Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αφροδίτη (IMO 7507019)


Recommended Posts

Μια χαρά κρατιέται!!Καλύτερα κ από όταν ήταν εδώ είναι.Τώρα αν το μπλε έχει ξεθωριάσει λίγο δεν τρέχει κ τίποτα!!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masarrah (IMO 7507019)

(1977, ex-Εξπρές Αφροδίτη, Stena Adventure, Stena Hibernia, St Columba)

Εγώ το είδα γύρω στις 16.00 να είναι κοντά στο νέο μώλο και να κατευθήνεται προς Πέραμα

Να δούμε μία φωτογραφία του πλοίου, τραβηγμένη την ίδια ημέρα, πολύ πιθανόν και την ίδια ώρα αν κρίνουμε από την πορεία του, που το είχε δει και ο Stefanos πριν τέσσερα χρόνια.

11 Απριλίου του 2007, στα ανοιχτά του Πειραιά με κατεύθυνση προς την ΝΕΖ.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Τήνος, Αύγουστος 1997. Σύναξις…Αγαπητών.:rolleyes:

Σύναξις…Αγαπητών Νο 2. :rolleyes: Μύκονος, καλοκαίρι 1997. Πρώτη χρονιά στην ακτοπλοΐα και η Αφροδίτη μπαίνει στο παλιό λιμάνι, χώνει την πλωράκλα της ανάμεσα στις βάρκες για να γυρίσει και μετά ανάποδα για να πάει να δέσει δίπλα στο ΝΑΪΑΣ ΕΞΠΡΕΣ και γρήγορα γιατί έρχεται και το ΝΑΪΑΣ 2 από πίσω.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι πως οι Αγαπητοί κατάφεραν και έχασαν την μονοκρατορία τους στη γραμμή, που είχαν στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Να φταίει άραγε η αδυναμία τους να εκσυγχρονισθούν, να φταίει η Minoan και το ναυάγιο του Σαμίνα, όλα μαζί…ποιός ξέρει?

gallery_1833_73_122192.jpg

Link to comment
Share on other sites

EXPRESS AFRODITE στην μυκονο χριστουγεννα του 1998 με πλοιαρχο τον Βασιλη Πασχαλη και υπαρχο τον καπτα Διαμαντη (μεγα)

1_afrodite.jpg

Edited by proud_ionian
direct link
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Όντως το εσωτερικό είναι του Masarrah (ex Εξπρές Αφροδίτη) που έχει υποστεί κάποιες αλλαγές εσωτερικά από τότε που ήταν στην Ελλάδα (πχ προσθήκη αεροπορικών, αλλά και βελτιώσεις στα σαλόνια του)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο επρεπε να ειχε γινει στην ελλαδα απο το 1997, τουλαχιστον αεροπορικου τυπου στο <σουπερ μαρκετ> πισω.Οι αραβες προχωρησαν παραπερα και εστω με προχειρο τροπο, καθισματα απο οπου να ειναι, εκαναν το πλοιο ενα σωστο ημεροπλοιο.Σαν αφροδιτη ειχε σχεδον παντου καρεκλες, σχετικα λιγους καναπεδες και καθολου αεροπορικου τυπου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Masarrah γερά, με τσαμπουκά. Συνεχίζει τα δρομολόγιά του στην Ερυθρά το πλοίο, έχει όμως αλλάξει γραμμή. Είναι πια παρέα με το Mawaddah(πρώην King Minos) στη γραμμή ανάμεσα στη Jeddah της Σαουδικής Αραβίας και την Digna του Σουδάν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ψάχνοντας το deckplan του βάπορα ομολογώ πως δε περίμενα ότι θα το βρω τόσο εύκολα.Ήμουν πολύ περίεργος πως θα είναι μέσα αφού δε ταξίδεψα ποτέ μαζί του.Πάμε να δούμε λοιπόν πως ήταν συγκρίνοντας και με το βιντεάκι που είχε ανεβάσει ο πολύ μάχιμος,αξέχαστος και δυστυχώς εξαφανισμένος @NHSOS XIOS λίγο πιο πάνω.

