Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

απο τις φωτο που εχουν κυκλοφορησει γενικως και ειδικοτερα απο τις σημερινες, τοσο @.voyager οσο και αυτες σε αλλα sites, εχουμε μια πληρη εικονα ολων των εξωτερικων εργασιων που γινονται στο πλοιο.

ακομη δεν εχουμε εικονα του τι γινεται στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους.

περα απο το... γλυψιμο της λαμαρινας παντου και τα εξαρτηματα των λυμενων μηχανων σε σειρα στο γκαραζ, εμενα μου τραβηξαν την προσοχη και οι εργασιες που γινονται στο visor.

(φαινονται τοσο στη φωτο του @.voyager, οσο και των ακτοπλοων). συγκολησεις στους νομεις σε πολλα σημεια (φαινονται εξωτερικα), αλλα και ανοιγμα τα στη λαμαρινα (και εξωτερικα και στο κορακι της πλωρης), για να μη σκασουν οσοι δουλευουν μεσα

Edited by proud_ionian
απο τις φωτο (φαγαμε λεξεις)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Νήσος Κεφαλονιά χθες το απόγευμα ξενέριζε στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Οι λαμαρίνες από τις τσιμινιέρες και πίσω (άνω γκαράζ και πρυμνιό σαλόνι), βλέπω ότι είναι διαφορετικές (γαλβάνιζε ή αλουμίνιο) όπως και η προέκταση στη τσιμινιέρα.

Link to comment
Share on other sites

On 3/4/2019 at 7:44 PM, proud_ionian said:

αυριο η ωρα του δευτερου μπιντε.

μια μερα λεει Ο ΟΛΠ, αλλα το κοβω να τρωει λαγανα στη δεξαμενη

 

On 3/4/2019 at 8:58 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μια ημέρα λέει για να πάρει σειρά για να μπει, επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμη ημερομηνία. 

Ο δεξαμενισμός του Νήσος Κεφαλονιά πήρε παράταση μέχρι τις 17 Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν είναι δεοντολογικό αυτό που κάνει η Levante να δηλώνει δηλαδή αρχικά 1 ημέρα για δεξαμενισμό βρίσκοντας ένα μικρό ελεύθερο κενό στις ημερομηνίες του τόσο ασφυκτικού προγράμματος της μεγάλης Βασιλειάδη και μετά να το κάνει 12 ημέρες, ενώ ξέρει από πριν ότι θα χρειαστεί τόσες ημέρες για τις εκτεταμένες εργασίες του Κεφαλονιά, βγάζοντας εντελώς εκτός προγραμματισμού τόσες επισκευές πλοίων που περιμένουν στην ουρά του προγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

, βλέπω ότι είναι διαφορετικές (γαλβάνιζε ή αλουμίνιο) όπως και η προέκταση στη τσιμινιέρα.

αλουμινιο ειναι, για να μην παιρνει βαρος πρυμα με την προσθηκη. εχω την εντυπωση οτι και στο ionian island ειχε γινει το ιδιο.

αντιθετα ο χωρος του πλωριου σαλονιου και τα deck πρυμα απο τις βαρδιολες, ειναι με χαλυβα.

 

7 minutes ago, AQUA JEWEL said:

Πάντως δεν είναι δεοντολογικό αυτό που κάνει η Levante να δηλώνει δηλαδή αρχικά 1 ημέρα για δεξαμενισμό βρίσκοντας ένα μικρό ελεύθερο κενό στις ημερομηνίες του τόσο ασφυκτικού προγράμματος της μεγάλης Βασιλειάδη και μετά να το κάνει 12 ημέρες, 

ειναι, αλλα απο τη στιγμη που το ανεχονται απο τον ΟΛΠ διαχρονικα...

Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΛΠ δεν έχει θέμα με αυτό γιατί η παράταση στο δεξαμενισμο χρεώνεται παραπάνω από ότι η προγραμματισμενη διάρκεια του δεξαμενισμου. 

2 hours ago, proud_ionian said:

wtf:blink:

ελπιζω να μην υπαρξει ομερτα και να δουμε φωτο απο τις εργασιες (και ελασματουργικες φανταζομαι), που θα γινουν

Έχει να πέσει ρομποτακι για τη προετοιμασία και τη βαφή των υφαλων, που κρατάει πολύ περισσότερο από τη συνηθισμένη μέθοδο. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

δε νομιζω οτι μενει 12 μερες μονο για το ρομποτακι.

