Svo Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 3 hours ago, pie said: Επίσης αυτο που ξέχασα να ανεφέρω ειναι οτι δεν υπαρχει κανένας λόγος να πηγαίνει πιο γρήγορα γιατι απλά θα περιμένει έξω από τα λιμάνια(Πάρο-Νάξο) οπότε δε θα κερδίζει κάτι. Προφανώς και είναι αυτός ο λόγος και όχι η ηλικία. Το πλοίο είναι από τα πιο καλά συντηρημένα πλοία της ακτοπλοΐας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2019 Share Posted September 24, 2019 Το Highpseed 4 ολοκληρώνει τα δρομολόγια τη Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου για τη φετινή σεζόν. Όπως ας δούμε το Highpseed 4 σε μια άφιξη του στο λιμάνι της Νάξου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted September 29, 2019 Share Posted September 29, 2019 Ο αποχαιρετισμός στην Νάξο από το high-speed 4. https://www.naxospress.gr/video/naxos-kalokairino-antio-toy-high-speed-4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 Ο αποχαιρετισμός του Highspeed 4 στο λιμάνι της Πάρου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 (edited) Γνωρίζει κανείς αν το πλοίο θα δουλέψει την ερχόμενη σεζόν;Προς ώρας σε κανένα Σ.Α.Σ δεν έχω δει να αναγράφεται κάτι με σχεση την δρομολόγηση του πλοίου την επόμενη σεζόν.. Edited December 24, 2019 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 Θα ταξιδεψει στην ίδια γραμμή με φέτος, εάν δεν βρεθεί κάποιος ανταγωνιστής να δηλώσει την ίδια γραμμή (Πειραιά Πάρο Νάξο Κουφονήσι) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_ Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 Χωρίς Αμοργό και φέτος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 (edited) On 1/30/2020 at 2:35 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Highspeed 4 περιορίζει και άλλο τη διάρκεια της δρομολόγησης του. Φαίνεται ότι θα ξεκινήσει δρομολόγια στις 21 Ιουλίου και θα τελειώσει τα δρομολόγια του στις 31 Αυγούστου, κάνοντας το δρομολόγιο Πειραιά Πάρο Νάξο και τρεις φορές την εβδομάδα θα συνεχίζει μέχρι το Κουφονησι (Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή) Ποιος θα προτιμήσει να δουλέψει σε ένα πλοίο με ένα μήνα δρομολογηση; Edited January 31, 2020 by proud_ionian move Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Πάντως φαίνεται να το έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τα αφεντικά του . Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Τραγικό αλήθεια. Το καλύτερο ταχύπλοο του στόλου τους, από τα πιο αξιόπιστα στην Ελλάδα αν οχι το πιο αξιόπιστο αυτή τη στιγμή και το έχουν έτσι. Αλήθεια αν και δεν θα το ήθελα, καλύτερα ας το πουλήσουν στον Ηλιοπουλο να δουλεύει full season τουλάχιστον.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Αν είναι να δουλεύει 1 μήνα μόνο καλύτερα να το πουλήσουν...Γιατί το κρατάνε ακόμα δεν ξέρω.Ας το δώσουν στην Seajets ή την golden star σε μια καλή τιμή να απαλλαχθούν από τα ταχύπλοα.Btw δεν είναι αναγκαστικό ένα ταχύπλοο να δουλεύει 4 μήνες το χρόνο ή αυτό ίσχυε παλαιότερα; Πρέπει να άλλαξε και η ώρα αναχώρησης του Superrunner από Ηράκλειο.Θα αναχωρεί στις 9:20 αντί για 7:45 που ήταν εξ αρχής... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 46 minutes ago, basilis89 said: Ποιος θα προτιμήσει να δουλέψει σε ένα πλοίο με ένα μήνα δρομολογηση; Μεγάλη εταιρεία είναι, στα πλαίσια του rotation θα βρεθεί πλήρωμα να πάει να δουλέψει 40 ημέρες στο βαπόρι και εν συνεχεία θα γυρίσουν και σε άλλα βαπόρια. Από την άλλη όντως το καλύτερο ταχύπλοο της Μεσογείου περιθωριοποιείται ολοένα και περισσότερο από την διοίκηση της ΑΤΤΙΚΑ Group . 21 minutes ago, Champion Jet_2 said: Αν είναι να δουλεύει 1 μήνα μόνο καλύτερα να το πουλήσουν...Γιατί το κρατάνε ακόμα δεν ξέρω.Ας το δώσουν στην Seajets ή την golden star σε μια καλή τιμή να απαλλαχθούν από τα ταχύπλοα.Btw δεν είναι αναγκαστικό ένα ταχύπλοο να δουλεύει 4 μήνες το χρόνο ή αυτό ίσχυε παλαιότερα; Πρέπει να άλλαξε και η ώρα αναχώρησης του Superrunner από Ηράκλειο.