Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνώ, εγώ λέω συνήθως όπως τα κάνανε με τις επιδοτήσεις, πλέον οι πλοιοκτήτες ούτε έξω από το λιμάνι βγαίνουν χωρίς επιδότηση. Και εμένα μου έκανε εντύπωση. Αν έλεγε πχ: Το AQUA JEWEL επέστρεψε από τις Αζόρες, αλλά δεν θα μπει σε κάποια γραμμή γιατί ενδιαφέρεται να πάρει την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη. Θα ήταν πολύ πιο λογικό.

Δυστυχώς πολλοί στα ηλεκτρονικά μέσα και δυστυχώς και σε έγκυρα μέσα γράφουν ότι τους κατέβει όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα αλλά σε όλα.

Σήμερα  δε πάλι σε μέσo του Έβρου γράφτηκε άλλη πατάτα: Τα υποψήφια πλοία για το Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη – σήμερα η επιστολή των κατοίκων στον Υπουργό.

Σήμερα λήγει η προθεσμία για την δεύτερη φάση του διαγωνισμού, πως μπορούν και μιλούν με τόση βεβαιότητα τι θα γίνει στην τρίτη και τελική φάση.

Λίγη σοβαρότητα και λίγη εγκράτεια δεν βλάπτει. Εγώ ερασιτέχνης του είδους είμαι και αποφεύγω να γράψω κάτι αν δεν το επιβεβαιώσω.

Τέλος πάντων, ήγγικεν η ώρα, πλησιάζουμε στον τελικό στόχο, μακάρι να έρθει η λύτρωση.........

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 515
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν θεωρείται έτσι εύκολα έγκυρο ενα σαιτ/μέσο ενημέρωσης. 

Η γραμμής της Σαμοθράκης δεν περιλαμβάνεται στις ηδη προκυρηχθείσες επιδοτούμενες μιας και πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που είναι σε εξέλιξη.

Όταν και εάν φτασουμε στο σημείο να πρέπει να γίνει επιδοτούμενη, θα πάρει λίγο χρόνο για προκήρυξη, κατάθεση προσφορών, άνοιγμα, κατακύρωση, οπότε η σύμβαση του Κοραή θα παραταθεί εως να γίνει ο νεος διαγωνισμός.

Οπότε ψυχραιμία, εμείς εδώ μέσα ξερουμε τις διαδικασίες και δεν μας επηρεάζουν τα άλλα σάιτ. 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, οι φήμες λένε:

- Η σύμβαση θα καθυστερήσει, πιθανόν να φτάσουμε και στον Φεβρουάριο(;).

- Το ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΉΣ θα παραμείνει μέχρι τέλος του τρέχοντος μήνα και μετά θα έρθει άλλο, κατά πάσα πιθανότητα το AQUA JEWEL, άρα εδώ κολλάει το δημοσίευμα των προηγούμενων ημερών(;;;).

Έχω και κάτι άλλο το οποίο δεν μπορώ να αναφέρω, αν επιβεβαιωθεί θα χαρώ... !!! ???

Link to comment
Share on other sites

Η σύμβαση του Κοραή είναι από 16/9 και έως τη σύναψη σύμβασης αποκλειστικής εξυπηρέτησης της δρομολογιακής γραμμής. Σε περίπτωση που δε συναφθεί τέτοια σύμβαση, τότε η σύμβαση του Κοραή είναι μέχρι την προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το χρονικό διάστημα τριών (03) μηνών, ήτοι 16/12/2019.

Συνεπώς, το Aqua Jewel θα έρθει επάνω μόνο αν γίνει προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού και την πάρει το αναφερόμενο. Διαφορετικά, μέχρι 16/12 έχει δικαίωμα εκτελέσεως δρομολογίων το Κοραης.

ΑΝ όμως έως 16/12 δεν υπάρχει καμία προκήρυξη, τότε το υπουργείο δύναται με την απευθείας ανάθεση ή αποκλειστικής εξυπηρέτησης να δώσει την γραμμή στο Jewel, έως ότου κάνει διαγωνισμό κλπ κλπ όπως γίνεται αυτή την περίοδο.

Σαν αντικατάσταση του Κοραή το Jewel μπορεί να έρθει μόνο αν ναυλωθεί από την Zante στην παρούσα φάση.

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο πως βάσει της απόφασης του ΣΑΣ τα χαρακτηριστικά για το πλοίο παραμένουν ίδια και η γραμμή θα προκηρυχτεί για όλες τις κατηγορίες πλοίων, εκτιμώ πως  θα παραμείνει στην ΣΑΟΣ που διαθέτει πλοίο 2ης κατηγορίας.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Orestis said:

... εκτιμώ πως  θα παραμείνει στην ΣΑΟΣ που διαθέτει πλοίο 2ης κατηγορίας.

Σύμφωνα με την γνωμοδότηση του Σ.Α.Σ εγώ το απεύχομαι αλλά το ΦΟΒΑΜΑΙ.....!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι, αλλά και το jewel που ξαναβαπτίστηκε πρέπει να εμπίπτει στην κατηγορία 2. Πάντως τόσο η extra επιδότηση στη γραμμή, όσο και η επιδότηση για Λήμνο το καλοκαίρι, θεωρώ ότι το κάνουν αρκετά ελκυστικό το πακέτο.

