Jump to content
Shipfriends

MSC - Mediterranean Shipping Company


Recommended Posts

Η MSC αναβαθμίζει την απευθείας γραμμή της από την Άπω Ανατολή προς το λιμάνι του Πειραιά, προσθέτοντας νέα λιμάνια και πλοία.

Έτσι λοιπόν, η γραμμή PHOENIX που εξυπηρετούσε τον Πειραιά, με δυναμικότητα 7 πλοίων χωρητικότητας 5.500 teu το καθένα, δίνει την θέση της στην γραμμή JADE, με δυναμικότητα 9 πλοίων χωρητικότητας 9.500-11.500 teu το καθένα.

Το απεικονιζόμενο και στην φωτογραφία, MSC DANIELLA, ανήκει στο δυναμικό της νέας γραμμής JADE.

Με μήκος 365 μέτρα και χωρητικότητα 14.000 teu, αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο πλοίο που θα προσεγγίσει και θα εξυπηρετηθεί από ελληνικό λιμάνι μέχρι σήμερα.

Το αναλυτικό δρομολόγιο της γραμμής JADE είναι:
Busan, Qingdao, Shanghai, Ningbo, Xiamen, Yantian, Hong Kong, Chiwan, Singapore, Suez Canal, Piraeus, Gioia Tauro, Valencia, Goia Tauro, Suez Canal, Salalah, Singapore, Busan.

www.theseanation.gr

post-210-128326977667_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Εν πρωτοις να πουμε οτι η χωρητικοτητα οχι μονο του συγκεκριμενου πλοιου αλλα και ολων των πλοιων κοντεινερ ειναι nominal, δηλαδη υφισταται μονο σε συγκεκριμενες συνθηκες φορτωσης και μονο με ολα τα κουτια να εχουν το ιδιο βαρος. Στην πραγματικοτητα με αλλα λογια, η πραγματικη χωρητικοτητα ειναι πιο μικρη. Το θεμα ειναι ομως οτι εστω κι ετσι μιλαμε για πλοια με χωρητικοτητα μαμουθ.

Για να δουμε λοιπον, λαμβανοντας υπ' οψιν την παγκοσμια υφεση της οικονομιας, ποια γραμμουλα θα καταφερει να γεμιζει με γεματα κουτακια αυτα τα μαμουθ?

Link to comment
Share on other sites

Το απεικονιζόμενο και στην φωτογραφία, MSC DANIELLA, ανήκει στο δυναμικό της νέας γραμμής JADE. Με μήκος 365 μέτρα και χωρητικότητα 14.000 teu, αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο πλοίο που θα προσεγγίσει και θα εξυπηρετηθεί από ελληνικό λιμάνι μέχρι σήμερα.

Μήπως ξέρετε πότε θα έλθει ή μήπως ήλθε? Το Σάββατο 20/12, νωρίς το πρωϊ, έβλεπα από τον Φλοίσβο ένα θηρίο να έχει κρύψει την μισή Αίγινα και αργότερα την Σαλαμίνα. Μήπως ήταν αυτό?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μήπως ήταν αυτό?

Δεν ήταν το Daniela αφού καταφτάνει αυτή την εβδομάδα στον Πειραιά:

Στο λιμάνι του Πειραιά καταπλέει, εντός της εβδομάδας, το πλοίο μεταφοράς κοντέινερ «MSC Daniela», μεταφορικής ικανότητας 14.000 teus, το οποίο αποτελεί την κορωνίδα της νέας γραμμής Jade που εγκαινιάζει η MSC στην απευθείας σύνδεση της Απω Ανατολής με την Ανατολική Μεσόγειο.

Το «MSC Daniela» θα παρουσιαστεί την επόμενη Δευτέρα το μεσημέρι σε πελάτες της εταιρείας, αλλά και εκπροσώπους του Τύπου.

Σε ανακοίνωσή της λίγες ημέρες πριν, η MSC επιβεβαίωνε για μια ακόμη φορά την προσήλωσή της στην ελληνική αγορά και, στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσε την αναβάθμιση της απευθείας γραμμής της από την Απω Ανατολή προς το λιμάνι του Πειραιά, με την προσθήκη νέων λιμανιών και πλοίων.

