Jump to content
Shipfriends

Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Ρεθύμνου, ΑNEΡ (ex-ΝΝΕΡ)


Recommended Posts

Αγαπητοί Κύριοι,

Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε για την καλύτερη ενημέρωση σας και προς αποφυγή διαφόρων παρερμηνειών, μέσω αυτής της δημόσιας συζήτησης (Forum)

τα εξής:

1. H “Ομάδα” της Νέας Ναυτιλιακής Εταιρίας Ρεθύμνου (ΝΝΕΡ) είναι υπό σύσταση εταιρία και κυρίως και μοναδικός της σκοπός είναι η δρομολόγηση πλοίου στην γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ, δεν έχει καμία σχέση ή συμμετοχή με την συντονιστική επιτροπή που έχει οργανώσει την εκδήλωση στις 26/10/2008 στο κλειστό γυμναστήριο ʽʼΜελίνα Μερκούρηʼʼ, την όποια άλλη “Ομάδα” κινείται για τον ίδιο σκοπό και ΚΑΜΙΑ σχέση με τις ʽʼπροτάσειςʼʼ της Ναυτιλιακής Εταιρίας Α.Ν.Ε.Κ.

2. Εκδηλώθηκε από πλευρά μας η πρόθεση για μια συνάντηση με τα μέλη της 2ης φημολογούμενης “Ομάδας” , με σκοπό τις ανταλλαγές απόψεων για αξιολόγηση τυχόν κοινής πορείας και ʽʼπλεύσηςʼʼ σχετικά με την ίδρυση Ναυτιλιακής Εταιρίας στο νομό μας και θα προγραμματιστεί άμεσα συνάντηση.Μέχρι τότε η "ΝΝΕΡ" συνέχιζει αυτόνομα τις ενέργειές της.

3. Η “ΝΝΕΡ” έχει ήδη ενεργή ιστοσελίδα στο διαδίκτυο http://www.nner.gr (υπό κατασκευή ) με στοιχεία επικοινωνίας (E-mail) και μέσα στις προσεχείς ημέρες θα μπορεί ο συμπολίτης μας και κάθε άμεσα ενδιαφερόμενος ,να ενημερωθεί για τις ενέργειές μας ,τον σκοπό μας , το ΄΄πλάνο΄΄ σύστασης και ίδρυσης της Νέας Ναυτιλιακής Εταιρίας Ρεθύμνου κ.α.

Τέλος θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχει πρόθεση αντιπαλότητας ή διχασμού.

Ο Κοινός στόχος όλων μας είναι η ακτοπλοΐκή σύνδεση του Νομού μας και ΜΟΝΟ καθώς και η λύση του προβλήματος της απομόνωσης μας μια για πάντα.

Με εκτίμηση

ΝΝΕΡ

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην καλωσορισατε στην παρεα μας.

Υπαρχει καποιο χρονοδιαγραμμα? Δηλαδη σε ποσο καιρο θα μπορουμε να μιλαμε για τη συσταση τελικα της εταιριας. Καραβι εχει βρεθει? Τι λειπει ακομα για να ολοκληρωθει το παζλ?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ NNER καλωσόρισες στο φόρουμ και ειλικρινά εύχομαι ο σκοπός της ίδρυσης της εταιρίας να επιτυχεί και να μακροημερεύσει.;)

Είναι πραγματικά μια θαραλέα κίνηση στις ημέρες μας κι ο κοινοφελής της σκοπός δεδομένος.

Όμως παρατηρώ κι εδώ το κλασσικό ελληνικό στοιχείο της διάσπασης.

Χωρίς να ξέρω απο που προήλθε και ποιός ευθύνεται , άλλωστε δεν είναι και το ζητούμενο, θα πρέπει να φτιάξετε μια ομοιγενής ομάδα η οποία θα έχει κοινό στόχο να ενεργοποιηθεί και πάλι η γραμμή Πειραιάς Ρέθυμνο.

Μόνο ενωμένοι θα μπορέσετε να λειτουργήσετε απρόσκοπτα. Διασπασμένοι, ακρη δεν θα βγει αφού πολύ πιθανόν να αναπτυχθούν προσωπικοί εγωισμοί και συμφέροντα από κάποιους που θα επιθυμούν ταα πρωτεία της σωτηρίας.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να σας καλωσορίσω και εγώ με την σειρά μου στην παρέα μας. Και στη συνέχεια να σας ευχηθώ κάθε επιτυχία σε αυτή σας την προσπάθεια και προπάντων ενωμένοι γιατί, όπως πολύ σωστά τονίζει και ο Earl Granville λίγο πιο πάνω:

Μόνο ενωμένοι θα μπορέσετε να λειτουργήσετε απρόσκοπτα. Διασπασμένοι, ακρη δεν θα βγει αφού πολύ πιθανόν να αναπτυχθούν προσωπικοί εγωισμοί και συμφέροντα από κάποιους που θα επιθυμούν ταα πρωτεία της σωτηρίας.

