Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κράααα, κράααα. Σε κράξαμε αφού το θες :D.

 

Αν καταλαβαίνω καλά τον τόνο σου στο μήνυμά σου στην HSW, δε σε ικανοποιεί και πολύ η απάντηση. Τι περίμενες να ακούσεις διαφορετικά? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 515
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ειρηναίε σωστά η εταιρεία υπερκοστολογει αν τίθεται τέτοιο θέμα, προκειμένου να μειώσει τη ζημιά από τις ακυρώσεις. Το θέμα είναι αν μπορείτε να κινηθείτε νομικά κατά της Σαος ferries και να διεκδικήσετε το επιπλέον τίμημα της διαφοράς κόστους από εκεί. 

Είδα που το αναφέρει και στην απάντησή της η hs, δημιουργήθηκαν τελικά εκδοτήρια; 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, japetus said:

δημιουργήθηκαν τελικά εκδοτήρια; 

Ναι δημιουργήθηκαν και πλέον σήμερα το πλοίο έκανε τα δρομολόγια του με μικρές καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

On 8/31/2019 at 1:02 PM, Tasos Kavala said:

Σύμφωνα με τα συστήματα κρατήσεων της εταιρίας το ARTEMIS θα συνεχίσει τα δρομολόγια του στην γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη ...και ίσως και περισσότερο από ότι φαίνεται έως ότου πάρει τα ινία η ANES που είναι η επόμενη από την HSW.

Yπάρχει έντονη φημολογία μέχρι στιγμής ότι έχει εκφράσει μεγάλο ενδιαφέρον η ANES και όπως ξέρουμε ο ΠΡΩΤΕΑΣ τον χειμώνα δεν έχει κάποιο ρόλο ..όλα αυτά βέβαια μέχρι να ανακοινωθεί κάτι επίσημο .....

 

Link to comment
Share on other sites

Να σου δώσω μία καλύτερη εικόνα για όσα αναφέρεις, προσπαθώντας να προσγειώσω εν μέρει την έξαρση που έχει προκύψει λόγω των γεγονότων του Αυγούστου.

Το όνομα δεν παίζει κανέναν ρόλο στο πως θα εξυπηρετείται η γραμμή. Όλες οι προκυρήξεις των άγονων γραμμών αφορούν την σύνδεση των νησιών από την ηπειρωτική Ελλάδα, και αυτό γίνεται και στην Σαμοθράκη. Δεν θεωρώ οτι υπάρχει λόγος να συζητάμε το πως θα λέγεται, κι ούτε θα αλλάξει κατι αν αντιστρέψουμε τα λιμάνια. Το να ξεκινάει το πλοίο από την Σαμοθράκη είναι πάντα κάτι που επαφίεται στην κρίση της εταιρείας. Άλλα νησιά δεν έχουν καν την επιλογή αυθημερόν μετάβασης στο διοικητικό τους κέντρο, η Σαμοθράκη είχε αυτή την επιλογή. Ωστόσο αν θυμάμαι καλά, κάποιες μέρες η Σαος είχε πρώτο δρομολόγιο από Καμαριώτισσα.

Τα δρομολόγια θα έπρεπε να έχουν ανταπόκριση με εκείνα του ΚΤΕΛ μόνο εάν το ΚΤΕΛ έρθει σε συζήτηση με την εταιρεία για την εξυπηρέτηση του κόσμου. Εδώ κοτζαμ Νησος Χιος και δεν υπήρχε λεωφορείο απο και προς Σίγρι. Σαφώς και θα έπρεπε να υπάρχει συνέχεια στην εξυπηρέτηση αλλά αυτό θέλει κουβεντα.

