Jump to content
Shipfriends

Αγορές και παραγγελίες


Recommended Posts

Συμφωνα με ανακοινωση της Hyundai Heavy Industries η εταιρεια Consolidated Marine Management, μελος του Ομιλου Λατση προεβη σε παραγγελια τριων LPG(Liquified Petroleum Gas) carrier των 82,000 κυβικων μετρων απο τα εν λογω ναυπηγεια, των οποιων το κοστος ναυπηγησης θα ανελθει στα 280 εκατομμυρια δολλαρια.

Η παραδοση τους εχει χρονικο οριζοντα το 2008 και οι βασικες τους διαστασεις θα ειναι 225 μετρα μηκος, 36.6 πλατος, 22 μετρα βυθισμα με μια ταχυτητα γυρω στους 16,75 κομβους. Συμφωνα με τους κατασκευαστες θα προκειται για τα μεγαλυτερα πλοια του ειδους που εχουν κατασκευαστει. Γενικα τα τελευταια χρονια οι Ελληνες εφοπλιστες αρχιζουν να τολμουν επεκταση απο τους παραδοσιακους τομεις δρασης του ξηρου και υγρου χυμα φορτιου, και προσπαθουν να παρουν κομματι της πιτας απο νεες και τεχνολογικα πολυ εξελιγμενες αγορες.

Πηγη: Hyundai Heavy Industries

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σε πλοία υποστήριξης εγκαταστάσεων επενδύει ο όμιλος Καλλιμανόπουλου

ΕΝΑΝ από τους μεγαλύτερους στόλους πλοίων υποστήριξης αναπτύσσει σταδιακά ο όμιλος Καλλιμανόπουλου. Ο Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος επενδύει διαρκώς σε έναν εξειδικευμένο τομέα της εμπορικής ναυτιλίας, που χαρακτηρίζεται από τις μεγάλες απαιτήσεις για πλοία προηγμένης τεχνολογίας, ο οποίος όμως παράλληλα εξασφαλίζει και μεγάλα έσοδα, αφού η ζήτηση χωρητικότητας από τους ναυλωτές αυξάνεται διαρκώς.

Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος, μέσω της εταιρείας του, Toisa Limited, και της διαχειρίστριας εταιρείας, Sealion Shipping ltd, που έχει έδρα στη Μεγάλη Βρετανία, προχώρησε σε συμφωνία με τα ναυπηγεία Wuchang της Κίνας, για την κατασκευή τριών μεγάλων πλοίων πολλαπλών εφαρμογών υποστήριξης εγκαταστάσεων ανοικτής θαλάσσης - DP PSV.

Τα τρία πλοία είναι προϊόν ναυπηγικού σχεδίου προηγμένης τεχνολογίας και εξέλιξης προγενέστερου τύπου πλοίων, που ήδη είναι δρομολογημένα στη Βόρεια Θάλασσα, υπό τη διαχείριση της Sealion Shipping ltd.

Η εταιρεία, σε συνεργασία με το ναυπηγικό γραφείο εκπόνησης των σχεδίων κατασκευής των πλοίων υποστήριξης αυτού του τύπου, ανέπτυξαν και βελτίωσαν το αρχικό σχέδιο, προκειμένου τα νέα πλοία να μπορούν να αντεπεξέλθουν με πλήρη επιτυχία στις μελλοντικές ανάγκες σε παγκόσμιο επίπεδο για τα πλοία υποστήριξης εγκαταστάσεων εξόρυξης πετρελαίου.

«Τα πλοία αυτά θα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά και θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των ναυλωτών, οι οποίοι ήδη επεξεργάζονται σχέδια για την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευσή τους», υπογραμμίζει ο όμιλος.

Το επενδυτικό έργο

Συνολικά 27 πλοία έχει στο στόλο του ο όμιλος Καλλιμανόπουλου. Από αυτά, τα 19 είναι πλοία υποστήριξης και τα υπόλοιπα έξι είναι δεξαμενόπλοια. Παράλληλα, ο όμιλος «τρέχει» και ένα ναυπηγικό πρόγραμμα 12 πλοίων. Τα τρία είναι δεξαμενόπλοια τύπου aframax και τα υπόλοιπα εννέα είναι υποστήριξης. Μόλις ολοκληρωθεί η παράδοση από τα ναυπηγεία, ο στόλος θα αριθμεί 39 πλοία.

Μάλιστα, τρία από τα πλοία υποστήριξης κατασκευάζονται ήδη από τα ναυπηγεία Wuchang της Κίνας για λογαριασμό της Toisa LTD. Τα δύο από αυτά θα έχουν παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2005 και το τρίτο τον Ιανουάριο του 2005.

«Η ικανοποιητική και υψηλών προδιαγραφών λειτουργία του συγκεκριμένου ναυπηγείου οδήγησε την Toisa στην απόφασή της να συνεργαστεί με την ίδια γιάρδα και για τις νέες κατασκευές», σημειώνει η εταιρεία.