αν κρινω απο το τι γινεται στο visor (που ειναι εξω απο το νερο), δεν μπορω να φανταστω οτι δεν θα αλλαξει ουτε ενα ελασμα.

btw βλεπουμε οτι και στις μπομπες γινεται... οργασμος

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/7/2010 at 1:37 AM, proud_ionian said:

Ηρθε ασχημοπαπο την ανοιξη του 1995

για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεωτεροι :P 

περιπου τετοιες μερες ειχε ερθει. τελη μαρτιου του 1995. 

ηρθε ετσι

και περιμενουμε να δουμε πως θα βγει απο την αναγεννηση :) 

Link to comment
Share on other sites

Ιστορικη και σπανια φωτο.

 

Το ντεκ με τις σκεπαστες περατζαδες ειναι το τωρινο ντεκ του ανω γκαραζ, των καμπινων και της τραπεζαριας του πληρωματος.

Το απο πανω ντεκ, με τις ανοιχτες περατζαδες, εκλεισε σχεδον ολο για να γινει το βασικο ντεκ κλειστων-εσωτερικων χωρων του βαποριου απο πρυμα εως πλωρα.

Επισης πισω απο τη γεφυρα κτιστηκε, σε μερος του πλατους του, για καμπινες αξιωματικων και λιγες επιβατων.

 

Αρα με βαση τις φωτο απο τη γυμνη λαμαρινα καταλαβαινουμε οτι μπηκε και χαλυβας και αλουμινιο στη μετασκευη. Κανω λαθος proud;

Link to comment
Share on other sites

χαλυβας ειναι ο χωρος του πλωριου σαλονιου και τα ντεκ πισω απο τις βαρδιολες. εκει που ειχε τα ομορφα παγκακια και τα ξηλωσαν.

On 3/6/2019 at 7:35 PM, proud_ionian said:

αντιθετα ο χωρος του πλωριου σαλονιου και τα deck πρυμα απο τις βαρδιολες, ειναι με χαλυβα.

το "χτισιμο" των ανοιγματων στη φωτο, πλωρα απο τα σημερινα πλαϊνα ανοιχτα καταστρωματα, εκει που σημερα ειναι τραπεζαρια, καμπινες πληρωματος και επιβατων, επισης ειναι χαλυβας

οι καμπινες πληρωματος και επιβατων πισω απο τη γεφυρα ειναι αλουμινιο.

ολη η υπερκατασκευη, που προστεθηκε πρυμα απο τις τσιμινιερες, ειναι επισης αλουμινιο.

περα απο παλιες και νεες φωτο, οσοι εχουμε ταξιδεψει αρκετα το πλοιο, βλεπαμε κατα καιρους απο σκασιματα και ξεφλουδισματα στο χρωμα:D, που ειχε αλουμινιο και που χαλυβα

 

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΕΓ/ΟΓ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Είναι πράγματι εντυπωσιακό να παρακολουθεί κάποιος τις εργασίες που γίνονται στο ΕΓ/ΟΓ πλοίο Κεφαλονιά. Ο «οργασμός» εργασιών που πραγματοποιείτε καθημερινά από τουλάχιστον 10 εξειδικευμένα και πιστοποιημένα συνεργεία (καθένα στον τομέα του) και με ένα σύνολο πάνω από 60 επαγγελματίες, είναι αξιοθαύμαστος!

Η αναγέννηση και όχι απλά η επισκευή του πλοίου, γίνεται σε όλα τα επίπεδα από την πλώρη μέχρι την πρύμνη και από τα ύφαλα μέχρι την κόντρα γέφυρα και τα φουγάρα, τόσο στον μηχανολογικό και ελασματουργικό εξοπλισμό όσο και στα μέσα εξαρτισμού πρόσδεσης και σωστικών μέσων.

