Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αφροδίτη (IMO 7507019)


Recommended Posts

Σύμφωνα με τους νέους ιδιοκτήτες, το πλοίο θα πάει στην γραμμή Dhiba- Safaga ή Jeddah –Port Sudan, γιατί είναι οι γραμμές με τις μικρότερες αποστάσεις στην Ερυθρά...και χωρίς καμπίνες δεν μπορεί να πάει αλλού.

Πάντως, όπου και να πάει δεν θα νοιώσει τον Ομηρικό νόστο του (Κεφαλλονίτη:) ) Οδυσσέα...στη Safaga θα έχει παρέα τον Κεντέρη, την Παναγία Πάρου και τον Νικόλα Α και στη Τζέντα τον Λυκομήδη...σα νάναι στη πατρίδα.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Σημερα μας αφηνει και το Masarrah, δυστυχως. Ειναι λιγακι οξυμωρο αλλα κριμα να μην ειχε ενδιαφερθει γι αυτο η ΣΑΟΣ. Οποτε οσες φωτο βαλαμε στο παραπανω λινκ, βαλαμε:P Να ζησουμε να το θυμομαστε.

Link to comment
Share on other sites

Στις παραπάνω φωτογραφίες, νομίζω, θα πρέπει να βάλουμε και μία με τα σινιάλα του Κώστα Αγαπητού, τα οποία και φόρεσε όταν ήρθε στην Ελλάδα. Πριν από περίπου 10 χρόνια, το "Εξπρες Αφροδίτη" στη Μύκονο, το Μεγάλο Σάββατο. Με την ευχή να είναι πάντα καλοτάξιδο.

post-360-128326963603_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Συνεχιζει κανονικα τα ταξιδια του στην Ερυθρα. Ετυχε να το δω και σε φωτογραφιες γνωστων. Παραμενει στα ιδια χρωματα αν και νομιζω οτι το ανοιξανε ενα τονο και ειναι ποιο φωτεινο.;) Μεσα τελικα δεν κανανε αλλαγες που λεγανε και παραμενει οπως ητανε και το ξεραμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 10 months later...
  • 3 months later...

Ενα καλοκαιρι εκανε Δυτικες Κυκλαδες. Δυστυχως ηταν στα τελευταια του χρονια στην Ελλαδα πια, ειχε αποφασιστει οτι τελειωνει η καριερα του εδω και δεν επεφταν λεφτα... Ετσι εσωτερικα υστερουσε αρκετα απο τον λαμπρο Αγιο Γεωργιο που εβρισκε πια τη μονιμη γραμμη του.

Χαρακτηριστικα θυμαμαι μια απο τις πρωτες προσεγγισεις του στη Σιφνο οπου εβρεχε και φυσουσε μανιωδως, ο καπτα Νικος Βασιλικης δεν τα παρατησε και δεν απογοητευτηκε, με την τριτη δυσκολη προσπαθεια καταφερε να δεσει την Αφρουλα και να βγαλει 13 ατομα. Bonus photo η καδενα αγανταρισμενη για οσους φτιαχνονται με κατι τετοια.

Το καλοκαιρι ο καπτα Μπαμπης Παντελης μας χαρισε μια απο τις πιο κοντινες μανουβρες με συμβατικο στη Σιφνο γυρνωντας την πρυμη μολις καποια μετρα απο την προβλητα.

απο αλλη μια μανουβρα προς τα τελη Αυγουστου σε μια επιστροφη προς Πειραια.
Link to comment
Share on other sites

Καλοκαιρι του 2005 ταξιδεψα με το πλοιο απο Σιφνο για Μηλο και απο Μηλο για Πειραια.Τοτε μεσα ηταν αρκετα καθαρο και μου ειχε φανει ανετο.Σε πολλα σημεια υπαρχαν πραγματα απο το Παρελθον του βαποριου οπως ενα καδρο που διαφημιζε την Ιρλανδια(Στο ταξιδι απο Μηλο-Πειραια το τριφυλλι ηταν μουτζουρωμενο με μαρκαδορο:D:D)με αλλα και μια ταμπελα απο το την εποχη της Sealink).Ηταν και το πρωτο καλοκαιρι σαν HSW οποτε τα σημαδια της Hellas Ferries ηταν εμφανη.Πολυ ομορφο ηταν το self service αλλα και οι εξωτερικοι χωροι του βαποριου με μονο αρνητικο οτι η απαγορευση προσβασης προς την γεφυρα ξεκινουσε απο αρκετα πισωΤο καλυτερο σημειο φυσικα τα δυο μικρα μπαλκονακια που βλεπανε την πλωρη.