Τα χαρακτηριστικά

Τα τρία πλοία υποστήριξης θα έχουν ολικό μήκος 87,4 μέτρα, πλάτος 19 μέτρων, βύθισμα οκτώ μέτρων και χωρητικότητα 4.900 dwt. Η χωρητικότητα των οκτώ δεξαμενών ξηρού φορτίου ανέρχεται σε 15.538 cu, η χωρητικότητα της δεξαμενής λάσπης σε 5.805 bbls, οι δεξαμενές πόσιμου ύδατος 1.231 κυβικά μέτρα και η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμων 1.367 κυβικά μέτρα.

Επίσης, το βάρος του φορτίου καταστρώματος φτάνει τους 3.000 τόνους, ενώ η ελεύθερη επιφάνεια καταστρώματος τα 1.020 τετραγωνικά μέτρα.

Το μέγαρο

Ο όμιλος Καλλιμανόπουλου, στις αρχές του 2005, άλλαξε γραφεία και στέγασε τις ναυτιλιακές εταιρείες του Marine Management Services, Trade and Transport inc και Toisa Limited, στο πρόσφατα αναπαλαιωμένο και ανακαινισμένο νεοκλασικό κτήριο στη γωνία Ακτή Μιαούλη και Σκουζέ στον Πειραιά.

Το κτήριο, το οποίο το 1981 -και αφού είχε περιέλθει στην ιδιοκτησία του ομίλου- χαρακτηρίστηκε διατηρητέο, έχει ονομαστεί «Μέγαρο Περικλή Γρ. Καλλιμανόπουλου», προς τιμήν του αείμνηστου Περικλή Καλλιμανόπουλου, εκ των πατριαρχών της ελληνικής ναυτιλίας.

απο την ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

Οι Ελληνες εφοπλιστές ναυπηγούν αυτήν την εποχή 315 πλοία που η συνολική τους χωρητικότητα ανέρχεται σε 22.670.254 τόνους γκρος. Από τα πλοία αυτά, τα περισσότερα, 203 σε αριθμό, είναι δεξαμενόπλοια και τα 88 bulkcarriers. Το σημαντικότερο είναι ότι 189 πλοία, χωρητικότητας 14.508.183 τόνων, όταν πέσουν από τις εσχάρες των ναυπηγείων θα υψώσουν την ελληνική σημαία. Σύμφωνα με το έγκυρο διεθνές ναυτιλιακό περιοδικό Fairplay Newbuildings, του μηνός Αυγούστου 2005, αναφέρει ότι 54 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων ναυπηγούν σε διάφορα ναυπηγεία του κόσμου, κυρίως στην Κίντα, στην Ιαπωνία και στην Κορέα, 315 πλοία. Τη μερίδα του λέοντος κατέχουν τα τάνκερ και τα φορτηγά χύδην φορτίου, καθώς και 6 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Τα υπόλοιπα - διάφορα πλοία είναι ελάχιστα και δεν ξεπερνούν τα δεκαοκτώ πλοία.

Αναλυτικότερα, η Altomare κατασκευάζει 6 πλοία στα ναυπηγεία Haidong. Η Anangel Maritime του Γιάννη Αγγελικούση ναυπηγεί 4 πλοία στη Daewoo. Η Ancora Investment ένα πλοίο. Η Andriaki Shipping τρία πλοία. Ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος με την εταιρεία του Arkadia Shpmanagement ναυπηγεί επτά πλοία στα ναυπηγεία Samsung. Εξι πλοία φτιάχνει η Astromare. Ωστόσο εντυπωσιακή είναι η παραγγελία της εταιρείας Barclay Shipping, στα ναυπηγεία Sinan και Hyundai για 27 πλοία. Η Byzantine κατασκευάζει τρία πλοία, η Cardif Marine 7 πλοία, η Centrofin Marine ένα πλοίο, η Ceres Hellenic Shipping του Πήτερ Λιβανού ναυπηγεί πέντε πλοία, η Chandris Hellas, του ομίλου Χανδρή, τρία πλοία, η Chios Navigation δύο πλοία, η Crismar Yaching ένα πλοίο, η Consolidated Marine του Ομίλου Λάτση τρία πλοία, η Corner Shipping ένα πλοίο, η Cosmpship έξι πλοία, η Diamlemos ένα πλοίο, η Dorian Hellas, έξι πλοία, η Dynacom Tankers 14 πλοία, η Eastern Meditarannean του Αθανάσιου Μαρτίνου ναυπηγεί τρία πλοία, η Enterprises Shipping 12 πλοία, η European Navigation έξι πλοία, η Evalent Dhipping 17 πλοία, η Cleamray Maritime δύο πλοία, η Hellespont Steamship έξι πλοία, η Iolcos Hellenic τέσσερα πλοία, η Ionia Management πέντε πλοία, η Jay Management ένα πλοίο, η Kyklades Maritime ναυπηγεί τρία πλοία, η Larus ένα πλοίο, η Η Laskaridis Shipping, του Πάνου Λασκαρίδη, τρία πλοία, η Liquimar Tankers δύο πλοία, η Lotus Shipping φτιάχνει τρία πλοία, η Maran Gas Maritime ναυπηγεί επτά πλοία στη Daewoo, η Marine Manegement τρία πλοία, η Marmaras Navigation του Διαμαντή Διαμαντίδη 17 πλοία, η Meadway Shipping τρία πλοία, η Melissa Naftiki Eteria ναυπηγεί τρία πλοία, η Metrostar Management του Θεόδωρου Αγγελόπουλου 11 πλοία, η Minerva Marine του Ανδρέα Μαρτίνου εννέα πλοία, η Modion Maritime τρία πλοία, η Moundreas Shipping επτά πλοία, h Naftotrade Shipping ένα πλοίο, η Neptune Shipping ένα πλοίο, η Nereus Shipping δύο πλοία, η Niovis ένα πλοίο, η Nomikos Transworld δύο πλοία, η Perosea Shipping έξι πλοία, η Safety Management έξι πλοία, η Samos Steamship τρία πλοία, η Seatrade Management ένα πλοίο, η Stamco Ship δέκα πλοία, η Stealth Maritime τρία πλοία, η Sun Enterprises δύο πλοία, η Target Marine τέσσερα πλοία, η Thenamaris τέσσερα πλοία, η Transment Shipping δέκα πλοία, η Tsakos Shipping του ομίλου Τσάκου ναυπηγεί δεκατέσσερα πλοία, η Unibros τρία πλοία και η WIEM Lines ένα πλοίο.