Θα αναχωρεί στις 9:20 αντί για 7:45 που ήταν εξ αρχής... Προφανώς η ΑΤΤΙΚΑ δεν θα έλεγε όχι σε μια ενδεχόμενη πώλησή του στα σωστά χρήματα βέβαια και σε καμία περίπτωση να ξεπουλήσει, από την άλλη όμως δεν νομίζω να το έδινε στην εγχώρια αγορά για να το βρεί μπροστά της το επόμενο καλοκαίρι. Επίσης δεν νομίζω ότι Seajets ή Golden Star Ferries θα έβγαζαν από το παντελόνι τουλάχιστον ένα ποσό που θα ενδεχομένως να ξεπερνούσε τα 25εκάτ. ή ακόμη και να άγγιζε και τα 30εκατ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 (edited) Εγώ πάντως θεωρώ ότι να πληρώνεις γενικά για ένα πλοίο για δεξαμενισμούς συντηρήσεις κλπ και να κάθεται δουλεύοντας μόνο 1 μήνα μέσα μπαίνει η εταιρεία και δεν έχει κανένα απολύτως νόημα και κέρδος.Αν έστω το ξεπουλήσει σε μια τιμή πχ 15 μύρια πιστεύω ότι και ο Ήλιο και ο Στεφάνου θα ενδιαφέρονταν πολύ για το συγκεκριμένο...Και όσο ότι θα το βρει μπροστά της αν η Seajets βάλει το Tera πάλι από Πειραιά και δεν έχει άλλο ταχύπλοο για να ανταγωνιστεί μαζί του θα χτυπάει πρωτόκολλο όπως έκανε πολλές φορές πέρυσι με 3 ταχύπλοα ενάντια του.... Edited January 30, 2020 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Δεν πιστεύω πως το πλοίο θα δρομολογηθεί μόνο για αυτό το διάστημα, καθώς κάτι τέτοιο δεν είναι ούτε λογικό, ούτε καλύπτει την υποχρεωτική τετράμηνη περίοδο δρομολόγησης. Συνεπώς εκτιμώ πως εξετάζουν ακόμα εναλλακτικά σενάρια για τη δρομολόγησή του (προσθήκη / αφαίρεση λιμένων, αλλαγή ωραρίου κλπ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 3 hours ago, Champion Jet_2 said: Εγώ πάντως θεωρώ ότι να πληρώνεις γενικά για ένα πλοίο για δεξαμενισμούς συντηρήσεις κλπ και να κάθεται δουλεύοντας μόνο 1 μήνα μέσα μπαίνει η εταιρεία και δεν έχει κανένα απολύτως νόημα και κέρδος.Αν έστω το ξεπουλήσει σε μια τιμή πχ 15 μύρια πιστεύω ότι και ο Ήλιο και ο Στεφάνου θα ενδιαφέρονταν πολύ για το συγκεκριμένο...Και όσο ότι θα το βρει μπροστά της αν η Seajets βάλει το Tera πάλι από Πειραιά και δεν έχει άλλο ταχύπλοο για να ανταγωνιστεί μαζί του θα χτυπάει πρωτόκολλο όπως έκανε πολλές φορές πέρυσι με 3 ταχύπλοα ενάντια του.... Επειδη πρόκειται για μια πολυμετοχική εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο όπου τα πλοία της έχουν εγγεγραμμένες αξίες , ακομη και να ήθελαν να ξεπουλήσουν θα ήταν σχεδόν αδύνατον . Απο την άλλη οταν η HSW πούλησε το HIGHSPEED 6 γύρω στα 20 εκατ , ένα πλοιο υποδεέστερο ποιοτικά και πιο ταλαιπωρημένο, αντιλαμβάνεται κανεις οτι οι απαιτήσεις για δο Highspeed 4 θα ειναι τουλάχιστον 25 . Αν τυχόν κάποια στιγμή βρει εγχώριο ενδιαφέρον και αποφασίσει να το πουλήσει στο Αιγαίο πιθανότατα να απαιτήσει το κατι παραπάνω ως αέρα για την φήμη του πλοίου στην εγχώρια αγορά και για πιθανά Διαφυγόντα κέρδη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Καλά η hellenic τα 20μυρια που πήρε από την πώληση του Highspeed 6 λαχείο ήταν(sorry για το off-topic) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Το Highspeed 4 αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 06/03/20 έως τις 09/03/20. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Έχουμε Κάποιο νεότερο πότε και αν δρομολογηθει; Εκτός του ενός μηνος το καλοκαιρι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Ακούγεται μια φήμη για αντικατάσταση ενός συμβατικού πλοίου του ομίλου από το Highspeed 4 μέσα στην Ανοιξη, που δεν θα πίστευα ότι θα μπορούσε να γίνει, εάν δεν έβλεπα το προγραμματισμό για δεξαμενισμο στις αρχές Μαρτίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 ποιο θα αντικαταστήσει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Λογικά ΣυροΤηνοΜυκονια καθώς στη γραμμή του Δήλος θεωρητικά μετακινούνται περισσότερα φορτηγά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2020 Share Posted March 12, 2020 Το Highspeed 4 ολοκλήρωσε το δεξαμενισμό του στο Πέραμα και πήγε στο μωλο της ΔΕΗ για να φορέσει τα νέα σινιάλα. Από τη δεξαμενή έχει βγει ήδη με τα νέα χρώματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted March 12, 2020 Share Posted March 12, 2020 Τελικά μάθαμε που θα δρομολογηθεί αυτό το διάστημα;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2020 Share Posted March 14, 2020 Ολοκλήρωθηκαν τα νέα σινιάλα στη δεξιά πλευρά του Highspeed 4 και σήμερα έκανε περιστροφή 180 μοιρών και έδεσε με την αριστερή πλευρά για να βαφτούν τα νέα σινιάλα και από την αριστερή πλευρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdelos Posted March 14, 2020 Share Posted March 14, 2020 Αν πω οτι είναι η καλύτερη ενδυμασία του θα είμαι υπερβολικός?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now