Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 (edited) Το Αλυκών έχει μια σχετική κλίση προς το αριστερά. Ενώ έχει ψιλό ακουμπήσει στο πλοίο που είναι δίπλα του και εάν φύγει το πλοίο που είναι δίπλα δε ξέρω μη μεγαλώσει η κλίση. Το πλοίο θα είναι καλό να απομακρυνθεί από το μόλο της ΔΕΗ, για να μην έχουμε κανένα θέμα. _____________________ (1965, ex-Gotlandia, Viking 2, then Mambro, languishing as Alcyon) Edited February 13, 2018 by Nick the Greek tag
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 30, 2008 Posted November 30, 2008 (edited) Η κλίση έχει μεγαλώσει αρκετά και το πλοίο έχει "καθίσει" για τα καλά στο διπλανό του. Κρίμα για το ιστορικό καραβάκι. Καμμιά φορά τα διαλυτήρια πλοίων φαίνονται πιό ευσπλαχνικά από κάποιους ανευθυνο-υπεύθυνους. Όπως λέει και πιό πάνω ο φίλος Π100, καλό θα είναι να υπάρξει γρήγορα κάποια λύση (εκτός βέβαια από την ...αγορά του διπλανού πλοίου για να το στηρίζει), γιατί σε λίγα χρόνια θα διαβάζουμε για άκαρπους διαγωνισμούς για την ανέλκυση του. :( Edited November 30, 2008 by ΣΕΙΡΙΟΣ Σβήσιμο σημείωσης.
miko mission Posted November 30, 2008 Posted November 30, 2008 Δυστυχως βλεπω μια απο τα ιδια με το αγ. νεκταριος!και απο οτι ηξερα ειχε μεινει πισω στα κρυφα του μερη απο πολυ καιρο οποτε δυσκολα τα πραγματα για ενα απο τα αγαπημενα και πολυταξιδεμενα μου πλοια!Μια φωτο απο το γκαλερυ που ειχα βαλει στις 9 απριλιου απο το τελευταιο του καλοκαιρι στην αλονησο το1999!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 Μετά από αρκετές ημέρες, σήμερα είδα το ιστορικό Σκόπελος, χωρίς άλλο πλοίο δίπλα του και μπόρεσα να το φωτογραφήσω από την πλευρά που έχει την κλίση, η οποία από ότι φαίνεται έχει σταθεροποιηθεί. Το ερώτημα βέβαια είναι "μέχρι πότε" θα παραμένει σταθερή, αφού όπως βλέπουμε σε ένα κοντινό πλάνο, η κατάσταση του είναι τραγική.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2009 Author Posted July 19, 2009 Κάθε μέρα που περνάει το Αλκυων γίνεται όλο πιο επικίνδυνο για τα γύρω του πλοία. Εκτός από τη τραγική κατάσταση στη πρύμη του, που μας είχε δείξει ο ΣΕΙΡΙΟΣ, αξίζει να δείτε και τα ύφαλα, με το πλαγκτόν που έχουν
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην γνωστή του θέση στον μώλο ΔΕΗ, στην ίδια άθλια φυσικά κατάσταση. Τον τελευταίο καιρό έχει δέσει ακριβώς δίπλα του, ένα (τώρα "πλοίο" να το πω, ...παράγκα να το πω ) πλωτό κατασκεύασμα τέλος πάντων, στο οποίο υπάρχει η επιγραφή "CAFE BAR - SNACK". Σίγουρα μία ευφάνταστη "κατασκευή" που υποθέτω θα δούλευε τα καλοκαίρια σε κάποιο από τα νησιά μας.
polmyt Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Ε ειναι μεχρι να παρει δρομο και να το κυνηγανε ή να γινει κανα ατυχημα και να κατσει εκει που ειναι.Στη πρυμνη ειδικα οι λαμαρινες εχουν ανοιξει αρκετα. Υ.Γ το πλεουμενο δουλευε πραγματι σαν καφετερια στη Σαντορινη.Ο φιλος ΝΟΜΙΚΟΣ ειχε βαλει και μια φωτο οταν εφυγε αλλα δεν μπορω να τη βρω
polmyt Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Και ο καιρος περναει και το ΑΛΚΥΩΝ εξακολουθει να βρισκεται στην ιδια κατασταση.Το μονο που αλλαζει ειναι τα βαπορια που ντανιαζονται διπλα του.Αυτη την περιοδο ειναι τα δυο ρωσσικα,το ΧΡΥΣΗ ΕΞΠΡΕΣ και το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
polmyt Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Και για να κανουμε συγκριση με την κατασταση που ηταν το πλοιο στις αρχες του 2005 να μερικες φωτογραφιες απο τοτε.Απο πλωρα,απο το πλαι και απο πρυμα Θυμαται κανεις ποτε παροπλιστικε το πλοιο.Νομιζω καπου το φθινοπωρο του 2004 ηταν αλλα δεν ειμαι και σιγουρος
enas chiotis Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Το πλοίο επιπλέει ακόμα στο μώλο της ΔΕΗ;
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Η ερώτηση σου μήπως έχει να κάνει με το ότι το ρυμουλκό ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ -που αυτή την ώρα εμφανίζεται στο AIS με πορεία προς το Aliaga- "κάτι" φαίνεται να παρέλαβε το μεσημέρι από τον μώλο που βρίσκεται δεμένο επί χρόνια το ΑΛΚΥΩΝ ???