Ας δουμε και στα νησια των Δυτικων Κυκλαδων

Μπαινοντας στην Κυθνο

Μπαινοντας στην Σιφνο και λιγο πριν δεσει

Καθως και στη Μηλο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενα ταξιδι ειχα κάνει με την Αφρούλα, Μαιο 2001 επιστροφή από Συρό, ειχα πάει το ιδιο πρωι με το HIGHSPEED (2 ή 3) και είχα σκοπό να επιστρέψω με τον Αίολο αλλά για καλή μου τυχη δεν τον πρόλαβα και ετσι μου δοθηκε η ευκαιρία να την απολαύσω. Η πιο ωραία στιγμή ηταν λιγο μετα τον Ταμελο οπου κροσάραμε ενα αλιευτικο το οποιο ανεβαινε απο αριστερά μας κι εκεινη την ωρα ηταν καποιος αξιωματικος στην αριστερη βαρδιολα. "Γεια σου καπταιν!" ακουστηκε απο το μεγάφωνο του ψαράδικου αλλα ο "καπταιν" δεν αντεδρασε, "εεεε καπταιν" ξαναφώναξε και τότε γύρισε και τον χαιρετισε ;)

Πάμε να τη δούμε σε μια δεξιά στροφη στη Ραφηνα: 1,2, 3,4

και εδω στον Πειραια: 1, 2

και τελος ενω ετοιμαζεται να μας αφησει

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το ζορι του αφροδιτη δεν ηταν στο μηκος αλλα στο οτι ειχε αν θυμαμαι καλα τουμπαριστες μηχανες και απο κουβεντα με το cpt ΜΑΚΗ ΣΚΙΑΔΑ μου ειχε πει οτι ηταν και μονοτιμονο

το αφροδιτη δεν ηταν τουμπαριστο

Edited by proud_ionian
move post
Link to comment
Share on other sites

όχι το ΑΦΡΟΔΙΤΗ ήταν με pitch και 2 τιμόνια αυτό είναι βέβαιο.Ίσα ίσα που ήταν πολύ μανουβραδόρικο βαπόρι, ένας μεγάλος ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ σε όλα του.Απλά επηρεαζόταν πολύ από τον αέρα στην μανούβρα κι όταν ανέβηκε στην Ραφήνα δεν ήταν και στην καλύτερη του κατασταση

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ηταν διπλοτιμονο κ δεν ειχε μπαταριστες μηχανες κ ακουγε κ παρα πολυ καλα!το προβλημα του ηταν το φουγαρο του γιατι ειχε μεγεθος 50τ.μ. κ ηθελε προσοχη στον αερα οταν εμπαινε στο λιμανι γιανα μην ξεπεσει...

Edited by polmyt
move
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ηταν διπλοτιμονο κ δεν ειχε μπαταριστες μηχανες κ ακουγε κ παρα πολυ καλα!το προβλημα του ηταν το φουγαρο του γιατι ειχε μεγεθος 50τ.μ. κ ηθελε προσοχη στον αερα οταν εμπαινε στο λιμανι γιανα μην ξεπεσει...

Έτσι είναι, δύο τιμόνια και μεταβλητό βημα. Άλλωστε είναι μετεξέλιξη των τριών γνωστών αδερφών. Πλοίο βαρύ και πολύ καλοτάξιδο, με παρα πολλούς χώρους αλλα χωρις πολύ δρόμο. Η τσιμινίερα ήταν όντος προβλημα στα μελτέμια. Να θυμισω οτι στο πρώτο του ταξίδι (με τρελο αέρα το 1997) είχε ξεπέσει και ειχε κατσει με τη μπάντα στο πράσινο στην Τήνο χωρίς να πάθει κάτι.

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πανεμορφη καλοκαιρινη φωτογραφια της ΑΦΡΟΥΛΑΣ απο τη Σαφαγκα.

post-1819-0-74357900-1294439943_thumb.jp

Εξωτερικα δεν δειχνει και στην καλυτερη κατασταση αλλα εδω που τα λεμε και στην Ελλαδα τα τελευταια χρονια της καριερας της ετσι ηταν

Η φωτο απο το flickr και τον ΤonyGib.Η φωτο σε καλυτερη αναλυση εδω

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...