Καλή συνέχεια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε 1η Πανελλήνια εμφάνιση μόνο για τους αναγνώστες της ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ: Το πλοίο της Ν.Ν.Ε.Ρ σε κατάσταση τελικής διαμόρφωσης στο Πέραμα

Πρώτη η εφημερίδα μας φέρνει στο φως στοιχεία που φανερώνουν το σοβαρό ενδεχόμενο της τελικής εμπλοκής της ΝΝΕΡ στην αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ρεθύμνου - Πειραιά.

Η ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ταξίδεψε μέχρι το Πειραιά (Πέραμα) και συνομίλησε με τους ανθρώπους της Ν.Ν.Ε.Ρ.

Ενέργειες γίνονται σύμφωνα με έγκυρες πηγές της εφημερίδας, στο λιμάνι του Πειραιά όπου εκεί η "ομάδα" της Ν.Ν.Ε.Ρ εξετάζει τις τελευταίες λεπτομέρειες και δουλεύει πυρετωδώς για να προετοιμάσει το καράβι που ήδη έχουν φέρει στην Ελλάδα για την τοποθέτηση του στην γραμμή "Πειραιά -Ρέθυμνο" πριν το Πάσχα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η ομάδα της Ν.Ν.Ε.Ρ. αποτελούμενη από επώνυμο εφοπλιστή & ολιγομελή ομάδα επιχειρηματιών και από το Ρέθυμνο, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο το εν λόγω πλοίο να τοποθετηθεί στη γραμμή ακόμα και στις αρχές του νέου έτους.

Βέβαια δε ξέρω κατά ποσό μπορούμε να στηριχτούμε στο δημοσίευμα. Διότι το δημοσίευμα μου δίνει να καταλάβω ότι ήδη έχουν αγοράσει και φέρει το πλοίο στο Πέραμα και ότι έχουν ξεκινήσει οι ετοιμασίες του πλοίου από τη Ν.Ν.Ε.Ρ. Στη φωτογραφία στο άρθρο της ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ δείχνει το Santa Maria I της G Lines (η φωτογραφία είναι από τη διάρκεια της μετασκευής του πλοίου πέρυσι στο Πέραμα). Και από όσο ξέρω το πλοίο αυτή τη στιγμή είναι δεμένο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας χωρίς να γίνονται εργασίες για την αποκατάσταση της ζημιάς στη μια Κύρια Μηχανή, επειδή η εταιρεία (G Lines) έχει ανοικτούς λογαριασμούς με τα συνεργεία από τη διάρκεια της μετασκευής.:confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το άρθρο, από το οποίο δεν κατάλαβα τί ακριβώς εννοεί ο συντάκτης του, δεν θα με εξέπληττε εάν το Sansovino είναι το καράβι που θα σώσει το Ρέθυμνο. Τόσα και τόσα έχουμε δει...

Link to comment
Share on other sites

Κάντε λίγο υπομονή, διότι ενδέχεται να υπάρξει μεγαλύτερο πλοίο για το Ρέθυμνο και σαφώς καλύτερο. Πιθανά χρώματα τα μπλε με άσπρα γράμματα ή κόκκινα με άσπρα γράμματα... Σε λιγότερο από μήνα θα ξέρουμε... Πάντως το Highspeed δεν θα το ξαναδείτε στα λιμέρια της Κρήτης...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δελτίο Τύπου / Επιστολή από την Ν.Ν.Ε.Ρ.

Πηγη: www.Agorapress.gr

Προς : Εφημερίδα "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ".

Υπόψη: κυρίου Κασιμάτη Βασίλη. Εκδότη/Διευθυντή.

Πειραιάς, 04/12/2008

Αξιότιμε κ. Κασιμάτη,

Κατόπιν της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, σας αποστέλλω την παρούσα επιστολή προς δημοσίευση με σκοπό αφενός την σωστή πληροφόρηση του αναγνωστικού σας κοινού και αφετέρου να δοθεί η ορθή διάσταση για τα όσα παραπλανητικά εσκεμμένα ή μη λέγονται για την Ν.Ν.Ε.Ρ .

