Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από το e-kefalonia video μέσα από το πλοίο



ΥΓ: αυτη η φωτο μαλλον δεν ειναι δικη τους.

 

Proud όταν τη δημοσίευση, έγραφαν ότι η κεντρική φωτό είναι από το ellinikiaktoploia.net. Δεν το ξέρω αν το πρόσθεσαν αργότερα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Σαββατο καταφερα και ειδα το πλοιο.Να πουμε οτι κατα τις 9 το πρωι αφησε το Νεο μωλο και εδεσε στο κεντρικο λιμανι

Στο γκαρζ του πλοιου υπηρχαν αρκετα πραγματα που δεν μπορουσα να διακρινω τι ακριβως ηταν ενω υπηρχε αρκετος κοσμος στο πλοιο.

Το πλοιο λαμπει απο πανω μεχρι κατω.Αυτο που με χαλαει ειναι η τεραστια γραμματοσειρα που ειναι γραμμενο το Kefalonianlines στο πλαι.Νομιζω οτι αν ηταν γραμμενο με μικροτερα γραμματα θα εδειχνε σαφως καλυτερο.

Να συμπληρωσω οτι προσωπικα μου αρεσει πολυ το σινιαλο που εχει το πλοιο

Καλοτοξιδο να ειναι :)

 

gallery_1819_723_342127.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο σήμερα βάφεται το γκαράζ. Λάμπει κυριολεκτικά!

Έτοιμο είναι και το εκδοτήριο εισιτηρίων εντός του λιμένα. Ένα πολύ όμορφο γαλαζόασπρο οικοδόμημα στην πύλη του λιμένα. Το πλήρωμα, όπως πάντα, άκρως ευγενικό :)

Link to comment
Share on other sites

καλο ξεκινημα να εχει.

 

κατι αλλο τωρα. και στο ταξιδι απο πειραια και σημερα πρωτη μερα, επι το πλειστον το AIS ειναι κλειστο.

 

δεν νομιζω οτι αυτο, αν ειναι σκοπιμο, κανει καλο στην εταιρεια ή στο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Κατά το ξεκίνημα του πάντως το είχε ανοικτό το πρωί. Και "έγραψε" 19 και κάτι ταχύτητα.

Δεν θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά ανοικτό όμως;

Μήπως είναι δυσλειτουργία του Marine Traffic; Π.χ. λόγω αλλαγής ονόματος;

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

μην ανησυχεις giorgos. στη θεση του ειναι. B)

 

περναγα τυχαια :P σημερα απο τον πορο και εκανα την απαραιτητη επισκεψη.

 

να ξεκινησουμε απο το χρονο του ταξιδιου.

 

κυλληνη αργοστολι καταπελτη-καταπελτη δυομισυ ωρες τσε βαλε. λιγο μετα τις 9 εδεσε το σαββατο του λαζαρου και περιπου το ιδιο εγινε και τις προηγουμενες μερες. κυλληνη πορο καταπελτη καταπελτη 1.25

ο αγριος καλβαρος θελει 1.30 γιατι ειναι μεν πιο αργος, αλλα ειναι λιγο πιο σβελτος. στο κεφαλονια απο οτι ειδα οι κινησεις γινονται με προσοχη (προσοχη μην πολυζορισουμε τις μηχανες). εν πασει περιπτωσει και το χρονο μανουβρας να αφαιρεσουμε, βρισκομαστε λιγο πανω απο τα 19. οσο και να ειναι σβηστο το AIS, δεν θα παει πιο γρηγορα.

 

γενικως πολυ μαυριλα βγαινει και στις κινησεις (αναμενομενο) και εν πλω.

