Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σε ευχαριστώ για την αναλυτική σου απάντηση και μπορώ να πω ότι ξεδιάλυνες τα πράγματα. Επί της ουσίας δεν μπορώ να πω τίποτε, καθώς δεν τα κατέχω αυτά τα ζητήματα.

Μόνο θα ήθελα -σαν γενική τοποθέτηση- να πω ότι προσωπικά πιστεύω ότι η γραμμή του Ρεθύμνου είναι βιώσιμη, μόνο εάν ανήκει σε εταιρεία που δεν δραστηριοποιείται παράλληλα στο Ηράκλειο ή στα Χανιά. Και με την προϋπόθεση ότι το πλοίο θα είναι αξιόλογο, ώστε να μπορεί σε ένα βαθμό να συγκριθεί με αυτά των γειτονικών λιμανιών. Και αυτό βεβαίως το λέω σαν αίσθηση...και συμμεριζόμενος εν μέρει τις τεχνοκρατικές επιφυλάξεις του Ορέστη.

'Οσον αφορά τις εταιρείες λαϊκής βάσης, θα διαφωνήσω. Πιστεύω -θεωρητικά- σε αυτές και θα έπρεπε να στηριχθούν με κάθε τρόπο. Γνωρίζω βεβαίως ότι απέτυχαν. Όμως πιστεύω ότι απέτυχαν, όχι οι εταιρείες λαϊκής βάσης, αλλά το μοντέλο διοίκησής τους...μοντέλο που δεν διέφερε και πολύ από το μοντέλο διοίκησης των εταιρειών του Δημοσίου. Αυτά θεωρητικά, γιατί πρακτικά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά...δύσκολοι καιροί για εταιρείες λαϊκής βάσης. Και για ένα ακόμα λόγο -πέρα από όλους τους υπολοίπους. Μια εταιρεία λαϊκής βάσης στο Ρέθυμνο δεν θα έχει απέναντί της την ΑΝΕΚ των Χανιωτών, τις Μινωικές των Ηρακλειωτών και την ΛΑΝΕ των Λασηθιωτών....αλλά την Sea Star, τον Όμιλο Grimaldi και μάλλον και την Attica Group. Όπως απέναντί θα τους έχει και κάθε άλλη εταιρεία που θα βάλει αξιόλογο πλοίο στο Ρέθυμνο και θα τους κόβει έσοδα από το Ηράκλειο και τα Χανιά. Εάν δεν είναι αξιόλογο, δεν υπάρχει ζήτημα...θα φύγει νύκτα.

Προσωπικά εύχομαι ολόψυχα να επιτύχουν οι Ρεθυμνιώτες στην προσπάθειά τους...αλλά ο σκεπτικισμός μου είναι αναπόφευκτος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νηρέα, απο ψυχολογικής άποψης, έχεις δίκιο. Μπορεί και να παίξει το σενάριο λαικής βάσης στο Ρέθυμνο. Όταν είσαι η μόνη εταιρία λαικής βάσης στο νησί, και δε καταφέρουν να σε σπάσουν - διότι ας μη ξεχνάμε και την παλαιά Ρεθυμνιακή - μπορεί και να τη βγάλεις καθαρή.

Θεωρητικά, ούτε και εγώ είμαι επιφυλακτικός με το μοντέλο των εταιριών λαικής βάσης, πρακτικά όμως...το ξέρεις το ανέκδοτο με τον γιό που ρωτά τον μπαμπά ποιά είναι η διαφορά μεταξύ θεωρίας και πράξης ;

Επίσης, ας μην περνά απαρατήρητο το γεγονός πως εκεί κάτω ξαφνικά φύτρωσαν δύο εταιρίες. Πέρα από τα όποια μοντέλα επιχειρηματικότητας και το κατά πόσο είναι ή δεν είναι βιώσιμη η ιστορία, αυτό που εμένα μου έμεινε είναι πως ακόμη ούτε εταιρία δεν έχουν καλά - καλά και άρχισαν τα γλέντια.

Τώρα όσον αφορά Grimaldi, Attica και ΑΝΕΚ, δε νομίζω ότι το Ρέθυμνο είναι αυτό που τους καίει. Εξάλλου και με ποιό καράβι ; Το λιμάνι του Ρεθύμνου είναι ανοικτό και έχει περιορισμούς και στα μήκη και στα βυθίσματα.

Έφτιαξαν βέβαια ένα λιμενοβραχίωνα, αλλά όπως ακούω δε δουλεύει έτσι όπως περίμεναν ότι θα δούλευε.

Διευκρινίζω πως οι απόψεις αυτές είναι προσωπικές και πάντα τίθονται υπό δοκιμασία.