Η Ν.Ν.Ε.Ρ ( Νέα Ναυτιλιακή Εταιρία Ρεθύμνου) ξεκίνησε τις προσπάθειες της πριν από 6 μήνες και είναι μια υπό σύσταση εταιρία που πρωταρχικός της στόχος είναι η δρομολόγηση πλοίου/πλοίων στην γραμμή ΄΄ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΡΕΘΥΜΝΟ΄΄ με απώτερο σκοπό την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου.

Η σύνθεση της Ν.Ν.Ε.Ρ αποτελείται από γνωστό εφοπλιστή που δραστηριοποιείται στη ποντοπόρο ναυτιλία με εμπειρία που ξεπερνά τα 25 έτη στον συγκεκριμένο κλάδο και από Ρεθυμνιώτες που έχουν επιλέξει να επενδύσουν σε μια εταιρία που θα την διακρίνει η τεχνογνωσία, η υγιή λειτουργία και η συνεχόμενη εξέλιξη της μέσα από ευέλικτες και στρατηγικές κινήσεις που απαιτεί ο δύσκολος και απαιτητικός χώρος της Ελληνικής ακτοπλοΐας.

Από την πρώτες μας δηλώσεις καταστήσαμε ξεκάθαρο, ότι ΔΕΝ έχουμε καμία σχέση και συμμετοχή αρχικά με την τότε ονομαζόμενη κίνηση πολιτών γνωστή σήμερα ως CRETAN SEA LINES που δραστηριοποιήθηκε ταυτόχρονα στην προσπάθεια ίδρυσης ναυτιλιακής εταιρίας για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης. Μέσω μάλιστα δικής σας παρέμβασης στις 19/10/2008 ημέρα Κυριακή, δική μας αντιπροσωπεία με επικεφαλή τον υπογράφων συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της τότε "Κίνησης Πολιτών" (πρώην Cretan Sea Lines) όπου συζητήθηκαν διάφορα θέματα και προϋποθέσεις τυχόν κοινής πορείας και συνεργασίας.Τις επόμενες ημέρες μετά την συνάντηση μας πληροφορηθήκαμε ότι η ενημέρωση που έγινε στα υπόλοιπα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής της "Kίνησης Πολιτών" κράτησε μόλις 3 λεπτά και μάλιστα με την παρατήρηση ότι η Ν.Ν.Ε.Ρ δεν είναι κάτι αξιόλογο και σοβαρό, κάτι που μας οδήγησε στον άμεσο τερματισμό συνομιλιών συνεχίζοντας ανεξάρτητα την πορεία μας, για την υλοποίηση του στόχου μας.

Παράλληλα στις πρώτες μας δηλώσεις, καταστήσαμε ξεκάθαρο ότι ΔΕΝ έχουμε καμία σχέση αλλά και πρόθεση συνεργασίας σε οποιαδήποτε μορφή τωρινή ή και μελλοντική με την ναυτιλιακή εταιρία Α.Ν.Ε.Κ , καθώς και με την οποιαδήποτε άλλη εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Ελληνικής ακτοπλοΐας.

Σήμερα η Ν.Ν.Ε.Ρ, αξιολογεί τεχνικά ένα ήδη υπάρχον ιδιόκτητο ΕΓ/ΟΓ πλοίο που διαθέτει, με κύριο γνώμονα την άμεση αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης ,το οποίο και θα τοποθετήσουμε μόλις ολοκληρώσουμε τις μελέτες και βεβαιωθούμε απόλυτα ότι πληροί τα αυστηρά κριτήρια που έχουμε θέσει γύρω από τις προδιαγραφές, που πρέπει να έχει το πλωτό μέσο που θα εξυπηρετήσει την γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ.

Εύχομαι μέσα από αυτές τις λίγες γραμμές να δόθηκε η ορθή διάσταση των πραγμάτων και παραμένω στην διάθεση σας για την οιοδήποτε συμπληρωματική πληροφορία χρειαστείτε. Τέλος να υπενθυμίσω ότι σε λίγες ημέρες θα μπορεί ο κάθε άμεσα ενδιαφερόμενος να ενημερωθεί μέσω της www.nner.gr ηλεκτρονικής μας σελίδας γύρω από την Ν.Ν.Ε.Ρ και τις δραστηριότητες της και φυσικά μπορεί όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση για ότι χρειαστεί.([email protected])

Διατελώ με τιμή

ΕμμανουήλΝικ. Φραγκάκης

Chief Operating Officer (COO)

Νέα Ναυτιλιακή Εταιρεία Ρεθύμνου

website:www.nner.gr

email:[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Νέο Δελτίο Τύπου - Επιστολή εξέδωσε η Ν.Ν.Ε.Ρ. ξεκαθαρίζοντας τη θέση της ιστορικά και ουσιαστικά.

