Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αφροδίτη (IMO 7507019)


Recommended Posts

Φίλε elybero άν υλοποιηθεί η κατασκευή καμπίνων στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ αυτό σημαίνει ότι ο ΠΗΓΑΣΟΣ αν δεν πουληθεί που έχει βγει προς πώληση θα επιστρέψει στην παλιά του γραμμή στις Δυτικές κυκλάδες από το Πάσχα.

Τα άλλα θα είναι τα ίδια δεν θα αλλάξουν.

Η ταχύτητα σε αυτή την γραμμή δεν παίζει και σημαντικό ρόλο εκτός πια κι αν πηγαίνουν τα βαπόρια με 14-15 μίλια.

Τί να φτάσεις 5 το πρωί στον Πειραιά τι να φτάσεις 4 το ίδιο κάνει και καλύτερα να φτάσεις 5 για να έχει ανοίξει κι ο ηλεκτρικός.

Οπότε τα 18 μιλάκια της ΑΦΡΟΥΛΑΣ μια χαρά είναι.

Παλιότερα είχε ξαναγίνει η σκέψη να μπουν καμπίνες στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ όταν έδεσε το ΟΛΥΜΠΙΑ :D αλλά τότε τους είχαν πει για τις προκάτ καμπίνες που θα τις έφερναν με κοντεινερ 20,000Ε η τετράκλινη και κάπου 13,000 η δίκληνη.

Εγώ όμως να ρωτήσω κάτι?

Πιο φτηνά δεν θα κόστιζε να έβαζαν σπρίνκλερ στο ΟΛΥΜΠΙΑ :rolleyes: από το να κάθονται να χτίζουν καμπίνες στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προς το παρον απο 1-11 απο Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο
Σύμφωνα με το τελευταίο ΣΑΣ, η συζήτηση για το αίτημα για "Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ» στη γραμμή ΡΑΦΗΝΑΣ-ΑΝΔΡΟΥ-ΤΗΝΟΥ-ΜΥΚΟΝΟΥ από 1/11/2005 έως 31/12/2005", ανεβλήθη.

Προφανώς με αίτηση της HSW. Δεν είχε άλλος λόγο να το αναβάλλει.

Το ερώτημα είναι γιατί?

Link to comment
Share on other sites

Ε μάλλον θα το μαγειρεύουν να το δέσουν κ αυτό...άστους να πηγαίνουν όλοι με το Πηνελόπη. Έτσι κ αλλοιώς με το πρωινό από Μύκονο πόσοι μπαίνουν...

Link to comment
Share on other sites

Όπως διάβαζα τη προηγουμένη εβδομάδα σε ένα άρθρο της Ναυλαγοράς, από ότι λένε ότι προτίθεται να κάνει ένα δρομολόγιο πλοίο της G.A. Ferries στη γραμμής Δ. Κυκλάδων-Άγονη γραμμή (Σίκινο, Φολέγανδρο και Ανάφη). Χωρίς να αναφέρει πιο πλοίο, από ποτέ και για πόσο καιρό. Και ίσως να σχετίζεται με αυτό η αναβολή που ζήτησαν για το Εξπρές Αφροδίτη.

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται δηλαδή αυτή η περίπτωση, εδώ ? Με ή χωρίς προσθήκη καμπινών.

Εάν λάβουμε υπ' όψη και τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε η ΝΕΛ από την ΕΕΑ?

Είναι μεν ακραία περίπτωση, αλλά μπορεί να αποκλεισθεί?

Εννοείται σαν δίπλωμα του Μύκονος προσωρινά και έχει ο Θεός!

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΦΡΟΔΙΤΗ τελικά δένει την Τρίτη και μάλλον η απόφαση να βάλουν καμπίνες έχει ήδη ελειφθεί.

Μάλλον ο αριθμός καμπίνων που θα προστεθούν θα φτάνει τα 100 κρεβάτια περίπου.

