Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
On 5/19/2018 at 2:20 AM, proud_ionian said:

και στον πισαετο με το καλο @kerkini

:P

Ήρθε η ώρα! Έφτασαν πλωτή δεξαμενή, δράγα  κλπ στον Πισαετό!

Έχει αναρτήσει σχετικές φωτογραφίες στο FB ο Έπαρχος Ιθάκης.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/18/2013 at 1:26 AM, proud_ionian said:

το εργο προχωρα με αργους ρυθμους.

 

On 8/1/2014 at 2:52 PM, proud_ionian said:

δεν υπαρχουν λογια <_<

 

On 11/20/2014 at 8:34 PM, kerkini said:

Η εξέλιξη στο λιμάνι του Πίσω Αετού είναι ότι κηρύχθηκε έκπτωτος ο εργολάβος

 

On 7/9/2018 at 2:25 PM, kerkini said:

Ήρθε η ώρα! Έφτασαν πλωτή δεξαμενή, δράγα  κλπ στον Πισαετό!
 

πεντε χρονια μετα το de facto παγωμα των εργων και 4 χρονια μετα την εκπτωση του αναδοχου, η γη ξαναρχισε να γυριζει:D

η δραγα δουλευει εντατικα, εχουν ηδη ποντισθει τα μπλοκια που υπηρχαν και φτιαχνονται αλλα και ο ευσεβης ποθος ειναι του χρονου το καλοκαιρι να ειναι ετοιμο το λιμανι. 

στην πραξη μιλαμε για εναν ντοκο προς τα νοτια, με ενα μικρο Γ στο τερμα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

το, υπο κυπριακη σημαια καλωδιακο atalanti, ηταν στον πισαετο πριν λιγες μερες

εκτος απο το marintraffic, πολλες φωτο εχει και το ithakiphotopress.

να υποθεσω οτι η παρουσια του εχει να κανει με το συμμαζεμα του καλωδιου του ΔΕΔΔΗΕ (τ.ΔΕΗ), που συνδεει το Θιακι με την Κεφαλονια.

το καλωδιο καταληγει στην παραλια βορεια (δεξια) υπαρχοντος αλιευτικου καταφυγιου. επειδη ηταν πολυ μποσικο ομως, δεν μπορουσαν να φουνταρουν τα πλοια και κρατιονταν με το προπελακι. (το 2018 που το προπελακι του κεφαλονια ηταν τζουφιο, εκανε και καμια ζαβολια με την αγκυρα ;) )

το λιμανι γενικως, βλεπουμε οτι προχωραει, αλλα μαλλον απο φθινοπωρο θα εχει τελειωσει.

5.jpg

4.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ουτε φθινοπωρο δεν θα εχει τελειωσει. εκει που ειναι η τωρινη ραμπα, θα κατασκευαστει ενα "τραπεζοειδες" δοντι, με δυο θεσεις πρυμνιοδετησης, που θα φτανει μεχρι περιπου το σημειο που ειναι οι δραγες στις παραπανω φωτο.

καποια στιγμη, θα δοθει σε χρηση μια νεα, προσωρινη, ραμπα αριστερα απο την τωρινη, για να προχωρησουν τα εργα βορειοτερα.

για την ωρα, τα μπλοκια εχουν φτασει ξυστα στην υπαρχουσα ραμπα και χωρις να ξενεριζουν, προσφεροντας ετσι ευχαριστες στιγμες στον καλβο και το πελαγος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

προχωρα ο πισαετος και ηδη διαφαινεται η τελικη μορφη που θα  εχει το λιμανι.

το inkefalonia αναδημοσιευει φωτο του σταυρου δελαπορτα.

62510770 10157795008324769 5950260821593423872 n

62510770 10157795008324769 5950260821593423872 n

βλεπουμε τις θεσεις πρυμνιοδετησης, μπροστα απο την παλια ραμπα και τη νεα γωνια πλαγιοδετησης

κατα την απερχομενη περιφερειακη αρχη, εχει ηδη δεσμευτει κονδυλι προς το ΔΕΔΔΗΕ, για την μεταφορα του περιβοητου καλωδιου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

για να δουμε πως διαμορφωνεται, το νεο... Dover^_^:D του Ιονιου

συμφωνα με ο,τι ηταν γνωστο ως τωρα, στον τραπεζοειδη προβλητα μπροστα απο την παλια ραμπα, θα διαμορφωνονταν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης για τα ferries, μια προς το Μαϊστρο και μια πroς το Γαρμπη. Νοτιοτερα, κατασκευαζεται μια θεση πρυμνιοπλαγιοδετησης (γωνια γαμμα) στην οποια θα υπηρχαν και δυο ραμπες, για να πρυμνιοδετουν επιπλεον πλοια οταν δεν ειναι καποιο πλαγιοδετημενο.

