Jump to content
Shipfriends

Γιάννης Σ (IMO 8112706)


Recommended Posts

Panagia Ekatontapiliani said:
Δελτίο Περάματος 30-11-08

Στη γερμανική Σκάλα, είχαμε το Κεραυνός ΙΙ, που γινόντουσαν εργασίες στο κύτος του πλοίου

Το Κεραυνός ΙΙ για κάπου πρέπει να ετοιμάζεται γιατί εξωτερικά έχει αλλάξει όψη. Στο πλοίο έχουν τριφτεί όλες οι εξωτερικές επιφάνειες. Και δε νομίζω να γίνονται τόσα έξοδα για να παραμείνει το πλοίο παροπλισμένο. ;)

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Αφού μας επιβεβαιώθηκε ότι ο Κεραυνος ΙΙ επωλήθη. Όποτε πρέπει να βρούμε ποιος τον αγόρασε?? Ίσως να συνδέεται με αυτό που μας είχε αναφέρει ο kerkini πριν 2-3 μήνες.

Εάν είναι αυτοί:confused: τότε ο ενας πρέπει να είναι ο Καραγιανης της Euroseas;) (το Eurofast 1 πήγε στη Κροατία) και ο άλλος πρέπει να είναι ο Δρακοπούλος της Υδραΐκης;), γιατί αυτός μεταφέρει καθημερινά φορτίο εξ ανατολής (Japan Maru:D).

Το καταμαράν που αγοράστηκε είναι το Κεραυνός ΙΙ, όποτε αναμένουμε να δούμε εάν αγόρασαν ή θα αγοράσουν κανένα από τα δελφίνια.B)

Link to comment
Share on other sites

Αφού μας επιβεβαιώθηκε ότι ο Κεραυνος ΙΙ επωλήθη. Όποτε πρέπει να βρούμε ποιος τον αγόρασε?? Ίσως να συνδέεται με αυτό που μας είχε αναφέρει ο kerkini πριν 2-3 μήνες.

Εάν είναι αυτοί:confused: τότε ο ενας πρέπει να είναι ο Καραγιανης της Euroseas;) (το Eurofast 1 πήγε στη Κροατία) και ο άλλος πρέπει να είναι ο Δρακοπούλος της Υδραΐκης;), γιατί αυτός μεταφέρει καθημερινά φορτίο εξ ανατολής (Japan Maru:D).

Το καταμαράν που αγοράστηκε είναι το Κεραυνός ΙΙ, όποτε αναμένουμε να δούμε εάν αγόρασαν ή θα αγοράσουν κανένα από τα δελφίνια.B)

Αν και δεν έχω ακούσει κάτι νεότερο για αυτό που είχα αναφέρει παλιότερα, απλώς να πω πως έχω ακούσει και εγώ ότι ο Καραγιάννης πήρε τον Κεραυνό. Και όντως ο Δρακόπουλος είναι ο δεύτερος που είχε ακουστεί για την εταιρεία. Δεν ξέρω αν το πωλητήριο που έχει βάλει για κάποια πλοία του σχετίζεται με τις νέες φιλοδοξίες!

Link to comment
Share on other sites

Κεραυνός 300,000Ε λόγω βλάβης στη Δεξιά μηχανή του

Η τιμή της αγοροπωλησίας του Κεραυνος ΙΙ είναι ελαφρώς μικρότερη από την αρχική τιμή που μας ενημέρωσε ο PERIHGHTHS. Γύρω στις 250.000,00€ πρέπει να αποκτήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή της αγοροπωλησίας του Κεραυνος ΙΙ είναι ελαφρώς μικρότερη από την αρχική τιμή που μας ενημέρωσε ο PERIHGHTHS. Γύρω στις 250.000,00€ πρέπει να αποκτήθηκε.

Οι τιμές φίλτατε Π100, είναι όπως τα ΙΧ! Όταν πας να τ'αγοράσεις,σου λένε την αρχική τιμή και κατόπιν αφού το κλείσεις σου κάνουν και τη σχετική έκπτωση;)

Και η τιμή που αγοράστηκε το σκάφος είναι 273.400,00Ευρώ-για να μαστε ακριβείς!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Κεραυνός ΙΙ άλλαξε όνομα, πλέον ονομάζεται ΥΔΡΑ Ι. Το πλοίο ετοιμάζεται για να ξανά δρομολογηθεί σε γραμμή του Σαρωνικού (μάλλον Ύδρα Σπέτσες αυτό μαρτυρεί και το όνομα του) ενω τα νέα χρώματα του πλοίου μου θυμίζουν λίγο τα χρώματα της Easycruise

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Με τη πώληση του Κεραυνός ΙΙ νυν Ύδρα Ι, γνωρίζαμε ότι η δεξιά μηχανή ήταν OFF. Όποτε οι νέοι ιδιοκτήτες του την αντικατάστησαν με άλλη τύπου MTU. Θα άλλαζαν και τη δεύτερη μηχανή αλλά η δεύτερη μηχανή που είχαν βρει δεν ήταν marine (όποτε θα υπήρχε μπέρδεμα με τα χαρτιά), όποτε αποφάσισαν να κάνουν μια καλή επισκευή στην υπάρχοντα μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο το Ύδρα 1 βγήκε για δοκιμαστικό στο Σαρωνικό.