Τα υπό ελληνική σημαία

Παρά το γεγονός ότι πλέον δεν δίδονται σε μηναία βάση τα στατιστικά στοιχεία από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, ωστόσο η εικόνα που έχουμε για τον υπό ελληνική σημαία στόλο δεν είναι τα καλύτερα. Με τα στοιχεία του Μαΐου ο ελληνικός στόλος μειώθηκε κατά 29 πλοία και κατά 784.966 κόρους. Ειδικότερα ενεγράφησαν 47 πλοία, χωρητικότητας 1.491.872 κόρων και διεγράφησαν 76 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 2.276.838 κόρων. Από τα πλοία που έφυγαν τα 2 άλλαξαν σημαία και τα 58 πωλήθηκαν σε αλλοδαπούς.

απο το κερδος

Link to comment
Share on other sites

Παρα το γεγονός ότι ο Αύγουστος θεωρείται γενικά «νεκρός» μήνας και για τη ναυτιλία, η απότομη άνοδος των ναύλων ξηρού φορτίου επανέφερε το ενδιαφέρον των εφοπλιστών για νέες παραγγελίες νεότευκτων πλοίων.

Οι Ελληνες εφοπλιστές παρακολουθούν με μεγάλη προσοχή τις κινήσεις και τις εξελίξεις της ναυλαγοράς και δεν αφήνουν ανεκμετάλλευτες τις όποιες ευκαιρίες παρουσιάζονται για νέες κατασκευές.

Ετσι, σύμφωνα με τη μηνιαία ανάλυση της «George Moundreas & Co.» για τις νέες παραγγελίες πλοίων, η άνοδος της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου ενθάρρυνε το ενδιαφέρον της πλοιοκτησίας για νέες παραγγελίες και, ταυτόχρονα, συνέτεινε στη διατήρηση των τιμών σε σχετικά υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται ένας «πλούσιος» κατάλογος παραγγελιών για τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού.

Το ενδιαφέρον για τα tankers συνεχίστηκε, πολύ πιο ενδιαφέρουσα όμως είναι η διαπίστωση ότι, όπου παρουσιάστηκαν δυνατότητες παραγγελίας bulkcarrier, αυτές και ευδοκίμησαν σε τιμές που απηχούν την μόλις προ τριμήνου ακόμη επικρατούσα υψηλή ναυλαγορά.

Γεγονός που σημαίνει το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών για περαιτέρω ανανέωση του στόλου ξηρού φορτίου, τάση που είχε προσωρινά ανακοπεί, λόγω στενότητας προσφοράς.

Ειδικότερα, στα bulkcarriers, η εταιρεία Iolcos παρήγγειλε δύο πλοία (74.500 dwt το καθένα) στα ναυπηγεία Hudong της Κίνας, έναντι 36,5 εκατ. δολαρίων το ένα, με παράδοση το 2008.

Η Metrostar, του Ομίλου Θεόδωρου Αγγελόπουλου, αγόρασε συμβόλαια κατασκευής (στο ναυπηγείο Tsuneishi) τριών ακόμη πλοίων, 82.000 dwt το καθένα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των πλοίων υπό παραγγελία στο συγκεκριμένο ναυπηγείο σε οκτώ, ενώ επίσης παρήγγειλε άλλα δύο bulkcarriers. 180.000 dwt στα ναυπηγεία Imabari.

Η DryTank του Γιώργου Οικονόμου στα ναυπηγεία CSBC Taiwan παρήγγειλε δύο πλοία bulkcarries (75.000 dwt) έναντι 36 εκατ. δολαρίων το καθένα με παράδοση το 2008. Επίσης, η ΤΒΝ παρήγγειλε δύο πλοία 177.000 dwt, έναντι 60 εκατ. δολαρίων το καθένα, με παράδοση το 2007.