Τα εισιτήρια κατά την εκτέλεση των δρομολογίων που περιλαμβάνει η σύμβαση, δεν μπορουν να έχουν διαφορετική τιμή ανάλογα την ημέρα. Αν η σύμβαση προβλέπει 2 δρομολόγια ημερησίως για 7 μέρες την εβδομάδα τότε όλα θα έχουν την ίδια τιμή χωρίς να υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης. Ωστόσο αν η εταιρεία αιτηθεί και δηλώσει οτι θα εκτελεί 3ο δρομολόγιο με ελεύθερη δρομολόγηση σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις τότε μπορεί να βάλει άλλη τιμή. Αλλά δεν θα το κάνει καμία εταιρεία, γιατι το κράτος θα σου πει, πάρε ελεύθερη δρομολόγηση, θα δώσω την επιδότηση σε άλλον.

Τιμές εισιτηρίων: για τους επιβάτες στα μη επιδοτούμενα δρομολόγια προφανώς εννοείς τα προσωρινά που εκτελούνται από τρίτες εταιρείες μέχρι η ορισθείσα εταιρεία με σύμβαση ανάθεσης από το κράτος επανέλθει στην γραμμή. Το Αρτεμις ας πούμε ή το Πρωτευς που έρχονται εκεί χωρίς επιδότηση, δεν μπορούν να έχουν τιμή εισιτηρίου επιδοτούμενου δρομολογίου.

Αυτές οι σκέψεις από εμένα, για να εργαστείτε πιο συντονισμένα.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

'Συγγνώμη κιόλας, αλλά το Σίγρι βρίσκεται στη Νήσο Λέσβο ή στην Μυτιλήνη όπως έλεγε κι ο Τσίπρας.

Στην 10ετή σύμβαση που λήγει 31/10/19, η SAOS FERRIES είχε υποχρέωση εκτέλεσης εβδομαδιαίως 4 επιδοτούμενων δρομολογίων και 2 ελεύθερων. Τα επιδοτούμενα τελευταία έχει 10€ και 15,90€ τα ελεύθερα τα οποί εκτελούνταν τις ημέρες Παρασκευή Κυριακή.

Όσο για το ΚΤΕΛ ναι σίγουρα με συνεννόηση γίνεται ο σωστός προγραμματισμός, αλλά όταν το ΚΤΕΛ Έβρου έχει σχεδόν σταθερά δρομολόγια μπορεί η εκάστοτε εταιρεία σε συνεννόηση με τις τοπικές αρχές να διαμορφώσει κάποια δρομολόγια που να εξυπηρετούν τους επιβάτες ΚΤΕΛ.

Η τοπική κοινωνία είναι αγανακτισμένη με τις πρακτικές της εν λόγω εταιρείας και τα γεγονότα του Αυγούστου ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Σίγουρα το όνομα δεν παίζει ρόλο αν οι πρακτικές είναι παρόμοιες, πιθανόν και χειρότερες αλλά πάντα με ρίσκο επιβάλλεται να ψάχνοτμε το καλύτερο.

Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέει, λέει ο σοφός λαός μας. Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Αν επιβεβαιωθεί σίγουρα θα έρθει πακέτο με το ΑΝΑΞ...

Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφορεί στο νησί η φήμη ότι το ΣΑΟΝΗΣΟΣ πέρασε με επιτυχία τα δοκιμαστικά αλλά το Υπουργείο είπε ΟΧΙ γιατί η γραμμή έχει παρθεί με το ΣΑΟΣ ΙΙ, η φήμη έρχεται να επιβεβαιωθεί με την αποναυτολόγηση του πληρώματος... Αλλά και το ΣΑΟΣ ΙΙ φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του και η Παναγιά μαζί μας...

Link to comment
Share on other sites

Από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι το Ε/Γ -Ο/Γ πλοίο «ΑΡΤΕΜΙΣ» πρόκειται να πραγματοποιήσει την Κυριακή 08 Σεπτεμβρίου τα τελευταία δρομολόγια του στη γραμμή Αλεξανδρούπολη -Σαμοθράκη.

