Jump to content
Shipfriends
Nick the Greek

Αγορές και παραγγελίες

Recommended Posts

Η αγορά των εννέα πλοίων θα γίνει με την διάθεση νέων μετοχών από την Dryships Inc., ενώ η αγορά των πλοίων τύπου drillships με διάθεση μετοχών της θυγατρικής της Dryships της εταιρείας Primelead Shareholders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Κίνα προσπέρασε την Ελλάδα στις αγορές πλοίων

Πηγη: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Σε παιχνίδι για δύο έχει εξελιχθεί το 2009 ο ανταγωνισμός στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και ιδιαίτερα στον τομέα των αγοραπωλησιών. Μέσα στους πέντε πρώτους μήνες του 2009 η Κίνα και η Ελλάδα κονταροχτυπήθηκαν για την πρωτιά αφήνοντας πολύ πίσω τη Νορβηγία.

Ειδικότερα η Κίνα, μέχρι τα μέσα Μαΐου, αγόρασε συνολικά 66 πλοία εκ των οποίων τα 62 είναι φορτηγά πλοία και τα άλλα τέσσερα δεξαμενόπλοια.

Ακολουθεί, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied, η Ελλάδα με 64 πλοία εκ των οποίων 48 είναι φορτηγά, 14 δεξαμενόπλοια και δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Στην τρίτη θέση είναι η Νορβηγία και η Ινδονησία με 10 πλοία η καθεμία. Από αυτά η Νορβηγία αγόρασε ένα φορτηγό, επτά δεξαμενόπλοια και δύο ψυγεία.

Η Ινδονησία έχει αγοράσει πέντε φορτηγά, δύο φορτηγά και τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πούμε πως απ΄ ότι έμαθα πολύ πρόσφατα, έχουμε την επίσημη και αυτόνομη είσοδο του Αλέξανδρου Παναγόπουλου στον χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας, μακριά από την Magna Marine του πατέρα του Περικλή. Το όνομα της εταιρείας δεν το γνωρίζω αλλά ξέρω πως πολύ πρόσφατα παρέλαβε το πρώτο της πλοίο(από δεύτερο χέρι) στο Πόρτλαντ των Ηνωμένων Πολιτειών. Το αξιοσημείωτο σε αυτήν την καινούρια προσπάθεια είναι πως ενώ οι ναυλώσεις και τα οικονομικά της εταιρείας έχουν έδρα την Βούλα, operations και technical έχουν έδρα τη Λισσαβώνα. Μετά τον Ποταμιάνο και ο Παναγόπουλος στην πανέμορφη Λισσαβώνα λοιπόν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με την Seabrokers, το πλοίο Toisa Warrior (χωρητικότητας 4.800 dwt, κατασκευής 2011) πωλήθηκε στην εταιρεία υποθαλάσσιων καλωδίων Alcatel Submarine Networks, που ανήκει στη φινλανδική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Nokia, έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με το VesselsValue, που αποτιμά την αξία του πλοίου στα 10,1 εκατ. δολάρια, η πώληση του πλοίου εγκρίθηκε από το αμερικανικό πτωχευτικό δικαστήριο.

Σημειώνεται ότι το Toisa Warrior παρέμενε ανενεργό από το 2016, όταν και ολοκληρώθηκε μία ναύλωσή του από την Petrobras.

Το VesselsValue αναφέρει ακόμα ότι η ελβετικήGeoquip Marine Group απέκτησε το πλοίο Toisa Vigilant (χωρητικότητας 3.500 dwt, κατασκευής 2005) έναντι 1,75 εκατ. δολαρίων, όταν η αξία του υπολογίζεται στα 2,9 εκατ. δολάρια.

Και τα δύο πλοία ανήκουν στην κατηγορία των ROV PSV, που είναι πιο εξελιγμένα από τα τυπικά πλοία εφοδιασμού, ενώ εκκρεμούν οι ειδικές επιθεωρήσεις τους.

Με τις συμφωνίες αυτές, τα πλοία εφοδιασμού της Toisa που έχουν πωληθεί για να αποπληρωθούν οι πιστωτές της εταιρείας ανέρχονται στα 23, με το συνολικό ποσό που έχει αντληθεί να αγγίζει τα 230 εκατ. δολάρια, ενώ έχουν πωληθεί επίσης και 20 τάνκερ και πλοία ξηρού φορτίου.

Σημειωτέον ότι ο στόχος των διαχειριστών της περιουσίας της Toisa είναι να καλυφθούν οι οφειλές της εταιρείας, που φτάνουν τα 542 εκατομμύρια δολάρια.

Πηγη: Mononews

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...