Βλέποντας το μήνυμα αυτό, μπήκα στον πειρασμό να δω στο AIS τι ταχύτητες έχουμε. Χαμηλές γενικά, το πολύ 13 κόμβους. Μάλιστα εμφανίζεται με μπλε χρώμα, δηλαδή σαν επιβατικό και όχι σαν ταχύπλοο...

Link to comment
Share on other sites

Όντως όπως το έβλεπα το Ύδρα Ι, και εγώ (αλλά ζωντανά) μου φάνηκε αρκετά χαμηλή η ταχύτητα του. Μου έκανε εντύπωση ότι για πολλή ώρα ήταν ακινητοποιημένο κοντά στην Αγία Μαρίνα. Το Ύδρα Ι επέστρεψε από το δοκιμαστικό του στο λιμάνι του Πειραιά γύρω στις 18:15

Μπορεί στις τακτικές δρομολογήσεις να ζήτησε Πόρο Ύδρα αλλά μάλλον σωστά προέβλεπα Ύδρα Σπέτσες. Σύμφωνα με ένα διαφημιστικό της εταιρείας που μου έπεσε στα χεριά μου λέει μόνο Ύδρα Σπέτσες.

Το Ύδρα Ι θα εκτελεί δυο δρομολόγια ημερησίως από Πειραιά για Ύδρα Σπέτσες στις 09:30 & 15:00. Οι επιστροφές θα είναι από τις Σπέτσες στις 12:00 & 17:05 και από την Ύδρα στις 12:40 & 17:45. Τη διαδρομή Πειραιά Ύδρα θα τη καλύπτει σε 1 ώρα & 15 λεπτά και το Πειραιά Σπέτσες σε 1 ώρα & 55 λεπτά. Όλα αυτά σύμφωνα με το διαφημιστικό της εταιρείας.

Edited by Neptune
3 in 1
Link to comment
Share on other sites

Κουφετακι εχει γινει το βαπορακι παντως και απο ειχαμε δει και σε μια παλια φωτο εχουν κανει καλη δουλεια και απο κατω.

Οι ταχυτητες του παντως δεν νομιζω οτι θα μεινουν τοσο χαμηλα.Θεωρω οτι με τετοιες ταχυτητες δεν εχει τυχη

Link to comment
Share on other sites

Χαλαρωστε, ας μην ειμαστε τοσο αυστηροι. Το πλοιαριο ηταν ανενεργο επι διετιας αν θυμαμαι καλα, δεν ειναι λογικο οτι με το πρωτο δοκιμαστικο θα παει στα κοκκινα. Πιστευω πως θα γινουν κι αλλες δοκιμες μεχρι να πιασει την τελικη του ταχυτητα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι δεδομένο ότι δε θα είναι αυτές οι ταχύτητες, αφού τα 26 τα είχε παλιότερα. Απλώς μου κάνει εντύπωση ότι για να πηγαίνει με τόσα στο χθεσινό δοκιμαστικό και να σταματάει στην Αγία Μαρίνα για κάποια ώρα, αργεί η ώρα της δρομολόγησης και φαντάζει δύσκολο να προλάβει το διάστημα των εορτών.

Τα δρομολόγια του τώρα, πατάνε σε αυτά που έκανε το Eurofast I. Δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές επιλογές. Στην Ύδρα για παράδειγμα, αρκετοί ισχυρίζονταν ότι δεν έπαιρναν το Eurofast λόγω των δρομολογίων του. Ξέρω βέβαια ότι δεν πρέπει να συμπίπτουν με αυτά που έχει ήδη καβατζώσει η HSW και μάλιστα σε απόσταση 30 λεπτών. Ίσως όμως το 07.30 από Πειραιά να έδινε καλύτερη πληρότητα και ίσως και option για τρίτο δρομολόγιο τις ημέρες αιχμής. Κάτι που έκανε το Eurofast τον πρώτο χρόνο

Νομίζω επίσης ότι στο ΣΑΣ του επέβαλλαν να προσεγγίζει και σε επιπλέον λιμένα.

Εν αναμονή λοιπόν.

Edited by kerkini
προσθήκη κειμένου
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το απόγευμα ξανά βγήκε για ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Εάν πάνε καλύτερα οι δόκιμες αυτή τη φορά, τότε το πλοίο θα ξεκινήσει λογικά δρομολόγια τη Μεγάλη Τρίτη ή Μεγάλη Τέταρτη.

Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει και domain registration στο hydraspeedlines.com. Στο όνομα του Αλέξανδρου Καραγιάννη (προηγούμενου ιδιοκτήτη του Eurofast). Βέβαια δεν έχει ανεβει υλικό ακόμα.

Στο openseas εμφανίζει δρομολόγια από 16/04 αλλά με όνομα πλοίου Eurofast I !

Και η τιμή του κατά 2 ευρώ φθηνότερη από της HSW για Ύδρα και 5 για Σπέτσες. Αντιθέτως από τα φημολογούμενα για τιμή γύρω στα 20 €, για Ύδρα είναι (βάσει των τιμών που εμφανίζονται στο σύστημα κρατήσεων) 26,5 € :mad:

Edited by kerkini
προσθήκη τιμών
Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουμε αναφέρει η σχέση ανάμεσα Hydra Speed Lines και τη Euroseas είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη. Πρώτα από όλα ο Καραγιαννης είναι και στις 2 εταιρείες. Τα δρομολόγια που είναι τα ίδια που είχε το Eurofast I, αλλά και τα ίδια διαφημιστικά φυλλάδια που σας παραθέτω.

post-54-128326980273_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...