Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αφροδίτη (IMO 7507019)


Recommended Posts

Ειχε βαλει και το Αφροδιτη AIS λιγο πριν σταματησει απο Δυτικες Κυκλαδες.

Απο τα συμβατικα τους εχουνε Αφροδιτη Μυκονος και Απολλων.. Εκεινο που με ανησυχει ειναι οτι δεν υπαρχει παραγγελια για τον Πηγασο ενω υπαρχει για το Αθηνα.. Πολυ ανησυχητικο αυτο εκτος και αν περιμενουν νεες τιμες με το νεο ετος.. Sorry για την παρενθεση

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στη γέφυρα του Εξπρές Αφροδίτη, η σύνθεση της αποτελείται από

Πλοίαρχος: Μπάμπης Παντελής

Ύπαρχος: Μανόλης Λειβαδαρος

Υποπλοίαρχος: Κώστας Πλουμιστός (μεταγραφή από το Σαντορίνη)

Υποπλοίαρχος: Ζαφείρης Χοχλακης

Ανθυποπλοίαρχος: Νίκος Σταγακης (μεταγραφή από τον Απόλλωνα)

Ερώτηση το πλοίο όταν ήταν στις Δυτικές Κυκλάδες είχε τέσσερα άτομα στη γέφυρα, εάν δε κάνω λάθος?? Dino για βοήθα τη μνήμη μου!!

Link to comment
Share on other sites

Οχι παλι 5 ειχε αλλα αντι για 2 υποπλοιαρχους και 1 ανθυποπλοιαρχο ειχε 1 υποπλοιαρχο και 2 ανθυποπλοιαρχους..

Παντελης - Πλοιαρχος

Νικολαιδης και μετα Λειβαδαρος - Υπαρχος

Ραφτοπουλος - Υποπλοιαρχος

Τριτσαρωλης - Ανθυποπλοιαρχος

και τον τελευταιο δεν τον θυμαμαι ;)

Link to comment
Share on other sites

Ένας Γιάννης από την Κρήτη ήταν αλλά ούτε κι εγώ δεν θυμάμαι το επίθετό του.

Ο Κώστας ο Πλουμιστός κι ο Νίκος ο Σταγάκης θα γυρίσουν στα βαπόρια που ήταν πριν απλά τους έβαλαν γιατί έχουν εμπειρία από Ικαρία Σάμο.

Η πλάκα είναι ότι ουσιαστικά 3 είναι οι υποπλοίαρχοι μιας κι ο Νίκος ο Σταγάκης έχει το δίπλωμα του υποπλοιάρχου από το Πάσχα αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει αδειάσει θέση.

Link to comment
Share on other sites

Προχθές τη Κυριακή το πλοίο δεν έπιασε στο Καρλοβασι επειδή είχε καιρό, και για αυτό έφυγε στις 18:30 από Βαθύ αντί για 17:00 έτσι ώστε να προλάβει ο κόσμος από το Καρλοβασι να φτάσει στο Βαθύ!! Καθώς κάνανε και μια μεταφορά ασθενούς από τη Τήνο για Σύρο (αλλά δε το αναφέρει πουθενά το ΥΕΝ, όπως κάνει για μεταφορές με το λιμενικό), με αποτέλεσμα να φτάσει στις 08:00 το πρωί στο Πειραιά!!

Link to comment
Share on other sites

Το Εξπρές Αφροδίτη εχθές ξεφόρτωσε κανονικά εκεί που δένουν τα πλοία της Ικαρίας Σάμου (δεξιά από το Εξπρές Αθηνά), και μεθόρμισε πάλι αριστερά του, όπως πριν από τη βλάβη του Εξπρές Απόλλων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άκουσα από δυο εντελώς διαφορετικές πήγες, ότι θέλουν να το δρομολογήσουν από Θεσσαλονίκη Ηράκλειο, στη θέση του Δαίδαλος!! Εγώ πιστεύω ότι είναι απίθανη αυτή η δρομολόγηση!!

Μιας και έχουν ζητήσει να δρομολογηθεί στις Δυτικές Κυκλάδες!!

Και δεύτερον δεν έχουν αποφασίσει να προσθέσουν καμπίνες όπως συζητιόταν έντονα φέτος το χειμώνα!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν εχει ανακοινωθει επισημα απο την εταιρεια,υπαρχει η προθεση να δρομολογηθει το πλοιο στη γραμμη και ειναι και το ποιο πιθανο σεναριο...Τωρα οσον αφορα τις καμπινες, χρονος υπαρχει μεχρι τον Απριλη να γινουν...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρετε πόσες ώρες είναι η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο (και μέ τά ενδιάμεσα νησιά);Μέ τά 19-20 μίλια που βγάζει η ΑΦΡΟΥΛΑ πρέπει να'ναι πάνω από ένα μερόνυχτο.