 

στο πλοιο τωρα. εσωτερικα ειναι οπως τα εχετε δει απο τα τοπικα δημοσιευματα και απο φωτογραφιες που εχουν βγει στο internet (δεν παιζουν εσωτερικες δικες μου, γιατι οι επιβατες ηταν λιγοι και οι ανθρωποι της εταιρειας πολλοι ;)). το πλοιο μεσα ειναι πεντακαθαρο σαλονια τουαλετες κλπ (δεν προλαβε να λερωσει κιολας). εχουν αλλαξει οι ταπετσαριες στο πλωριο σαλονι και μπηκε παντου μαυρη ταπετσαρια, εχουν αντικατασταθει οι μεταλλικες καρεκλες με μαυρες "βαθειες" καρεκλες, ενω στο πρυμνιο σαλονι οι ταπετσαριες ειναι μπεζ αλλα σκουροτερος τονος απο οτι πριν. (στις αεροπορικες ειχαν αλλαξει ταπετσαρια οι στριντζαιοι). το πληρωμα (αξκοι και επικουροι) ευγενικο. αρκετες γνωριμες φυσιογνωμιες, αλλα και πολλες καινουργιες. οι επικοιροι ολοι με γκρι στολες (φοραγαν και κατι κοκκινο, γραββατα νομιζω, αλλα δεν πολυσταθηκα εκει). το μαγαζι λειτουργουσε, αλλα ακομη δεν ειχε πολλα πραγματα.

 

παμε εξω τωρα. εξωτερικα το πλοιο οπως ειδαμε βαφτηκε στη δεξαμενη . πραγματι στο λευκο και το μπλε εχει γινει το καλυτερο βαψιμο απο εποχης blue star. πανω στα decks υπαρχει αρκετη δουλεια να γινει ακομη. το πλοιο δειχνει βαμμενο, αλλα ειναι σαν να βαφτηκε σε μια γρηγορη επισκευη.

 

πχ δεν εχει βαφτει το τελειωμα των decks εξω απο τις τσιμινιερες, η κοντρα γεφυρα και το deckaki πανω απο τις καμπινες ειναι αβαφο

 

post-1817-0-24955200-1367108331_thumb.jp.

 

νομιζω οτι το ανοιχτο deck πισω απο τις τσιμινιερες θελει και αυτο ενα χερι ακομη γιατι ενω φαινεται οτι εχει βαφτει, ειναι λερωμενο. και ο καταπελτης θελει βαψιμο (το γκρι)

υπαρχουν επισης σημεια στα ρελια που εχουν ξεφυγει λεπτομερειες, οι κουπαστες γενικως ειναι περασμενες, αλλα ενα κομματι πισω απο τη δεξια τσιμινιερα ειναι χαλι μαυρο.

το πιο κραυγαλεο ειναι οτι μπροστα απο το δεξιο MES (πρυμα απο τη δεξια τσιμινιερα) λοιπον ολοκληρα κομματια απο την κουπαστη, χωρις να υπαρχει ουτε καν προειδοποιητικη ταινια.

 

post-1817-0-45134600-1367108333_thumb.jp

 

δεν μπορει να καμαρωνουμε και να μας δοξαζουν που αλλαξε η σημαια και μπηκε μεγαλυτερη και να ειναι ενα τετοιο επικινδυνο σημειο χωρις προειδοποιηση.

 

οντως αλλαξε, αλλα δεν ειναι δα και η ιερα σινδονη του τορινο

 

post-1817-0-74748400-1367108332_thumb.jp

 

εξακολουθω να εχω την απορια αν κατεβηκαν οι βαρκες (δεν μπορεσα να καταλαβω), αν και εσωτερικα σιγουρα τους εγινε συμμαζεμα, χωρις να φαινεται και καμια τρελλη χρωματικη περιποιηση σε βαρκες και καπονια. επισης τα κρενακια των καθαιρουμενων πισω απο τις βαρδιολες δειχνουν σαν να μπηκε φρεσκος γρασσος πανω απο τον παλιο. λειπουν βαρελακια απο το πλοιο και πιθανον αυτο να εξηγει και τα 909 ατομα πρωτοκολλο που εχει (απο 1108 που ειχε μεχρι και το '11). 