Link to comment
Share on other sites

Νηρέα, απο ψυχολογικής άποψης, έχεις δίκιο. Μπορεί και να ...........

Τώρα όσον αφορά Grimaldi, Attica και ΑΝΕΚ, δε νομίζω ότι το Ρέθυμνο είναι αυτό που τους καίει. Εξάλλου και με ποιό καράβι ; Το λιμάνι του Ρεθύμνου είναι ανοικτό και έχει περιορισμούς και στα μήκη και στα βυθίσματα.

Έφτιαξαν βέβαια ένα λιμενοβραχίωνα, αλλά όπως ακούω δε δουλεύει έτσι όπως περίμεναν ότι θα δούλευε.

Διευκρινίζω πως οι απόψεις αυτές είναι προσωπικές και πάντα τίθονται υπό δοκιμασία.

Ωραίο διάλογο ανοίξατε και με την άδειά σας να παρέμβω.

Στο λιμάνι Ρεθύμνου δύναται να δέσει 130 μέτρα πλοίο με καλές ξενοδοχειακές υπηρεσίες και με ανάλογο βύθισμα, τέτοιο που χρειάζεται ούτως ώστε να'ναι αξιόπλοο στους "καιρούς".

Πρόβλημα στο Λιμάνι μας δεν έχουμε. Βέβαια τα Champions & Elyros δε μπαίνουν αλλά μη σκάτε, όπου να’ναι φεύγουν και αυτά από τη Κρήτη.:)

Τώρα το αν τους καίει που προσπαθούμε να βάλουμε καράβι στο Ρέθυμνο... και βέβαια τους καίει - και τους τσουρουφλάει.

Το πολεμάνε με νύχια και με δόντια.

Το έχω καλύψει εκτενέστατα δημοσιογραφικά το πρόβλημα αυτό και το Ρέθυμνο δίνει πάρα πολύ μεγάλο επιβατικό και μεταφορικό όγκο στη Σούδα και στο Ηράκλειο.

Μόλις ανοίξει η δική μας η γραμμή στο Ρέθυμνο τότε οι Ρεθυμνιώτες μιλάμε για τρομερή συσπείρωση και αρκετοί δυσαρεστημένοι και από τα διπλανά σημεία, από τους άλλους νομούς με το Ρεθυμνιώτικο καράβι θα πάνε. Θα το δείτε.

Τέσπα, το θέμα είναι αν θα μαζευτούν τα χρήματα από εμάς τους Ρεθυμνιώτες για τη Cretan Sea Lines μιας και διανύουμε χαλεπούς καιρούς και το αν η ΝΝΕΡ αποφασίσει την εμπλοκή της.

Σε κάθε περίπτωση και εγώ οικογένεια έχω και θέλω να ταξιδεύει με ασφάλεια από Ρέθυμνο και να μην αναγκαζόμαστε κάθε τρεις και λίγο να πηγαίνουμε μέσω του γελοίου ΒΟΑΚ είτε Ηράκελιο - είτε Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Άγιε Βασίλη, θα φέρεις πλοίο στο Ρέθυμνο το 2009:confused::confused:

Η αγορά ενός πλοίου είναι ο μεγαλύτερος στόχος που θέλουν να επιτευχθεί μέσα στο 2009 όλοι όσοι έχουν ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες τη δρομολόγηση των διαδικασιών για την ίδρυση συνεταιριστικής, ναυτιλιακής εταιρείας.

Το όνομα αυτής είναι γεγονός – «Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές» ή «Cretan Sea Lines» -, το καταστατικό επίσης. Μένει τώρα η οριστική ίδρυση της εταιρείας με την κατάθεση του καταστατικού στο πρωτοδικείο και φυσικά η συγκέντρωση του απαιτούμενου ποσού, προκειμένου να αγοραστεί το πλοίο, που θα δρομολογηθεί στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς και για πολλούς θα βγάλει από την απομόνωση το νομό.

Ήδη, το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει η κατάθεση χρημάτων σε 16 τραπεζικούς λογαριασμούς από όλους, όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μερίδες (η μία κοστολογήθηκε 500 ευρώ) στην υπό ίδρυση εταιρεία. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του προσωρινού διοικητικού συμβουλίου, Γιάννη Νικολούδη, η "κίνηση" είναι ικανοποιητική, αν και για την ώρα δεν παραθέτει ακριβή στοιχεία για τα μέχρι σήμερα συγκεντρωθέντα χρήματα.

Πάντως, στην Αγροτική Τράπεζα έχουν μέχρι σήμερα κατατεθεί περίπου 50 χιλιάδες ευρώ και αναλυτική ενημέρωση αναμένεται τις πρώτες ημέρες του 2009 για όλους τους λογαριασμούς.