προσφατα ολοι οι ενδιαφερομενοι εμαθαν απο τον εργολαβο, τελευταιοι σαν τον κερατα συζυγο, οτι στον τραπεζοειδη δεν θα υπαρχουν ραμπες, αλλα ντοκος υψους δυο μετρων,  με δεστρες καθε δεκα μετρα. η μελετη του εργου, που προφανως ηταν... αμελετητη, προεβλεπε αυτη τη μορφη του νεου λιμανιου. 

ειναι προφανες οτι αν ισχυσει κατι τετοιο, θα μπορει να δενει μονο ενα πλοιο στον πισαετο, ειτε πλαγιοδετημενο, ειτε πρυμνιοδετημενο στην πρωτη ραμπα του νεου λιμανιου.

αρχισε ενας αγωνας δρομου για να διαμορφωθουν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη. μεχρι και κοινη επιστολη των  πλοιαρχων των δυο πλοιων εγινε.

το αποτελεσμα μεχρι τωρα ηταν, οτι στη βορεια πλευρα του τραπεζοειδους, εσπασε το τσιμεντο και διαμορφωθηκε μια προχειρη θεση (με κλιση ), η οποια εχει δοθει δοκιμαστικα να δενει το Ιονιο Πελαγος. ο καλβος δενει σε προχειρη θεση, λιγο δεξιοτερα απο αυτη που εδενε μεχρι πριν λιγο καιρο

προσωπικα θεωρω αδιανοητο να μην υπαρχουν θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη μπροστα απο την παλια ραμπα. αν μεινει οπως η μελετη,  το σημειο εκεινο θα ειναι αχρηστο.

περα απο το ποσα πλοια θα μπορουν δυνητικα να δενουν στο λιμαν οταν τελειωσουν τα εργα, υπαρχει και ενα αλλο ζητημα. η παλια ραμπα και οι νεες θεσεις μπροστα της, ειναι περισσοτερο προστατευμενες απο το βορια και το μαϊστρο (κοβει ο καβος), απο οτι το νεο κομματι του λιμανιου. εται και αλλιως ομως, θα ειναι μεγαλη μ@l@κ!@ μετα απο τοσα εκατομμυρια και τοσα χρονια αναμονη, να μην μπορουν να ειναι δεμενα τουλαχιστον δυο ferries ταυτοχρονα.

κατα τα αλλα η εικονα του λιμανιου, εξακολουθει να ειναι απολυτα τριτοκοσμικηB). μολις βγεις απο το καραβι και την προχειρη ραμπα, υπαρχει μονο χωμα, χαλικι και μπαζα. οι... foot passengers παιρνουν τις αποσκευες τους επ'ωμου μεσα στο λιοπυρι και τη σκονη των ΙΧ και περπατανε αρκετες δεκαδες μετρα ανωμαλο δρομο, μεχρι να φτασουν τα ταξι ή τα αλλα οχηματα που τους περιμενουν

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το λιμανι του πισαετου εχει περασει την κυριολεξια απο 40 κυματα.

ενα μικρο αλιευτικο καταφυγιο, επεκταθηκε γυρω στο 1990 και εγινε καπως ετσι

για να μπορουν να δενουν μεγαλυτερα πλοια. τοτε εδενε το αφροδιτη λ και περιστασιακα για ενα καλοκαιρι, το ποσειδωνια της ΕΛΜΕΣ..

για καμια δεκαετια, εξυπηρετουσε τις παντοφλες (Αφροδιτη Λ, Αγια Μαρινα κλπ), που συνεδεαν το Θιακι με τη Σαμη, το Φισκαρδο και τη Βασιλικη.