Σε ό,τι αφορά τον τομέα των δεξαμενόπλοιων, η έρευνα της «Moundreas» κατέγραψε μία παραγγελία της εταιρείας Roxana για δύο πλοία (38.000 dwt), έναντι 40 εκατ. δολαρίων το ένα, με παράδοση το 2008.

Τέλος, όπως σημειώνει, υπάρχουν φήμες για την αγορά και ενός συμβολαίου κατασκευής chemical tanker, 16.500 DWT, με παράδοση 2006 στα 20 εκατ. δολ. Πάντως, πολλά θα εξαρτηθούν από την πορεία της ναυλαγοράς στις αμέσως επόμενες ημέρες, τόσον όσον αφορά στη διαμόρφωση προσφοράς και ζήτησης όσο, ιδίως, στην εξέλιξη των τιμών.

Λιγο πολυ τα ιδια με παραπανω απο τη Ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Κίνα θα ναυπηγήσει 30 δεξαμενόπλοια LNG την προσεχή δεκαετία

Σε 30 τουλάχιστον θα ανέλθουν τα δεξαμενόπλοια που θα ναυπηγήσει η Κίνα μέσα στην επόμενη δεκαετία, προκειμένου να μεταφέρει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) από το εξωτερικό, για να καλύψει τις θεαματικές της ανάγκες στο χώρο της ενέργειας. Αυτό προκύπτει από δηλώσεις αξιωματούχων της Κίνας.

Αν και το πρώτο πλοίο LNG της Κίνας δεν πρόκειται να έχει παραδοθεί πριν τα τέλη του 2007, τα ναυπηγεία της θα είναι σε θέση να κατασκευάζουν πάνω από 10 δεξαμενόπλοια σε ετήσια βάση μέχρι το 2015, αναφέρει ο Γιαν Γουεϊπίνγκ, γενικός διευθυντής της εταιρείας, China LNG Shipping.

Το κόστος κάθε δεξαμενόπλοιου θα ανέρχεται σε 160 εκατομμύρια δολάρια περίπου, σύμφωνα με τον ίδιο αξιωματούχο.

Η κινεζική κυβέρνηση έχει αποφασίσει να δώσει άδειες σε τρεις κορυφαίες εγχώριες πετρελαϊκές εταιρείες, την CNOOC, την Petrochina και τη Sinopec, να κατασκευάσουν 10 ως 11 τερματικούς σταθμούς LNG κατά μήκος των παραλίων της Κίνας, συνολικής δυναμικότητας 30 εκατομμυρίων τόνων μέχρι το έτος 2010.

Ο πρώτος τερματικός σταθμός για την υποδοχή ψυχρού, συμπιεσμένου φυσικού αερίου θα αρχίσει να λειτουργεί στα μέσα του επόμενου έτους στη νότια βιομηχανική περιοχή του Γκουαντόνγκ.

ο κερδος

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Συμφωνα με σημερινο δημοσιευμα της εφημεριδας Tradewinds, απο πηγες κοντα στη Mitsui OSK Lines(MOL) φερεται η εν λογω εταιρεια να προχωρησε σε μια κολοσσιαια συμφωνια για τη ναυλωση ουτε λιγο, ουτε πολυ 43(!!!) iron ore carriers τα οποια και κατασκευαζονται αυτην τη στιγμη σε διαφορα ναυπηγεια της Ιαπωνιας για λογαριασμο πολυαριθμων ιδιοκτητων, ως επι το πλειστον Ιαπωνων.

Οσον αφορα το προφιλ του στολου αυτου, 35 εκ των πλοιων αυτων φερονται να ειναι capesize ενω τα υπολοιπα 8 να ειναι panamax και κατασκευαζονται σε διαφορα Ιαπωνικα ναυπηγεια μεταξυ των οποιων και τα Namura, Mitsui και Universal Shipbuilding. Τα capesize πλοια χωριζονται σε 5 των 300,00dwt, 3 των 230,000dwt, 11 των 200,000dwt, 10 των 170,000dwt και 6 των 110,000dwt ενω τα panamax ειναι στους 80,000 τοννους dwt. Κατα μεσον ορο οι ναυλωσεις αγγιζουν τα 15 χρονια και τα ξεπερνουν στις περιπτωσεις των πλοιων του μεγαλυτερου μεγεθους. Τα πλοια προκειται να παραδοθουν απο το 2006 μεχρι το 2010 με ρυθμο περιπου 10 ανα ετος.

Η MOL αυτην τη στιγμη διαχειριζεται ενα στολο απο 114 bulkcarriers ενω με τις νεες προσθηκες αυτος ο στολος προβλεπεται να φθασει και να ξεπερασει τα 150 πλοια. Η εταιρεια βασιζει αυτες τις κινησεις της στην αναμενομενη αυξηση των εισαγωγων της Κινας σε iron ore.