Η αμοιβαία εμπιστοσύνη, που από την πρώτη ημέρα της παρουσίας της MSC στην ελληνική αγορά έχει αναπτυχθεί με τις ελληνικές εισαγωγικές, εξαγωγικές και διαμεταφορικές επιχειρήσεις, είναι ο οδηγός για την αναβάθμιση και άλλων γραμμών που προσεγγίζουν στην Ελλάδα στο εγγύς μέλλον, τονίζει η MSC.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο ερχεται την κυριακη στο πειραια αλλα δεν γνωριζω ωρα.θα φερει 800 κουτια για ξεφορτωμα.την δευτερα το πρωι θα γινει κ δεξιωση με ολους τους καλους υφισταμενους στο ικονιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας την αεροφωτογραφια του MSC Daniela απο το παραπανω αρθρο, μου μπηκαν ψυλλοι στα αυτια και το εψαξα λιγο το θεματακι. Οσο μπορει κανεις να διακρινει απο μια φωτογραφια, το πλοιο μου φανηκε αδειο, γεγονος το οποιο ειναι σοβαρο αν σκεφτει κανεις οτι ο Πειραιας ηταν το πρωτο λιμανι προορισμου μετα την Σιγκαπουρη.

Οντως λοιπον, οι πηγες μου λενε πως το πλοιο ηταν σχεδον αδειο, για τα δεδομενα του μεγεθους του παντα. Οπως αναρωτηθηκαμε και παραπανω, η κινηση εχει πεσει δραματικα(η Ευρωπη εχει ελαττωσει εδω και 2 χρονια τις αγορες της) και εχει συμπαρασυρει και τα ναυλα στον τομεα αυτο, με συνεπεια οι εταιρειες να βρισκονται σε ιδιαιτερα δυσκολη θεση. Το ιδιο συμβαινει και με το εν λογω πλοιο το οποιο δεν ειχε αρκετη κινηση ωστε να γεμισει. Κατι αλλο που πρεπει να σας υποψιασει ειναι η εντελως ομοιογενης φορτωση του πλοιου, κατι που στον συγεκριμενο τομεα ειναι απλα απιθανο να συμβει. Πιθανολογω λοιπον οτι εγινε μια προσεκτικοτατη στοιβασια με παρα πολλα αδεια κουτια ωστε το πλοιο να δειχνει ομορφο.

Με λιγα λογια, σημασια δεν εχει το μεγεθος. Σημασια εχει να βγαζει το πλοιο λεφτα!

Link to comment
Share on other sites

Αχ ρε Nick τι θιγεις τωρα, εδω ειναι παγκοσμιως γνωστο ;) οτι ολες οι μεγαλες εταιρειες του χωρου (Maersk Sealand Zim Hanjin κλπ ) αυτο το εκαναν παντα ακομα και τις καλες εποχες.

Εβλεπες ενα θηριο καργα στο κουτι και ελεγες ρε κοιτα γεματοι πανε, το οτι ηταν αδεια κουτια που πηγαινοερχοταν δεν το ελεγες . .

Οσο για την Ντανιελα την ομορφη εχεις δικιο, εντελως ομοιομορφη φορτωση ισα ισα πανω απο τα κουβουσια και στην ουσια ενα τερας αδειο.

Το θεμα ειναι ομως και αλλο, ειναι το πρωτο απο τα νεα πλοια που εχω δει με διπλο κομοδεσιο, ενα μπροστα απο τη μεση και η τσιμινιερα μονη της πισω, ενδιαφερον.

Link to comment
Share on other sites

Για να ειμαι ειλικρινης δεν ειχα ξανατυχει σε πρωτη προσεγγιση, η τωρα που το σκεφτομαι και για να ειμαι σωστος εχω επισκεφθει το CMA CGM Baudelaire(το οποιο εχει ακριβως τη μιση χωρητικοτητα απο τη Ντανιελα και οταν το επισκεφθηκα ηταν απο τα μεγαλυτερα σε κυκλοφορια), αλλα σε αυτην την περιπτωση το πλοιο ηταν κανονικα φορτωμενο και εκανε οπερέσιο:P(operation). Κατι αλλο που δεν ξερω αν παρατηρησες στο Daniela ειναι οτι το πλοιο στην τελευταια στρωση(tier στην ορολογια της δουλειας), εχει ομοιομορφα σε υψος κουτια, πραγμα που σημαινει οτι δεν κουβαλαει high cube, κατι εξαιρετικα απιθανο(τα high cubes εχουν λιγο μεγαλυτερο υψος απο τα κανονικα ISO 40ft containers και τα ξεχωριζει κανεις απο την σημανση με κιτρινες/μαυρες γραμμες).