Απο τις αρχες του 2003, μετα απο μικρες παρεμβασεις στη ραμπα, το λιμανι εξυπηρετουσε τη μεσημεριανη προσεγγιση του δρομολογιου της πατρας (ναι ρε, το κεφαλονια επιανε:P). 

εννοειται οτι λογω της παρουσιας του καλωδιου ηλεκτροδοτησης, μερικες εκατονταδες μετρα απο τη ραμπα, δεν επιτρεπεται η αγκυροβολια. Ολα τα πλοια που εχουν προσεγγισει στο λιμανι το εχουν κανει, πλην περιορισμενων εξαιρεσεων στα μουλωχτα, χωρις να φουνταρουν.

για χρονια η κατασκευη νεου λιμανιου στον πισαετο, υπονομευονταν απο τους μονιμους κατοικους, κυριως της νοτιου ιθακης, που πιστευαν οτι ετσι δεν θε φυγει το πλοιο απο το βαθυ.

απο το 2011 που επεσαν τα πρωτα φουρνελα, μεχρι και το 2017 δεν εγινε σχεδον τπτ αλλο περα απο τη διαμορφωση του νεου χερσαιου χωρου. τους τελευταιους 18 μηνες ομως, τα εργα προχωρουν εντατικα και αυτο φαινεται απο το οπτικο υλικο.

εχει διαμορφωθει ο νεος, τραπεζοειδους σχηματος, προβλητας, μπροστα απο την παλια ραμπα, ενω ειναι ετοιμος ο ντοκος με κατευθυνση προς νοτο, που θα χρησιμευει και για πλαγιοδετηση και για δυο επιπλεον θεσεις πρυμνιοδετησης.

συμφωνα με τοπικα ΜΜΕ, ο αναδοχος εκτιμα οτι τελος του χρονου το εργο θα εινα ετοιμο. απο τις φωτο φαινεται η ραγδαια προοδος των τελευταιων μηνων.

κατα τις ιδιες δημοσιευσεις, ο νεος επαρχος (και χρονιος αυτοδιοικητικος του νησιου), Θανασης Λιβιτσανης, ειχε συναντηση με τον εποπτευοντα μηχανικο του εργου, προκειμενου να διευθετηθουν εκκρεμοτητες (θεσεις προσδεσεις στον τραπεζοειδη κ.α.) και τη διαμορφωση χωρων αναμονης

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στο FB, τόσο στο προφίλ του Α. Λιβιτσάνη, όσο και στη σελίδα της ΠΕ Ιθάκης έχει αναρτηθεί "δελτίο τύπου" από τη συνάντηση.

Quote

Με τον υπεύθυνο εργολάβο του έργου “Λιμάνι Πίσω-Αετού”, Ανδρέα Περήφανο συναντήθηκε σήμερα το πρωί ο Έπαρχος Ιθάκης Θανάσης Λιβιτσάνης και ενημερώθηκε για την πορεία του έργου, τις αναγκαίες προσαρμογές της μελέτης για τη βελτίωση της λειτουργικότητας του νέου λιμανιού, εν όψει της επαναλειτουργίας του εργοταξίου, στην τελική φάση της ολοκλήρωσης του λιμανιού μέχρι το τέλος του χρόνου. Συζήτησαν για τις προβλέψεις της μελέτης για τα pillar φωτισμού, τα σκαλιά ασφαλείας λόγω μεγάλου ύψους του κρηπιδώματος, την ανάγκη κατασκευής χαμηλότερης ράμπας προσέγγισης μικρότερων σκαφών και θαλάσσιων ασθενοφόρων, το κτίριο τουριστικών γραφείων, κοινόχρηστων χώρων και αναμονής του κοινού, το φωτισμό του δρόμου πρόσβασης στο νέο λιμάνι και την τελική διαμόρφωση των προβλητών πρόσδεσης των πλοίων σε μεγαλύτερα μεγέθη από αυτά που προέβλεπε η αρχική μελέτη.
Κοινή διαπίστωση είναι η ταχύτατη ολοκλήρωση του έργου, μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα και ο Έπαρχος Ιθάκης δεσμεύθηκε για τον όσο το δυνατόν καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών, ώστε η κατασκευάστρια εταιρεία να μείνει απερίσπαστη στην ολοκλήρωση του σημαντικού έργου για το νησί μας.