Το αν τελικα αυτη η κινηση ειναι σοφη η οχι θα το δειξει μονον η ιστορια ενω προσωπικα δεν με εντυπωσιαζει τοσο το μεγεθος του deal, οσο η στρατηγικη και ο προγραμματισμος της εταιρειας για το μελλον. Στον ελληνικο χωρο και ανεξαρτητως του μεγεθους του ελληνοκτητου στολου, δε νομιζω οτι υπαρχουν και πολλες εταιρειες με τετοια μακροπροθεσμη αντιμετωπιση των πραγματων.

Link to comment
Share on other sites

απο τους μεγαλος παμε στους μικρους;)

Επεκτείνει το στόλο της η Omega Navigation

Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία Omega Navigation Enterprises παρέλαβε το νεότευκτο διπλού τοιχώματος δεξαμενόπλοιο panamax «Rudolf Schulte», το οποίο μετονόμασε σε Omega Queen. Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Nasdaq

και όπως γνωστοποίησε στο επενδυτικό κοινό, το πλοίο είναι χωρητικότητας 74.999 dwt και κατασκευάστηκε το 2004 στα ναυπηγεία της Hyundai στη Νότιο Κορέα. Το Omega Queen απασχολείται με χρονοναυλοσύμφωνο μέχρι το 2009 από την Torm με ένα μέσο ημερήσιο ναύλο 26.500 δολ. Εγινε, επίσης, γνωστό ότι η Omega έχει συμφωνήσει την αγορά πέντε ακόμη δεξαμενοπλοίων, τα οποία προβλέπεται να παραλάβει τον προσεχή μήνα. Με την ολοκλήρωση των αγορών η Omega θα διαθέτει ένα στόλο από έξι δεξαμενόπλοια και δύο φορτηγά πλοία

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

συμφωνα με σημερινα (30/7) δημοσιευματα της καθημερινης που εσουν σαν πηγη τους το Διεθνη Ναυτιλιακο τυπο και κυριως το Tradewinds, oι ελληνες πλοιοκτητες της ποντοπορου κατα το πρωτο εξαμηνο του 2006 επενδυσαν πανω απο USD 5δις. σε αγορα μεταχειρισμενων πλοιων και γυρω στα 6,6 (δις USD παντα) για την παραγγελια νεοτευκτων.

πρωταθλητες οι "εισηγμενοι".

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το μεγαλύτερο επενδυτικό project όλων των εποχών - όσον αφορά τον αριθμό των πλοίων - για Έλληνα εφοπλιστή υλοποιεί αυτήν την περίοδο ο κ. Δημ. Μελισσανίδης.

Σύμφωνα με το Κέρδος, τριάντα επτά πλοία ναυπηγεί ο κ. Δημήτρης Μελισσανίδης

Link to comment
Share on other sites

Ο Δημητρακης παει παρα πολυ καλα και ισως οντως να ναυπηγησει 37 πλοια, αν και βεβαια τα περισσοτερα εξ' αυτων θα ειναι μεγεθους μεγαλης μπαρτζας. Με αφορμη το δημοσιευμα αυτο να μην ξεχναμε οτι η Aegean ειναι και φρεσκια στο NYSE, και ολοι ξερουμε τι αντικτυπο εχουν στην τιμη μιας μετοχης τετοιου ειδους φημες.

Link to comment
Share on other sites

Ο Δημητρακης παει παρα πολυ καλα και ισως οντως να ναυπηγησει 37 πλοια, αν και βεβαια τα περισσοτερα εξ' αυτων θα ειναι μεγεθους μεγαλης μπαρτζας. Με αφορμη το δημοσιευμα αυτο να μην ξεχναμε οτι η Aegean ειναι και φρεσκια στο NYSE, και ολοι ξερουμε τι αντικτυπο εχουν στην τιμη μιας μετοχης τετοιου ειδους φημες.

Οι ακριβείς χωρητικότητες των 31 από τα 37 ναυπηγούμενα πλοία της Aegean, σύμφωνα με το τελευταίο τεύχος του εταιρικού περιοδικού Aegean News, τεύχος φθινοπώρου 2006 (http://www.aegeanoil.gr/downloads/magazine/AEGEAN_NEWS_T15_72DPI.pdf) :