Οντως κι εγω επαθα την πλακα μου με το κομοδεσιο στη μεση, μου θυμισε παλια τζενεραλαδικα με δυο αμπαρια πρυμα και αλλα τρια πλωρα, για τα οποια και τρελαινομαι. Θα ακολουθησουν κι αλλα της ιδιας σειρας και ανυπομονω να τα δω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με ιδιαίτερη ευχαρίστηση η MSC Mediterranean Shipping Company S.A., Geneva, αναγγέλλει την επέκταση της απευθείας τακτικής γραμμής μεταξύ Ισπανίας – Ελλάδας με την προσθήκη του Γαλλικού λιμένα FOS-SUR- MER.Στην γραμμή αυτή θα απασχολούνται σε εβδομαδιαία βάση 3 πλοία χωρητικότητας από 2300 έως 2900 teus, με κατευθείαν προσεγγίσεις στον Πειραιά.Το πρώτο πλοίο με απευθείας προσέγγιση στο λιμένα του FOS είναι το «MSC BALI» χωρητικότητας 2.700 teus το οποίο αναμένεται να αφιχθεί στον Πειραιά την 11/03/09.

Η MSC Mediterranean Shipping Company S.A., Geneva, η οποία είναι σε παγκόσμια κλίμακα η δεύτερη σε μέγεθος Ναυτιλιακή Εταιρεία Τακτικών Γραμμών καθώς και η MSC Ελλάς, ως αποκλειστικός πράκτοράς της στην Ελλάδα, σεβόμενοι τους αξιότιμους πελάτες τους προσφέρουν με αυτόν τον τρόπο ένα ακόμη καλύτερο πακέτο εξυπηρέτησης από και προς το λιμένα αυτό.

www.mediashipping.gr

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολοι καιροι για Ναπολιτανους, αλλα η οικογενεια Aponte παραμενει αισιοδοξη για το μακροπροθεσμο μελλον της εταιρειας. Σιγουρα η συγκυρια δεν ειναι και η καλυτερη αλλα τα βασικα μεγεθη για την εταιρεια λεγεται οτι ειναι σε συμπαθητικα επιπεδα(μην ψαξετε να τα βρειτε στο ιντερνετ, δεν υπαρχουν δημοσιευμενα πουθενα) ενω παρα την γενικοτερη ξηρασια και μιζερια, υπαρχουν ορισμενα trades που ακομα βγαζουν ενα ικανοποιητικο κερδος, οπως οι γραμμες της Νοτιου Αμερικης με τους ικανοποιητικους ναυλους που δινουν τα reefer containers.

Το προβλημα για την εταιρεια -οπως και για ολες τις εταιρειες του κλαδου με γιγαντιαια πλοια στα order books τους- ειναι πως οι οικονομιες κλιμακας ειναι συμφερουσες οταν το πλοιο γεμιζει με κοντεινερ που πληρωνουν ναυλο. Οταν ομως δεν συμβαινει αυτο, τοτε χανουν την ελκυστικοτητα τους. Και ετσι για την ιστορια, να αυτοεπιβεβαιωθω λεγοντας πως το MSC Daniela κατα την προσεγγιση του στον Πειραια πριν λιγο καιρο, ηταν φορτωμενο σχεδον αποκλειστικα με αδεια κουτια..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

MSC: Αναπροσαρμογή ναύλων από 1η Μαϊου

Η Mediterranean Shipping Company SA θα ήθελε να ενημερώσει τους πελάτες της σχετικά με την αναγκαιότητα αναπροσαρμογής των ναύλων, που θα ισχύσει από 1η Μαΐου 2011, από και προς τα λιμάνια που η τακτική γραμμή Μεσογείου - Βορείου Ευρώπης εξυπηρετεί, λόγω της συνεχιζόμενης αύξησης των τιμών του πετρελαίου.

Αναλυτικότερα, η τιμή του πετρελαίου έχει σημειώσει αύξηση της τάξης των usd 137 ανά τόνο, για την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2011 έως και 1 Απριλίου 2011, όπως αυτή καταγράφεται στο λιμάνι της Αμβέρσας, όπου η τιμή διαμορφώθηκε από usd 490 ανά τόνο σε usd 627 ανά τόνο στο αναφερόμενο διάστημα.