Από τις φωτογραφίες του Proud βλέπω και μεγάλη πρόοδο ακόμα και μέσα στον Αύγουστο. Αν και κανονικά είναι αυτονόητο, αξίζουν συγχαρητήρια στην προηγούμενη περιφερειακή αρχή που ξεκόλλησε το έργο και το έβαλε στις ράγες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ο επαρχος υποσχεται:

συγχρονη μαρινα σκαφων σε ολο τον ορμο του Βαθεως, με εξεδρες πασσαλομπηξης, pilars και ολα τα σχετικα. (αναζητα ιδιωτες επενδυετς για ΣΔΙΤ)

μαρινα σκαφων στις φρικες

δρομο για το γιδακι 

και βιολογικο καθαρισμο.

Link to comment
Share on other sites

Όχι στο δρόμο προς το Γιδάκι. Ναι στο Βιολογικό!

Να πούμε ακόμα πως στο λιμάνι του Βαθιού (ή Βαθέως αν προτιμάτε) εγκαταστάθηκαν τα pilars και γίνονται δοκιμές, αναμένοντας και την ολοκλήρωση της απαιτούμενης επαύξησης ισχύος από το ΔΕΔΔΗΕ, σύμφωνα με το Δήμαρχο Ιθάκης.

Link to comment
Share on other sites

On 8/8/2019 at 1:36 AM, proud_ionian said:

συμφωνα με ο,τι ηταν γνωστο ως τωρα, στον τραπεζοειδη προβλητα μπροστα απο την παλια ραμπα, θα διαμορφωνονταν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης για τα ferries, μια προς το Μαϊστρο και μια πroς το Γαρμπη. Νοτιοτερα, κατασκευαζεται μια θεση πρυμνιοπλαγιοδετησης (γωνια γαμμα) στην οποια θα υπηρχαν και δυο ραμπες, για να πρυμνιοδετουν επιπλεον πλοια οταν δεν ειναι καποιο πλαγιοδετημενο.

προσφατα ολοι οι ενδιαφερομενοι εμαθαν απο τον εργολαβο, τελευταιοι σαν τον κερατα συζυγο, οτι στον τραπεζοειδη δεν θα υπαρχουν ραμπες, αλλα ντοκος υψους δυο μετρων,  με δεστρες καθε δεκα μετρα. η μελετη του εργου, που προφανως ηταν... αμελετητη, προεβλεπε αυτη τη μορφη του νεου λιμανιου. 

ειναι προφανες οτι αν ισχυσει κατι τετοιο, θα μπορει να δενει μονο ενα πλοιο στον πισαετο, ειτε πλαγιοδετημενο, ειτε πρυμνιοδετημενο στην πρωτη ραμπα του νεου λιμανιου.

αρχισε ενας αγωνας δρομου για να διαμορφωθουν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη. μεχρι και κοινη επιστολη των  πλοιαρχων των δυο πλοιων εγινε.

το αποτελεσμα μεχρι τωρα ηταν, οτι στη βορεια πλευρα του τραπεζοειδους, εσπασε το τσιμεντο και διαμορφωθηκε μια προχειρη θεση (με κλιση ), η οποια εχει δοθει δοκιμαστικα να δενει το Ιονιο Πελαγος. ο καλβος δενει σε προχειρη θεση, λιγο δεξιοτερα απο αυτη που εδενε μεχρι πριν λιγο καιρο

μενει να δουμε αν θα παραμεινει μονιμα η παραπανω προσωρινη διευθετηση για τις δυο xtra θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η προηγούμενη περιφερειακή αρχή, δια του τέως Περιφερειάρχη κατέθεσε επερώτηση στον νυν για τις καθυστερήσεις στο έργο του Πισαετού ρίχνοντας τις μπηχτές του για τις πολιτκές σχέσεις του νυν με τον προηγούμενο Περιφερειάρχη κ. Σπύρου:
 

Quote

Είναι επίσης γνωστή η περιπέτεια του έργου αυτού, η μεγάλη καθυστέρηση και το ναυάγιο στην υλοποίηση του αρχικά, λόγω των κάκιστων χειρισμών του τότε περιφερειάρχη και τώρα πολιτικού σας συνέταιρου κ. Σπύρου.