Link to comment
Share on other sites

παντως θα ηταν επικοινωνιακο πληγμα για την μεταρρυθμιστικη μας κυβερνηση,  να εγινε ολη αυτη η μεθοδευση για να εκπεσει η ΣΑΟΣ, μονο και μονο για να  ξαναρθει με επιδοτηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως έγινε κάποια μεθόδευση, μόνος του τα έκανε μαντάρα. Στο δεύτερο συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο τρόπο που με βάση τις προδιαγραφές του διαγωνισμού να αποκλειόταν η ΣΑΟΣ. Να γινόταν προκήρυξη μόνο για 3η κατηγορία όταν σε όλες τις υπόλοιπες γραμμές φέτος έγινε για όλες; Να ζητούσαν μεγαλύτερου μήκους πλοίο για ένα «προβληματικό» λιμάνι; Ή περισσότερα κρεβάτια για μία απόσταση 29 μιλίων;

Link to comment
Share on other sites

προφανως και φταιει ο ιδιος και μονο. αρχικα ομως του ειχαν χαριστει. μετα ενεργοποιηθηκαν οι διαδικασιες εκπτωσεις.

ειχε πει ο πλακιωτακης, οτι θα  ψηφιζονταν διαταξη, που θα προεβλεπε οτι αν μια εταιρια εκπεσει απο γραμμη δημοσιου συμφεροντος, θα αποκλειεται απο ολες τις γραμμες δημοσιου συμφεροντος για καποια χρονια

Link to comment
Share on other sites

Γελοία ανακοίνωση, φανφαρολογίες και λαγοί με πετραχήλια.

Σίγουρα λοιπόν δεν επιθυμεί ο κ Μανούσης να πάει στην Πάτρα, αλλά αποζητά να πιέσει την Σαμοθράκη, να τους πιάσει στο συναίσθημα και να πουν μονοι τους στον πλακιωτακη, δωσε στον Φωτη την γραμμή.

Οι λαγοί οι οποίοι γίνονται φίδια στη στιγμή είναι τα 4,5 εκατομμυρια που θα δωσει να αλλάξει μηχανές στο ΣΑΟΣ ΙΙ για να τρέχει με μίλια πολλά, οτι για 6 μήνες θα μεταφέρει κόσμο και οχήματα τζάμπα προυπολογισμού 5 εκατομμυρίων, θα δίνει και 10% επι των κερδών στον Δήμο.

Πολύ large ο κυρ Φώτης που εδώ και 2 χρόνια φεύγει απ τη Σαμοθράκη.

Το οτι θα κάνει και δύο από τα 30 για οχληρά, ας το αφήσουμε για άλλη συζήτηση, καθώς δεν θα τον επιδοτεί το κράτος για να μεταφέρει μόνο σκουπίδια αν δεν έχει προβλεφθεί στην σύμβαση, μην προσπαθεί λοιπόν να χρυσώσει το χάπι προς την δημοτική αρχή.

Και το σημαντικότερο; Αν εξασφαλίσουν οι φορείς και ο δήμος οτι θα πάρει την Σαμοθράκη, χαλάλι τους η εγγυητική του ΠΣΙ.

και δεν μπήκε ακόμα το 2020....

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται με την γραμμή; Αυτήν την στιγμή είμαστε στον αέρα μέχρι τον Φεβρουάριο. Η ZANTE έχει δρομολόγια μέχρι τις 10 του μήνα. Δεν μπορεί να πάμε μέχρι τον Φεβρουάριο έτσι, μεσολαβούν και οι γιορτές των Χριστουγέννων.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, samothrax said:

Με πάσα επιφύλαξη μεταφέρω, αυτό που έμαθα σήμερα, ότι το πλοίο εδώ και κάποιες μέρες έχει πάρει παράταση μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ήτοι τέλη Φεβρουαρίου... (;;;)

Η Διαύγεια με επιβεβαιώνει τουλάχιστον μέχρι 12/01/20

Σύμφωνα με την Διαύγεια που επισύναψες, βλέπουμε οτι από 1/11/19 έως 12/01/20 ζητείται και εγκρίνεται η αντικατάσταση του Κοραή από τον Σολωμό.

Link to comment
Share on other sites

Για την γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, καθώς βάση της σύμβασης η γραμμή έχει κατοχυρωθεί στο Αδ. Κοραης.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την Δευτέρα 31/10/2019 θα διεξαχθεί ο μειοδοτικός διαγωνισμός για τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη.

ΟΙ 3 εταιρίες που θα μετέχουν στο διαγωνισμό ειναι : Zante Ferries με το πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής» , η Sea Jet με το πλοίο «Aqua Jewel»

και η Saos Ferries με τα πλοία «ΣΑΟΣ ΙΙ» και «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» 

Εσείς ποιά εταιρία πιστεύετε ότι θα κερδίσει;

Δημοσίευση1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν δηλώσει συμμετοχή το Aqua Jewel θα την πάρει γιατί είναι μεγαλύτερο και ένα χρόνο νεότερο του Σταυρός...ΙΙ.

Εγώ ψηφίζω Aqua 

Το Κοραής είναι πολύ δύσκολο να πάρει την γραμμή, λόγω ηλικίας και όχι μόνο...

Screenshot_2019-11-21_185959.jpg

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...