Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η MSC αναβαθμίζει την απευθείας γραμμή της από την Άπω Ανατολή προς το λιμάνι του Πειραιά, προσθέτοντας νέα λιμάνια και πλοία.

Έτσι λοιπόν, η γραμμή PHOENIX που εξυπηρετούσε τον Πειραιά, με δυναμικότητα 7 πλοίων χωρητικότητας 5.500 teu το καθένα, δίνει την θέση της στην γραμμή JADE, με δυναμικότητα 9 πλοίων χωρητικότητας 9.500-11.500 teu το καθένα.

Το απεικονιζόμενο και στην φωτογραφία, MSC DANIELLA, ανήκει στο δυναμικό της νέας γραμμής JADE.

Με μήκος 365 μέτρα και χωρητικότητα 14.000 teu, αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο πλοίο που θα προσεγγίσει και θα εξυπηρετηθεί από ελληνικό λιμάνι μέχρι σήμερα.

Το αναλυτικό δρομολόγιο της γραμμής JADE είναι:
Busan, Qingdao, Shanghai, Ningbo, Xiamen, Yantian, Hong Kong, Chiwan, Singapore, Suez Canal, Piraeus, Gioia Tauro, Valencia, Goia Tauro, Suez Canal, Salalah, Singapore, Busan.

www.theseanation.gr

post-210-128326977667_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εν πρωτοις να πουμε οτι η χωρητικοτητα οχι μονο του συγκεκριμενου πλοιου αλλα και ολων των πλοιων κοντεινερ ειναι nominal, δηλαδη υφισταται μονο σε συγκεκριμενες συνθηκες φορτωσης και μονο με ολα τα κουτια να εχουν το ιδιο βαρος. Στην πραγματικοτητα με αλλα λογια, η πραγματικη χωρητικοτητα ειναι πιο μικρη. Το θεμα ειναι ομως οτι εστω κι ετσι μιλαμε για πλοια με χωρητικοτητα μαμουθ.

Για να δουμε λοιπον, λαμβανοντας υπ' οψιν την παγκοσμια υφεση της οικονομιας, ποια γραμμουλα θα καταφερει να γεμιζει με γεματα κουτακια αυτα τα μαμουθ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το απεικονιζόμενο και στην φωτογραφία, MSC DANIELLA, ανήκει στο δυναμικό της νέας γραμμής JADE. Με μήκος 365 μέτρα και χωρητικότητα 14.000 teu, αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο πλοίο που θα προσεγγίσει και θα εξυπηρετηθεί από ελληνικό λιμάνι μέχρι σήμερα.

Μήπως ξέρετε πότε θα έλθει ή μήπως ήλθε? Το Σάββατο 20/12, νωρίς το πρωϊ, έβλεπα από τον Φλοίσβο ένα θηρίο να έχει κρύψει την μισή Αίγινα και αργότερα την Σαλαμίνα. Μήπως ήταν αυτό?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μήπως ήταν αυτό?

Δεν ήταν το Daniela αφού καταφτάνει αυτή την εβδομάδα στον Πειραιά:

Στο λιμάνι του Πειραιά καταπλέει, εντός της εβδομάδας, το πλοίο μεταφοράς κοντέινερ «MSC Daniela», μεταφορικής ικανότητας 14.000 teus, το οποίο αποτελεί την κορωνίδα της νέας γραμμής Jade που εγκαινιάζει η MSC στην απευθείας σύνδεση της Απω Ανατολής με την Ανατολική Μεσόγειο.

Το «MSC Daniela» θα παρουσιαστεί την επόμενη Δευτέρα το μεσημέρι σε πελάτες της εταιρείας, αλλά και εκπροσώπους του Τύπου.

Σε ανακοίνωσή της λίγες ημέρες πριν, η MSC επιβεβαίωνε για μια ακόμη φορά την προσήλωσή της στην ελληνική αγορά και, στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσε την αναβάθμιση της απευθείας γραμμής της από την Απω Ανατολή προς το λιμάνι του Πειραιά, με την προσθήκη νέων λιμανιών και πλοίων.

Η αμοιβαία εμπιστοσύνη, που από την πρώτη ημέρα της παρουσίας της MSC στην ελληνική αγορά έχει αναπτυχθεί με τις ελληνικές εισαγωγικές, εξαγωγικές και διαμεταφορικές επιχειρήσεις, είναι ο οδηγός για την αναβάθμιση και άλλων γραμμών που προσεγγίζουν στην Ελλάδα στο εγγύς μέλλον, τονίζει η MSC.

Ναυτεμπορική

Share this post


Link to post
Share on other sites

το πλοιο ερχεται την κυριακη στο πειραια αλλα δεν γνωριζω ωρα.θα φερει 800 κουτια για ξεφορτωμα.την δευτερα το πρωι θα γινει κ δεξιωση με ολους τους καλους υφισταμενους στο ικονιο!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλεποντας την αεροφωτογραφια του MSC Daniela απο το παραπανω αρθρο, μου μπηκαν ψυλλοι στα αυτια και το εψαξα λιγο το θεματακι. Οσο μπορει κανεις να διακρινει απο μια φωτογραφια, το πλοιο μου φανηκε αδειο, γεγονος το οποιο ειναι σοβαρο αν σκεφτει κανεις οτι ο Πειραιας ηταν το πρωτο λιμανι προορισμου μετα την Σιγκαπουρη.