Λογικά λοιπόν πρέπει να μπούνε αρκετές καμπίνες (και όχι μόνο στην Α' θέση αλλά και στίς υπόλοιπες),γιατί το να κοιμηθή κάποιος μιά νύχτα στο πάτωμα τού σαλονιού,χωνεύεται,αλλά να κοιμηθή δύο νύχτες όχι...

Συνεπώς,χώρο γιά να μπούνε τόσες καμπίνες έχει;Μάλλον βλέπω τά σαλόνια να γίνωνται...χωλάκια :D

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς,χώρο γιά να μπούνε τόσες καμπίνες έχει;Μάλλον βλέπω τά σαλόνια να γίνωνται...χωλάκια :D

Απ' ότι θυμάμαι τώρα έχει τραγική εκμετάλευση χώρου, νομίζω και ένα μεγάλο κατάστημα από αυτά που δεν πατά ποτέ κανείς. Οπότε, δεδομένου του μεγέθους του, αποκλείεται να μη βρουν χώρο.

Link to comment
Share on other sites

Κι'εγώ τόσο είχα ακούσει οτι έκανε (μού το είχε πεί μιά φίλη μου που είχε κάνει τη διαδρομή).

Και άν σκεφτούμε οτι ο Δαίδαλος είναι και μεγαλύτερος από την ΑΦΡΟΥΛΑ,και έβγαζε και ένα-δυό μιλάκια παραπάνω,μάλλον η Αφρούλα θά κάνη κάτι παραπάνω από 25ωρο...

Οπότε υποψιάζομαι οτι δύσκολα θα δεχτούν οι Θεσσαλονικιώτες και οι Ηρακλειώτες αυτό το πλοίο στη γραμμή,άν δέν έχη αρκετές καμπίνες.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν θα το θέλουν και από πλευράς χωρητικότητας. Ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ ήταν ΄θεριό ολόκληρο. Η ΑΦΡΟΥΛΑ όμως δεν είναι ανάλογη των προσδοκιών του ΔΑΙΔΑΛΟΥ,οπότε μάλλον θα μείνει στα λόγια. Γιατί αν θέλει να μπει στην γραμμή θα πρέπει μέχρι το Πάσχα να είναι έτοιμη. Πάλι με καμια ΠΟΠΗ θα την βγάλουμε το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ πιστεύω ότι με την προσθήκη καμπίνων αν αυτή γίνει είναι μια χαρά βαπόρι γι αυτή την γραμμή αντάξιο του ΔΑΙΔΑΛΟΣ.Χώρος για καμπίνες υπάρχει έχει τεραστιους κοινόχρηστους το ΑΦΡΟΔΙΤΗ.

Και χωρητικότητα μεγάλη έχει είναι πολύ πιο ευέλικτο από το ΔΑΙΔΑΛΟΣ που χρειάζεται στα κυκλαδονήσια πιο καλοτάξιδο είναι και είναι και 4 χρόνια νεώτερο.

Μπορεί να μην έχει την τρελή συντήρηση που είχε ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ μέχρι τέλους αλλά με μια καλή ετήσια μια χαρά θα είναι το βαπόρι γι αυτή την γραμμή.

Και στο κάτω κάτω αν εξαιρέσουμε το καλοκαίρι τους υπόλοιπους μήνες οι γρμμή δουλευεί μόνο με τις νταλίκες και τους οδηγούς.

Για μένα είναι πολύ καλή κίνηση αυτή που κάνει η εταιρία απλά το κενό που αφήνει στις δυτικές κυκλάδες είναι το μόνο δυσάρεστο της υπόθεσης.

Η υπηρεσιακή ταχύτητα του ΔΑΙΔΑΛΟΥ είναι πάνω κάτω ίδια με αυτή της ΑΦΡΟΥΛΑΣ άντε να ειναι κάτι δέκατα παραπάνω απο τα 18,5-18,7 της ΑΦΡΟΥΛΑΣ τα οποία μπορούν να καλυπτονται από τα γρηγορότερα ρεμέτζα.Άλλωστε σε ένα δρομολόγιο 2-2-23 ωρών η μία ώρα διαφορά ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δεν έχει και καμια ιδιαίτερη σημασία.Δεν πας στην Σύρο από Πειραιά οπότε οι 4 ώρες από τις 5 είναι μεγάλη διαφορά.