Το deckplan το βρήκα εδώ όπως ήταν στην αρχική του μορφή αλλά και εδώ όπως ήταν μεταγενέστερα.

Πρώτα από όλα βλέπουμε πολύ καμπίνα κάτω από το γκαράζ.Πάνω από το γκαράζ δεν είχε καμπίνες για τους επιβάτες αλλά είχε λίγες για το πλήρωμα.Υποθέτω πως μέρος του πληρώματος είχε καμπίνες κάτω από το γκαράζ.Μετά βλέπουμε ένα μεγάλο και πολύ καλό γκαράζ με ένα μόνο case στη μέση όταν τα ομόσταυλα του είχαν δύο.Αυτό τώρα σημαίνει 4 ή 6 λωρίδες για φορτηγά δεδομένου του μεγάλου σχετικά πλάτους του;(21 μέτρα).Βλέπουμε επίσης και πατάρια για ιχ και από τις δύο μεριές.Πάμε τώρα στους κοινόχρηστους που είναι πάρα πολλοί με 2,5 καταστρώματα και δύο μεγάλα κλιμακοστάσια ένα πλώρα και ένα πρύμα.Στο από πάνω κατάστρωμα από το γκαράζ υπάρχει πρύμα ένα σαλόνι με καναπέδες περιμετρικά μετά το πρυμνιό κλιμακοστάσιο μετά εκατέρωθεν τραπεζοκαθίσματα,μετά το πλωριό κλιμακοστάσιο και στη πλώρη πάλι ένα σαλόνι με καναπέδες.Στο από πάνω κατάστρωμα πρύμα και μέχρι πάνω από το ρεμέτζο πρέπει η HF να είχε τοποθετήσει αεροπορικά μετά υπήρχε το κλιμακοστάσιο μετά η κουζίνα και το self service,μετά το πλωριό κλιμακοστάσιο και στο καθρέφτη πάλι ένα σαλόνι.Στο ντεκ της γέφυρας υπήρχαν καμπίνες και ενδιαιτήσεις πληρώματος ενώ πρύμα ένα άλλο ένα σαλόνι.Παντού στο βίντεο φαίνεται πολύ μοκέτα ενώ η διακόσμηση είναι όλη με αγγλικό ιρλανδέζικο στυλ.Η μόνη αλλαγή στο εσωτερικό του πλοίο πρέπει να ήταν η προσθήκη αεροπορικών όλοι οι άλλοι χώροι πρέπει να έμειναν ανέπαφοι.

Βλέποντας κανείς αυτό το πλοίο συμπεραίνει πως είχε πάρα πολλούς χώρους για ημερόπλοιο και θα χώραγε άνετα και χωρίς στοίβαγμα πολύ κόσμο.

Επίσης να θυμίσω πως παρά το χαβαλέ του ήταν καλοτάξιδο και πάρα πολύ μαιτζέβελο και σβούρα στα λιμάνια.Από ταχύτητα τους 18,5 κόμβους τους είχε άνετα.

Ήταν ένα πλοίο που θα μπορούσε άνετα να ταξιδεύει στην Ελλάδα μερικά χρόνια ακόμα.Το φαντάζομαι μετασκευασμένο με προσθήκη καμπινών σε ένα ντεκ και ανακαίνιση χώρων.Θα έσκιζε όπου και αν πήγαινε.

Πάντως νομίζω πως ήταν το καλύτερο και ποιο ολοκληρωμένο πλοίο που φορούσε το κράνος που ήρθε στην Ελλάδα.

Αν κάποιο μέλος γνωρίζει περισσότερα ή θυμάται τους εσωτερικούς του χώρους να μας τους περιγράψει θα με ενδιέφερε.Ευχαριστώ.