15 x 4.000 dwt Product Oil Tankers

9 x 6.200 dwt Product Oil Tankers

7 x 5.500 dwt Product Oil Tankers

6 RoRo Tankers (δεν αναφέρεται χωρητικότητα)

Δεν θα είναι ακριβώς Knock Nevis σε διαστάσεις, αλλά θα του ρίχνουν χαλαρά σε "ματζιβελότητα" ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμφωνα με την εφημεριδα κερδος τα υπο ναυπηγηση πλοια αυτη τη στιγμη για τους ελληνες εφοπλιστες ειναι 612!!! Απο αυτα τα 220 ειναι μεταφορας χημικών και προϊόντων πετρελαίου, 120 δεξαμενόπλοια, 39 πλοία μεταφοράς αερίου και υγραερίου, 164 μεταφοράς ξηρού φορτίου, 27 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 34 μεταφοράς γενικού φορτίου, 7 άλλων τύπων και μόλις 1 επιβατηγό. Πρόκειται για το «Νήσος Χίος».Τα περισσότερα πλοία ναυπηγεί ο Δημήτρης Μελισσανίδης που φθάνουν τα 37 πλοία. Ακολουθούν ο Γιώργος Οικονόμου, που ναυπηγεί 18 πλοία, ο Ιωάννης Κούστας, με 19 πλοία, ο Γιάννης Αγγελικούσης με 17 φορτηγά και δεξαμενόπλοια, ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος με 6 πλοία, με 4 πλοία ο όμιλος Βαρδινογιάννη, με 10 ο Γρηγόρης Χατζηελευθεριάδης, με 6 πλοία ο Βίκτωρ Ρέστης, με 15 πλοία ο Διαμαντής Διαμαντίδης, με 9 πλοία ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος, με 8 ο Κωνσταντίνος Μαρτίνος, 11 δεξαμενόπλοια ο Παναγιώτης και ο Νίκος Τσάκος.

Τα 612 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 47.941.470 dwt, κατασκευάζονται σε ναυπηγεία της Κορέας, της Ιαπωνίας και της Κίνας.

Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχναμε οτι γινεται χαμος απο αγοραπωλησιες πλοιων που βρισκονται ακομα στις ναυπηγικες κλινες, με συνεπεια ειτε εταιρειες με μεγαλο order book να βρεθουν τελικα με πολυ λιγοτερα πλοια στα χερια τους, η αλλες που δεν εχουν παραγγειλει πλοιο να βρεθουν με νεοτευκτα. Προσφατα εφθασε στα αυτια μου πληροφορια περι εταιρειας που ειχε να κανει νεοτευκτο εδω και 25 χρονια, και αγορασε απο τα σκαρια ενα σχεδον ετοιμο capesize.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ΣΥΜΦΩΝΙΑ αγοράς και ναύλωσης οκτώ πρόσθετων πλοίων ολοκλήρωσε η νεοεισηγμένη στο Κυπριακό Χρηματιστήριο Ocean Tankers. Σύμφωνα με ανακοίνωση το κόστος της αγοράς ανέρχεται στα 231,5 εκατ. δολ. και τα πρόσθετα εισοδήματα από τα πλοία αναμένεται να φθάσουν τα 43 εκατ. δολ. ανά έτος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας τα οκτώ υπερσύγχρονα δεξαμενόπλοια είναι διπλού τοιχώματος (Double Hull & Ice Class A) χωρητικότητας από 15.500-20.000 dwt. Η συμφωνία περιλαμβάνει την παραλαβή των πέντε δεξαμενόπλοιων από τον Νοέμβριο του 2007 μέχρι και τον Ιανουάριο του 2008 και των υπόλοιπων τριών από τον Μάρτιο μέχρι Απρίλιο του 2008.

Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση η αγορά εντάσσεται στην στρατηγική της εταιρείας για αύξηση της συνολικής χωρητικότητας του στόλου της και κατ' επέκταση των εσόδων της και την κερδοφορία της.

Ο στόλος έχει αγοραστεί δια μέσου του διεθνούς οίκου ναυλομεσιτών, Braemar Seascope, και οι πωλητές του στόλου των οκτώ αυτών δεξαμενόπλοιων είναι οι διεθνείς εταιρείες Pal Shipping Co Ltd και Chartworlds.

Το συνολικό κόστος ύψους 231.5 εκατ. δολ. της επένδυσης θα χρηματοδοτηθεί με τραπεζικό δανεισμό από την ΑΒΝ AMRO Bank και με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας (right issue) που θα πραγματοποιηθεί κατά τους αμέσως επόμενους μήνες.

Για τις άμεσες ανάγκες της ολοκλήρωσης της αγοράς των οκτώ (δεξαμενόπλοιων ο κύριος μέτοχος της εταιρείας κ. Μιχάλης Ιωαννίδης θα δανειοδοτήσει την εταιρεία με το ποσό των περίπου 12 εκατ. δολ. με συνήθεις εμπορικούς όρους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά του στόλου των οχτώ δεξαμενόπλοιων συμπεριλαμβάνει μακροχρόνια χρονοναύλωση με τη μεγάλη εταιρεία πετρελαιοειδών, LUKOIL, για επτά συν τρία χρόνια (δικαίωμα αίρεσης του ναυλωτή για τα τελευταία τρία χρόνια - Charterer's option) με καθαρό ημερήσιο ναύλο ανά πλοίο 15.300 δολ., δηλαδή σε ετήσια βάση τα έσοδα της εταιρείας αναμένεται να ανέλθουν σε 60 εκατ. δολ. περίπου εκ των οποίων τα 43 εκατ. δολ. από τα οκτώ νέα πλοία και τα 17 εκατ. δολ. από τα έξι υφιστάμενα δεξαμενόπλοια.

