Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κατ ' αρχήν οι εταιρίες θα είναι 2 . Mes , Marmara.Tα πλοία είναι τα εξής από ότι ξέρω:

Cesme που θα κάνει Cesme-Ancona και Cesme-Brindizi (θέλει δεξαμενισμό , η κατάσταση του είναι χάλια)

Και το Zaman Cesme-Brindizi

Link to comment
Share on other sites

Πειραματοζωο σε ελληνικα λιμανια δε σταματανε απ' οσο ξερω, οσο για τη διαδρομη ειναι κατω απο την Πελοποννησο και μετα ανεβαινουν προς τα πανω περνωντας ανοιχτα της Συρου και μετα μεσα απο τον Τσικνια. Το κοντινοτερο που περνανε σε ελληνικη στερια ειναι απο τη Μυκονο απ' οπου ειναι πολυ καλα ορατα. Τα προηγουμενα χρονια περνανε απο Μυκονο συνηθως μεσημεριανες ωρες. Το Cesme που αναφερει παραπανω ο Χρηστος, αν θυμαμαι καλα ειναι αδελφο του Μιλεντα που παραλιγο να μας φερει ο Αγουδημος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Μια νεα εταιρεία, η Atlas Line πρόκειτο να εμφανιστεί φέτος στη γραμμή Πρίντεζι-Τσεσμέ. Το πλοίο της διαφημιζόταν οτι θα ταξιδέψει απο Ιούνιο ως Σεπτέμβριο και οι πωλήσεις εισητηρίων προχωρούσαν μέχρι που οι ιδιοκτήτες ...το έσκασαν με τα λεφτά :) και αναζητούνται από την Τουρκική αστυνομία.

Το ATLAS 1 που βρίσκεται στη Κωνσταντινούπολη πρέπει να είναι ένα απο τα τελευταία φέρι που ναυπηγήθηκαν με 2 φουγαρα, εστω και αν το ένα ήταν ψεύτικο.

post-86-128326966464_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δυο αδελφάκια των Сielo/Nave Trailer ταξιδεύουν Ιταλία-Τουρκία για την Ιταλική Italroro. Το Italroro Two από Μπάρι-Τσανάκαλε και το Italroro Three από Μπάρι-Μερσίν. Το 5ο αδελφάκι της σειράς Ιtalroro One θεάθηκε πρόσφατα στην Κόρινθο.

Φώτο των πλοίων στο http://alecho.fotopic.net/c1252474.html

Link to comment
Share on other sites

Την επιβατικη κινηση παντως απο Ιταλια-Cesme την κανει το ομωνυμο πλοιο το Cesme,Δευτερα & Πεμπτη κατεβενει Τουρκια και Τριτη & Παρασκευη για πανω.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ξεκίνησε δρομολόγια το Σάββατο το πλοίο CESME από Ανκόνα για Τσεσμέ, αναμένεται αύριο το πρωί στο Τουρκικό λιμάνι για πρώτη φορά φέτος.

Link to comment
Share on other sites

Παντως η συγκεκριμενη γραμμη εχει αρκετο μεταφορικο εργο.Απο το aischios εχω παρατηρησει πως υπαρχει μερα παρα μερα αναχωρηση για Τεργεστη με τα ULUSOY 5 και SAFFET BEY,2 ro-ro που ειναι προγονοι των σημερινων UN Ro-Ro ενω στην ιδια εταιρια ανηκει και το αδελφακι του ΤΑΞΙΑΡΧΗ,το ULUSOY 6 .

Αντιθετα το CESME θα κανει δρομολογια Brindisi-Ancona με περασμα απο τον Ισθμο και οχι τον γυρο της Πελλοπονησου που κανουν τα αλλα.

Καποια στιγμη μου ειχε καρφωθει να κανω Ανκονα-Τσεσμε με το ομωνυμο πλοιο(και μετα Χιο με το Erturk 2):P αλλα κατι οι απειρες ωρες που θα χρειαστουν,κατι καποιος επιναυλος που πληρωνεις(ετσι ειχα δει στο site),τελικα λογικευτηκα και δεν το τολμησα:o