Είναι τέλος γνωστό ότι χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια σε πολιτικό, νομικό και υπηρεσιακό επίπεδο από την Περιφερειακή αρχή/ΑΝΑΣΑ ώστε το πολυπόθητο αυτό έργο να ξαναμπεί σε τροχιά υλοποίησης.

Αυτό που δεν είναι γνωστό, είναι: γιατί από τις αρχές του καλοκαιριού 2019 και μετά οι ρυθμοί εκτέλεσης του λιμανιού επιβραδύνθηκαν ή και πρακτικά μηδενίστηκαν και, ενώ το έργο θα μπορούσε να έχει ήδη παραδοθεί ολοκληρωμένο, καρκινοβατεί.

Επερωτάσθε:

Ποιοί είναι οι λόγοι της καθυστέρησης;

Πώς θα αντιμετωπισθούν;

Ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος για την παράδοση σε χρήση του ολοκληρωμένου έργου για την Ιθάκη και την συγκοινωνιακή εξομάλυνση στα νησιά του νοτίου Ιονίου;


Πηγή: τοπικά sites αναπαράγεται από τα περισσότερα
 

Link to comment
Share on other sites

Σημερινή ανάρτηση στο fb του Δημάρχου Ιθάκης ενημερώνει και με φωτογραφικό υλικό πως μετακινήθηκαν τα containers των εκδοτηρίων και του χώρου αναμονής για να αρχίσει η κατασκευή κτηρίου στη θέση τους

Link to comment
Share on other sites

μετα τις φαιδροτητες με τα παγκακια, ο επαρχος εβγαλε ανακοινωση και απαντα με περισσοτερες λεπτομερειες.

Quote

Αναγκάζομαι να απαντήσω για τελευταία φορά, στις κινδυνολογίες περί παύσης ή καθυστέρησης των εργασιών στο Λιμάνι του Πίσω Αετού, αυτή τη φορά με στοιχεία που δεν χωρούν καμία αμφισβήτηση. Κινδυνολογίες που άρχισαν λίγο πριν και αμέσως μετά τις εκλογές σύμφωνα με τις οποίες υπήρχε η πρόβλεψη ότι ανάλογα με το αποτέλεσμά τους, ανάλογη θα ήταν και η τύχη του τεράστιου αυτού έργου για το νησί μας.

Αφού εξηγήσω ότι πραγματικά βρισκόμαστε στην τελική ευθεία:

1. το κεντρικό κτίριο του λιμανιού ξεκινάει άμεσα, στη θέση των παλιών εκδοτηρίων που απομακρύνθηκαν σήμερα,

2. ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει η τελική διαμόρφωση προβλητών και του περιβάλλοντος χώρου λιμένος (τσιμεντοστρώσεις)

3. το μεγάλο τοιχείο στήριξης του νέου δρόμου έχει ολοκληρωθεί,

4. ξεκινάει το δεύτερο τοιχείο του δρόμου,

5. ακολουθούν μικρές αλλά σημαντικές παρεμβάσεις όπως υδατοδεξαμενή, ράμπα για  τα θαλάσσια ταξί κ.λπ.

Σήμερα λοιπόν παραθέτω για ενημέρωσή σας βασικά σημεία της σύμβασης που φυσικά είναι δημόσιο έγγραφο, αναρτημένο στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Σύμφωνα λοιπόν με τη σύμβαση που έχει υπογράψει η ανάδοχος του έργου εταιρεία και ο απερχόμενος Περιφερειάρχης, η εταιρεία έχει ολική προθεσμία περάτωσης του έργου, από τις 20/2/18 που υπογράφηκε η σύμβαση, 700 ημέρες και με δικαίωμα παράτασης ίσο προς την οριακή προθεσμία που προβλέπει το νομοθετικό πλαίσιο. Η συμβατική υποχρέωση της εταιρείας λοιπόν λήγει στις 20/1/20.

