Jump to content
Shipfriends

Highspeed 4 (IMO 9216183)


gpan

Recommended Posts

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Τηλεφώνημα που αναφέρει την τοποθέτηση βόμβας στο πλοίο έχει γίνει και παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Μυκόνου κενό επιβατών.

Άγνωστο το τι ώρα θα αναχωρήσει αν πρόκειται για φάρσα.

Ελεος όμως πια!!!

edit

Και φυσικά ένας ακόμα λαμάκας έκανε το κέφι του:confused::mad:

Οι επιβάτες επιβιβάζονται στο πλοίο αυτή τη στιγμή για να αναχωρήσουν κάποτε.

Θέλω όμως να παρατηρήσω κάτι: Οι "υπέυθυνοι του λιμανιού" της Μυκόνου άφησαν τους επιβάτες (και αυτούς που ήταν μέσα και αυτούς που περίμεναν) ακριβώς έξω από τον καταπέλτη.:( Δηλαδή αν χτύπα ξύλο γινότανε το μπαμ τι συνέπειες θα μπορούσαμε να έχουμε;:confused:

Είμαι παράλογος;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα μας που δεν μπορεί επιτέλους να εντοπίσει τα προβληματικά αυτά άτομα. Οι παρακολουθήσεις για άλλα ζητήματα πως γίνονται και για αυτα δεν υπάρχει μέριμνα.Δεν είναι μόνο το HS4 αλλά και πολλά άλλα πλοία που έχω εργαστέι κατά καιρούς.

Link to comment
Share on other sites

Και σα να μην έφτανε η φάρσα για τη βόμβα στη Μύκονο, όταν το ταλαίπορο βρέθηκε στη Σύρο αναγκάστηκε να περιμένει το ΜΑΡΙΝΑ το οποίο ως γνήσιο βαπόρι του καπτα Μάκη, είχε μπλέξει τις άγκυρές του και είχε φράξει κυριολεκτικά το λιμάνι!!! Με αυτά και με αυτά έριξε καταπέλτη στον Πειραιά στις 01:20 το βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

:DΤι έπαθε κι αυτό ρε παιδιά;:confused:

Χθες εθεάθη στο separation στις 01:30 με άφιξη κανονικά 01:00 στον Πειραιά και αυτή τη στιγμή σύμφωνα με επιβάτη που πριν λίγο παράλλαξε τον Ταμέλο καταγράφονται οι απίστευτες (για τα δεδομένα του πλοίου) ταχύτητες 28,6 - 30,2:eek::D

Αυτές οι ταχύτητες μυρίζουν 3 μηχανές ή το πάμε κομένο;:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συνεχίζει να μην ξεπερνάει τα 30-31 μίλια...! Και δε νομίζω να είναι για λόγους οικονομίας αφού τα ομόσταυλά του πάνε κανονικά(HS2-3 32-33, HS5 38-39)!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Στα HS 1,4,5 σου επιτρέπουν να κάθεσαι έξω σε όλα τα καταστρώματα και αυτό είναι ένα ακόμα πολύ θετικό σε σχέση με ΟΛΑ τα άλλα ταχύπλοα ανεξαιρέτως. Στα δύο μικρά HS σε αφήνουν να κάτσεις έξω μόνο στο κατάστρωμα της VIP (την οποία θεωρώ απαράδεκτη) και στο κατάστρωμα της οικονομικής όσο το πλοίο είναι δεμένο σε λιμάνι και μέχρι να ανοίξει full speed. Μετά βγαίνει η πλοιοσυνοδός και σε μεντρώνει.

Αυτό ακριβώς μου συνέβη κι εμένα, αλλά στο Ηighspeed 4,δηλ. η πλοιοσυνοδός με έβαλε μέσα ευγενικά, τον Αύγουστο του 2004 (τη μέρα που έδενε το QM2 στον Πειραιά για τους Ολυμπιακούς!). Ίσως ήταν μεμονωμένο, τι να πω! Τώρα που το έμαθα, θα ταξιδέψω από Άνοιξη με Highspeed ξανά :P

Link to comment
Share on other sites

Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την παραμονή στα εξωτερικά καταστρώματα(hs1,4,5) είναι ο καιρός αλλά και ο πλοίαρχος. Στο HS4 δυο φορές έχω δεί στο ντεκ της οικονομικής στο κατάστρωμα 5 άτομα με σλιπινγκ μπάγκ. Επίσης και στα 2 μικρά σε αφήνει αν είναι κάλμα ο καιρός. Πιστεύω ότι εξαρτάται από την τυπικότητα του πληρώματος τις περισσότερες φορές.

Σίγουρα όλα τα λευτά να είσαι στο εξωτερικό κατάστρωμα του ΗS5 με 40+ κόμβους.!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο 4 μέχρι την Σύρο και σχεδόν σε όλο το ταξίδι παρέμεινα έξω και χωρίς την παραμικρή ενόχληση από το πλήρωμα.