Ο στόχος, πάντως, είναι η συγκέντρωση περίπου 25-30 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να μην χρειαστεί η σύναψη δανείου για την αγορά του πλοίου.

Αισιόδοξος εμφανίστηκε για μία ακόμη φορά ο κ. Νικολούδης, μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM "Πρώτη Γραμμή" ότι η οικονομική κρίση θα ...ωφελήσει τελικά την εταιρεία, καθώς έτσι θα είναι δυνατή η εξεύρεση πλοίου σε χαμηλότερη τιμή από ό,τι παλιότερα. Την ίδια ώρα, ο ίδιος εκτίμησε πως οι ενδιαφερόμενοι να αγοράσουν μερίδες στη νέα εταιρεία δεν θα διστάσουν να επενδύσουν στην προσπάθεια αυτή.

Μάλιστα, τα μέλη του προσωρινού διοικητικού συμβουλίου ποντάρουν αρκετά και σε ανθρώπους εκτός Ρεθύμνου, που θα θελήσουν να αγοράσουν μερίδες. Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Νικολούδη, ήδη δύο άτομα κατέθεσαν ποσά σε λογαριασμούς, αν και δεν έχουν καμία σχέση με το Ρέθυμνο, αφού διάβασαν δημοσίευμα αθηναϊκής εφημερίδας, που αναφερόταν στην υπό ίδρυση εταιρεία!

Πηγή: Goodnet

Link to comment
Share on other sites

αν καταφερουν σε μια περιοδο παρατεταμενης υφεσης να μαζεψουν 30 εκατομμυρια ευρω θα τους βγαλω το καπελο. ειναι γνωστο αλλωστε οτι σε περιοδους αβεβαιοτητας ο κοσμος σπευδει να επενδυσει στη ναυτιλια και κυριως στην ακτοπλοϊα, ειδικα σε νεοεμφανιζομενα σχηματα.

ασφαλως και το ποσο που θα υπολειπεται της αξιας του πλοιου (οσο το δινει ο πωλητης μειον οσα εχουν μαζεψει) θα το καλυψουν με μεγαλη χαρα οι τραπεζες, που τα χαρτοφυλακια ναυτιλιακων χορηγησεων τους, δεν τα εχει αγγιξει η κριση.

Link to comment
Share on other sites

...αν καταφερουν σε μια περιοδο παρατεταμενης υφεσης να μαζεψουν 30 εκατομμυρια ευρω θα τους βγαλω το καπελο...

Πές ότι κυκλοφορείς ήδη ασκεπής. Στην Νυφούλα του Θερμαϊκού, το ανάλογο πείραμα (όπου δεν διακυβεύεται απλώς μιά γραμμή κι' ένα καράβι, αλλά το μεγαλείο και το μέλλον του ΠΑΟΚ), το αντίστοιχο πείραμα πέτυχε, όπως μπορείτε να πληροφορηθείτε εδώ, στο σχόλιο "Μακριά από τον στόχο".

Link to comment
Share on other sites

Το νέο όνομα της εταιρείας θα είναι τελικά Cretan Lines. Επιπλέον στοιχεία και διευκρινήσεις για τα σχέδια της εταιρείας μαθαίνουμε από τη συνέντευξη του γραμματέα του υπό ίδρυση Ναυτιλιακού συνεταιρισμού.

Το σίγουρο είναι πως οι στόχοι της εταιρείας σχετικά με τις προδιαγραφές του νέου πλοίου έχουν αλλάξει εντελώς σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.

Υ.Γ. Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα γίνεται αναφορά σε σχόλια και συζητήσεις που έγιναν στο shipfriends χωρίς όμως να αναφέρεται η πηγή τους :mad:

Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα πως είχατε από καιρό στα χέρια σας την οικονομοτεχνική μελέτη.
Πολύ ανυπόμονος είσαι βρε παιδάκι μου...κάνε λίγες μέρες υπομονή.;)
Κατάθεση της μελέτης για τη βιωσιμότητα της γραμμής Ρέθυμνο - Πειραιάς

16/01/09

Μέχρι τις 20 Ιανουαρίου αναμένεται να κατατεθεί στην επιτροπή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ρεθύμνου η μελέτη, που έχει εκπονηθεί από το οικονομικό τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης σχετικά με τη βιωσιμότητα της ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά.

Αυτή τη μελέτη περιμένουν μάλιστα και στην υπό σύσταση συνεταιριστική εταιρεία «Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές», προκειμένου στην συνέχεια να συνεχίσουν τις διαδικασίες που απαιτούνται, ώστε να υλοποιηθεί ο στόχος της αγοράς πλοίου. Άλλωστε, θεωρείται εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχουν τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής, ώστε να «πειστούν» και οι πλέον επιφυλακτικοί για το εγχείρημα της αγοράς πλοίου και της στήριξης της γραμμής, καθώς τα στελέχη της εταιρείας θεωρούν ότι είναι δεδομένο πως είναι και βιώσιμη και άρα μπορεί να είναι και κερδοφόρα.