Ως επακόλουθο της μεγάλης αυτής αύξησης των τιμών των καυσίμων η ελάχιστη αναπροσαρμογή των ναύλων θα είναι:

Αύξηση κατά euro 40 (gbp 35, usd 55) ανά 20’ container.

Αύξηση κατά euro 80 (gbp 70, usd 110) ανά 40’ container

Η αύξηση θα ισχύσει από / προς όλα τα Ελληνικά λιμάνια που η Γραμμή Ευρώπης - Ανατολικής Μεσογείου εξυπηρετεί και είναι τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου και του Βόλου όπου τα πλοία της εταιρείας μας πραγματοποιούν εβδομαδιαίες προσεγγίσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα γραφεία της MSC Greece.

Πηγη: PORNTET

Link to comment
Share on other sites

Λογικό αυτό, έξοδα έχουν τα παλλουκάρια. Ετοιμάζεται πυρετωδώς άλλωστε το καινούριο πολυόροφο μέγαρο της MSC στη Γενεύη, σε ένα πολύ καλό προφανώς προάστειο. Κόστος πολλών -μα πάαααρα πολλών- εκατομμυρίων φράγκων.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Αλλαγές έχουμε στην ηγεσία της εταιρείας με τον Diego Aponte να αναλαμβάνει τη θέση του πατέρα του Gianluigi σαν πρόεδρος και Τσέο της εταιρείας, με την πιάτσα να λέει βέβαια πως παρά το γεγονός ότι έχουμε αυτή την αλλαγή, τον τελικό έλεγχο να εξακολουθεί να έχει ο Gianluigi. Την ίδια στιγμή, η MSC σε μια πολύ εντυπωσιακή κίνηση υπέγραψε τον Soren Toft σαν CEO του κομματιού των Containers & Logistics. Ποιός είναι ο Soren Toft και γιατί αποκαλώ την κίνηση εντυπωσιακή? Είναι ο μέχρι πρίν λίγες ημέρες COO της Maersk, του μεγαλύτερου ανταγωνιστή της MSC.

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο , το Ελληνικό «παρακλάδι» της εταιρείας άκουσα οτι παει στο κτίριο της πάλαι ποτε Ιωνικής στη Γουναρη . Μπορεί να το επιβεβαιώσει καποιος ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Σύμφωνα με πάρα πολλά δημοσιεύματα του εξωτερικού σήμερα, η MSC(και εννοώ το group, όχι αποκλειστικά τα containers) σε συνεργασία με την Lufthansa εξεδήλωσαν ενδιαφέρον να αποκτήσουν το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της διαδόχου της Alitalia, ITA Airways.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 3/25/2022 at 3:56 PM, Nick the Greek said:

Όπως πρέπει να έχω αναφέρει παλαιότερα, η οικογένεια Aponte(πατήρ-φαμίλιας Gianluigi, υιός Diego και θυγάτηρ Alexa) με έδρα τη Γενεύη είναι μέγεθος πολύυυυ μεγαλύτερο και ισχυρότερο από τον Grimaldi και οι μοναδικοί που -αν το θέλουν και το αποφασίσουν- μπορούν να προβάλλουν αντίπαλο δέος στον συμπατριώτη τους από τη Napoli.

 

Σαν επιβεβαίωση του παραπάνω, να πούμε πως στον διεθνή ναυτιλιακό τύπο παίζει η είδηση πως η MSC έχει ήδη υπογράψει τα σχετικά Letters of Intent με τα ναυπηγεία New Times, Qingdao Beihai και Hyundai για μια συνολική παραγγελία 28 πλοίων container με χωρητικότητες 8,000 TEU(τα 22 από αυτά) και 7,700 TEU(τα υπόλοιπα 6). Όλα τους με τη δυνατότητα να καίνε και συμβατικό καύσιμο αλλά και LNG, dual fuel δηλαδή που λέμε και στο Χατζηκυριάκειο. Συνολικό ύψος της παραγγελίας τα 3.4 δισεκατομμύρια δολλάρια.