Οντως λοιπον, οι πηγες μου λενε πως το πλοιο ηταν σχεδον αδειο, για τα δεδομενα του μεγεθους του παντα. Οπως αναρωτηθηκαμε και παραπανω, η κινηση εχει πεσει δραματικα(η Ευρωπη εχει ελαττωσει εδω και 2 χρονια τις αγορες της) και εχει συμπαρασυρει και τα ναυλα στον τομεα αυτο, με συνεπεια οι εταιρειες να βρισκονται σε ιδιαιτερα δυσκολη θεση. Το ιδιο συμβαινει και με το εν λογω πλοιο το οποιο δεν ειχε αρκετη κινηση ωστε να γεμισει. Κατι αλλο που πρεπει να σας υποψιασει ειναι η εντελως ομοιογενης φορτωση του πλοιου, κατι που στον συγεκριμενο τομεα ειναι απλα απιθανο να συμβει. Πιθανολογω λοιπον οτι εγινε μια προσεκτικοτατη στοιβασια με παρα πολλα αδεια κουτια ωστε το πλοιο να δειχνει ομορφο.

Με λιγα λογια, σημασια δεν εχει το μεγεθος. Σημασια εχει να βγαζει το πλοιο λεφτα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αχ ρε Nick τι θιγεις τωρα, εδω ειναι παγκοσμιως γνωστο ;) οτι ολες οι μεγαλες εταιρειες του χωρου (Maersk Sealand Zim Hanjin κλπ ) αυτο το εκαναν παντα ακομα και τις καλες εποχες.

Εβλεπες ενα θηριο καργα στο κουτι και ελεγες ρε κοιτα γεματοι πανε, το οτι ηταν αδεια κουτια που πηγαινοερχοταν δεν το ελεγες . .

Οσο για την Ντανιελα την ομορφη εχεις δικιο, εντελως ομοιομορφη φορτωση ισα ισα πανω απο τα κουβουσια και στην ουσια ενα τερας αδειο.

Το θεμα ειναι ομως και αλλο, ειναι το πρωτο απο τα νεα πλοια που εχω δει με διπλο κομοδεσιο, ενα μπροστα απο τη μεση και η τσιμινιερα μονη της πισω, ενδιαφερον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να ειμαι ειλικρινης δεν ειχα ξανατυχει σε πρωτη προσεγγιση, η τωρα που το σκεφτομαι και για να ειμαι σωστος εχω επισκεφθει το CMA CGM Baudelaire(το οποιο εχει ακριβως τη μιση χωρητικοτητα απο τη Ντανιελα και οταν το επισκεφθηκα ηταν απο τα μεγαλυτερα σε κυκλοφορια), αλλα σε αυτην την περιπτωση το πλοιο ηταν κανονικα φορτωμενο και εκανε οπερέσιο:P(operation). Κατι αλλο που δεν ξερω αν παρατηρησες στο Daniela ειναι οτι το πλοιο στην τελευταια στρωση(tier στην ορολογια της δουλειας), εχει ομοιομορφα σε υψος κουτια, πραγμα που σημαινει οτι δεν κουβαλαει high cube, κατι εξαιρετικα απιθανο(τα high cubes εχουν λιγο μεγαλυτερο υψος απο τα κανονικα ISO 40ft containers και τα ξεχωριζει κανεις απο την σημανση με κιτρινες/μαυρες γραμμες).

Οντως κι εγω επαθα την πλακα μου με το κομοδεσιο στη μεση, μου θυμισε παλια τζενεραλαδικα με δυο αμπαρια πρυμα και αλλα τρια πλωρα, για τα οποια και τρελαινομαι. Θα ακολουθησουν κι αλλα της ιδιας σειρας και ανυπομονω να τα δω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ιδιαίτερη ευχαρίστηση η MSC Mediterranean Shipping Company S.A., Geneva, αναγγέλλει την επέκταση της απευθείας τακτικής γραμμής μεταξύ Ισπανίας – Ελλάδας με την προσθήκη του Γαλλικού λιμένα FOS-SUR- MER.Στην γραμμή αυτή θα απασχολούνται σε εβδομαδιαία βάση 3 πλοία χωρητικότητας από 2300 έως 2900 teus, με κατευθείαν προσεγγίσεις στον Πειραιά.Το πρώτο πλοίο με απευθείας προσέγγιση στο λιμένα του FOS είναι το «MSC BALI» χωρητικότητας 2.700 teus το οποίο αναμένεται να αφιχθεί στον Πειραιά την 11/03/09.