Στο μεταξύ, την ερχόμενη εβδομάδα θα δοθεί στη δημοσιότητα το καταστατικό της νέας εταιρείας, την τελική μορφή του οποίου επεξεργάζονται τα μέλη της επιτροπής καταστατικού της υπό σύσταση εταιρείας και στη συνέχεια θα υπάρχει η δυνατότητα όλων των περαιτέρω κινήσεων. Για την ώρα, είναι σε εξέλιξη η κατάθεση χρημάτων από όσους επιθυμούν να αγοράσουν μερίδες (προς 500 ευρώ τη μία), μία διαδικασία που θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, ενώ αμέσως μετά θα γίνει η πρώτη γενική συνέλευση.

http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,20739,0,0,1,0

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

Είμαι ο Δημήτρης Τζανακάκης σπό το Ρέθυμνο.

Τώρα βλέπω τα πάντα εδώ.

Θέλω να σας πω κάτι-

Εργάζομαι από το 1981, στην εφημερίδα του Δημήτρη Αρχοντάκη ως δημοσιογράφος. Αργότερα υπήρξα αρχισυντάκτης στα ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ του Γιάννη Χαλκιαδάκη. Αργότερα εξέδωσα το περιοδικό "ΣΕΛΙΔΕΣ" και τώρα εκδίδω την εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ".

Όλα τα υπόλοιπα ούτε καν τα παίρνω υπόψιν μου.

Την Συναιτεριστική Ναυτιλιακή Εταιρεία την φτιάχνουμε στο Ρέθυμνο,

την φτιάχνουμε χωρίς παρείσακτους.

Και ευχαριστώ πολύ το site, γιατί, εσείς δεν κάνατε πραγματικά άθλια πράγματα.

Δημήτρης Τζανακάκης

Δημοσιογράφος στο Ρέθυμνο από το 1979,

μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ναυτιλιακής Εταιρείας του Ρεθύμνου.

(και κάτοικος της πόλης Ρεθύμνου από το 1977, για να ξέρουν κάποιοι απίστευτοι...)

-Μην ανησυχείτε!!!! Το πλοίο θα έρθει, και δεν θα υπάρξει νέα ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ που επωλήθη...-

Αγαπητοί φίλοι σας ενημερώνω υπεύθυνα, και σας παρακαλώ να αποκαταστήσετε αυτή την υπερβολή που επιχειρήθηκε να γίνει εδώ.

Ημερομηνία: 9/12/2008

Τράπεζα: ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Πελάτης: ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ (Α.Φ.Μ. 998162532 Δ.O.Y. Ρεθύμνου.)

Συναλλασόμενος: ΤZANAKAKHΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

(αριθμός λογαριασμού -(προσωπικά δεδομένα)- DE117548

ποσό κατάθεσης: πεντακόσια ευρώ.

Αυτά, αγαπητοί φίλοι.

Την εταιρεία μας δεν θα την χαλάσει κανένας.

Είναι υπόθεση του Ρεθύμνου.

Αν είναι δυνατόν, απίστευτοι άνθρωποι να κάνουν απίστευτα πράγματα στο Ρέθυμνο.

Θα πάρουμε καράβι, δεν μπορούν να το καταλάβουν? Από που προέκυψαν? Σώνει και καλά θέλουν να είναι το Ρέθυμνο υπόδουλο εφοπλιστών που ξαφνικά ανακάλυψαν πλούτο? (αναφέρομαι σε κάποια εταιρεία που κάποιος νεοόκοπος λανσάρει, αλλά .... λεφτά από το Ρέθυμνο θα παίρνει αυτή η εταιρεία....)

Δημήτρης Τζανακάκης

Edited by Earl Granville
3 απανωτά σε 1
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ κύριρε Τζανακάκη θα μπορούσατε να είστε λίγο πιο ξεκάθαρος γιατί ομολογώ ότι με μπερδέψατε.:confused:

Από την μια ευχαριστείτε το παρών site γιατί δεν έγιναν υπερβολές κι από την άλλη απαιτειται να αποκατασταθεί η υπερβολή που επιχειρήθηκε εδώ μέσα και ζητάτε από το ίδιο μέλος να την αποκαταστήσει.

Ομολογώ ότι σηκώνω τα χερια ψηλά γι αυτό εάν έχετε την καλοσύνη να γίνετε πιο διευκρινιστικός ώστε να μπορέσει να εξελιχθεί η συζήτηση και να λάβετε απαντήσεις.B)

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα.

