Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 515
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επίσης ο διαγωνισμός αναφέρεται στο χρονικό διάστημα μέχρι 31 Οκτωβρίου. Μετά θα διεξαχθεί καινούργιος. Άρα δεν τίθεται (ακόμα) θέμα αποχώρισης του Κοραή από τις Δυτικές Κυκλάδες, αυτό θα φανεί στον επόμενο διαγωνισμό...

Link to comment
Share on other sites

Στο χορό των μνηστήρων της γραμμής μπαίνουν επίσης τα Νάξος Τζετ και Ιονίς. https://nautilia.gr/eidiseis/aktoploia/neoi-paiktes-grammi-alexandroupoli-samothraki/

Άραγε το ενδιαφέρον τους είναι για τον 1,5 μήνα που απομένει  ή για την νέα δρομολογιακή περίοδο;

Απ' την άλλη μεριά η εταιρεία του Ιονίς από που κι ως που δηλώνει ενδιαφέρον; Έχει εξασφαλίσει με άλλο πλοίο την παρουσία της στη γραμμή των Κυθήρων;

Link to comment
Share on other sites

Η είδηση είναι αναδημοσίευση του άρθρου του Pameevro.gr!!!

30 minutes ago, AQUA JEWEL said:

Στο χορό των μνηστήρων της γραμμής μπαίνουν επίσης τα Νάξος Τζετ και Ιονίς. https://nautilia.gr/eidiseis/aktoploia/neoi-paiktes-grammi-alexandroupoli-samothraki/

Άραγε το ενδιαφέρον τους είναι για τον 1,5 μήνα που απομένει  ή για την νέα δρομολογιακή περίοδο;

Απ' την άλλη μεριά η εταιρεία του Ιονίς από που κι ως που δηλώνει ενδιαφέρον; Έχει εξασφαλίσει με άλλο πλοίο την παρουσία της στη γραμμή των Κυθήρων;

Αυτή τη στιγμή το ενδιαφέρον είναι για τη γραμμή μέχρι το τέλος Οκτωβρίου που είναι η προκήρυξη!!! Αλλά θα υπάρξει 4 μήνη παράταση μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την ετήσια προκήρυξη της γραμμής!

Για τη θέση του Ιονις παίζει το Αζόρες Εξπρές!!;) 

On 9/6/2019 at 8:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ανάλογα ποιο πλοίο θα κερδίσει τη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, πιστεύω ότι το Αζόρες Εξπρές μπορεί να είναι ο αντικαταστάτης του πλοίου από την υπάρχουσα γραμμή του (πχ Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο αντί του Ιονις, Βόλο Σποράδες αντί του Πρωτεύς, ενδοκυκλαδικη άγονη αντί του Άρτεμις)

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/10/2019 at 10:37 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Όχι δεν μπορεί κάποια εταιρεία που είναι έκπτωτη να συμμετάσχει σε διαγωνισμό για 3 χρόνια. Δεν ξέρω βέβαια εάν εμφανιστεί μια νέα εταιρεία που να έχει σχέση με το παλιό πλοίο της γραμμής!! Δηλαδή αντί για την Άγιος Ευστάθιος Ν. Ε, να εμφανιστεί Μανούσης Ν. Ε με το Σαος ΙΙ, τι λέει ο νόμος σε αυτή τη περίπτωση!! 

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Μανούση, η εταιρεία Άγιος Ευστάθιος δεν μπορεί να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, αλλά με άλλη εταιρεία μπορεί!! Ενώ αναιρεί την απόφαση για τους τίτλους τέλους της Saos Ferries από τη Σαμοθράκη.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ενώ αναιρεί την απόφαση για τους τίτλους τέλους της Saos Ferries από τη Σαμοθράκη.

Πρώτη φορά θα είναι...;;;

Εδώ σήμερα ζητάει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ συγγνώμη και αμέσως την παίρνει πίσω, λέγοντας "θα εξηγήσω που είναι οι δικές μας ευθύνες, εάν υπάρχουν...", μα συγγνώμη δεν έχετε ευθύνες όταν δεν συντηρείτε σωστά τα πλοία και αυτά παθαίνουν απανωτές βλάβες και στην καρδιά της τουριστικής περιόδου παθαίνουν βλάβη και τα 2 συμβατικά ΕΓ/ΟΓ... Ε-Λ-Ε-Ο-Σ......!!!

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το ότι παθαίνει βλάβη ένα βαπόρι δεν σημαίνει ότι υπάρχει έλλειψη σωστής συντήρησης!! Και ειδικά οι εταιρείες δεν θέλουν να παθαίνουν ζημιές μέσα στο καλοκαίρι!!

