Jump to content
Shipfriends

Ikaros I (IMO 7411820)


enas chiotis

Recommended Posts

Τελικά μετά τα ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ και ΘΑΛΗΣ του ΟΤΕ, πάνω που νομίζαμε ότι μας τελείωσαν τα καλωδιακά πλοία στην Ελλάδα, εμφανίστηκε το πλοίο ΙΚΑΡΟΣ για να αναπληρώσει τα κενά.

Ανήκει σε ελληνική ιδιωτική εταιρεία και εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί στις θάλασσές μας προσφέροντας τις υπηρεσίες του. Λογικά με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του, αλλά από το ολότελα...

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά τα ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ και ΘΑΛΗΣ του ΟΤΕ, πάνω που νομίζαμε ότι μας τελείωσαν τα καλωδιακά πλοία στην Ελλάδα, εμφανίστηκε το πλοίο ΙΚΑΡΟΣ για να αναπληρώσει τα κενά.

Ανήκει σε ελληνική ιδιωτική εταιρεία και εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί στις θάλασσές μας προσφέροντας τις υπηρεσίες του. Λογικά με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του, αλλά από το ολότελα...

Ε οχι και καινουργιο το Ικαρος,τουλαχιστον 7-8 χρονια το ξερω εγω,μιας και μας ειχε βαλει καλωδια και στην κατασκευη της γεφυρας στο Ριο το 2003.

Link to comment
Share on other sites

Το καλωδιακό ΙΚΑΡΟΣ είχα την τύχη μια φορά να το επισκεφτώ στην Ελευσίνα΄. Τώρα δεν ξέρω σε ποιόν ανήκει πάντως τότε άνηκε στον Θείο μου ο οποίος έχει την ναυτιλιακή Barou Kaha η οποία έχει στην κατοχή της δύο bulk carrier το VENETICO B (60αρι)που φέτος πέρασε το σπέσιαλ του στην Ελλάδα κι έμεινε πολλούς μήνες στο Πέραμα και στην Κυνόσουρα και το LUCKY B(40αρι).

΄Μάλιστα το όνομα ΙΚΑΡΟΣ το φέρει από τότε που περιήλθε στην ιδιοκτησία του θείου μου και λόγω καταγωγής το ονόμασε έτσι.:)

Τώρα βεβαίως δεν ξέρω σε ποιον ανήκει αλλά με την πρώτη ευκαιρία μιας και το έφερε η κουβέντα θα τον ρωτήσω σε ποιον το είχε πουλήσει.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αν και με λίγο καθυστέρηση θυμήθηκα και ρώτησα τον θείο μου.Πριν μια 5ετία περίπου το είχε πουλήσει σε μια εταιρία δυτών που έκανε παράλληλα και ναυαγιαιρέσεις ιδιοκτήτης της οποία ήταν ο κ.Πέτρος Κογιάμης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα σας,

κάνοντας μία βόλτα στα θέματα της ποντοπόρου μου δημιουργήθηκε η απορία, μιάς και δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί καλωδιακό πλοίο, μήπως μπορείτε να μου πείτε ποιά/ποιές ακριβώς εργασίες εκτελούν αυτού του τύπου τα πλοία?

Link to comment
Share on other sites

Βαζουν,βγαζουν και συντηρουν υποθαλασσια καλωδια του ΟΤΕ κ της ΔΕΗ.Φανταζομαι γενικοτερα ασχολουνται και με τιποτα μικροαγωγους που περνανε κατω απο την θαλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, κάπως έτσι το είχα σκεφτεί και εγώ απλώς επειδή δεν είχα ξανακούσει για τα καλωδιακά ρώτησα να σιγουρευτώ.

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ίκαρος (IMO 7411820)

(1975 - Καλωδιακό)

Αυτό το πλοίο χρόνια τώρα το έβλεπα στο λιμανάκι της Ελευσίνας (πάντα και μόνο από πρύμα), και αναρωτιόμουν αν ταξιδεύει και ποτέ.