Το πλοίο από δευτέρα 09 Σεπτεμβρίου επιστρέφει στα δρομολόγια του στις Κυκλάδες. Επίσης από την ίδια μέρα η γραμμή θα καλυφθεί από το Τ/Χ-Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ, ενώ άμεσα θα δοθεί λύση και στη δρομολόγηση οχηματαγωγού πλοίου στην ίδια γραμμή για την μεταφορά φορτηγών οχημάτων.

Με τη κήρυξη έκπτωτης της εταιρείας Άγιος Ευστάθιος Ν.Ε ψάχνουμε να βρούμε τη νέα εταιρεία και με πιο πλοίο θα πάει σε μόνιμη βάση στη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη!!! Τα πλοία που πιστεύω ότι θα ενδιαφερθούν για τη συγκεκριμένη γραμμή θα είναι το Ιονις, το Πρωτεύς, το Άρτεμις και η Seajets με κανένα Αλεξάνδρα Λ/Ανδρος Τζετ (με τη συγκεκριμένη σειρά πιθανοτήτων για το νέο ανάδοχο).

 

Το Αδαμάντιος Κοραής παίζει ένα ενδεχόμενο να πάει στη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, μετά το Άνδρος Τζετ (μετά τις 16/9)

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, AQUA JEWEL said:

για να ανέβει ο Πρωτέας στη Σαμοθράκη;

Ενδιαφέρον να αναλάβει το πλοίο ΠΡΩΤΕΥΣ την επιδοτούμενη γραμμή Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης??

Quote

Σε λίγες ημέρες αναμένεται να βγουν στον “αέρα” από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, οι διαγωνισμοί για τις άγονες γραμμές, ανάμεσα στις οποίες θα είναι και η ακτοπλοϊκή σύνδεση Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης, αφού σε δύο μήνες και συγκεκριμένα στις 31 Οκτωβρίου, λήγει η 10ετής σύμβαση με την SAOS Ferries.

Μετά απ’ όσα έγιναν αυτό τον Αύγουστο και το σοβαρό πρόβλημα που δημιουργήθηκε για τρεις εβδομάδες με τα δρομολόγια, παράλληλα με τις ενέργειες που έγιναν από το αρμόδιο υπουργείο για την εξεύρεση λύσης με τα AZORES EXPRESS, Andros Jet και ΑΡΤΕΜΙΣ, αλλά και τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη της SAOS Ferries Φώτη Μανούση ότι αποχωρεί από τις συγκεκριμένη γραμμή, σύμφωνα με πληροφορίες του Evros-news.gr βρέθηκε εταιρεία και πλοίο με το οποίο εξετάζεται το ενδεχόμενο να πάρει μέρος στον διαγωνισμό για να αναλάβει την επιδοτούμενη άγονη γραμμή Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης. Πρόκειται για το πλοίο ΠΡΩΤΕΥΣ, το οποίο ανήκει στην ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΗΣ “ANES FERRIES” και αυτή την στιγμή πραγματοποιεί δρομολόγια στον Παγασητικό κόλπο και συγκεκριμένα από Βόλο & Μαντούδι Εύβοιας προς Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο. 

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο που ακουσα ειναι οτι οι Συμιακοι εκαναν πισω και το πιο πιθανο πλοιο για να να ανεβει, μετα το ΑΝΔΡΟΣ JET, ειναι το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ

Απο οτι καταλαβαινω καμια εταιρια δεν πεταει τη σκουφια της για να ανεβει στη γραμμη ,και οσες πανε πιο πολυ κανουν χαρη στο υπουργειο, πιθανον θελοντας να κρατησουν και μια καλη σχεση.Τετοια εποχη η κινηση ειναι πλεον μικρη και ολες οι εταιριες εχουν να σκεφτουν τα χρηματα που χανουν απο τα επιδοτουμενα δρομολογια καθως και την εξυπηρετηση των δικων τους επιβατων που ειτε πρεπει να τους προωθησουν αλλου ,ειτε να δωσουν αποζημιωσεις κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, samothrax said:

Σαν το Άνδρος, άρα εγώ το αποκλείω να πάρει αυτό την επιδότηση.