Είμαι ξεκάθαρος. Επιχειρήθηκε να εμφανιστεί στο διαδίκτυο -και ακολούθως να προκληθεί σχετική θολούρα και από άλλους χώρους ενημέρωσης- ότι δήθεν, οι λογαριασμοί που υπάρχουν για τη συγκέντρωση του συνεταιριστικού κεφαλαίου, έχουν ανοιχθεί σε πρόσωπα ιδιωτών.

Αυτό φυσικά, καταλαβαίνετε ότι ούτε το ελληνικό τραπεζικό σύστημα θα το επέτρεπε ποτέ, ούτε καμμιά συλλογική προσπάθεια, όπως αυτή που κάνουμε αυτή την ώρα θα το διανοείτο.

Είναι παράλογο ακόμα και να το σκεφτεί κανείς.Γι αυτό και υποχρεώθηκα ακόμα και για τον πλέον δύσπιστο, να δημοσιοποιήσω τα εντελώς προσωπικά στοιχεία της δικής μου κατάθεσης για την αγορά συνεταιριστικής μερίδας όπου εμφανίζεται και η επωνυμία και ο Α.Φ.Μ. του Συνεταιρισμού μας για να μην υπάρξει η ελαχιστότατη απορία.

Πείτε μου όμως εσείς, όταν διασπείρονται τέτοιες απίστευτες φαντασιώσεις, πως ονομάζεται αυτή η πράξη?

Η αρχή κάθε προσπάθειας που φέρνει ανατροπές σε έναν τόπο είναι δύσκολη και το καταλαβαίνω. Για εμάς εδώ, οι ανατροπές θα είναι θετικές για τους πολλούς. Αυτό μετράει και αυτό θα γίνει παρά τα όποια εμπόδια τίθενται. Τα ξεπερνάμε....

Link to comment
Share on other sites

Guest ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα σε όλους,

Παρακολουθώ αρκετό καιρό της εξελίξεις και τα δρώμενα στο Νομό Ρεθύμνου, σχετικά με την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, μέσα από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης του Νησιού και όχι μόνο, έχοντας κρατήσει αποστάσεις μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να πάρω τις δικές μου αποφάσεις, για το ποια πλευρά θα υποστηρίξω.Δεν έχω εκφράσει όλο αυτό το διάστημα τις απόψεις μου δημόσια και για αυτό όπως διαπιστώνετε είναι και το πρώτο μήνυμα που αποστέλλω στο FORUM σήμερα.

Εδώ θα ήθελα να απευθυνθώ στον Κύριο Τζανακάκη και να του υποβάλω κάποια ερωτήματα, τα οποία προκύπτουν αφενός από το ύφος γραφής του στα τελευταία μηνύματα και αφετέρου από τις αόριστες και γενικές κατηγορίες που τοποθετεί και έχουν ως σίγουρο αποτέλεσμα να μπερδέψουν τους μη έχοντας γνώση και σχέση με την καθημερινότητα του Ρεθύμνου.

1. Δημοσιεύετε το βιογραφικό σας και στο τέλος αφήνετε μια ΄΄σπόντα΄΄ ότι τα υπόλοιπα δεν τα παίρνετε καν υπόψιν .Ποιά;;;

2. Όντως γίνεται μια προσπάθεια για την ίδρυση Συναιτεριστικής Ναυτιλιακής Εταιρείας στο Ρέθυμνο (-Γιατί που αλλού θα μπορούσε να γίνεται;;;) Ποιους θεωρείτε παρείσακτους;;;

3. Αναφέρετε ξανά την επαγγελματική ιδιότητα σας (Θυμηθείτε, ότι εδώ διαβάζουν άνθρωποι που οι περισσότεροι δεν έχουν σχέση με την καθημερινότητα του Ρεθύμνου,οι όποιες ‘’αόριστες καρφωτές ‘’ μπερδεύουν) και λέτε ότι είστε μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ναυτιλιακής Εταιρείας του Ρεθύμνου.Εμφανώς υπονομεύετε την ιδιωτική προσπάθεια που γίνεται , λάθος στάση για κάποιον πού εκπροσωπεί Δ.Σ άλλης εταιρείας, (Και επιτρέψτε μου να το γνωρίζω καλά γιατί εκπροσωπώ νόμιμα δύο εταιρίες). Ποιοι είναι οι απίστευτοί;;;

4. Ποιοι είναι αυτοί που προσπαθούν να χαλάσουν την προσπάθεια.

5. Ποιοι είναι οι απίστευτοί και ποια είναι τα απίστευτα που κάνουν στο Ρέθυμνο. (Εδώ και αν δεν βγαίνει νόημα).

