Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 11/17/2020 at 1:00 AM, giorgos_k said:

Είναι cpp και η Kawasaki τα δίνει ζευγάρι αναγκαστικά. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μικρό και παλιό και δεν βγαίνει παραγωγή οπότε μιλάμε για ειδική παραγγελία

Τελικά τα δύο πτερύγια έγιναν κατασκευή στην Ελλάδα

Link to comment
Share on other sites

Πριν αναχωρήσει το Κεφαλονιά από το λιμάνι του Πειραιά έβγαζαν από το πλοίο βαρέλια, μπουκάλες οξυγόνου και λοιπά κατάλοιπα μιας επισκευής. Ενώ υπήρχαν δυο νέοι κάβοι συσκευασμένοι ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

On 3/7/2019 at 7:31 PM, proud_ionian said:

για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεωτεροι :P 

περιπου τετοιες μερες ειχε ερθει. τελη μαρτιου του 1995. 

ηρθε ετσι

 

26 χρονια απο την ελευση του, στη χωρα οπου θαλει η ελαια και ανθει η φαιδρα πορτοκαλεα :D 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Petros P said:

Άλλοι στέλνουμε έστω για πλάκα τα αγαπημένα μας για κόψιμο άλλοι ούτε για πλάκα ε @proud_ionian?? 😂😂

Ε όχι και για κόψιμο το καμάρι του Ιονίου. Κοίτα πως γλιστράει στο νερό, κοίτα τσαχπινιά μετα το μπωτέ :D

 

Link to comment
Share on other sites

συντροφοι:P @Petros P & @Nikos_Chania δεν το εχω στειλει για πρωταπριλια, αλλα τρεις φορες/περιοδους κατα τη διαρκεια του βιου του φοβηθηκα(με) οτι εφτασε πολυ κοντα

2006 - 2007 οταν αναμενοταν η καταργηση του οριου ηλικιας και οι εναρμονισεις με την Eurosolas

On 1/26/2006 at 11:17 PM, proud_ionian said:

οπως εχουμε ξαναπει λογω νομου παπουτση το κεφαλονια πρεπει να αποσυρθει το 2007. αν παραμεινει η 35ετια φευγει το 2010. επειδη ομως το νομοθετικο καθεστως δεν ξεκαθαριζει, καμια σοβαρη εταιρεια σε θα ριξει πολλα λεφτα δε ενα πλοιο που πιθανοτατα διανυει την τελευταια του σαιζον (κλαψ).

ετσι και αλλιως το βαπορι Στοκχολμη δεν περνα. θελει αρκετες μετατροπες (ακομη και αν οριστει χαμηλο μεσο υψος κυμματος) οποτε τι 2007 τι 2010.

οτι αλλαγες και μετατροπες ειναι να γινουν θα τις αναλαβουν οι εμπειροι ινδοι τεχνιτες του Alang (ξανα κλαψ).

Kατα τον παροπλισμο του το 2012

On 3/26/2012 at 4:53 PM, proud_ionian said:

@94867

η πιο πιθανη καταληξη αυτη θα ειναι (κατα τη δικη μου υποθεση αυτο). στη ελλαδα με τοσα πλοια που περισσευουν (και στο μεγεθος του) δεν βλεπω να εχει ρολο. αν δεν βρεθει καποιο ενδιαφερον απο τριτη χωρα (ευξεινος ποντος, ερυθρα, νησιωτικη ασια) αργα ή γρηγορα θα παει απεναντι.

απλα αν πρεπει τοσο αμεσα να αφησει τη θεση του, τοτε μεχρι να αποφασισθει η τυχη του θα ειναι σε καποια απο τις ζωνες παροπλισμου της περιοχης

Το 2018, τελευταια χρονια επι kefalonian lines

On 2/26/2019 at 12:40 AM, proud_ionian said:

 οσοι το ταξιδεψαμε το 2018, βλεπαμε οτι αν δεν εκανε αμεσα επισκευη, δεν θα αργουσε η σοβαρη αβαρια.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Την επόμενη εβδομάδα επιστρέφει, μετά από 7 μήνες ακινησίας. 

Τα κοινόχρηστα wc, τις χέστρες και τους καμπινέδες σε απλά ελληνικά, τα συμμάζεψαν καθόλου ή παραμένουν όπως τα άφησαν οι στριντζαίοι προ δεκαετίας;

Link to comment
Share on other sites

Κάτι γίνεται με το Κεφαλονιά σήμερα... Ένα τέταρτο καθυστέρηση χωρίς να έχει και ιδιαίτερη κίνηση και επίσης πηγαίνει με 17-18 knots αντί 20 που πήγαινε χτες ή πέρυσι (είχε σταθερή ταχύτητα).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...