Μην ξεχνάμε ότι πριν χρόνια την γραμμή την εξυπηρετούσε κατα αποκλειστικότητα ο ΑΝΕΜΟΣ νυν ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ (βαπόρι πολύ μικρότερης χωρητικότητας) ή για μια σεζόν το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ (βαπόρι ανάλογης χωρητικότητας)

Και στην τελική η ΑΦΡΟΥΛΑ είναι μέχρι στιγμής η μόνη ηλιαχτιδα γαι την εξυπηρέτηση της γραμμής.Αν δεν πάει κι αυτό θα μείνει η γραμμή ορφανή οπότε δεν συμφέρει κανέναν.

Link to comment
Share on other sites

Ο 'ΔΑΙΔΑΛΟΣ' έκανε 22 ώρες περίπου..και τους καλοκαιρινούς μήνες έκανε 3 δρομολόγια την βδομάδα με επιστροφη..δεν νομίζω να μπορεί να ανταποκριθεί το 'ΕΞ. ΑΦΡΟΔΙΤΗ'

Link to comment
Share on other sites

Ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ βασει προγραμματος εκανε Θεσ/νικη-Ηρακλειο κατι λιγοτερο απο 24 ωρες...Και η αληθεια ειναι οτι στο "κατεβα" προς Ηρακλειο τηρουνταν επακριβως οι ωρες του..Στο "ανεβα" ειχε μια ωρα καθυστερηση περιπου αλλα και παλι δεδομενης της αποστασης δεν ηταν τιποτα σημαντικο..

Το ΑΦΡΟΔΙΤΗ μπορει να εξυπηρετησει αξιοπρεπως τη γραμμη αλλα δεν ξερω κατα ποσο οι επιβατες τωρα θα το προτιμησουν...Εχω επαφες με αρκετους Θεσσαλονικεις που μενουν στην Παρο και δυστυχως οι απαντησεις κυμαινονταν μεταξυ του "Οχι ρε π..."(τη συνεχεια τη καταλαβαινετε:D ) και του "ΟΚ.Θα μας τα φαει η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ...".σαφως και θα υπαρξει και κοσμος που θα ταξιδεψει μ'αυτο αλλα οχι οσος ταξεδευε με το ΔΑΙΔΑΛΟ...

Link to comment
Share on other sites

Ηλία θα συμφωνήσω ότι αυτή τη στιγμή μαζί με τον ΠΗΓΑΣΟ είναι οι καλύτερες επιλογές της συγκεκριμένης εταιρίας. Από κει και πέρα επειδή ταξίδεψα πολύ πρόσφατα τόσο με το ένα όσο και με το άλλο, επέτρεψέ μου να σου πω ότι όχι μόνο δεν το θεωρώ ισάξιο (στην παρούσα φάση) σε κανέναν τομέα αλλά το θεωρώ πολύ κατώτερο. Ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ πέρα από ταχύτητες και ανέσεις, έλαμπε, η συμπεριφορά του στο ταξίδι ήταν αξιοζήλευτη και ερχόταν με ακρίβεια λεπτού. Το μόνο κακό ήταν το ζόρι στα λιμάνια. Όσο για την ΑΦΡΟΥΛΑ αν ήταν επί εποχής Αγαπητού τότε ναι αλλά τώρα...

Και τέλος πάντων πολύ καλύτερη επιλογή θα θεωρούσα έναν ΔΙΑΓΟΡΑ (που κάποτε ακούστηκε) παρά την ΑΦΡΟΔΙΤΗ. Κι αν σας φαίνεται πολύ ακραίο το παράδειγμα, θα προτειμούσα τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ που τον βγάλαμε στην αχρηστεία.

Προς Θεού να μην ανοίξει θέμα περί ΔΙΑΓΟΡΑ ήταν απλά ένα παράδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

επειδή έχω ταξιδέψει και με τα δύο με θάλασσα(ΔΑΙΔΑΛΟΣ για Βενετία και ΑΦΡΟΔΙΤΗ για Μύκονο) την συμπεριφορά του ΑΦΡΟΔΙΤΗ στην θάλασσα δεν την συγκρινω με αυτή του ΔΑΙΔΑΛΟΣ σε καμία περίπτωση.

Του ΔΑΙΔΑΛΟΣ δεν ήταν άσχημη όσο για παράδειγμα του ΑΠΤΕΡΑ αλλά σε καμία περίπτωση δεν την συγκρίνω με αυτή του ΑΦΡΟΔΙΤΗ.

Το ΑΦΡΟΔΙΤΗ με τα φτερά έξω δεν καταλαβαίνει τίποτα και μόνο με τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ μπορώ να το συγκρίνω.