6. Θα έπρεπε να γνωρίζετε μιας και έχετε εμπλακεί στον χώρο της ακτοπλοΐας πως εφοπλιστές έχουν χάσει σε αρκετές γραμμές περισσότερα από αυτά που έχουν βγάλει προκειμένου να κρατήσουν την Ελληνική ακτοπλοΐα ΖΩΝΤΑΝΗ, πράγμα που αποδεικνύει πως στηρίζονται στην τσέπη τους και όχι σε υπόδουλους.Συμφωνείτε;;;

7. Ποια είναι το όνομα της εταιρείας που λανσάρει νεόκοπος και ποιος είναι αυτός;;;

Κρίνω πως οι σαφείς τοποθετήσεις με ντοκουμέντα και ονόματα είναι απαραίτητα από κάποιον που ασκεί το λειτούργημα του δημοσιογράφου, ειδικά όταν έχει ένα τόσο αξιόλογο βιογραφικό σαν το δικό σας, και θέλει να πληροφορεί παρά να παραπληροφορεί.

Οι απαντήσεις σας σίγουρα θα διαφωτίσουν πολλούς αλλά θα παίξουν και σημαντικό ρόλο στις δικές μου αποφάσεις.

Σας ευχαριστώ

Παπαδάκης Μανώλης

Επιχειρηματίας στο Ρέθυμνο από το 1990

Νόμιμος Εκπρόσωπος και διαχειριστής δύο εταιρειών στην Κρήτη.

Κάτοικος Ρεθύμνου από το 1967.

Τηλέφωνο και στοιχεία στην διάθεση σας με προσωπικό μήνυμα

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουμε πει πολλές φορές και με διάφορες αφορμές, το Shipfriends είναι μια ιστοσελίδα ανοικτής καταγεγραμμένης συζήτησης, τα μέλη της οποίας έχουν σαν κοινά στοιχεία, την αγάπη για τα πλοία, τη θάλασσα και το θαλασσινό ταξίδι. Οι όποιες αναφορές σε πληρώματα πλοίων, προσωπικό ξηράς, ναυτιλιακές εταιρείες, πολιτικούς και γενικά σε κάθε εμπλεκόμενο με τα ναυτιλιακά, γίνονται καλοπροαίρετα και πάντα σε πλαίσια των προαναφερθέντων κοινών ενδιαφερόντων.

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν εγγραφεί στο Shipfriends ορισμένα μέλη, που όπως διαφάνηκε στην πορεία, βασικός τους στόχος ήταν να επιλύσουν (πραγματικές ή όχι) επιχειρηματικές τους διαφορές, χρησιμοποιώντας το παρόν ως οιωνεί πίνακα ανακοινώσεων, για να μην πούμε ως Ρωμαϊκή arena με θεατές τους υπολοίπους. Η συζήτηση είχε αφεθεί να εξελιχθεί και είχαμε περιοριστεί σε κατ'ιδίαν αυστηρές συστάσεις, διότι οι απαντήσεις που εδίδοντο από τα υπόλοιπα μέλη μας, ήταν πολύ πιο εύστοχες από οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση.

Δυστυχώς οι έως τώρα συστάσεις μας δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Αντί για μια καραβολατρική συζήτηση, στα Θέματα που αφορούν τη γραμμή του Ρεθύμνου και τις υπό ίδρυση εταιρείες, έχουμε μια προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, μέσω προπηλακισμών και επιθέσεων. Όσοι έχουν επιχειρηματικές διαφορές, να τις επιλύσουν απ'ευθείας και όχι εδώ. Όποιος θέλει να συμμετέχει εδώ, θα το κάνει ως απλό μέλος και μόνο μέσα στα πλαίσια που ορίζονται στην πρώτη παράγραφο αυτού του μηνύματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το καταστατικό κατατέθηκε στο Ειρηνοδικείο ενώ την Κυριακή οι άνθρωποι της Cretan Lines θα κόψουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους και θα ενημερώσουν τους παρευρισκόμενους για τις τελευταίες εξελίξεις της εταιρείας.

goodnet.gr

Link to comment
Share on other sites

Το καταστατικό κατατέθηκε στο Ειρηνοδικείο

...και ήδη εγκρίθηκε και καταχωρήθηκε ... και βεβαίως τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.