Ακολούθως και μια δήλωση που αποσαφηνίζει τη σχέση της εφημερίδα μας με τις ναυτιλιακές Κρήτης γενικότερα.

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=213

Link to comment
Share on other sites

...

4) ΝΝΕΡ: Μικρή ομάδα ειχειρηματιών στην οποία συμμετέχουν Ρεθυμνιώτες και κυρίως "επώνυμος εφοπλιστής" με δικό του πλοίο που είναι έτοιμο για δρομολόγηση. Και το κυριώτερο: δεν ζητάνε λεφτά από τους Ρεθυμνιώτες. Το μόνο που ζητάνε είναι την στήριξη του εγχειρήματος αυτού. Και καλά να μην πάνε, οι Ρεθυμνιώτες δεν θα χάσουν τίποτε...την ζημιά θα την πληρώσουν οι επιχειρηματίες. Τί είχαμε...τί χάσαμε?

Xωρίς να ξέρω τίποτα απολύτως κάνω μια υπόθεση: Μήπως αυτός ο επώνυμος εφοπλιστής είναι ο Γουρδομιχάλης εξού και η φημολογία ότι το πλοίο της ΝΝΕΡ θα είναι το SANTA MARIA I;:confused::rolleyes:B)

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο συλλογισμός του George

Σύμφωνα με τον κ. Φραγκάκη στη ΝΝΕΡ συμμετέχει και εφοπλιστής της ποντοπόρου ναυτιλίας, στον οποίο ανήκει επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο το οποίο κατ΄αυτή την περίοδο αξιολογείται ώστε να διαπιστωθεί ότι πληρεί τις απαιτήσεις της γραμμής.

theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως έχουμε πει πολλές φορές και με διάφορες αφορμές, το Shipfriends είναι μια ιστοσελίδα ανοικτής καταγεγραμμένης συζήτησης, τα μέλη της οποίας έχουν σαν κοινά στοιχεία, την αγάπη για τα πλοία, τη θάλασσα και το θαλασσινό ταξίδι. Οι όποιες αναφορές σε πληρώματα πλοίων, προσωπικό ξηράς, ναυτιλιακές εταιρείες, πολιτικούς και γενικά σε κάθε εμπλεκόμενο με τα ναυτιλιακά, γίνονται καλοπροαίρετα και πάντα σε πλαίσια των προαναφερθέντων κοινών ενδιαφερόντων.

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν εγγραφεί στο Shipfriends ορισμένα μέλη, που όπως διαφάνηκε στην πορεία, βασικός τους στόχος ήταν να επιλύσουν (πραγματικές ή όχι) επιχειρηματικές τους διαφορές, χρησιμοποιώντας το παρόν ως οιωνεί πίνακα ανακοινώσεων, για να μην πούμε ως Ρωμαϊκή arena με θεατές τους υπολοίπους. Η συζήτηση είχε αφεθεί να εξελιχθεί και είχαμε περιοριστεί σε κατ'ιδίαν αυστηρές συστάσεις, διότι οι απαντήσεις που εδίδοντο από τα υπόλοιπα μέλη μας, ήταν πολύ πιο εύστοχες από οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση.

Δυστυχώς οι έως τώρα συστάσεις μας δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Αντί για μια καραβολατρική συζήτηση, στα Θέματα που αφορούν τη γραμμή του Ρεθύμνου και τις υπό ίδρυση εταιρείες, έχουμε μια προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, μέσω προπηλακισμών και επιθέσεων. Όσοι έχουν επιχειρηματικές διαφορές, να τις επιλύσουν απ'ευθείας και όχι εδώ. Όποιος θέλει να συμμετέχει εδώ, θα το κάνει ως απλό μέλος και μόνο μέσα στα πλαίσια που ορίζονται στην πρώτη παράγραφο αυτού του μηνύματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπα, λογικά εννοεί τα σινιάλα της παλιάς Ρεθυμνιακής, το μισό τιμόνι με την θάλασσα στα δεξιά του που υπήρχαν μέσα στο Ρ της τσιμινιέρας. Πράγματι μοιάζουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...