Με την απόκτηση αυτών των δεξαμενόπλοιων η εταιρεία πενταπλασιάζει το στόλο της σε σύγκριση με τα τρία πλοία που είχε κατά την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου το Δεκέμβριο του 2006 σε δεκαέξι (καθώς έχει δυο ακόμη υπό κατασκευή στα ναυπηγεία) και ταυτόχρονα δεκαπλασιάζει την ολική χωρητικότητα από 20.000 τόνους σε 200.000 τόνους.

Τέλος όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση η Ocean Tankers αναμένει σημαντική αύξηση της κερδοφορίας της για το 2008 λόγω αύξησης του στόλου της και των εσόδων της.

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

ΣΕ ΝΕΑ επενδυτική κίνηση σε εισηγμένη στο αμερικανικό Χρηματιστήριο προχώρησε ο όμιλος Ρέστη. Ειδικότερα, απέκτησε το 30% της εταιρείας Oceanaut, μέλος του American Stock Exchange (AMEX).

Ειδικότερα όπως ανακοίνωσε η Oceanaut, υπέγραψε συμφωνία για την αγορά εννέα bulker από εταιρείες που συνδέονται με μέλη της οικογένειας Ρέστη, αντί του ποσού των 700 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά. Στα εννέα πλοία συμπεριλαμβάνονται δύο capesize και τρία supramax νεότευκτα, καθώς και τέσσερα bulker panamax.

Η παράδοση των δύο supramax έχει προγραμματιστεί για το 2008, ενώ το τρίτο supramax, καθώς και τα δύο capesize αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2009. Οσον αφορά τα panamax, η εταιρεία δεν έδωσε πληροφορίες για την ημερομηνία παράδοσής τους.

Ο στόλος θα διαθέτει συνολική χωρητικότητα 809.000 dwt, με μέσο όρο ηλικίας επτά ετών. Την τεχνική διεύθυνση του στόλου θα αναλάβει η εταιρεία Maryville Maritime Inc., ενώ την εμπορική η Safbulk Pty.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οικογένεια Ρέστη συμφώνησε να αποκτήσει 10,3 εκατ. νέες μετοχές της Oceanaut, στην τιμή των οκτώ δολ. έκαστη, αποκτώντας έτσι το 30% των μετοχών της εταιρείας και καταβάλλοντας 82,5 εκατ. δολ.

Επισημαίνεται ότι η Oceanaut είναι μία εταιρεία ειδικού σκοπού, η οποία εισήγαγε τις μετοχές της στο ΑΜΕΧ, με στόχο την επένδυση στη ναυτιλία. Στο μετοχικό κεφάλαιο της Oceanaut συμμετέχει με ποσοστό 24% περίπου η εισηγμένη στο NYSE ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Excel Maritime, η οποία είχε αναλάβει και την πρωτοβουλία για την ίδρυση της εταιρείας, η οποία εισήλθε στο ΑΜΕΧ το Μάρτιο του 2007.

Και στη FreeSeas

Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Ρέστη διαθέτει επίσης ισχυρή μετοχική βάση και στην επίσης εισηγμένη στο Nasdaq [.IXIC] ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία FreeSeas, η οποία επίσης βρίσκεται στη διαδικασία διάθεσης επιπλέον 10 εκατ. μετοχών, με στόχο την άντληση νέων κεφαλαίων, ύψους άνω των 80 εκατ. δολ. για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

H Quintana

Τέλος, σημαντικές ανακοινώσεις αναμένονται τις επόμενες ημέρες από μία άλλη εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, την Quintana Maritime.

Οπως ανακοινώθηκε, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας θα εξετάσει εναλλακτικές στρατηγικές, μετά τη σημαντική αύξηση που σημείωσαν τα πάγια της εταιρείας, λόγω της ανόδου της ναυλαγοράς και της αξίας των πλοίων. Η Quintana ανακοίνωσε πως προσέλαβε τη Citi και την Dahlman Rose ως συμβούλους.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πέντε πλοία απέκτησε η Navios

Πηγη: ΚΕΡΔΟΣ

Πέντε πλοία της κατηγορίας capesize bulkers αγόρασε η εισηγμένη στις ΗΠΑ Navios Maritime, πρόεδρος της οποίας είναι η κυρία Αγγελική Φράγκου, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε 488 εκατ. δολάρια. Εξάλλου, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σε 36,5 εκατ. δολάρια διαμορφώθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του 2007 τα καθαρά κέρδη της, σημειώνοντας αύξηση κατά 116% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα. Οσον αφορά την αγορά των πέντε πλοίων, το ένα είναι ιαπωνικής κατασκευής, χωρητικότητας 180.000 dwt, bulker, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία στο τέταρτο τρίμηνο του 2009 έναντι 104 εκατ. δολαρίων, ενώ τα υπόλοιπα τέσσερα πλοία είναι κορεατικής κατασκευής, χωρητικότητας 172.000 dwt και η παράδοσή τους έχει συμφωνηθεί να γίνει στα τέλη του 2009 και στις αρχές του 2010.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Επίσης διάβασα τα παρακάτω :

Clelia II

3 Decks, DWT 2420 MTS, BLT 12/1980 Italy, GRT 4077, LOA 88,32M, M/E Alpha 12V28/32 X 2 Sets, Passengers 84 Total, Cabins 42.