Οι «Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές Ρεθύμνου Συν. Π.Ε.» είναι πλέον κατοχυρωμένες ως «Ναυτιλιακός Μεταφορικός Συνεταιρισμός», αφού το Καταστατικό καταχωρήθηκε και γράφτηκε ήδη στο Μητρώο Συνεταιρισμών του Ειρηνοδικείου Ρεθύμνου. Αυτό που μένει βέβαια τώρα είναι να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο ποσό από τους μετόχους που έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μέχρι και το τέλος του μήνα, ώστε ο Συνεταιρισμός να προχωρήσει σε ενοικίαση ή αγορά πλοίου.
Link to comment
Share on other sites

Και μια πραγματικά εντυπωσιακή είδηση.:eek:

Θα αγοράσει μερίδες στην ακτοπλοϊκή εταιρεία και το Λιμενικό Ταμείο

06/02/09

Το ποσό των 200 χιλιάδων ευρώ αποφάσισε να διαθέσει το Λιμενικό Ταμείο Ρεθύμνου, προκειμένου να αγοράσει 400 συνεταιριστικές μερίδες στην εταιρεία "Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές".

Την απόφαση έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ρεθύμνου, ανταποκρινόμενο στην πρόταση των "Κρητικών Θαλάσσιων Γραμμών Ρεθύμνου" και της ΤΕΔΚ Ρεθύμνου κατά την προχθεσινή συνεδρίασή του, προκειμένου να ενισχυθεί η εξυπηρέτηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ρεθύμνου – Πειραιά, εφόσον – όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση - αντιμετωπισθούν τα όποια τυχόν νομικά προβλήματα.

http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,21326,0,0,1,0

Πέρα από τα νομικά προβλήματα που σίγουρα υπάρχουν (και προσωπικά θεωρώ αδύνατο να επιτραπεί κάτι τέτοιο) θα ήθελα να καταλάβω το σκεπτικό του ΛΤΡ. Είναι δυνατόν την ώρα που καταρρέει ο φάρος, το ΛΤ να αποφασίζει να δώσει 200 χιλ. ευρώ? Είναι δυνατόν τα χρήματα που δίνουν οι επιβάτες για το ΛΤ, αντί πηγαίνουν σε έργα υποδομής να πάνε σε μια επισφαλή επένδυση? Τι θα μπορούνε να πούνε μετά οι του ΛΤΡ, εάν ο Σακέλλης, ο Βεντούρης και όλοι οι ακτοπλόοι βγούνε και φωνάζουν να καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ του ΛΤ, γιατί δεν είναι ανταποδοτικές (και φυσικά χωρίς πόρους θα κλείσουν και τα ίδια τα ΛΤ)...ή μήπως πιστεύουν ότι είναι ανταποδοτική μια τέτοια τοποθέτηση? Πέρα από το νόμιμο ή όχι του ζητήματος...δεν καταλαβαίνουν ότι σκάβουν τον λάκκο τους με τα ίδια τους τα χέρια? Πραγματικά απορώ...
Link to comment
Share on other sites

Οντως, το να ενισχυσει το Λιμενικο Ταμειο Ρεθυμνου μια τετοια ιδιωτικη πρωτοβουλια κατα τετοιον τροπο και ειδικα απο τη στιγμη που το Λιμενικο Ταμειο υφισταται για αλλους λογους και σκοπους, παραβιαζει κατα τη γνωμη μου καμια 20αρια νομους και δεοντολογιες. Μην ξεχναμε ομως Νηρεα, οτι βρισκομαστε πιθανως σε προεκλογικο κλιμα ποιος ξερει ποιοι ψηφοθηρικοι και αλλοι λογοι μπορει να υπαγορευουν την αναγκη να βγει μια τετοια ανακοινωση, εν γνωσει ισως των συντακτων της οτι κατι τετοιο δεν ειναι δυνατο να συμβει.

Link to comment
Share on other sites

Χθες παρουσιάσθηκε η μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό της εταιρείας από το Πανεπιστήμιο Κρήτης σχετικά με την γραμμή Πειραιάς – Ρέθυμνο. Δεν πρόκειται για την οικονομοτεχνική μελέτη που ετοιμάζεται παράλληλα από το Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου, αλλά μελέτη που εξετάζει τις τάσεις της αγοράς, τις προτιμήσεις των Ρεθυμνιωτών καθώς και το πώς αντιμετωπίζει ο τοπικός πληθυσμός τη δυνατότητα της συμμετοχής του σε μια εταιρεία λαϊκής βάσης.