Αν μέχρι τις 8 Γενάρη θα είναι έτοιμο τότε κατευθε4ίαν θα έρθει στην Ικαρία Σάμο αν δεν είναι θα έρθει για λίγο το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία χρόνια ήταν το "Κομφούζιο" εκει πέρα. Α καλά άμα τις φτιάξουν εκεί τις καμπίνες ζήτω που καήκανε αυτοί που θα τις πέρνουν. Θα είναι λες και έχουν μπεί σε μίξερ...έχει ΤΡΕΛΟ vibration το θυμάμαι από το μαγαζί που κουνιόντουσαν τα πάντα και δεν άκουγες από το θόρυβο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η μελέτη έγινε για τις καμπίνες το κοστολόγιο έχει βγει αλλά ακόμη δεν έχει υπάρξει οριστική απόφαση.

Πιθανότατα θα περιμένουν τις εξελίξεις για την 35ετία και την πιθανή άρση της.

Αν γίνει άρση σχεδόν βέβαιο είναι ότι θα προχωρήσουν στην τοποθέτηση καμπίνων αν όχι τότε πολύ δύσκολα θα το κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν εχουν παρει την αποφαση να παει Ικαρια Σαμο που θα τους βαζουνε στο γκαραζ??? Εκτος και αν μεινουν οπως ηταν περυσι το καλοκαιρι τα βαπορια.. Αλλα ουτε αυτοι ξερουν ακομα οποτε ειναι επικινδυνο να ρισκαρουμε και μεις προβλεψεις

Link to comment
Share on other sites

Μα που ειναι αυτος ο Ηλιας.. Δε μας εχει ενημερωσει ακομα ποιος καπετανιος παει την Αφρουλα κατω... Λυπησου μας ρε Ηλια.. Απο σενα περιμενουμε ορισμενοι να θαψουμε κοσμο B):P:D

Link to comment
Share on other sites

Ο Βασίλης ο Γεροντάκης.Σε αυτόν έπεσε ο κλήρος:eek:

Κι έρχονται κατι 8αρια 9αρια νοτιάδες μεσοβδόμαδα που τέτοιον καιρό δεν δουλευέται κανένα από τα 3 λιμάνια της γραμμής.Στο Εύδηλο και στο Καρλόβασι σφυρίζεις και φεύγεις με σοροκάδα και στο Βαθύ αν μπορέσεις να κάνεις πλαγιοδέτηση ή να φουντάρεις όλα τα κλειδιά μπας και κρατηθείς έχει καλώς αλλιώς αγκυροβόλιο.

Link to comment
Share on other sites

Συν τοις αλλοις ειναι να αλλαξει και τον Θηραιο μετα στον Απολλωνα.. :eek:

Ειναι τυχερος παντως... Κοκκαλακι της νυχτεριδας κουβαλαει??? :eek:

Αντε να μαθουμε και τις πρωτες εντυπωσεις μετα τα πρωτα ρεμετζα... Τουλαχιστον απο βυθισμα ο Πηγασος του ριχνει ενα μετρο και σε συνδυασμο με τα διπλα πηδαλια μαλλον θα ειναι καλυτερα... Αλλα το προπελακι για να γυρισει και να φυγει με καιρο απο Ευδηλο και Καρλοβασι να δω που θα το βρει που τα απονερα του στο φουλ ειναι σαν να δουλευει μιξερ

Link to comment
Share on other sites

Βάλε ότι ο αέρας το επηρεάζει σημαντικά κάτι που δεν συνέβαινε με το ΠΗΓΑΣΟΣ σε συνδυασμό με το ψηλό ρεμέτζό του οι κάβοι με κανα 7αρι θα κόβονται σαν αγγούρια.

Στην τελική ίσως είναι καλύτερη λύση από τον ΠΗΓΑΣΟ αλλά όχι ότι κι αυτό είναι κατάλληλο για τα λιμάνια το αντίθετο μάλιστα.

Καταλληλότερο από τα ήδη υπάρχοντα ίσως είναι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ο οποίος αν τα βάλεις κάτω από πλευράς ταξιδέματος μανούβρας χωρητικότητας γκαραζ και καμπίνων έχει το πιο θετικό συντελεστή από όλα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...