Συγκεκριμένα στον μηχανολογικό εξοπλισμό γίνεται ανακατασκευή (overhauling) των κύριων μηχανών και ηλεκτρικών γεννητριών (κουζινέτα βάσεως, μέταλλα διωστήρων, έμβολα, χιτώνια, βαλβίδες, καπάκια και ότι άλλο χρειάζεται στις μηχανές... για να γίνουν καινούργιες). Να σημειωθεί ότι όλα τα ανταλλακτικά είναι γνήσια, από την αντιπροσωπεία (original).Οι άξονες και οι προπέλες του πλοίου, ανακατασκευάστηκαν και αλλάχτηκαν όλα τα περιφερειακά εξαρτήματά τους. Επιπλέον έγινε εξάρμοση και ανακατασκευή (overhauling) των bow thrusters.
Σημαντικές εργασίες επίσης, πραγματοποιούνται σε ότι έχει σχέση με τα κλιματιστικά, ηλεκτρονικά, σωστικά και ελασματουργικά. Σημειώνουμε την τεράστια αλλαγή σωληνώσεων σε πολλά σημεία.

Στο πλοίο ολόκληρο, πραγματοποιείτε υδροβολή με 2500 bar πίεση από ειδικά «ρομπότ», τόσο εσωτερικά στα διπύθμενα και τις δεξαμενές έρματος όσο και στα εξωτερικά από τα ύφαλα μέχρι γέφυρα, καταστρώματα και τσιμινιέρες καθώς επίσης και σε όλα τα εξαρτήματα των εξαερισμών, προσδέσεις σωστικών (καπόνια), βίντσια και όπου υπάρχει παλαιό χρώμα. Σαν αποτέλεσμα έχουμε την ανάδειξη της καθαρής λαμαρίνας σε όλα τα επίπεδα και επιπροσθέτως έχουμε την αφαίρεση περιττού βάρους 100 και πλέον τόννων που προήλθαν από προηγούμενες επιστρώσεις χρωμάτων, που εδώ και 40 χρόνια είχαν εγκλωβίσει σκουριές.
Ετσι, μετά την ανάδειξη της καθαρής λαμαρίναςκαι κατόπιν και των απαραίτητων ναυπηγο-κατασκευαστικών εργασιών (αλλαγές λαμαρίνας όπου χρειάζεται κ.ά.), το πλοίο παίρνει, ζωή δεκαετιών και πλέον, αφού μπορούμε να μιλάμε για ένα «νέο πλοίο» ή ακόμα καλύτερα για ένα «νέο Κεφαλονιά»έτσι ώστε να συνεχίσει να κρατάει επάξια και πλήρως ανανεωμένο, ένα ρόλο, αυτόν του ιστορικού πλοίου «σύμβολο», για την Κεφαλονιά και όχι μόνο.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ειδικά για το χρωματισμό του, θα περαστεί με ειδική σιλικονούχα μοράβια της HEMPELκαι κατόπιν όλο το πλοίο θα βαφτεί με εποξικά χρώματα τελευταίας γενιάς επίσης από τη HEMPEL και χρώματα πολυουρεθάνης. Οι εργασίες βέβαια δεν θα αφήσουν έξω και την ανανέωση της γέφυρας τόσο σε τεχνολογικό εξοπλισμό όσο και χρωματικό.
Το ξενοδοχειακό τμήμα του πλοίου βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Θα πραγματοποιηθούν «μικρές επεμβάσεις» για την ώρα, μιας και ο χρονικός περιορισμός (άμεσα το πλοίο πρέπει να δρομολογηθεί) δεν αφήνει τα περιθώρια για αλλαγές, όπως anti-wind και άλλες παρεμβάσεις, που θα γίνουν στο τέλος του τρέχοντος έτους.

Μπορούμε λοιπόν να πούμε με σιγουριά, ότι μετά από μία επένδυση εκατομυρίων το πλοίο ξαναγεννιέται και χωρίς αναστολές, θα λέγαμε ότι όταν θα «βγει» δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα νεότευκτο!

Σύντομα λοιπόν, η LEVANTE FERRIES GROUP θα «παραδώσει» στην ελληνική ακτοπλοΐα ένα ανανεωμένο και αναβαθμισμένο ιστορικό πλοίο, ντυμένο πλέον στα κίτρινα, έτοιμο να υπηρετήσει το επιβατικό κοινό, με το μάξιμουμ της απαιτούμενης ασφάλειας, με επαγγελματισμό που αρμόζει σε μια εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και τον κόσμο που εξυπηρετεί και φυσικά με όλες εκείνες τις υπηρεσίες μοναδικής ποιότητας, που την έκαναν από τη πρώτη στιγμή να ξεχωρίσει και να κατακτήσει τις καρδιές όλων όσων την εμπιστεύτηκαν για τη μετακίνησή τους.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν ολα οσα αναφερονται ειναι αληθινα, τοτε εχουμε να κανουμε με μια εξαιρετικη και ουσιαστικη αναγεννηση του βαποριου.