Η MSC Mediterranean Shipping Company S.A., Geneva, η οποία είναι σε παγκόσμια κλίμακα η δεύτερη σε μέγεθος Ναυτιλιακή Εταιρεία Τακτικών Γραμμών καθώς και η MSC Ελλάς, ως αποκλειστικός πράκτοράς της στην Ελλάδα, σεβόμενοι τους αξιότιμους πελάτες τους προσφέρουν με αυτόν τον τρόπο ένα ακόμη καλύτερο πακέτο εξυπηρέτησης από και προς το λιμένα αυτό.

www.mediashipping.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυσκολοι καιροι για Ναπολιτανους, αλλα η οικογενεια Aponte παραμενει αισιοδοξη για το μακροπροθεσμο μελλον της εταιρειας. Σιγουρα η συγκυρια δεν ειναι και η καλυτερη αλλα τα βασικα μεγεθη για την εταιρεια λεγεται οτι ειναι σε συμπαθητικα επιπεδα(μην ψαξετε να τα βρειτε στο ιντερνετ, δεν υπαρχουν δημοσιευμενα πουθενα) ενω παρα την γενικοτερη ξηρασια και μιζερια, υπαρχουν ορισμενα trades που ακομα βγαζουν ενα ικανοποιητικο κερδος, οπως οι γραμμες της Νοτιου Αμερικης με τους ικανοποιητικους ναυλους που δινουν τα reefer containers.

Το προβλημα για την εταιρεια -οπως και για ολες τις εταιρειες του κλαδου με γιγαντιαια πλοια στα order books τους- ειναι πως οι οικονομιες κλιμακας ειναι συμφερουσες οταν το πλοιο γεμιζει με κοντεινερ που πληρωνουν ναυλο. Οταν ομως δεν συμβαινει αυτο, τοτε χανουν την ελκυστικοτητα τους. Και ετσι για την ιστορια, να αυτοεπιβεβαιωθω λεγοντας πως το MSC Daniela κατα την προσεγγιση του στον Πειραια πριν λιγο καιρο, ηταν φορτωμενο σχεδον αποκλειστικα με αδεια κουτια..

Share this post


Link to post
Share on other sites

MSC: Αναπροσαρμογή ναύλων από 1η Μαϊου

Η Mediterranean Shipping Company SA θα ήθελε να ενημερώσει τους πελάτες της σχετικά με την αναγκαιότητα αναπροσαρμογής των ναύλων, που θα ισχύσει από 1η Μαΐου 2011, από και προς τα λιμάνια που η τακτική γραμμή Μεσογείου - Βορείου Ευρώπης εξυπηρετεί, λόγω της συνεχιζόμενης αύξησης των τιμών του πετρελαίου.

Αναλυτικότερα, η τιμή του πετρελαίου έχει σημειώσει αύξηση της τάξης των usd 137 ανά τόνο, για την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2011 έως και 1 Απριλίου 2011, όπως αυτή καταγράφεται στο λιμάνι της Αμβέρσας, όπου η τιμή διαμορφώθηκε από usd 490 ανά τόνο σε usd 627 ανά τόνο στο αναφερόμενο διάστημα.

Ως επακόλουθο της μεγάλης αυτής αύξησης των τιμών των καυσίμων η ελάχιστη αναπροσαρμογή των ναύλων θα είναι:

Αύξηση κατά euro 40 (gbp 35, usd 55) ανά 20’ container.

Αύξηση κατά euro 80 (gbp 70, usd 110) ανά 40’ container

Η αύξηση θα ισχύσει από / προς όλα τα Ελληνικά λιμάνια που η Γραμμή Ευρώπης - Ανατολικής Μεσογείου εξυπηρετεί και είναι τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου και του Βόλου όπου τα πλοία της εταιρείας μας πραγματοποιούν εβδομαδιαίες προσεγγίσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα γραφεία της MSC Greece.

Πηγη: PORNTET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικό αυτό, έξοδα έχουν τα παλλουκάρια. Ετοιμάζεται πυρετωδώς άλλωστε το καινούριο πολυόροφο μέγαρο της MSC στη Γενεύη, σε ένα πολύ καλό προφανώς προάστειο. Κόστος πολλών -μα πάαααρα πολλών- εκατομμυρίων φράγκων.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγές έχουμε στην ηγεσία της εταιρείας με τον Diego Aponte να αναλαμβάνει τη θέση του πατέρα του Gianluigi σαν πρόεδρος και Τσέο της εταιρείας, με την πιάτσα να λέει βέβαια πως παρά το γεγονός ότι έχουμε αυτή την αλλαγή, τον τελικό έλεγχο να εξακολουθεί να έχει ο Gianluigi. Την ίδια στιγμή, η MSC σε μια πολύ εντυπωσιακή κίνηση υπέγραψε τον Soren Toft σαν CEO του κομματιού των Containers & Logistics. Ποιός είναι ο Soren Toft και γιατί αποκαλώ την κίνηση εντυπωσιακή? Είναι ο μέχρι πρίν λίγες ημέρες COO της Maersk, του μεγαλύτερου ανταγωνιστή της MSC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άσχετο , το Ελληνικό «παρακλάδι» της εταιρείας άκουσα οτι παει στο κτίριο της πάλαι ποτε Ιωνικής στη Γουναρη . Μπορεί να το επιβεβαιώσει καποιος ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...