Jump to content
Shipfriends
NHSOS XIOS

Πλοία εκβάθυνσης και δημιουργίας τεχνητών νήσων

Recommended Posts

Ενα αναλογο πλοιο ειχα δει σε αυτο το ντοκυμαντερ,οπου επρεπε να μπει στο λιμανι του Rotterdam ενα τανκερ με πολυ μεγαλο βυθισμα και ανελαβε δραση το σκαπτικο,μπαινοντας μπροστα ωστε να δημιουργουσε ενα προσωρινο πιο βαθυ καναλι που θα ακολουθουσε το τανκερ.Η φωτο ειναι απο ενα τετοιο 'εργαλειο' στο Dubai που προσπαθουν να δημιουργησουν τα τεχνητα νησακια που οι πλουσιοι Αραβες θα αγοραζουν για να κανουν τις διακοπες τους:rolleyes:

Απ οτι εχω καταλαβει λοιπον,αυτα τα πλοια,κατεβαζουν 2 τεραστιες 'ηλεκτρικες σκουπες' που ρουφανε αμμο-πετρες-και οτι αλλο υπαρχει στον βυθο,και ειτε τα πετανε παραδιπλα(οπως φαινεται στην φωτο),ειτε σε καποια φορτηγιδα που τα συνοδευει.Ξερει κανεις τιποτα παραπανω? Δεν ξερω και πως να τα αναζητησω στο net(digging ships dubai:D)!Στο ΕΛΛΑΔΑ εχουμε κανα τετοιο η μπααα...

Α,επισης πολλα τετοια πλοια,ειχαν δημιουργησει ενα ολοκληρο ντοκο στο καινουργιο λιμανι της Σανγκαη(απο ντοκυμαντερ κ αυτο).

685359.jpg

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό τα υπερσύγχρονα ελληνικά πλοία ΑΙΟΛΟΣ (1966),ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ (1969) και ΕΙΡΗΝΗ (1957). Όλα έχουν τον βραχίονα για να αντλούν την άμμο από τον βυθό, αλλά δεν τα έχω δει να δουλεύουν σε εργασίες για κατασκευή νέων λιμανιών και βυθοκορήσεις.Έτσι κι αλλιώς στο Αιγαίο δεν έχουμε και πολλές τέτοιες απαιτήσεις (πλωτά ποτάμια, διαύλους κλπ).

Τις περισσότερες φορές που φαίνονται στο ρουφιάνο (τα 2 πρώτα), χάνονται πίσω από τον Καφηρέα για να πάρουν άμμο και επιστρέφουν στην Ελευσίνα, δίπλα στα ναυπηγεία του Σάββα όπου υπάρχει βάση μεταφόρτωσης αδρανών υλικών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα στο youtube υπαρχουν ολα.Εδω ενα βιντεο απο την εκπομπη mega structures που δειχνει ενα τετοιο πλοιο εν δραση.Βασικα περισσοτερο μου περασε απο το μυαλο οτι τετοιου ειδους πλοια μπορουν σε λιγοτερο χρονο να βαθυνουν ενα λιμανι(σε σχεση με την δραγα)η να δημιουργησουν εναν ντοκο,κατι που εχουμε αναγκη στις ελληνικες λιμενικες υποδομες.Σιγουρα βεβαια πρεπει να κοστιζουν περισσοτερο και τα ιδια αλλα και η εργασια που επιτελουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Στο ΕΛΛΑΔΑ εχουμε κανα τετοιο η μπααα...

Μπάααα φίλε μου NHSOS XIOS. Εδώ στο ΕΛΛΑΔΑ έχουμε τις αθάνατες (και κατασκουριασμένες στην πλειοψηφία τους) δράγες, οι οποίες βέβαια καθιστούν και ανέφικτη την προσέγγιση πλοίων στο σημείο των εργασιών τους για όσο διάστημα διαρκούν αυτές (συνήθως πάνω από μήνα μιας και όλο και κάποια αργία ή απεργία θα μεσολαβήσει).

