Jump to content
Shipfriends

Highspeed 4 (IMO 9216183)


gpan

Recommended Posts

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι αυτό θα ήταν μια καλή λύση για την εξυπηρέτηση επιβατών του Νήσος Μύκονος πάντως αφού είχε έτοιμο πλήρωμα.. ακόμα και με συμβατική ταχύτητα / 3 μηχανές.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

παραδόξως κινείται με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα για τα δεδομένα του. αν δεν κανω λάθος σε κανένα σημείο του δρμολογίου του δεν έχει ξεπεράσει τους 30 κόμβους μεχρι στιγμης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

ενώ σήμερα είχε αναχώρηση στις 07.15 ακόμη (09.49) παραμένει στον Πειραιά με τον "Ελεύθερο Τύπο" να αποδίδει την καθυστέρηση σε έλλειψη προσωπικού

 

https://www.eleftherostypos.gr/ellada/445126-nea-talaiporia-ston-peiraia-kathysterisi-anaxorisis-4-oron-se-ploio-gia-kyklades/?utm_medium=onesignal&utm_source=notification&utm_campaign=alert&utm_content=post&fbclid=IwAR1A0NxF0qYykOo3LYctNeY60UQ4QVnLf-3e_wRjB8aG5pAB7AnhweuoYQw

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το πλοίο φέτος πηγαίνει αρκετά κομμένο. Δεν μιλαω μόνο για τις μέρες με καιρό. Είναι πραγματικά κρίμα η ναυαρχίδα της πάλαι ποτέ κραταιάς στο κομμάτι των ταχύπλοων, HSW, να πηγαίνει τόσο κομμένο. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37.

Edited by bsdelos
Link to comment
Share on other sites

Άλλου τύπου μηχανές είναι, το καλύτερες ή χειρότερες δεν υπάρχει.  Επιλογή της εταιρίας είναι το πλοίο να πηγαίνει με οικονομική ταχύτητα, μιας και δεν έχει ούτε πιεστικά ωράρια αλλά ούτε και 2πλό δρομολόγιο. Και δεν είναι φέτος, τα τελευταία 2-3 χρόνια με τις ίδιες στροφές πάει. Όταν αδειάζει το γκαράζ παίρνει ταχύτητα, όπως όλα τα Austal.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, bsdelos said:

Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37.

Τι υπολογισμος ειναι αυτος βρε φιλε μου. Δηλαδη σε 10 χρονια αν πηγαινει 25 θα ναι λογικο;

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αυτο που ξέχασα να ανεφέρω ειναι οτι δεν υπαρχει κανένας λόγος να πηγαίνει πιο γρήγορα γιατι απλά θα περιμένει έξω από τα λιμάνια(Πάρο-Νάξο) οπότε δε θα κερδίζει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Το 4 ακόμα πιάνει την ταχύτητα που έπιανε ως καινούργιο ! Η ηλικία οταν υπάρχει η προβλεπόμενη και ενδελεχης συντήρηση δεν παίζει ρόλο στην ταχύτητα ! Κανονικα πιάνει τις ταχύτητες που έπιανε , ειναι θέμα πολιτικής της εταιρίας να το χρησιμοποιεί με αυτόν τον τροπο , και να πηγαίνει με τις συγκεκριμένες στροφές ... δεν εχει να κανει με το οτι κλεινει τα 20 χρονια .. και το champion jet 2 που ειναι πιο αργό απο το 4 , πάει πιο γρήγορα στα δρομολόγια γιατί έτσι το εχει επιλέξει η εταιρία παρόλο που ειναι 3 χρονια παλαιότερο απο το 4αρι

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...