Φιλε Χιωτη,μηπως ξερεις και που βοσκει το Cesme ολο τον χειμωνα?Ανκονα δεν ειναι,αλλα ουτε και στο τουρκικο λιμανι ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Το CESME εθεάθη ηλεκτρονικώς να κατηφορίζει το Αιγαίο λίγες ημέρες πριν. Πιθανότατα ξεχειμώνιασε σε καποιο ναυπηγείο ή ντόκο της Βασιλεύουσας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εδω και κανα τριημερο 'μας' κανει νοητα παρεα απο τον Τσεσμε το αδερφακι των ΤΑΞΙΑΡΧΗ-ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ,ro-ro ULUSOY6 !Γενικα απο οτι εχω καταλαβει μεσω του AIS,οτι ULUSOY υπαρχει,καποια στιγμη περναει απ το τουρκικο terminal.Θα ειχε ενδιαφερον να δουμε σε τι κατασταση βρισκεται και αυτο,φανταζομαι βεβαια,σε χειροτερη απ τα δικα 'μας';)

Link to comment
Share on other sites

Γενικα απο οτι εχω καταλαβει μεσω του AIS,οτι ULUSOY υπαρχει,καποια στιγμη περναει απ το τουρκικο terminal.

Μα το λιμάνι έχει περάσει στην διαχείριση της τουρκικής εταιρείας, Ulusoy &Ceşme Port Management Inc, οπότε είναι εύκολο να παρελάσουν τα πλοία της εταιρείας. Αντιγράφω από το site:

Under the circumstances of privatization in Turkey, Ulusoy Enterprises has won the management rights of the port for the next thirty years starting from the date of June, 6th, 2003.

The port has been overtaken by &Ceşme Ulusoy Port Management and began serving as a Domestic and External Maritime Lines Terminal, agency service supplier and port management.

Φυσικά στο Ελλάντα φτάσαμε στο 2008 για να ιδιωτικοποιήσουμε ένα λιμάνι για containers, ενώ στην "υπανάπτυκτη" Τουρκία υπάρχει εταιρεία που έχει αναλάβει την διαχείριση λιμανιου cargo + pass που θεωρητικά έχει λιγότερα έσοδα από τα containers.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Τελικα τα αναριθμητα:D ULUSOY πληττουν και το Χιος-Πειραιας αλλα και το Πατρα-Ιταλια...Οι ανθρωποι το λενε ξεκαθαρα quickest-cheapest-fastest way ! Φανταστειτε τις νταλικες που μεταφερουν,τουλαχιστον 2 φορες την βδομαδα τα τουρκικα ro-ro,να τις επαιρναν τα δικα μας πλοια...Ειδικα το δικο μας δρομολογιο θα ηταν χρυσωρυχειο;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο site της εταιρείας Marmara lines που έχει το CESME υπάρχουν τα δρομολόγια του 2009. Ξεκινάμε 30/04 στις 11:00 από Cesme για Ancona και συνεχίζουμε όλο το καλοκαίρι και μέχρι τις 24/10 από Ancona για Cesme.

Διαφοροποίηση σε σχέση με τα περσινά δρομολόγια το γεγονός ότι εγκαταλείπουμε το λιμάνι του Brindisi, όπου πιάναμε τα καλοκαίρια για να προλαβαίνουμε δυο δρομολόγια την εβδομάδα.Κρίση και στους γείτονες.

Link to comment
Share on other sites

Να πουμε και για τα υπεροχα ρορουδια:D της UN που κανουν TRIESTE-PENDIK και TRIESTE-AMBARLI καθημερινα και συμφωνα με τα διαφορα στοιχεια της εταιριας,οι γραμμες ειναι ακρως επιτυχημενες.Εχουν μαλιστα παραγγηλει αλλα 4,τα 736,737(λογικα πρεπει να εχουν παραδωθει)και τα 749,750 με παραδοση 3/2009 και 7/2010 αντιστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μάλλον δεν πάει καλά η δουλειά για το CESME. Σε site που υπάρχει η δυνατότητα να κλείσεις εισιτήριο διακρίνεται στην κορυφή η παρακάτω ανακοίνωση :

ITALY-TURKEY FERRY

The following sailings are now FULLY BOOKED

Ancona-Cesme - June 13

Cesme-Ancona - June 11

Το θέμα είναι οτι το πλοίο μέχρι και σήμερα βρίσκεται στην ράδα του Τσεσμέ και όπως φαίνεται δεν πρόκεται να κάνει δρομολόγιο.

Αν το συνδυάσομε και με δηλώσεις του πλοιοκτήτη πριν από ένα μήνα ότι πουλάει το πλοίο γιατί έχει πτώση της μεταφορικής κίνησης (φτηνά αεροπορικά κλπ), πληρώνει πολλά πετρέλαια (150 τόνοι τη βδομάδα, αφού το πλοίο ταξιδεύει 5 ημέρες τη βδομάδα), δεν πρέπει να ελπίζουμε και πολλά. 155 μέτρα βαπόρι για την Ελλάδα μας κάνει;:D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...