Ασε που στο ΕΛΛΑΔΑ δεν χρειαζόμαστε καν τέτοιου είδους τεχνολογία. Τα καράβια μας αναλαμβάνουν από μόνα τους την ...εκβάθυνση στο λιμάνι που πρόκειται να μπουν. :D:D:D

ΑΔΕΛΦΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΛΙΣΣΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΧΙΟ?ΞΕΡΕΤΕ Η' ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΑΝΤΑΖΟΣΑΣΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ''ΣΕΡΝΕΤΑΙ'' ΣΤΟ ΒΥΘΟ?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε γενικες γραμμες αυτου του ειδους τα πλοια χωριζονται σε αυτα που σκαβουν το βυθο(και ειναι πιο χρησιμα σε βραχωδεις βυθους) και αποθηκευουν τα αποτελεσματα της εκσκαφης ειτε πανω τους, ειτε σε μπαρτζες, και σε αυτα οπως τα παραπανω που ρουφανε το υπεδαφος και στην διεθνη ναυτιλιακη ορολογια λεγονται suction dredgers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta ploia ekvathinsis einai ta gnosta dredgers....oi drages pou legane kai oi palioi.....h Ellada apehei poli apo tin apolktisi tetion ploion.....esto kai an kapios agorasei tetio ploio den tha vrei Ellines na ta doulepsoune.....oi Ollandoi kai oi velgoi einai oi arhigoi se afto pehnidi disekatomiriion USD.....pou na protoksekinisi kaneis ta nisakia pou ftiaksane kai sinehizoune sto dubai.....ekvathinseis limanion pagosmios.....eksoriksei diamantion stin ditiki aki notia afriki......

H leitourgia einai os eksis....anarrofisi ammo kai nero....petres kai alla megala antikeimena sigratountai ektos, allios tha katastrafaei to impeller tis antlias....me mia solina suction pipe h suction trailing pipe h opoia stin primnia akri ehei kati san houfta h tsougrana ....kai mazevei ta panta. Oi antlies anarofisis, oi opoies ftanoune na ehoune diametro impeller eos kai 3m.

Tin ammo tinapothikevoune se ena kentriko ampari.....to hopper tank to opoio einai keklimeno. ston pato tou amparou ehoune tis legomenes bottom doors....

Afou gemisei to ampari....to vapori stamataei tin anarofisi, h solina anarofisis mazevete pano sto deck kai to vapori ksekinaei gia tin topothesia opou tha katathlipsei tin ammo pou ehei pazepsei mazi me nero....apo tin plori h tin primni...eksartate....oti allo meinei mesa sto ampari plenete me monimes nozzles. Oi portes ston pato tou ploiu anoigoune gia na katharisoune to ampari apo otidipote megala antikeimena...

Ta sigekrimena vaporia ta ekana episkevi sto dubai drydocks os ipefthinos episkevis...to 2007 ekana to megalitero dredger tote....to vasco de gama, 30,000 kivika ampari....mas pire 2 1/2 mines....me kiries douleies tin antikatastasi lamarinon kai solinon afoulogo tis kikloforias tis ammou me nerou h diavrosi kai h trivi ta kseskizoune ola.....

afta ta liga gia tin ora.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
anarrofisi ammo kai nero....petres kai alla megala antikeimena sigratountai ektos, allios tha katastrafaei to impeller tis antlias....

Δηλαδη,αυτα τα πλοια μπορουν να δουλεψουν και σε ημι-αμμωδης βυθους(αρκει να μην υπαρχουν μεγαλα βραχια ας πουμε)?

Επισης,γνωριζεις να μας πεις το κοστος εργασιας ενος τετοιου τυπου πλοιου?Προφανως θα ειναι αρκετα πιο μεγαλο απο μια απλη δραγα,θα ειχε ενδιαφερον ομως το ποσο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ένα τέτιο μεγάλο πλοίο όπως ανέφερα στο πρώτο μυνημά μου, παίζουνε στα 100,000 USD, εξαρτάται βέβαια το έργο, την έκταση του έργου...πως είναι η αγορό την συγκεκριμένη περίοδο κλπ κλπ.

Μου είχανε πεί ότι για ένα έργο στην δυτική Αφρική, γιά εξόρυξη διαμαντιών το ημερήσιο ναύλο έφτασε τα 270,000 Αμερικάνικα δολλάρια....

Δυστηχώς δεν έχω πιο λεπτομερής πληροφορίες να σας δόσω....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βεβαίως, έχει και τα "τυχερά" της αυτή η δουλειά. Ευτυχώς, η έκρηξη προκάλεσε μόνο υλικές ζημιές.

Danish dredger recovered old ammunition off Estonia

A explosion occurred in the pump-room area on the Danish dredger Gefion R last week. It turned out that the dredger had recovered a grenade from the seabed during a dredging job outside the Estonian port of Muuga. Gefion R returned to Fredericia Skibsvaerft and alerted the Military. A military bomb squad found around 40 grenades in the 18 cargo holds on board, and also traces of several other explosions that had made holes in the steel plates. The recovered grenades were later destroyed by the bomb squad. Non of the crew on board Gefion R was harmed by the explosions. The dredger is the largest flying Danish flag with a capacity of 2,650 cbm. It is owned by Rohde Nielsen A/S of Kobenhavn.