Η προσπάθεια μας είναι να πολιτευόμαστε χωρίς αντιπαραθέσεις, να εργαζόμαστε ασταμάτητα προς όφελος της Ιθάκης και των νησιών μας, αλλά ταυτόχρονα είμαστε αποφασισμένοι να δίνουμε τις απαντήσεις μας σε όλα αυτά που διακινούνται τεχνηέντως και δημιουργούν σύγχυση και ερωτηματικά στους συμπατριώτες μας. Αυτοί που τα διακινούν γνωρίζουν, αλλά συνεχίζουν να επιμένουν για πράγματα που είναι αυταπόδεικτα.

Παρακαλώ δείτε τα τμήματα της σύμβασης που παραθέτω για ενημέρωση σας.

στο ithacanews τη βρηκα, αλλα λογικα παιζει και αλλου.

20.01.2020 πρεπει να παραδοθει το εργο, με βαση τα συμβατικως οριζομενα, αλλα υπαρχει και η δυνατοτητα περαιτερω παρατασης, με βαση το νομοθετικο πλαισιο (ποση; )

Link to comment
Share on other sites

Το νομοθετικό πλαίσιο (Νόμος 4412 ΦΕΚ Α' 147/08-08-2016, Δημόσιες Συμβάσεις Έργων) ορίζει :

Quote

7. Ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να συνεχίσει την κατασκευή του έργου για επιπλέον της συνολικής προθεσμίας χρονικό διάστημα ίσο προς το ένα τρίτο (1/3) αυτής και πάντως όχι μικρότερο των τριών (3) μηνών (οριακή προθεσμία). Η συνολική προθεσμία υπολογίζεται με βάσει την αρχική συμβατική προθεσμία και τις παρατάσεις που εγκρίθηκαν ύστερα από σχετικό αίτημα του αναδόχου μέσα στην αρχική συμβατική προθεσμία και δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά του. 8. Παράταση της συνολικής ή των τμηματικών προθεσμιών εγκρίνεται: α) Είτε «με αναθεώρηση», όταν η καθυστέρηση του συνόλου των εργασιών του έργου ή του αντίστοιχου τμήματος δεν οφείλεται σε αποκλειστική υπαιτιότητα του αναδόχου ή προκύπτει από αύξηση του αρχικού συμβατικού αντικειμένου. β) Είτε «χωρίς αναθεώρηση», για το σύνολο ή μέρος των υπολειπόμενων εργασιών, όταν η παράταση κρίνεται σκόπιμη για το συμφέρον του έργου, έστω και αν η καθυστέρηση του συνόλου ή μέρους των υπολειπόμενων εργασιών οφείλεται σε αποκλειστική υπαιτιότητα του αναδόχου. Σε περίπτωση έγκρισης παράτασης προθεσμίας «χωρίς αναθεώρηση» για το σύνολο των υπολειπόμενων εργασιών του έργου ή μιας τμηματικής προθεσμίας του, επιβάλλονται οι σχετικές ποινικές ρήτρες, ανεξάρτητα από την έγκριση της παράτασης αυτής.

Δεν μου μοιάζει ξεκάθαρη η κείμενη νομοθεσία πάντως.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

o δημαρχος βρηκε τον τροπο του και με τους γαλαζιους. 

πηγε στο Μαξιμου, ειδε τον ανηψιο συμβουλο και εθεσε 4 ζητηματα (4 αιτηματα χρηματοδοτησης για την ακριβεια), το ενα εκ των οποιων αφορα τα λιμανια σε Φρικες και Κιονι.

για την ωρα πηρε μονο χαδι, οχι χρημα.

απο το ithacanews

Quote

Α) Την αναγκαιότητα συνέχισης των ανασκαφών στον αρχαιολογικό χώρο του Αγίου Αθανασίου και της εξεύρεσης χρηματοδοτικών πόρων.

Β) Τον προγραμματισμό ίδρυσης Οδυσσειακού Κέντρου, στο ακίνητο που παραχώρησε το Υπουργείο Οικονομικών στον Δήμο.

Γ) Τον προγραμματισμό αγοράς του παλατιού του Τζανή στον Σταυρό, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως αρχαιολογικό μουσείο.

Δ) Την επίσπευση των διαδικασιών ένταξης των λιμανιών στις Φρίκες και το Κιόνι στο Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς και Ιθάκης, ώστε να υπάρξει δυνατότητα είσπραξης λιμενικών τελών, τα οποία θα ανταποδίδονται με την μορφή χρηματοδότησης έργων, που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξή τους.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...