Τις άγονες γραμμές "παίρνουν", δηλαδή αναλαμβάνουν, έναντι μισθώματος, δηλαδή επιδότηση.

Δεν μπορείς να το αποκλείσεις, γιατί δεν ξέρεις τι θα περιλαμβάνει η νέα προκήρυξη της γραμμής.

Η νέα προκήρυξη μπορει να περιλαμβάνει και δρομολόγιο κάποιου ρο-ρο π.χ. Δεν ξέρω κάτι, πολλά μπορούν να γίνουν εάν δει το υπουργείο οτι δεν υπαρχουν πλοία. 

Σαφώς υπάρχουν όμως και είναι μηδενικές οι πιθανότητες για το Ναξος Τζετ ή το Ανδρος Τζετ.

Όποιος πάρει το Αζόρες, του δώσει και ένα τοπικό όνομα, μπορεί να το δηλώσει, και για μένα αυτό θα ηταν λυση, κι οχι να αφεθουν άλλες γραμμές απο άλλα πλοία. (Όπως κοραης ή αρτεμις που ακουγεται οτι θα εκδηλωσουν ενδιαφερον)

Link to comment
Share on other sites

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή

Quote

Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, δυνάμει των διατάξεων της παραγράφου 11 του άρθρου όγδοου του ν.2932/2001 (Α ́145), όπως ισχύει, για λόγους κοινωνικής, οικονομικής και εδαφικής συνοχής και προς κάλυψη επειγουσών συγκοινωνιακών αναγκών, προτίθεται να προβεί στη σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή, με την εκτέλεση τεσσάρων (04) δρομολογίων την εβδομάδα και την υποχρέωση εκτέλεσης δύο (02) ελεύθερων δρομολογίων την εβδομάδα, έναντι μισθώματος έξι χιλιάδων εκατόν σαράντα ενός (€ 6.141,00) ευρώ για τα πλοία Κατηγορίας 2, πέντε χιλιάδων εξακοσίων ογδόντα έξι ευρώ και δέκα(€ 5.686,10) λεπτών για τα πλοία Κατηγορίας 3 και τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων σαράντα οκτώ ευρώ και ογδόντα οκτώ(€ 4.548,88) λεπτών για τα πλοία Κατηγορίας 5, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση . Θα μπορούσε κάποιος που είναι έκπτωτος  , να ξανά θέσει εαυτόν διαθέσιμο, προς εξυπηρέτηση της γραμμής ? Φαντάζομαι θα υπάρχει κάποιο νομοθετικό πλαίσιο .

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν μπορεί κάποια εταιρεία που είναι έκπτωτη να συμμετάσχει σε διαγωνισμό για 3 χρόνια. Δεν ξέρω βέβαια εάν εμφανιστεί μια νέα εταιρεία που να έχει σχέση με το παλιό πλοίο της γραμμής!! Δηλαδή αντί για την Άγιος Ευστάθιος Ν. Ε, να εμφανιστεί Μανούσης Ν. Ε με το Σαος ΙΙ, τι λέει ο νόμος σε αυτή τη περίπτωση!! 

Link to comment
Share on other sites

On 9/6/2019 at 8:41 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Κήρυξη της εταιρείας ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ έκπτωτης της υπ’ αριθμ.3328.1.8.17/01/11/09.08.2011 σύμβασης όπως τροποποιήθηκε με την υπ’αριθμ.3328.1.8.17/01/13/29-11-2013 σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή και κατάπτωση εγγυητικής επιστολής συμμετοχής

 

10 hours ago, svo said:

Μια ερώτηση . Θα μπορούσε κάποιος που είναι έκπτωτος  , να ξανά θέσει εαυτόν διαθέσιμο, προς εξυπηρέτηση της γραμμής ? Φαντάζομαι θα υπάρχει κάποιο νομοθετικό πλαίσιο .