Sold on P&C Terms to Undisclosed Buyers.

Myrina Express

DWT 651, Built 1991 at Perama, M/E Blackstone, LOA 80,30 M, Passenger 495, Norwegian buyers.

BRGDS,

Emmanuel M. Psarros

Link to comment
Share on other sites

Myrina Express

DWT 651, Built 1991 at Perama, M/E Blackstone, LOA 80,30 M, Passenger 495, Norwegian buyers

Για το Μυρινα εχουμε κανει αναφορα και εδω. Και μαλιστα εχει επιβεβαιωθει απο πολλους φιλους η πωληση του στη Χιλη. (Naviera Austral) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Συμφωνία για την αγορά ενός νέου πλοίου τύπου Supramax, έναντι 68,8 εκατ. δολαρίων, υπέγραψε η Star Bulk Carriers (SBLK) σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Dow Jones Newswires.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2005 και η μεταφορική του ικανότητα ανέρχεται σε 52.200 τόνους. Θα μετονομαστεί σε Cosmo και η αγορά θα χρηματοδοτηθεί μέσω ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας και τραπεζικού δανείου.

Με την εν λόγω αγορά ο στόλος της Star Bulk Carriers ανέρχεται σε 12 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1,03 εκατ. τόνων.

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ηχηρά ονόματα Ελλήνων εφοπλιστών πρωταγωνιστούν το φετινό καλοκαίρι στις υπογραφές συμβολαίων για ναυπηγήσεις πλοίων. Ο Γιώργος Προκοπίου της Dynacom, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου της Liquimar, ο Γιώργος Οικονόμου της Cardiff και της DryShips, ο Χρήστος Κανελλάκης της Alpha Tankers που ανήκει στον όμιλο Αγγελικούση, αλλά και η οικογένεια Χανδρή με την Chandris Hellas, προχώρησαν τον περασμένο μήνα σε επενδύσεις άνω του 1,5 δισ. δολαρίων για την κατασκευή νέων πλοίων.

Σύμφωνα με τη μελέτη της “G. Μoundreas”, κατά τη διάρκεια του Ιουλίου υπεγράφησαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση 16+2 πλοίων, αξίας 1,68 δισ. δολαρίων. Εξ αυτών, τα 8+2 πλοία αξίας 556 εκατ. δολαρίων, ανήκουν στον τομέα μεταφοράς ξηρού φορτίου, ενώ οι υπόλοιπες παραγγελίες αφορούν 8 δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, αξίας 1,12 δισ. δολάρια.

Στην πρώτη θέση της λίστας για ναυπηγήσεις πλοίων στον τομέα του ξηρού φορτίου, βρίσκεται η Alpha Tankers του Χρήστου Κανελλάκη, γαμπρού του Ιωάννη Αγγελικούση, που υπέγραψε συμβόλαια για την κατασκευή 2 capers, χωρητικότητας 180.000 τόνων το καθένα και συνολικής αξίας 212 εκατ. δολαρίων.

Στο τομέα των μεγάλων δεξαμενόπλοιων, στα οποία στρέφονται ολοένα και περισσότερο οι Έλληνες εφοπλιστές, η μεγαλύτερη παραγγελία τον μήνα που πέρασε έγινε από την οικογένεια Χανδρή για την κατασκευή 2 VLCC, χωρητικότητας 320.000 τόνων το κάθε ένα και συνολικής αξίας 328 εκατ. δολαρίων. Ακολουθούν, η Dynacom του Γιώργου Προκοπίου με παραγγελίες για δύο δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 318.000 τόνων το κάθε ένα και αξίας 320 εκατ. δολαρίων και η Liquimar του Δημήτρη Παπαδημητρίου που επένδυσε 310 εκατ. δολάρια για την κατασκευή 2 τάνκερς τύπου VLCC, χωρητικότητας 320.000 τόνων το καθένα.

Ο κυρίαρχος λόγος που τα δεξαμενόπλοια αποτελούν τη μερίδα του λέοντος στις νέες παραγγελίες, έχει να κάνει με την αναγκαστική απόσυρση των τάνκερς μόνου τοιχώματος μέχρι το 2010. Εξέλιξη που εκ των πραγμάτων θα περιορίσει το διαθέσιμο τονάζ στα δεξαμενόπλοια, ανεβάζοντας στα ύψη και πάλι την ζήτηση για τέτοιου τύπου πλοία.

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βάσει των δεδομένων που διαθέτει το ναυλομεσιτικό γραφείο “Allied”, τα “second hand” πλοία που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του πρώτου οκταμήνου του έτους, χωρίζονται στους τομείς:

- 96 φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου, αξίας 4,52 δις. δολαρίων

- 58 δεξαμενόπλοια αξίας 2,52 δις. δολαρίων

- 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 326,5 εκ. δολαρίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...