Το συνάντησα σήμερα απροσδόκητα στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη στην Σαλαμίνα όπου δεξαμενίζεται καλωπίζεται και ...αγωνίζεται να ξεφορτωθεί από τα ύφαλα του το θαλασσινό ζωικό βασίλειο που είχε μαζέψει. Μύδια και όστρακα με τα κιλά σωριασμένα τριγύρω :D , και όλο το ναυπηγείο του Παναγιωτάκη είχε την ευωδιά ιχθυοπωλείου :P .

gallery_2102_2_16813.jpggallery_2102_2_287481.jpggallery_2102_2_161725.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δύο εβδομάδες μετά από το προηγούμενο ποστ και τις φωτογραφίες του πλοίου που είδαμε, το ΙΚΑΡΟΣ εξακολουθεί να βρίσκεται και να καλλωπίζεται στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας. Σε σαφώς καλύτερη κατάσταση, με τα ύφαλα του καθαρισμένα και φρεσκοβαμένα.

gallery_2102_2_181601.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο εμφανίζεται στο AIS με σημαία Comoros την οποία πρέπει να ύψωσε πρόσφατα. Στο τελευταίο update του πλοίου στο equasis (Ιούλιος 2010) φέρεται με Ελληνική σημαία από το 1994 μέχρι και σήμερα.

Πριν μια 5ετία περίπου το είχε πουλήσει σε μια εταιρία δυτών που έκανε παράλληλα και ναυαγιαιρέσεις ιδιοκτήτης της οποία ήταν ο κ.Πέτρος Κογιάμης.

Η εταιρεία λεγόταν (και λέγεται ίσως ακόμα) Subwater Works Maritime Co με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1975 στην Δανία με πρώτο όνομα το HANS BOYE, από το 1985 έως το 1994 λεγόταν BATELCO ONE, και από το 1994 μέχρι τις μέρες μας ΙΚΑΡΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο μετά από τόν κάπως μεγάλο σε διάρκεια δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη (από όπου έχουμε δει φωτό σε πιό πάνω ποστ), βρίσκεται ακόμα στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας, στο φυσικό του στοιχείο όμως πιά και πλαγιοδετημένο σε προβλήτα των ναυπηγείων Σαλαμίνας.

gallery_2102_2_269689.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΙΚΑΡΟΣ μετά την μακροχρόνια παραμονή του στην Ελευσίνα και κατόπιν τον δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας (από όπου και το είδαμε σε αρκετές φωτό σε προηγούμενα ποστς), αναχώρησε από ότι φαίνεται για "ταξίδια μακρινά". Τελευταίο στίγμα του πλοίου στο AIS πριν πέντε ημέρες, στις 16/3ου, στο Port Said.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Eπτά (+) μήνες μετά τήν επαναδραστηριοποίηση, τον καλλωπισμό, την αναχώρηση του από την Σαλαμίνα και το τελευταίο του στίγμα από το Port Said, το πλοίο έδωσε ξανά "σημεία ύπαρξης" στο AIS μόλις πριν τέσσερις ημέρες από τον Περσικό κόλπο και πιό συγκεκριμμένα από προσέγγιση του στο Κουβέιτ.

Το πλοίο εμφανίζεται στο AIS με σημαία Comoros την οποία πρέπει να ύψωσε πρόσφατα. Στο τελευταίο update του πλοίου στο equasis (Ιούλιος 2010) φέρεται με Ελληνική σημαία από το 1994 μέχρι και σήμερα.

Η εταιρεία λεγόταν (και λέγεται ίσως ακόμα) Subwater Works Maritime Co με έδρα τον Πειραιά.

Το IKAROS φέρεται πλέον να ανήκει στην Marinetel Shipping SA με έδρα επίσης στην χώρα μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Το ΙΚΑΡΟΣ αναχώρησε πριν λίγες ημέρες από τα Αμπελάκια της Σαλαμίνας όπου βρισκόταν το τελευταίο εξάμηνο, με προορισμό την Δυτική Αφρική. Τελευταίο του στίγμα στο AIS μόλις σήμερα, από το Ντακάρ της Σενεγάλης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 months later...

Το πλοίο σήμερα αναχώρησε από το Λαύριο με προορισμό το Σουέζ ενώ όπως φαίνεται πλέον έχει σημαία Παναμά αντί για Comoros από την 01/11/2013 σύμφωνα με το Equasis. Ενώ πλέον σαν εταιρεία του φαίνεται η Amancio Shipping Corp από τις 09/03/15 με έδρα την Βούλα που έχει την ίδια διεύθυνση με τη προηγούμενη εταιρεία (Marinetal Shipping Co από τις 10/12/10).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...