Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φανταζομαι οτι εκτος απο την γραμμη, δεν το πειρε και για σκραπ, οποτε χρειαζεται πολυ δουλεια γιατι δεν ειναι στα στανταρ της νεας του εταιριας. Οχι μονο μια επισκευη και κιτρινη μπογια..

Υ.Γ. Η σκουρα γραμμη ειχε δοκιμαστει επι Στριντζαιων και δεν ειχε δεσει καλα..

Link to comment
Share on other sites

συντροφισσες και συντροφοι

το προβλημα το πλοιου, δεν ειναι ουτε το κιτρινο χρωμα, ουτε η γραμμη, ουτε το ονομα.

ειναι η ηλικια του και οτι απο το 2011 δεν εχει γινει σοβαρη επισκευη σε hull and machinery, αλλα μονο τα ελαχιστα.

και κιτρινο, μια χαρα θα δειχνει, οπως δειχνουν και τα αλλα δυο της levante.

και η ριγα αν δεν ακολουθησει τη σιμοτηα αλλα παει λιγο πιο... ορτσα δεν θα χτυπαει ασχημα.,

και το ονομα, οπως και να το πουν, ο κοσμος που το ξερει κεφαλονια θα το λεει.θα προτιμουσα κεφαλονια σκετο ή κεφαλονια di levante, αλλα δεν αποφασιζω εγω.:D

το ερωτημα ειναι, οπως ειδαμε και στο θεμα της εταιριας, ποιο ειναι το κοστος να συμμαζευτει το πλοιο και αν αξιζει για την ηλικια του.

 

Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψή μου το πλοίο χάνει σε δύο σημαντικά σημεία που είναι απόρροια της ηλικίας του. 

Το ένα ειναι ότι το πλοίο δεν διαθέτει bow truster με αποτέλεσμα να είναι απελπιστικά αργό στις μανούβρες. Άρα ότι κερδίζει στην ταχύτητα του, το χάνει εκεί.

Και το δεύτερο είναι ότι τα γκαράζ του δεν είναι ανεξάρτητα με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να καθυστερεί η φορτοεκφορτωση του. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

On 11/22/2018 at 6:23 PM, proud_ionian said:

να περιμενουμε και νεο ονομα

 

On 11/23/2018 at 9:59 AM, gpap2006 said:

Γιατί θα αλλάξουν όνομα? Το ισχυρό brand δεν το αφήνεις. Το superferry ii άλλαξε τόσα χέρια αλλά όνομα δεν άλλαξε.

 

17 hours ago, proud_ionian said:

και το ονομα, οπως και να το πουν, ο κοσμος που το ξερει κεφαλονια θα το λεει.θα προτιμουσα κεφαλονια σκετο ή κεφαλονια di levante, αλλα δεν αποφασιζω εγω.:D

ειναι εκπληκτικο αυτο που γινεται τις τελευταιες δυο μερες:D. σε οποιοδηποτε site, forum, social media group, που εχει σχεση με τα πλοια ή με την κεφαλονια, υπαρχει εκρηξη φαντασιας^_^, με προτασεις για πιθανα ονοματα, απο υποστηρικτες της διατηρησης του υπαρχοντος, μεχρι τρολιες τυπου... ματθαιος μονσελας και κυριακος παπαχρονης.

το συγκεκριμενο πλοιο, για την κεφαλονια και το θιακι, ειναι ενα brand απο μονο του, για λογους που αφορουν την ως τωρα παρουσια του στα νησια, αλλα και γιατι φερει το ονομα του μεγαλου νησιου του νομου που εξυπηρετει. οπως ειχε κανει η blue star εξαιρεση το 1999 και ενω ολα τα πλοια της strintzis lines αλλαξαν ονομα, ωστα να ακολουθειται η νεα εταιρικη επωνυμια, το κεφαλονια και το superferry II εξαιρεθηκαν, ετσι θα μπορουσε να γινει και τωρα.

το ονομα kefalonia di levante, μπορει γλωσσικα να μη λεει τπτ, αλλα θα μπορουσε να συνδυασει την επιλογη της εταιριας να φερουν τα πλοια της την εταιρικη επωνυμια, μαζι με τη διατηρηση του ονοματος του πλοιου που ειναι και το ονομα του ενος απο τα νησια που εξυπηρετει η εταιρια.

οσοι εχουν σχεση με τα νησια (μονιμοι κατοικοι, εκ καταγωγης συχνοι επισκεπτες και συχνοι παθεριστες), κεφαλονια θα συνεχισουν να το λενε.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι δεν θα το δούμε πριν το Πάσχα να ξαναταξιδέυει, δεδομένου ότι συνηθως έχει ένα πλοίο σε κάθε γραμμή η ιονιαν την περίοδο του χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Αγορά+ΜΕτασκευή + κάποιο μπόνους να βγει απο τη γραμμή? Αν θυμάστε και το Mare είχε αγοραστεί αρκετά περισσότερο απο οτι θεωρητικά άξιζε (8,8 εκ δολ αν δεν απατώμαι?)

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, giorgos_249 said:

Περισσότερο δηλαδή από όσο στοιχίζουν διάφορα σαφώς πολύ ανώτερα πλοία στην εγχώρια αγορά..... 

Μαααααααλιστα.....

Ποια είναι αυτά;

Πάντως, υπολογίζει συνολικό ποσό μαζί και με μετασκευή το άρθρο, όχι απλή αγορά. Οπότε οι συγκρίσεις θα είχαν ουσία όταν δούμε το πλοίο να επαναδραστηριοποιείται, για λογαριασμό της Levante.

29 minutes ago, Petros P said:

Αγορά+ΜΕτασκευή + κάποιο μπόνους να βγει απο τη γραμμή

 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι απορίας άξιο με τι λογική ρίχνει μια εταιρία 10εκ σε ένα πλοίο που είναι 43 ετων.Δεν είναι μόνο ότι μπορούσε να βρει κάποιο αρκετά νεότερο και ας κόστιζε κάποια εκατομμύρια παραπάνω, το θέμα είναι ποτέ θα τα κάνει και απόσβεση.Γενικα είναι μια κίνηση που δεν βγάζει λογική πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Βγάζει λογική οτι μετα τον Τυρογαλά έβγαλε και τον Λυκούδη εκτος παιχνιδιού ,τη Ζάντε πρέπει να την έχει δεμένη με την κοινπραξία,οποτε άρχοντας στη γραμμή θα ειναι...

"Θα τη βλέπετε το Κεφαλονιά  μεχρι τα 80...11 8 και 80" 😛

Link to comment
Share on other sites

Εκτός και αν έχει στόχο να του κάνει μια μετασκευή - μεταμόρφωση και μετά από λίγο το πουλήσει κανένα 8αρι μύρια. Οπότε και τον Λυκούδη έδιωξε και κράτησε την μεγάλη αγάπη των Κεφαλλονιτών! Και  2 εκατομμυριάκια να μπει μέσα από την επένδυση (τα οποία θα τα βγάλει για πλάκα μιας και θα υπάρχει μονοπώλιο), δεν έγινε και τίποτα ... Μικρό το κακό

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...