Earl Granville Posted January 13, 2011 Posted January 13, 2011 Mετά από επιθεώρηση από μονομελές κλιμάκιο του shipfriends το πλοίο παραμένει στην θέση του
solp11 Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Φεβρουάριος 2011 και η κατάσταση του φαίνεται εδώ:
polmyt Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Εξακολουθει και βρισκεται στην ιδια θεση εχοντας μια μικρη κλιση αριστερα.Η κατασταση ειναι η ιδια με τη διαφορα οτι δεν υπαρχει αλλο πλεον πλεουμενο διπλα του.Ελπιζω να μην το βρουμε κανα πρωι στο πατο
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2012 Author Posted February 27, 2012 Απορώ πως ο ΟΛΠ δεν έχει προχωρήσει σε πλειστηριασμό του πλοίου για την απομάκρυνση του?? Το πλοίο πραγματικά αποτελεί πηγή μολύνσεως!! Τα ποντίκια κάνουν πάρτι μέσα του, λόγω του μακροχρόνιου παροπλισμού αλλά και της παρουσίας του δίπλα του χώρου της antipollution (σκουπίδια). Θυμάστε ποσά χρόνια είναι παροπλισμένο??
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 Θυμάστε ποσά χρόνια είναι παροπλισμένο?? Τουλάχιστον οκτώ. Η παλαιότερη φωτογραφία του που υπάρχει στο shipspotting από την ίδια θέση στο Κερατσίνι, χρονολογείται από τον Απρίλιο 2004. ShipSpotting.com © Aleksi Lindström Κατασκευασμένο το 1965 στην Νορβηγία (Langesunds Mekaniske Verksted, Langesund). GOTLANDIA (1965), VIKING 2 (1978), GOTLANDIA (1978), ΣΚΟΠΕΛΟΣ (1979), MAMBRO (2001), ΑLKYON (2002 -).
proud_ionian Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 νομιζω οτι το 2003 το καλοκαιρι ταξιδεψε τελευταια φορα
margaritis24 Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 (edited) Οσο περναει ο καιρος η κλιση στο πλοιο ολο κ μεγαλωνει Edited April 27, 2014 by margaritis24
proud_ionian Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 το ειδα σημερα απο το δρομο του περαματος και μου φανηκε οτι εχει "βουτηξει" και αλλο
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2014 Author Posted May 26, 2014 Φαίνεται ότι τα δέκα χρόνια παροπλισμού το Αλκυων (πρωην Σκοπελος) έχουν φτάσει σε οριακή κατάσταση τα βρεχάμενα του πλοίου, όποτε εάν δεν κινηθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες (ΟΛΠ), τότε σίγουρα θα έχουμε κάποια δυσμενή κατάληξη για το πλοίο (να μπατάρει ή να βουλιάξει μέσα στο μωλο της ΔΕΗ)
enas chiotis Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Έφτασε κι αυτού του πλοίου η σειρά να ξεκινήσει τους πλειστηριασμούς. Πρώτη πράξη για τον ΟΔΔΥ στις 26/09, ξεκινά από τις 110.000 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟ ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΠΛΟΙΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΄΄ ALKYON'' ΣΗΜΑΙΑΣ ΒΟΛΙΒΙΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΛΙΜΕΝΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ (ΔΕΗ) ΤΥΠΟΣ ΠΛΟΙΟΥ RO-RO PASSENGER ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΛΕΥΚΟ - ΜΠΛΕ ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ 67,96Μ ΟΛΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ 14,12Μ ΒΥΘΙΣΜΑ 04,44Μ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : ETOΣ 1965 LA PAZ IMO:6510253, GRT:1,165, NRT:350, Registration No:060127241,Ship's Light Weight (ΒΑΡΟΣ):1,064 tons. ΜΑΡΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MOTOREM WERKE MANNHEIM 2.300 BHP . ΔΙΑΘΕΤΕΙ 12 ΠΝΕΥΣΤΕΣ ΣΧΕΔΙΕΣ, 2 ΓΕΡΑΝΟΙ . ΔΗΜΕΥΣΗ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜ. 736/2013 ΒΟΥΛΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΛΗΜ/ΚΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΑΦΟΣ ΜΗ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ EURO 110000,00
polmyt Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 To πλοιο εχει παρει λιγο ακομα κλιση.Μην φανταστει κανεις κατι φοβερο σε σχεση με τις φωτο του Μαιου αλλα δεν ξερω ποσο ακομα μπορει να αντεξει
proud_ionian Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 (edited) Πρώτη πράξη για τον ΟΔΔΥ στις 26/09, ξεκινά από τις 110.000 υπηρξε ενδιαφερομενος; Edited September 30, 2014 by proud_ionian
margaritis24 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 αντι να το μαζεψει τωρα που προλαβαινει ο ΟΛΠ μετα θα βγαζει διαγωνισμους ανελκυσεις
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now