Προτιμω χιλιες φορες αυτη την επενδυση απο το να εριχναν το χρημα σε πληρη ανακαινιση-ανανεωση-αναδιαταξη των εσωτερικων χωρων. Μπορει κατι τετοιο να ηταν πιο εμφανες στο ματι του επιβατη, αλλα οι παρουσες εργασιες θα δωσουν φτερα σε ενα βαπορι που ακομα και στα χειροτερα του ειχε δρομο και αξιοπρεπη παρουσια.

Στο μελλον ας κρατησουν τη διαταξη των χωρων ως εχει και ας αλλαξουν απλα τα υφασματα σε καναπεδες-πολυθρονες και αν μπορουν τις αεροπορικες σε πιο μοντερνες, αλλα και παλι δεν προεχει κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

να πουμε οτι το ποστ του @kefalonia94, ειναι απο την ανακοινωση της levante στο fb

ενταξει λεει και υπερβολες:P, χρωμα 40 ετων δεν ειναι. στη μετασκευη του '95 ειχε ξυστει ολο το παλιο χρωμα απο παντου.

περα απο το βιντεο, που μπορει καποιος να πει οτι ειναι στοχευμενο και απο τις φωτογραφιες που εχουν κυκλοφορησει αυτες τις μερες, ειναι εμφανες οτι ανταποκρινεται στο μεγαλυτερο βαθμο στην πραγματικοτητα. (μεχρι και οι μπομπες εχουν σηκωθει για να γινουν εργασιες, αλλαγη βασεων κλπ).

προσωπικα περιμενα οτι θα πεσουν λεφτα σε hull. machinery & safety, αλλα οχι σε τετοιο βαθμο.

On 12/2/2018 at 10:50 AM, proud_ionian said:

πιστευω οτι σε θεματα hull, machinery & safety, θα κανουν οτι ειναι απαραιτητο να γινει.

δε νομιζω οτι θα ρισκαρουν. αυτος ειναι και ο λογος που αμεσως το πλοιο βγηκε εκτος δρομολογιων.

τωρα για την ανακαινιση των κοινοχρηστων χωρων κλπ, θα κρατουσα μικρο καλαθι. υποθετω οτι θα γινει το απαραιτητο συμμαζεμα, αλλα εκτιμω οτι δεν θα δουμε τα highλικια του φιορου.

μεσα περα απο τις τουαλετες και τις σχισμενες ταπετσαριες σε καποια καθισματα, δεν χρειαζεται κατι δραματικο

ΥΓ: εχουν ξηλσωσει μεχρι και τα πανελ στο κλειστο σαλονακι που ηταν παλια τα ηλεκτρονικα παιχνιδια, για να κανουν δουλεια στις τσιμινιερες απο μεσα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι γινεται πανικος απο κοσμο που δουλευει στο πλοιο.

Δυο φορες περασα σημερα απ'εξω,μια το πρωι και μια κατα τις 3 το μεσημερι και πρεπει να ειδα καμια 20αρια ατομα να δουλευουν εξω και στο καταστρωμα.Φανταζομαι οτι θα υπηρχε κοσμος και στα υφαλα κλπ

Καταλαβαινετε μετα απο αυτο οτι φωτο δεν εχει

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο που δείχνει είναι το V bracket του άξονα και το καθαρίζουν ενώ στην υποδοχή του άξονα απλώς χτενιζουν τα σπείρωματα που θα κουμπώσει η εξωτερική στεγανωτικη διάταξη του άξονα. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2006 at 9:55 AM, Nick the Greek said:

Η βασιλισσα της Πατρας και Ζωζω Σαπουντζακη του Ιονιου...

Προφητικος παντως ο χαρακτηρισμος του Nick για το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ο οποιος μαλιστα εχει καθιερωθει και απο ολο το ελληνοφωνο ιντερνετ

 

 

image.gif

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...