 

Καταλαβαίνει κανείς πως αν δεν έχουν σαρώσει την αγορά των ferries, είναι γιατί προφανώς δεν τους βγάζει νόημα επιχειρηματικά. Γι αυτό και πιστεύω πως η είσοδός τους στη Moby Lines είναι απλά σανίδα σωτηρίας και όχι πραγματικά επένδυση.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σε συνέχεια των παραπάνω και της κουβέντας περί εισόδου της οικογενείας Aponte στη Moby/Tirrenia με 49% και το γεγονός ότι κατέχουν το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της GNV, αξίζει να δώσουμε ορισμένα στατιστικά. Σύμφωνα με το LinerLytica, από το 2020 και μετά, μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια δηλαδή, η MSC έχει αγοράσει από τη secondhand αγορά γύρω στα 296 πλοία container, ήτοι ένα κάθε 4 ημέρες:eek:. Χώρια τα νεότευκτα που έχει παραγγείλει η ίδια. Το ποσοστό του στόλου της που της ανήκει ανέβηκε από το 51 στο 69% τη δεδομένη χρονική στιγμή. Σε επίπεδο TEU, η χωρητικότητα πήγε από τα 3.75 εκατομμύρια στα 4.45 εκατομμύρια. Μιλάμε για αστρονομικά νούμερα.

 

Με άλλα λόγια. σκεφτείτε τι θα μπορούσε να κάνει αν αποφάσιζε να επενδύσει σοβαρά στο τομέα των ferries και των roro.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πολλή κουβέντα γίνεται στο ταράφι για τα νούμερα που παρέθεσα παραπάνω και το τι προτίθεται να κάνει με όλον αυτό το στόλο η MSC. Βλέπετε σιγά-σιγά αρχίζει και κουλάρει όλη αυτή η καυτή αγορά που επεκράτησε στον τομέα αυτόν τα τελευταία 2-3 χρόνια, και οι περισσότεροι παράγοντες της αγοράς λένε πως ετοιμαζόμαστε για κάμποσα δύσκολα quarters. Υπάρχει ακόμη και φήμη πως μόνο από την Costamare η MSC έχει κλείσει τουλάχιστον 11 ακόμη πλοία σε μέλλοντα χρόνο, είτε με τη μορφή επέκτασης υπάρχουσας ναύλωσης, είτε με την μοργή καινούριας όταν τελειώσει η παρούσα.

 

Την ίδια στιγμή έχει ενδιαφέρον να δούμε και τι έχει λαμβάνειν από νεότευκτα η MSC. Σε επίπεδο χωρητικότητας μιλάμε σε έξτρα 1.95 εκατομμύρια TEU ή 146 πλοία, σύμφωνα με την Linerlytica. Μόνο οι top-5 άλλες εταιρείες του τομέα έχουν περισσότερα ενεργά πλοία στο νερό, απ' ότι έχει η MSC μόνο σε παραγγελίες. Τώρα τι θα τα κάνουν όλα αυτά? Η Tradewinds αναφέρει πως άλλοι ποντάρουν σε μια φυσιολογική διαδικασία ξεσκαρταρίσματος και σκραπαρίσματος των παλαιοτέρων μονάδων του στόλου, έτσι ώστε να βελτιωθεί το ενεργειακό τους προφίλ. Υπάρχουν και άλλοι όμως που υποστηρίζουν πως ο τελικός στόχος της MSC είναι αυτό που λένε στις ταινίες του Τζέμης:D Μπόντ, world domination. Υπάρχει λοιπόν σενάριο που λέει ότι η MSC προτίθεται να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα μπορέσει να σταθεί στις γραμμές ανατολής - δύσης αυτόνομα, διαλύοντας την 2Μ συμμαχία που έχει με την Maersk. Όπως και να έχει, εξαιρετικά ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια παλιά όμορφη ιστορία φτάνει στο τέλος της. 

Το 2019, το MSC Gayane έγινε arrest στη Philly, φορτωμένο με 20 τόνους λαχταριστή κοκίτσα, αξίας 1,3δις (ναι δις)USD.

Το πλοίο έκανε ταξίδι Νότια Αμερική ΗΠΑ Ευρώπη.

Οι έρευνες των υπερατλαντικών μας φίλων έδειξαν ότι Μαυροβούνιοι ναυτικοί του πλοίου φόρτωσαν τις ντρόγκες.

Η εταιρία κινδυνεύει με πρόστιμο άνω των 700 εκ USD. Το δημοσίευμα αναφέρει και για ένα άλλο... ατυχές:P συμβάν στο Rotterdam, σε άλλο πλοίο της εταιρίας, όπου εν όψει τελωνειακού ελέγχου το πλήρωμα ξεφόρτωνε την κόκα σε βάρκες.

Θυμήθηκα ένα παλιό ανέκδοτο για το τι σημαίνει το m στην MSC, αλλά δεν μου πάει το τσιμέντο στα πόδια :D

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...