Nick the Greek Posted April 5, 2023 Share Posted April 5, 2023 On 10/12/2022 at 2:00 PM, Nick the Greek said: Με άλλα λόγια. σκεφτείτε τι θα μπορούσε να κάνει αν αποφάσιζε να επενδύσει σοβαρά στο τομέα των ferries και των roro. Το Forbes αναφέρει πως ο Gianluigi Aponte είναι ανάμεσα στους δισεκατομμυριούχους των οποίων η περιουσία αυξήθηκε σημαντικά μέσα στο 2022, κατά 14.4 δισεκατομμύρια δολλάρια σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους. Τι να λέμε τώρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Και νέα παραγγελία για 10 x LNG dual fuel πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 10,300 TEU επιβεβαίωσε η MSC με το ναυπηγείο Zhoushan Changhong της Κίνας, με παράδοση 2026 και 2027. Η τιμή τους είναι γύρω στα 130 εκατομμύρια το καθένα, όσο δηλαδή η χασούρα της GNV κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος. Σύμφωνα με τους Clakrsons, η εταιρεία φέρεται να έχει ενεργές παραγγελίες για 84 νεότευκτα ανάμεσα στα 1,800 και τα 16,000 TEU αυτήν τη στιγμή. Τρομακτικά νούμερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 2, 2023 Share Posted October 2, 2023 Μετά από αγορές 325 πλοίων μεταφοράς εμπορευματικιβωτίων από το 2020 μέχρι σήμερα, μετά από κι εγώ δεν ξέρω πόσα κρουαζιερόπλοια, μετά από την είσοδο στην Moby/Tirrenia και μετά κι από μία αεροπορική εταιρεία, που έμεινε να επενδύσει η MSC μέσα στην μεταφορική αλυσίδα? Το βρήκατε, στα τρένα. Έτσι λοιπόν σήμερα τα ιταλόφωνα ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο νομικά Ελβετικός, κατ’ ουσίαν Ναπολιτάνικος γίγαντας ήρθε σε συμφωνία με μια εταιρεία που λέγεται Nuovo Trasporto Viaggiatori Spa. Τι κάνουν αυτοί? Ελέγχουν συνολικά 51 τρένα υψηλής ταχύτητας που συνδέουν 51 πόλεις διαμέσω του ιταλικού σιδηροδρομικού δικτύου και μεταφέρουν περί των 20 εκατομμύρια επιβατών ετησίως. Η συναλλαγή είναι της τάξεως των 4 δισεκατομμυρίων ευρώ, ευκαιρία δηλαδή. Οκαζιόν, που λέγανε και παλιά στα καταστήματα ρούχων. Μάλιστα η εφημερίδα Il Messaggero αναφέρει πως τα 3.2 εξ’ αυτών είναι κασαδούρα, σπαρταριστά. Και τα υπόλοιπα τραπεζικό δάνειο. Η ίδια εφημερίδα τοποθετεί τα κέρδη της MSC στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων στα 36.2 δισεκατομμύρια, φαντάζομαι σε Ευρώ γιατί δεν αναφέρουν το νόμισμα. Δε χρειάζεστε εμένα για να σας πεί που κολλάει μια τέτοια επένδυση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted October 2, 2023 Share Posted October 2, 2023 Ουσιαστικά ειναι τα μπορντό τρένα τα Italo ,πέραν απο αυτά της Trenitalia που βλέπουμε στους σταθμους της Ιταλιας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now