Μιλάμε για τον Φώτη Μανούση.

Μπορεί ο επόμενος να είναι πιο τσιφούτης και χειρότερος σε όλα. Αλλά υπάρχει το δικαίωμα της αλλαγής. Εδώ στην πολιτική <<αλλάζουμε>>...

Link to comment
Share on other sites

Δικαίωμα αλλαγής υπάρχει και οποίο πλοίο θέλει μπορεί να δηλώσει ελεύθερη δρομολόγηση ή να συμμετάσχει στη διαδικασία του διαγωνισμού για την επιδοτούμενη γραμμή!! Έτσι ώστε το πλοίο που ικανοποιεί τις απαιτήσεις του διαγωνισμού και έχει το πιο φτηνό τίμημα να κερδίσει την επιδότηση της γραμμής!! 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nikos_Chania said:

Στο Αδαμάντιος Κοραής η γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη:

 

Ημερομηνία έναρξης της ανωτέρω σύμβασης είναι η 16η Σεπτεμβρίου 2019.

Το ΚΟΡΑΗΣ πηρε τη γραμμη αλλα τη Δευτερα τα δρομολογια θα τα κανει το ΑΝΔΡΟΣ JET

Ο λογος ειναι οτι το υπουργειο δεν εχει εγκρινει ακομα τη μειωμενη συνθεση πληρωματος, οποτε μεχρι αυτο να εγκριθει μενει στη γραμμη το ΑΝΔΡΟΣ.

Ειναι βεβαια καθαρα τυπικο το θεμα.Πιθανη μερα εναρξης δρομολογιων απο το ΚΟΡΑΗΣ η Τριτη ή η Τεταρτη

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προφανώς δεν υπήρξαν ενδιαφερόμενοι για την εκπρόθεσμη δρομολόγηση, και η γραμμή της Σαμοθράκης πέρασε στη δεύτερη φάση, της αποκλειστικότητας. Εάν και εφόσον δεν εμφανιστεί κανείς, τότε θα πάει για επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και η σαος έτσι τα είχε. Στην ουσία ο ντοπιος που θα θελει να κανει δουλειες σε υπηρεσιες θα παει καθημερινη. Το σκ ειναι οι αποδρασεις και οτι τουρισμος απεμεινε.

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει για την SAOS. Είναι πάγιο αίτημα των επαγγελματιών να είναι επιδοτούμενο το δρομολόγιο του ΣΚ. Ούτως ή άλλως έτσι όπως είναι τα δρομολόγια οι ντόπιοι περισσότερο χρησιμοποιούν εκείνο της Πέμπτης για αυθημερόν επιστροφή. Θα μπορούσε πχ της Τρίτης να είναι μη επιδοτούμενο και να είναι της Παρασκευής που έρχεται στο νησί και της Κυριακής που φεύγει. Για ένα ζευγάρι με αυτοκίνητο η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη.

Για αυτό για την νέα σύμβαση ζητήθηκε η επιδότηση 7 (αντί 4) δρομολογίων την εβδομάδα.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Ελληνική Ακτοπλοΐα το AQUA JEWEL δεν θα επιστρέψει στα ενδοκυκλαδικά αλλά θα μπει τον επόμενο μήνα θα ανέβει στη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη. Με λίγα λόγια προεξοφλεί ότι και θα συμμετέχει στο διαγωνισμό και θα τον κερδίσει (βέβαια με τα μέχρι στιγμής δεδομένα όντως είναι το νεότερο ΣΑΟΣ ΙΙ 2001, AQUA JEWEL 2002).

Link to comment
Share on other sites

Δεν προκύπτει καμία προεξοφληση για έναν διαγωνισμό που δεν έχει ολοκληρωθεί. Μέχρι σήμερα καταθέτουν εταιρείες για αποκλειστική εξυπηρέτηση.

Αν κατέθεσε μονο η seajets πρέπει να εκτελεί 7 δρομολόγια την εβδομαδα άνευ επιδότησης. Αυτό συμπαρασύρει και την άγονη του τζιουελ στις Κυκλάδες, όπου θα πρεπει πλεον να την διεκδικησει το ανδρος τζετ, με οτι συνεπαγεται για το διαδικαστικό κομμάτι.

Δε νομιζω να συμφερει τον Ηλιόπουλο (ο οποιος για το ανδρος τζετ το καλοκαιρι ελεγε οτι αφησε με κοστος τις κυκλαδες να εξυπηρετησει τη σαμοθρακη) να μην παίρνει ρευστό απο εκει πανω, ούτε τους ντοπιους να πληρωνουν εισιτηριο-"φωτια" όπως λέγανε το καλοκαίρι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...