Έπειτα το καλοκαίρι που πήγα με το ΑΦΡΟΔΙΤΗ δεν μπορώ να πω ότι είχε τα χάλια του μέσα εντάξει δεν είχε την πολυτέλεια του ΔΑΙΔΑΛΟΣ αλλά δεν ήταν κι άσχημο.Ισως η αλλάγη κάποιων μοκέτων να είναι απαραίτητη σε κάποια σημεία αλλά μην ξεχνάμε ότι το βαπόρι έχει να κάνει την ετήσια του κι αν μπουν τελικά καμπίνες ίσως ασχοληθούν εκτενώς και με το ξενοδοχειακό.Εν τω μεταξύ αν θυμάμαι καλά πρέπει φετός να έχει να περάσει το special οπότε η συντήρηση εξ'ορισμού θα είναι εκτενέστερη.

Επί Αγαπητού το βαπόρι μπορεί να ήταν πιο καλό μέσα αφού ήταν το ίδιο 6 χρόνια νωρίτερα αλλά στο τέλος είχε καταντήσει να πηγαίνει με 17,5 μίλια.

Από αισθητικής πλευράς προσωπικά πιστεύω ότι είναι μακράν καλύτερο το ΑΦΡΟΔΙΤΗ ενώ σε ντεκ δεν παίζεται.Ειδικά οι αλουέδες δεξιά αριστερά είναι εκπληκτικοί.

Ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ όντως εξωτερικά έλαμπε αλλά σίγουρα δεν ξέραμε τι γίνεται στα μηχανικά μέρη.Μπορεί να ήταν κορυφή μπορεί όμως να ήταν και παρατημένο.Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε από την στιγμή μάλιστα που είχε ένα ατύχημα στην Σύρο πέρυσι το οποίο αν θυμάμαι καλά προκλήθηκε από μηχανική βλάβη.Βεβαιά οι Μινωικές δεν έχουν δείξει δείγματα ότι παρατάνε τα βαπόρια τους αλλά από την στιγμή που δεν ξέρεις δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος.

Προσωπικά πιστεύω ότι αν μπουν καμπίνες στο πλοίο και ανέβει Θεσσαλονίκη θα είναι μια από τις καλύτερες κινήσεις που θα έχει κάνει η εταιρία και επιτέλους αυτό το βαπόρι θα μπορέσει να αξιοποιηθεί στο έπακρο (χωρητικότητα,πληρότητες,καμπίνες,εστιατόρια) όλη την σεζόν κάτι που δεν γινόταν όλα αυτά τα χρόνια.

Όσο για τον ΔΙΑΓΟΡΑ από χωρητικότητα ηλικία καλά πάμε αλλά όποιος έχει ταξιδέψει με θάλασσα ξέρει πολύ καλά τι θα πει κούνημα.

Στην τελική πιστεύω ότι έχουμε να κάνουμε με δυο βαπόρια ισάξια αλλού υπερτερεί το ένα αλλού το αλλο αλλά σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ υποβάθμιση την αντικατάσταση του ΔΑΙΔΑΛΟΥ από την ΑΦΡΟΥΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει το πλοίο να σταθεί με αξιώσεις στην γραμμή αν μπει γιατί η συγκεκριμένη γραμμή έχει τρομακτικές ανάγκες σε κρεβάτια ένεκα της απόστασης.Μη ξεχνάτε ότι ο Δαίδαλος είχε πάνω από 400 κρεβάτια και το καλοκαίρι δεν ήταν αρκετά.Πόσος άραγε είναι ο χώρος του μαγαζιού και των σαλονιών που μπορούν να κάνουν στο Αφροδίτη? Άντε 100 κρεβάτια? Είναι τραγικά λίγα.Ακόμα και το Άνεμος και το Δημητρούλα που ταξίδευαν άλλες εποχές είχαν πολύ περισότερα. Βέβαια είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι το Υπουργείο είχε στείλει γράμμα στις Μινωικές αν προτίθετε να δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή σε αντικατάσταση του Δαίδαλος αλλιώς να προβεί σε συννενόηση με άλλες εταιρείες για τυχόν δρομολόγηση πλοίου σε αντικατάστασή του. Δεν ξέρω αν σημαίνει αυτό κάτι αλλά επιμένω πως το Αφροδίτη δεν κάνει για την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Dio ine ta vasika simia sta opia prepi na stathi kanis: A)To Express Aphrodite, me kabines i xoris, itan ke tha paramini imeroploio ek kataskevis ke os ek toutou ine akatalilo gia ti grammi ke :D Oti exi sto nou tis i eteria tha to kani teriazi den teriazi to vapori sti grammi. De tha ine ke i proti fora pu ginete kati tetio. Alloste stin Ellada sinithizete na teriazume to podi sto papoutsi ke oxi to papoutsi sto podi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...