 

για να μην μπω σε αλλες λεπτομερειες υπαρχουν πολλα σημεια που φαινεται η φθορα του παροπλισμου (μουσαμαδες, πορτες κλπ)

 

κατι που ηταν ευχαριστη εκπληξη, ηταν ο ηχος της μπουρους. δεν ειναι πια φορτηγο deutz, αλλα βαπορι. πρεπει να εχει αλλαξει

 

post-1817-0-01580000-1367108332_thumb.jp

 

btw στις πρωινες αφιξεις και αναχωρησεις το πλοιο σφυριζει (και στην κυλληνη και στον πορο). καλο αυτο (και ο καλβος σφυριζει στον πορο).

 

αλλη αλλαγη ειναι η γιρλαντα, που απο οτι φαινεται ειναι καινουργια.

 

 

γενικως, οπως θα ελεγε και ο φιλος μου ^_^  ο βαγγελης ο βενιζελος, εχει δοθει βαρος στο "φαινεσθαι", αλλα ειναι αγνωστο αν εχει δοθει και στο "ειναι"

 

μια απορια ακομη που εχω ειναι αν εχουν αλλαξει το σαβουρωμα. οι στριντζαιοι και η bs το ειχαν ελαφρως εμπρωρο (απο οτι ειχα ακουσει τοτε, για λογους ταχυτητας και οικονομιας, χωρις να ξερω αν αυτος ηταν οντως ο λογος), τωρα δεν μου φανηκε και τοσο. (θα μου πειτε εναμισυ χρονο ειχες να το δεις)

 

φωτο σε πορο, κυλληνη και εν πλω, υπαρχουν στο γκαλερυ.

 

ειναι αυτονοητο οτι χαρηκα που το ειδα να ταξιδευει παλι και που το ταξιδεψα και μακαρι να ερθει καποια στιγμη στη γραμμη του. ελπιζω επισης να αντεξει το πλοιο και το πληρωμα τα σερι δρομολογια που δεν αφηνουν χρονο για το οτιδηποτε .

 

δωρακι μια συμβολικη φωτογραφια. ο βαπορας φτανει στον πορο, με φοντο, το νησι του. (το θιακι εννοειται).

 

gallery_1817_723_164970.jpg

Edited by proud_ionian
γιρλαντα
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε Proud :)

 

Από τιμές τι λένε τα μπαρ; Προσιτές; Αυτοκόλλητα στα αυτοκίνητα βάζουν; Σχόλια ακούστηκαν για τις μικροκαθυστερήσεις/-αλλαγές στα δρομολόγια;

Link to comment
Share on other sites

τιμες λιγο πολυ κονστα στων ζακυνθινων πρεπει να ειναι. τυροπιττα 2.40 και ο espresso 1.35 (αυτα πηρα στο μπλε)

 

με αργοστολιωτη δεν μιλησα για να μου σχολιασει το χρονο. στον πορο παντως λιγο πολυ περιμεναν αυτους τους χρονους. για αλλαγες στα δρομολογια δεν ακουσα κατι, εκτιμηση δικη μου ειναι οτι οπως ειναι τωρα δεν μενει χρονος για τα τρεχοντα μαζεματα που χρειαζεται ενα πλοιο

 

 

ΥΓ: kerkini σου εχω απαντησει ;)

 


 ειναι αυτονοητο οτι χαρηκα που το ειδα να ταξιδευει παλι και που το ταξιδεψα και μακαρι να ερθει καποια στιγμη στη γραμμη του.
Link to comment
Share on other sites

Proud Σήμερα γύρισα απο Κεφαλονια 1:17 Πόρος-Κυλλήνη 1:20 Κυλλήνη-Πορος(απο καταπέλτη σε καταπέλτη)..Το μόνο που παρατήρησα ειναι οτι και στη Κυλλήνη και στο Πόρο οταν βγει απ΄το λιμάνι αρχίζει να ανοιγει..Και ο καπετάνιος θα συνηθήσει τα λιμάνια στη μανούβρα..Πιστεύω οτι υπάρχει περιθώριο για κανένα 5λεπτο κέρδος..Τις ατέλειες που αναφέρεις τις παρατήρησα και εγώ..Τιμές ίδιες..