 

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όχι δεν μπορεί κάποια εταιρεία που είναι έκπτωτη να συμμετάσχει σε διαγωνισμό για 3 χρόνια. Δεν ξέρω βέβαια εάν εμφανιστεί μια νέα εταιρεία που να έχει σχέση με το παλιό πλοίο της γραμμής!! Δηλαδή αντί για την Άγιος Ευστάθιος Ν. Ε, να εμφανιστεί Μανούσης Ν. Ε με το Σαος ΙΙ, τι λέει ο νόμος σε αυτή τη περίπτωση!! 

Ας δούμε λοιπόν το νομικό πλαίσιο σε ότι αφορά την εν λόγω περίπτωση.

Σύμφωνα με την σύμβαση που είχε υπογράψει πριν από 10 χρόνια η ΣΑΟΣ έχουμε τα εξής:

1.Σε κάθε περίπτωση έκπτωσης του αναδόχου διενεργείται νέος διαγωνισμός μίσθωσης της γραμμής σε βάρος του έκπτωτου, με συνέπεια να υποχρεώνεται αυτός να καταβάλλει στο Δημόσιο αποζημίωση ίση με τη διαφορά του χαμηλότερου μισθώματος που είχε προσφερθεί από αυτόν και του τυχόν υψηλότερου που θα επιτευχθεί στο νέο διαγωνισμό. Η παρούσα παράγραφος δύναται να εφαρμόζεται εφόσον κρίνεται από τον Αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ότι συντρέχει η περίπτωση εφαρμογής της.
2.Σε κάθε περίπτωση αθέτησης των συμβατικών του υποχρεώσεων, ο ανάδοχος, υπόκειται και στις κυρώσεις σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου ενδέκατου του ν.2932/2001 (Α΄ 145), όπως ισχύει.


Ο 2932 με την σειρά του δεν ορίζει κάτι στις ποινικές κυρώσεις για την περίπτωση αυτή.
Επίσης δεν ορίζει για το αν μία έκπτωτη εταιρεία μπορεί να συμμετάσχει.


Παράλληλα η νέα σύμβαση ορίζει οτι Η χρονική διάρκεια ισχύος της συναφθείσας συμβάσεως είναι μέχρι την έναρξη της εκτέλεσης δρομολογίων με τακτική (εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη) δρομολόγηση,
διαφορετικά μέχρι τη σύναψη σύμβασης αποκλειστικής εξυπηρέτησης της δρομολογιακής γραμμής και σε περίπτωση που δε συναφθεί τέτοια σύμβαση μέχρι την προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού.


Συνεπώς η γραμμή θα πρέπει να καλυφθεί μέσω των τακτικών δρομολογήσεων και σε περίπτωση που δεν καλυφθεί, τότε θα γίνει σύμβαση αποκλειστικής εξυπηρέτησης κλπ. Δεδομένου οτι οι τακτικές δρομολογήσεις μπορούν να γίνουν ετησίως με έναρξη 1.10 εκάστου έτους ή μέσω του ΣΑΣ, τότε αν κάποια εταιρεία δηλώσει σε κάποιο ΣΑΣ αίτημα και πάρει την γραμμή ή δηλώσει πλοίο στις τακτικές, τότε η σύμβαση λήγει και σταματάει η επιδότηση.

Κι επειδή λεφτά είναι αυτά, έτσι γίνεται στις περισσότερες, αν όχι σε όλες γραμμές, δύσκολα θα δούμε κατι τέτοιο αλλά ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πότε το υπουργείο θα θεωρήσει οτι πρέπει να κάνει σύμβαση όπως αυτήν που κάνει τώρα με ορισμένη διάρκεια, η οποία πλέον είναι μέγιστης διάρκειας 5 ετών.

Αν κάποιος ξέρει που ορίζονται τα 3 έτη που αναφέρει ο @Panagia Ekatontapiliani και δεν το έχω προσέξει, ας μας το γράψει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...