Η αλήθεια είναι ότι αν και οπαδός των κλασικών πλοίων η θέα από τα απόνερα να εκσφενδονίζονται πίσω είναι εντυπωσιακή..

Link to comment
Share on other sites

Με το HS4 το καλοκαίρι του 2006, Πειραιάς - Χανιά, μπορούσες ελεύθερα να βγεις στο πίσω κατάστρωμα, σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Θελω να κανω μερικες ερωτησεις για το πλοιο αν ξερει καποιος.

1. Αν οι μηχανες εχοθν μειωτηρα

2. Αν υπαρχει αντλια πετρελαιου

3. Αν εχει παρατηρηθει να ανεβαζει θερμοκρασιες

4. Αν εχει δεχθει τροποποιησης για μειωση της ιπποδυναμης

Τελος αναρωτιεμαι αν εχει γινει απο τοτε που ηρθε -οπως και στα υπολοιπα- καποια σοβαρη μηχανικη συντηρηση.

Link to comment
Share on other sites

1. Αν οι μηχανες εχοθν μειωτηρα

Ναι έχουν μειωτήρα τύπου «REINTJES»

2. Αν υπαρχει αντλια πετρελαιου

Ναι πρέπει να υπάρχει (δεν έχω ακούσει καμία μηχανή χωρίς αντλία πετρελαίου)

3. Αν εχει παρατηρηθει να ανεβαζει θερμοκρασιες

4. Αν εχει δεχθει τροποποιησης για μειωση της ιπποδυναμης

Τελος αναρωτιεμαι αν εχει γινει απο τοτε που ηρθε -οπως και στα υπολοιπα- καποια σοβαρη μηχανικη συντηρηση.

Όσο για τις άλλες δυο απορίες δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο βγήκε για δοκιμαστικό, κάποια στιγμή στο AIS το είδα να πιάνει 38,7 (δεν ξέρω αν έπιασε κ περισσότερο) και μετά έκανε αναστροφή και επιστρέφει στο λιμάνι

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πλοίο αν θυμάστε στα τελευταία του δρομολόγια πήγαινε "κομμένο"...υπήρχε κάποιος μηχανικός λόγος που γινότανε αυτό???

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως οι 4,5 ωρες που δινει η εταιρεια το Πηραιας-Ρεθυμνο απλα ειναι αδυνατο να επιτευχθουν και δε βρισκω το λογο να κανουν τετοιο προγραμματισμο δρομολογιων που θα επιρεζαζει και τιν επιστροφη στον Πηραια.

Ο λογος που το λεω ειναι πως το πλοιο ξεκινισε καπου 8.20 απο Πηραια κατεβαινει με 36-37.5 μιλια και ακομα εχει ενα τεταρτο-μισαωρο μεχρι Ρεθυμνο , δηλαδη περιπου 5 ωρες (χωρις να υπολογισουμε και τα καλοκαιρινα μελτεμια).

Ακομα αναρωτιεμαι αν θα αντεξουν οι μηχανες αυτην τιν καταπονηση. Το πλοιο θα ταξιδευει πρωι-μεσημερι-απογευμα-βραδυ-ξημερωματα και τα τελευταια χρονια το ειχαμε συνηθησει σε ταχυτητες max. 34 μιλια. Τωρα καλειται (στο δρομολογιο του Ρεθυμνου) να αναπτυσσει τουλαχιστον 36 μιλια σταθερα (και σιγουρα χρειαζεται να ανοιξει και περισσοτερο).

Φοβαμαι πως η επιλογη του μεγαλου Highspeed μπορει να γυρισει boomerang αφου υστερει κατα πολυ του 5 σε ταχυτητα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα HIGHSPEED 4. Πέρυσι όταν έκανε Χανιά το HS4, το δρομολόγιο έβγαινε σε 4 ώρες και 45 λεπτά. Υπολογίζοντας ότι το Ρέθυμνο είναι 7-8 μίλια παραπάνω από τα Χανιά, δύσκολα θα βγαίνει το δρομολόγιο σε λιγότερο από 5 ώρες, εκτός κι αν έχουν σκοπό να ανεβάσουν την υπηρεσιακή με τα πιθανά προβλήματα που αναφέρεις κι εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Τα Χανιά είναι μεν λίγο πιο μακριά από το Ρέθυμνο έχουν όμως για μια μεγάλ ζώνη με περιορισμό ταχύτητας. Νομίζω ότι πλέον η HSW γνωρίζει το θέμα και σίγουρα έχουν κάνει τους δικούς τους υπολογισμούς. Προφανώς, επειδή τα πλάνα έχουν ανοίξει για μικρό διάστημα και όχι για το σύνολο του καλοκαιριού, μπορεί να γίνει η έκλπηξη με κάποια αλλαγή πλοίων ή διορθωτική κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...