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι και στις μανουβρες και στην "επιταχυνση" πανε προσεκτικα για να μη ζορισουν το πλοιο.

 

ο χρονος που ανεφερα δεν ηταν μονο στο δικο μου ταξιδι προχτες, αλλα και στο πρωινο των 09.30 το σαββατο (εφυγε 09.45) και στο χτεσινο των 4μμ.

Link to comment
Share on other sites

 
οι αλλαγες παντως περιοριζονται στην ταπετσαρια στο πλωριο σαλονι (μαυρο χρωμα παντου, ακομη και στις πρασινες καρεκλες) το οποιο εγινε ωραιοτερο, στο πρυμνιο (που παντα ηταν πιο φωτεινο) οπου οι κοκκινοι καναπεδες εγιναν και αυτοι μπεζ και στις μαυρες πολυθρονες (που ισως να ειναι και οι ψαθινες μεταλλικες ντυμενες). ολα τα αλλα (διακοσμησεις, πανελ φωτισμος κλπ) ειναι οπως ηταν. παντα πανεμορφο ηταν μεσα, με πολλες συμπαθητικες γωνιες

 

εχουν αλλαξει οι ταπετσαριες στο πλωριο σαλονι και μπηκε παντου μαυρη ταπετσαρια, εχουν αντικατασταθει οι μεταλλικες καρεκλες με μαυρες "βαθειες" καρεκλες, ενω στο πρυμνιο σαλονι οι ταπετσαριες ειναι μπεζ αλλα σκουροτερος τονος απο οτι πριν. (στις αεροπορικες ειχαν αλλαξει ταπετσαρια οι στριντζαιοι).

κατι αλλο που δεν ειδα στο ταξιδι μου, ειναι οι μαυρες designατες πτυσσομενες καρεκλες. υποψιαζομαι οτι ειχαν μεταφερθει προ της πωλησης.

 

 

YΓ: ακομη με κλειστο το AIS ταξιδευει B) . ουτε στα στενα του aden να ηταν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

YΓ1: ακομη με κλειστο το AIS ταξιδευει B) . ουτε στα στενα του aden να ηταν.

 

 

Επειδη καποια πραγματα δεν ειναι παντα πονηρα μηπως ειναι απλα χαλασμενο και θελει καμια κεραια ή κανενα κοιταγμα?

Link to comment
Share on other sites

καποιος με " εργαλειο '' μου ειπε οτι το επιασε προς Αργοστολι στα 20 μιλια κοντα (19,9), δεν μπορω ακομα να ξερω σιγουρα.

Εχτες η αφιξη στο Πορο ανακοινωθηκε απο τον πλοιαρχο και με ευχες για τις Αγιες Μερες και για το αγαπημενο τους καραβι.

Το πλοιο καθαροτατο (και οι τουαλετες!) και καποιες παρατηρησεις (προηγούμενες) εχουν αποκατασταθει ή επισκευαστει μερικως.

Ευτυχως η ταχυτητα του, του επιτρεπει να τρωει τις μικροκαθυστερησεις των αναχωρησεων.

Όλα καλα ..

 

..και Καλή Ανάσταση!

Link to comment
Share on other sites

απο τη μεγαλη πεμπτη εχει κανονικα ανοιχτο το εργαλειο.

 

ταχυτητες γυρω στα 20, επι το πλειστον 20-20.3. τωρα στο ανεβασμα για αργοστολι εκει στη λειβαθω, που βοηθαν τα ρεματα ;) θυμομαστε και παλιοτερα μεγαλεια 20.6-20.7 και αντιστροφα 19.5

Link to comment
Share on other sites

η νησος των λεοντων :)  σε δεξια στροφη στην κυλληνη.