Shipgaz 16.02.09

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με γελουν τα ματια μου(και η αντιληψη μου)η το OLGA ειναι dredger???:eek:Αν ναι,στειλτε το Χιο μετα:DΜπραβο η Αλεξανδρουπολη,εχει ολα τα κομφορ!

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εισροή υδάτων στο Φ/Γ αμμοληπτικό Ελέφαντας στην Ελευσίνα

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ελευσίνας, απογευματινές ώρες χθες, ότι το Φ/Γ Αμμοληπτικό ''ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ'' Ν.Π. 10542, το οποίο βρισκόταν προσδεμένο επί έτερου Φ/Γ πλοίου στον όρμο Ασπροπύργου ανατολικά της προβλήτας Χαλυβουργικής, παρουσίασε έντονη εισροή υδάτων με αποτέλεσμα την πρόκληση κλίσης.

Άμεσα στο σημείο κατέπλευσε περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το πλήρωμα του οποίου διαπίστωσε ότι σταδιακά το μεγαλύτερο μέρος της πλώρης, της πρύμνης και του κυρίου καταστρώματος του ανωτέρω πλοίου είχε καλυφθεί από τη θάλασσα, ενώ στη συνέχεια το πλοίο σταθεροποιήθηκε έχοντας επικαθήσει στον πυθμένα της θάλασσας.

Επίσης, στην ανωτέρω θαλάσσια περιοχή κατέπλευσαν, προς παροχή συνδρομής, δεύτερο περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και Ε/Γ-Φ/Γ λάντζες, ενώ παράλληλα μετέβησαν Κλιμάκιο Μονάδας Υποβρύχιων Αποστολών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και ιδιώτης δύτης.

Με μέριμνα του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας τοποθετήθηκαν αντιρρυπαντικά φράγματα προς αποφυγή θαλάσσιας ρύπανσης, ενώ στο σημείο παραμένει περιπολικό σκάφος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας που διενεργεί την προανάκριση, ενημερώθηκαν οι εκπρόσωποι της πλοιοκτήτριας εταιρείας, προκειμένου να λάβουν όλα τα κατάλληλα μέτρα για πρόληψη ρύπανσης του θαλασσίου περιβάλλοντος.

Συνέχεια ενημέρωσης για την εισροή υδάτων σε Φ/Γ αμμοληπτικό Ελέφαντας στην Ελευσίνα την 25/09/17 

Quote

Αναφορικά με το περιστατικό εισροής υδάτων απογευματινές ώρες χθες, στο Φ/Γ Αμμοληπτικό ''ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ'' Ν.Π. 10542, το οποίο βρισκόταν προσδεμένο επί έτερου Φ/Γ πλοίου στον όρμο Ασπροπύργου ανατολικά της προβλήτας Χαλυβουργικής,  γνωρίζεται ότι κατόπιν ελέγχου που διενεργήθηκε από στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής περιμετρικά του ημιβυθισμένου πλοίου διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση από ελαφρά πετρελαιοειδή χρώματος πράσινου και εκτάσεως περίπου είκοσι τετραγωνικών μέτρων (20m2) εντός του ποντισμένου φράγματος καθώς και ελαφρά πετρελαιοειδή ιδίας έκτασης εκτός φράγματος με τη μορφή διάσπαρτων κηλίδων.
Άμεσα από ιδιωτική εταιρεία απορρύπανσης και με τη συνδρομή δύο (02) περιπολικών σκαφών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ξεκίνησαν εργασίες απορρύπανσης με την πόντιση πλωτού φράγματος και τη χρήση απορροφητικών υλικών.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας που διενεργεί την προανάκριση στο πλαίσιο του αυτοφώρου κατά παράβαση του άρθρου 277 του ΠΚ  σε συνδυασμό με το Π.Δ. 55/98 (Α' 58) για ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Leonardo Da Vinci (ΙΜΟ Νο: 8411592) ανήκει στην Dredging & Maritime Management SA και έχει ναυπηγηθεί το 1985 στο ναυπηγείο IHC Dredgers (IHC Smit Kinderdijk) (Yard No 1175). Το πλοίο έχει μήκος 129,70 μέτρα, πλάτος 22.40 μέτρα και φοράει τρεις κύριες μηχανές 8 κύλινδρες Deutz MWM. Το Leonardo Da Vinci βρίσκεται στο Πέραμα από τις 14 Ιανουαρίου.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη ουσία ανήκει στην Jan de Nul, μια απο τις τέσσερις εταιρείες που ελέγχουν σχεδόν μονοπωλιακά τη σχετική αγορά σε όλο το κόσμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...