατάντησαν να κυνηγούν αποκλειστικά και μόνο επιδοτήσεις, ανήκουν ήδη στο παρελθόν (G.A. Ferries, ΝΕΛ, ΛΑΝΕ).

Εδώ και 10 χρόνια έδωσε μάχη για να καθιερώσει και να διπλώσει την παρουσία της στις Δυτικές Κυκλάδες και αντί να πει δόξα σοι ο Θεός που εδώ και τόσα χρόνια δεν της έχει κολλήσει από κοντά άλλη ανταγωνίστρια εταιρεία, τώρα αφήνει από μόνη της χώρο για την έλευση ανταγωνιστή στη γραμμή.

Ο Κοραής των 1.080 ατόμων πρωτόκολλο κυριολεκτικά χαραμίζεται στη γραμμή της Σαμοθράκης σε σχέση με τις Δυτικές Κυκλάδες που τον έχουν ανάγκη ως δεύτερο πλοίο το καλοκαίρι.

Εκτός κι αν ο Κοραής επιστρέψει και πάλι στα παλιά του λημέρια και η Zante Ferries ναυλώσει άλλο πλοίο για την Σαμοθράκη..... και άσε την σύμβαση να γράφει ότι θέλει.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει αλλάξει κάτι. Αλλά ο διαγωνισμός για τη συγκεκριμένη γραμμή έγινε πιο μετά από ότι οι υπόλοιπες γραμμές, οπότε λένε μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και όχι πέραν από τις 31/10/20, για να είναι υπάρχει κάλυψη στη γραμμή στη περίπτωση αγονου διαγωνισμού ή περιπτώσεων με ενστάσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το πήγαν μέχρι 31/10/20; Λέτε να βλέπουν κάτι στην εξέλιξη του διαγωνισμού και θέλουν να το προλάβουν; Κάτι υποψιάζομαι (ΣΑΟΣ ΙΙ... εεε, Σταυρός, το οποίο δεν θα ανταποκρίνεται) και θέλουν να προλάβουν την κατάσταση. Εμάς καθόλου δε μας χαλάει, αν λάβουμε υπόψη και την πρόσφατη επιστολή των μεταφορέων, εμπόρων, ιδιοκτητών φορτηγών προς τον ΥΝΑΝΠ, αλλά θα μπορούσε να έλεγε ως 29/2 ή 31/3...

Προσωπικά εξεπλάγην (ευχάριστα εννοείται)......!!!

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, samothrax said:

Γιατί το πήγαν μέχρι 31/10/20;

Από αυτό που διάβασα εγώ στην προκήρυξη είναι ότι δίνεται παράταση στην Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. και το πλοίο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ μέχρι 31/10/2020 αλλά εάν κι όταν γίνει ο διαγωνισμός που σημειωτέον θα γίνει πριν το τέλος Οκτωβρίου του 2020 θα κατοχυρωθεί στον μειοδότη!!! (ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ 2-3 ΜΗΝΕΣ)

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Καλά και Πολλά με Υγεία σε όλους σας🎄

ZANTE FERRIES: Τροποποίηση δρομολογίου ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΉΣ για την Κυριακή 29/12 λόγω επικείμενων δυσμενών καιρικών συνθηκών και από Δευτέρα τι λέτε να έχουμε που λήγει ο διαγωνισμός.. ;

Link to comment
Share on other sites

  

On 12/27/2019 at 8:25 PM, samothrax said:
από Δευτέρα τι λέτε να έχουμε που λήγει ο διαγωνισμός.. ;

Η μοναδική εταιρεία που συμμετείχε στο διαγωνισμό Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη ήταν η Zante Ferries με το Αδαμάντιος Κοραής, οπότε μέχρι τις 31/10/2020 θα είναι το Αδαμάντιος Κοραής στη γραμμή.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

On 12/30/2019 at 12:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η μοναδική εταιρεία που συμμετείχε στο διαγωνισμό Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη ήταν η Zante Ferries με το Αδαμάντιος Κοραής, οπότε μέχρι τις 31/10/2020 θα είναι το Αδαμάντιος Κοραής στη γραμμή.

Γνωρίζει κανείς αν υπήρχε ενδιαφέρον για την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνο; Εδώ μερικοί λένε ότι την πήρε και αυτήν το ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ.

Καλή Χρονιά με Υγεία σε όλους.

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πιστεύετε εσείς που γνωρίζετε καλύτερα την Seajets, ότι μετά την περσινή διπλή έκτακτη ενασχόληση με την γραμμή της Σαμοθράκης να βάλει φέτος κάποιο Jet για 1-2 μήνες;

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

μπορει να μπει στη γραμμη πλοιο με ελευθερη δρομολογηση απο τη στιγμη που υπαρχει εταιρια που της εχει ανατεθει το δρομολογιο με επιδοτηση.

δεν νομιζω οτι μπορει να μπει αλλος.

ΥΓ: τα ταχυπλοα εχουν υποχρεωτικη 4μηνη δρομολογηση

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ αυτήν την εντύπωση και την γνώση είχα, αλλά σήμερα που είχα μία συζήτηση κάποιος επέμενε ότι επειδή είναι ταχύπλοο ή jet μπορεί. Για αυτό ρώτησα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι την ενδιαφερει τη Seajet να ασχοληθει.

Αν ηθελε θα ειχε προσπαθησει να παρει τη γραμμη με συμβατικο και με την επιδοτηση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...