 

 

ο βυθος θυμιζει την παλια εισοδο του καναλιου του σουεζ στο port said.

 

αυτα δεν ειναι για την κυλληνη. ειναι για τη σαμη και τον πισαετο :D  που εχει βαθια νερα.

Link to comment
Share on other sites

στο πλοιο ηταν κλιμακιο του RINA που επεβλεπε τους αξονες κ τις προπελες

 

 

μας ηλεγξε ο rina.

 

μας βρηκε ΟΚ,

 

post-1817-0-87635800-1367781045_thumb.jp

 

μας εδωσε χαρτια για εξι μηνες (μαλλον γιατι πρεπει να δει ενα καζανι ως τον ιουλιο)

 

post-1817-0-17934600-1367781043_thumb.jp

 

και το επομενο survey θα ειναι το χειμωνα (annual hull & machinery)

 

post-1817-0-56756900-1367781041_thumb.jp

 

 

ΥΓ: απο το equasis τα στοιχεια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε μένα φαίνεται άραγε στο βίντεο πως άν είχε κάνει αριστερή στροφή θα είχε δέσει γρηγορώτερα;

 

Πάντως και όταν είχα ταξιδέψει εγώ,ούτε στην Σάμη αλλά ούτε και στην Πάτρα είχε κάνει καμμιά ιδιαιτέρως γρήγορη μανούβρα...... 

 

Δέν ξέρω πού έδενε συνήθως στην Πάτρα στο παλιό λιμάνι,στο δικό μου ταξίδι είχε δέσει στην αποβάθρα δίπλα στίς αποθήκες,μετά τον σταθμό τού τραίνου στην έξοδο πρός Καλαμάτα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και όταν είχα ταξιδέψει εγώ,ούτε στην Σάμη αλλά ούτε και στην Πάτρα είχε κάνει καμμιά ιδιαιτέρως γρήγορη μανούβρα...... 

 

 

Παρότι το μέγεθός του δε σε προδιαθέτει γι' αυτό, πρόκειται για δυσκίνητο πλοίο στο λιμάνι. Όσες φορές έχω ταξιδέψει (3-4), το πλοίο έκανε πολύ αργή μανούβρα σε στυλ Λισσός/Κρήτη-ΙΙ. Αντίθετα, στο ταξίδι θυμάμαι πως κάθε φορά εντυπωσιαζόμουν με την ταχύτητα της πλεύσης του...

Edited by harlek
Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε μένα φαίνεται άραγε στο βίντεο πως άν είχε κάνει αριστερή στροφή θα είχε δέσει γρηγορώτερα;

 

Σωστά, αλλά η δεξιά στροφή είχε ... ιδιαίτερο λόγο ;)

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, αλλά η δεξιά στροφή είχε ... ιδιαίτερο λόγο ;)

Και ποιός ήταν αυτός ο ιδιαίτερος λόγος;

Παρότι το μέγεθός του δε σε προδιαθέτει γι' αυτό, πρόκειται για δυσκίνητο πλοίο στο λιμάνι. Όσες φορές έχω ταξιδέψει (3-4), το πλοίο έκανε πολύ αργή μανούβρα σε στυλ Λισσός/Κρήτη-ΙΙ. Αντίθετα, στο ταξίδι θυμάμαι πως κάθε φορά εντυπωσιαζόμουν με την ταχύτητα της πλεύσης του...

Οντως,πρόκειται γιά γρήγορο πλοίο-έχω βιντεοσκοπήσει μάλιστα και τα απόνερά του από το ύψος τής αριστερής τσιμινιέρας στην διαδρομή Πάτρα-Σάμη.Και είναι μειονέκτημα το ότι είναι αργό στην μανούβρα (εντάξει,στο βίντεο το παράκανε,σχεδόν ολόκληρη περιστροφή 360 μοίρες ήταν........).Να υποψιαστώ πως έχει να κάνη με το πόσο κοντά είναι οι προπέλες μεταξύ τους;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...