 

m1173_1000x.jpg

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που θυμαμαι ηταν οι φαρδιες πλευρικες παντες κατω απο τις βαρκες στο πλαι το ωραιο πρυμνιο σαλονι κ το μεγαλο self servise στη μεση του πλοιου που δεν σε αφηναν να κατσεις αν κ στο πλοιο ηταν ο ενας πανω στον αλλο!κ βεβαια το φοβερο κ τρομερο πλωριο μπαλκονι με τη σκαλα που κατεβαινες κ λιγο πιο κατω!πιο βαρυ απο τα αλλα πλοιας της σειρα του αλλα πιο καλες μηχανες ακουγε καλυτερα,μονη παραφωνια το κρανος του πυροσβεση που ηταν πιο μεγαλο απο τα αλλα κ ειχε 60 τ.μ. εμβαδο κ το εκανε πανι  στις στρουγκες!(να δουμε με το Myconos  τι θα γινει απο δω μπρος)Αναβαθμιση για τη γραμμη του το 97 σκαλες ανωτερο  απο το Ναιας ii αλλα υστερουσε 1.5 κομβο σε ταχυτητα

Τιμιο βαπορι οπου κ αν πηγε δουλεψε κ τα εβγαζε τα λεφτα του

Το γκαραζ ειχε 6 γραμμες εαν θυμαμαι κ παταρια μεχρι εξω

Κ πρεπει να ηταν κ λιγο πιο ψιλο γιατι θυμαμαι ο καταπελτης ειχε λιγο πιο μεγαλη κλιση στο πειραια εκει που επεφτε στη γωνια( εκει που ειναι δεμενο το HS4)

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα περιέγραψαν οι προηγούμενοι είναι. Ένα κλασσικό αγγλικό ημερόπλοιο. Όντως δεν είχαν αλλάξει πολλά σε σχέση με την εσωτερική διακόσμηση, το πρυμνιο σαλόνι ειδικά μύριζε αγγλική/Irish pub 😊. Είχε και ένα τεράστιο κατάστημα που προφανώς ήταν τα duty free όσο ταξίδευε απάνω. Πολύ καλό βαπόρι σε όλα του, για μένα το καλύτερο που έκανε ΣΤΜ σαν σύνολο. Βέβαια η ταχύτητα ήταν πάντα το θέμα οπότε είτε με το Ναιας είτε αργότερα με το Ιθάκη θα υστερούσε. 

Link to comment
Share on other sites

Απο τη μια πλευρα εβαζε τριαδα φορτηγα κ απο την αλλη 2 κ μια σειρα ιχ.Μπορουσε κ ειχε βαλει 3+3 σειρες φορτηγα  οταν ηταν στη γραμμη της Σαντορινης,αλλα ειχε καβαλησει πληρως την λεγομενη κιτρινη ,κ δεν ανοιγαν σχεδον καθολου η πορτα του οδηγου. Μην ξεχναμε οτι οταν  τον χειμωνα ειχε πεσμενη σχετικα κινηση ,δηλαδη 25 φορτηγα κ 30νταριες ιχ ,ολα φορτωνονταν με το μπροστα,χωρις οπισθεν.Μιλαω ειδικα για την γραμμη της Συρου,Τηνου,Μυκονου.Απο τα λιγα πλοια  στα μετρα του.Και αδικως που εφυγε απο την Ελλαδα τοσο νωρις.Αυτο κ το Πατρα Εξπρες.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Το 2010 ειχα πει δυο λογια με τις εντυπωσεις μου,σε αυτο το ποστ

Στο ποστ εχει και μερικες φωτογραφιες απο το εσωτερικο του.Οχι κατι τρομερο αλλα μπορουμε να παρουμε μια μικρη ιδεα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
29 minutes ago, Lord said:

Ειχε αρκετές καμπινες κατω απο το γκαραζ το Εξπρες Αφροδίτη . Μάλιστα θυμάμαι σε βραδυνο ταξίδι μου με ασχημο καιρο αρκετοί να κοιμούνται με ανοιχτές τις πόρτες, υποθέτω λόγω φόβου μην γίνει κάτι.

Σε τι κατάσταση βρίσκονταν οι συγκεκριμένες καμπίνες και πως ήταν;Τετράκλινες με δική της τουαλέτα η κάθε μία;

Link to comment
Share on other sites

Αυτή που είχα ήταν 4κλινη και είχε μπάνιο, αλλα ηταν υπερβολικά λιτή έδειχνε πολύ παλιά.Λογικα όλες κάτω από το γκαράζ πάνω κατω ετσι θα ήταν, για τις πάνω δεν γνωρίζω αν και πιστεύω θα ηταν καλύτερες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...