Μια πρώτη γεύση των αποτελεσμάτων μπορείτε να βρείτε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η "πρώτη γεύση" δεν μου φαίνεται και πολύ ελπιδοφόρα...και αυτό ίσως να εξηγεί ορισμένες κινήσεις για τόνωση του ηθικού. Πέρα από την απροθυμία οικονομικής συνεισφοράς ("Το 38,9 % δεν προτίθεται να αγοράσει μετοχές"), εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι: "σε περίπτωση που στο λιμάνι του Ρεθύμνου, έδενε και άλλο πλοίο εκτός από αυτό που προβλέπεται να ενοικιάσει ή να αγοράσει η Cretan Sea Lines και είχε φθηνότερο εισιτήριο, το 29,2% δεν θα σκεφτόταν καν να ταξιδέψει με αυτό και θα προτιμούσε το ρεθυμνιώτικο". Συνεπώς, το 70% θα το σκεφτόταν να πάει με το φθηνότερο....και πολλοί βεβαίως θα πήγαιναν. Εντάξει, μια έρευνα τάσεων είναι (όμως με πολύ μεγάλο δείγμα)...αλλά δείχνει σαφέστατα την επιφυλακτικότητα και την κούραση του κόσμου. Και σίγουρα μια τέτοια συμπεριφορά δεν αφορά μόνο το Ρέθυμνο. Πιστεύω ότι τα ίδια ισχύουν και για όλη την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαινω καλα, ερευνα εχει γινει μονο στο Ρεθυμνο κι οχι στην Αθηνα η καπου αλλου. Και επειδη το κοινο της γραμμης δεν ειναι απαραιτητα μονο Ρεθυμνιωτες, με οσους δεν ειναι τι γινεται? Προσωπικα ειμαι της αποψης πως με το σωστο πλοιο/κοστος, η γραμμη ειναι βιωσιμη(χωρις πολλα κερδη βεβαια). Το προβλημα θα ειναι αυτο που υποννοειται στην αρχη του δημοσιευματος, να μαζευτουν δηλαδη τα χρηματα για την αγορα και την ανακαινιση/μετασκευη(?) του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την απροθυμία συμμετοχής στην υπό σύσταση εταιρεία καθώς και τα μέχρι τώρα πενιχρά αποτελέσματα (έχουν συγκεντρωθεί μόλις 400.000 ευρώ) οδηγούν τους ανθρώπους της εταιρείας να εξετάσουν την εναλλακτική λύση της ναύλωσης πλοίου (τουλάχιστον προσωρινά).

Εξετάζουν επίσης και τη δυνατότητα της χρήσης πιστωτικής κάρτας για την αγορά συνεταιριστικών μερίδων ενώ δίνεται και παράταση στη διάρκεια της συγκέντρωσης των χρημάτων.

Περισσότερα εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Σας ενημερώνουμε ότι την Κυριακή 15-2-09 και ώρα 11.30 το πρωί, στη αίθουσα του πολυχώρου ΑΠΟΛΛΩΝ της Νομαρχίας Πειραιώς (Ερμουπόλεως και Πηλίου 1 παράλληλος της Οδού Πειραιώς στο ύψος της ΕΛΑΪΣ), θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση ενημέρωσης των Ρεθυμνιωτών και των Πολιτιστικών Συλλόγων Ρεθύμνου του Λεκανοπεδίου Αττικής, από την Προσωρινή Διοίκηση του Μεταφορικού Ναυτιλιακού Συνεταιρισμού CRETAN LINES.

www.cretanlines.gr

Link to comment
Share on other sites

[...]Αξίζει τέλος να σημειώσουμε πως και τα αποτελέσματα της οικονομοτεχνικής μελέτης που είχε ανατεθεί από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης, είναι έτοιμα και θα παρουσιαστούν πιθανότατα στις 20 Φεβρουαρίου.

http://www.goodnet.gr/index.php?id=13,21413,0,0,1,0

"Πιθανότατα στις 20 Φεβρουαρίου"...όταν η προθεσμία για αγορά μεριδίων λήγει τέλος Φεβρουαρίου, ασχέτως εάν θα παραταθεί. Νομίζω ότι όσο δεν δημοσιοποιείται η οικονομοτεχνική μελέτη δύσκολα θα πεισθούν οι επιφυλακτικοί. Και με το δίκιο τους. Πιστεύω ότι πρώτα θα έπρεπε να υπάρχει η οικονομοτεχνική μελέτη και μετά να αρχίσει η αγορά μεριδίων. Τα πράγματα είναι απλά. Ή η μελέτη θα είναι αρνητική και συνεπώς δεν θα έπρεπε καν να ξεκινήσουν...ή η μελέτη θα είναι θετική, οπότε θα έπρεπε να την τυπώσουν σε χιλιάδες αντίτυπα και να την μοιράσουν πόρτα-πόρτα σε κάθε σπίτι του Νομού, ώστε ο κόσμος να δει κάτι συγκεκριμένο και με προοπτική. Τώρα, όπως έγιναν τα πράγματα, πιστεύω ότι δημιουργήθηκε ένα κλίμα αρνητικό και το οποίο δύσκολα θα ανατραπεί. Ακόμα και εάν τα αποτελέσματα της οικονομοτεχνικής μελέτης είναι πολύ θετικά.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...