Jump to content
Shipfriends

Elobey XII (ΙΜΟ 8329919)


Recommended Posts

Στα Ναυπηγεια του Ατσαλακη βρισκεται το πρωην Αικατερινη Δ (Katrine D),το οποιο μετονομαστηκε σε Konstantinos G.Οι εργασιες που γινονται περιλαμβανουν κλεισιμο της πλωρης,ωστε να χαρακτηριστει πλοιο roro για διεθνη ταξιδια,επιμηκυνση του καταπελτη,κατασκευη τσιμινιερων,αλλαγη ορισμενων ελασματων,με λιγα λογια καλη δουλιτσα.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Στα Ναυπηγεια του Ατσαλακη βρισκεται το πρωην Αικατερινη Δ (Katrine D),το οποιο μετονομαστηκε σε Konstantinos G.Οι εργασιες που γινονται περιλαμβανουν κλεισιμο της πλωρης,ωστε να χαρακτηριστει πλοιο roro για διεθνη ταξιδια,επιμηκυνση του καταπελτη,κατασκευη τσιμινιερων,αλλαγη ορισμενων ελασματων,με λιγα λογια καλη δουλιτσα.
Εχει ανακοινωθει η δρομολογηση του Μυτιληνη - Δικελι.Απο αρχες Μαιου.

Το Konstantinos G όντως εκτελεί δρομολόγια μεταξύ της Μυτιλήνης Δικέλλι- Αϊβαλή. Το όνομα της εταιρείας που ανήκει ο Konstantinos G είναι Costar Lines.

Σύμφωνα με μια αφίσα που είδα το καλοκαίρι στη Μυτιλήνη εκτελεί 3 δρομολόγια την εβδομάδα (κάθε Τρίτη, Πέμπτη & Σάββατο)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Καλησπερα σας..Πρωτη φορα γραφω..καλως σας Βρηκα

Απο οτι ειδα σημερα στο AIS το πλοιο μαλλον εχει αρχισει δρομολόγια για Χιο.

Ξερει κανεις κατι?

Νικος!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες στο shipfriends;) Το πλοιο δεν εχει δρομολογια προς Χιο,απλα σημερα εκανε μια εκτακτη προσεγγιση για την μεταφορα καποιων υλικων-εμπορευματος.Απο αρχες Απριλιου φαινεται να κανει Μυτιληνη-Δικελλι(Τουρκια)αλλα δεν ξερω αν ειχε αρχισει κι απο πιο νωρις.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας!

Ναι εχετε δικαιο μιας και το πασχα που ειμουν στο νησι (Λεσβο) εκανε κανονικα τα δρομολογια για Δικελλι!!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αυτο που με χαροποιει ειναι οτι το πλοιο ξαναρχισε τα δρομολογια γιατι οπως ειχαμε πει και πιο πανω η κατασταση ηταν δυσκολη.

Λογικα παντως δεν πρεπει να εχει και την τρελη κινηση τετοια εποχη.Υπομονη μεχρι το καλοκαιρι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μετά από την διαμαρτυρία για την προτίμηση του Μητροπολίτη στους ανταγωνιστές...η εταιρεία υπέβαλε και μήνυση κατά του Έλληνα Πρέσβη στην Άγκυρα (και Μυτιληνιό) κ. Φώτη Ξύδα...για παλαιότερες δηλώσεις του σχετικά με το ζήτημα. Πάντως, προσωπικά, θεωρώ ακατανόητες όλες αυτές οι ενέργειες....από όποια πλευρά και να το δεις. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά όλων και την ένταση που έχει επικρατήσει. Εκτός και εάν υπάρχουν και άλλα στην όλη υπόθεση, τα οποία δεν γνωρίζουμε.:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στο πλοιο εχει γινει εδω και παααρα πολλους μηνες επισχεση εργασιας απο το πληρωμα με αποτελεσμα τα δρομολογια να εχουν σταματησει τα δρομολογια.Πλεον ειναι δεμενο στο μεσα λιμανι της Μυτιληνης αλλα στο σημειο που ειναι υπαρχουν καφετεριες με αποτελεσμα να υπηρχουν διαμαρτυριες οτι το πλοιο χαλαει την εικονα της πολης και το θεμα εφτασε μεχρι τη βουλη.Ο προεδρος του λιμενικου ταμειου μαλιστα εκανε ενεργιες ωστε το πλοιο να απομακρυνθει απο το λιμανι και να μεταφερθει σε αλλο σημειο του νησιου χωρις ομως αποτελεσμα.Ολο το καλοκαιρι το πλοιο την εβγαλε στην ιδια θεση στην οποια ειναι μεχρι και σημερα.

Μας χαρισε ομως δυο ομορφες νυχτερινες φωτογραφιεςτο βραδυ της πασνεληνου του Αυγουστου

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ξαναταθηκε το θεμα της απομακρυνσης του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ στη συνεδριαση της Λιμενικης επιτροπης.Ακρη δεν βρεθηκε και πολλοι φοβουνται οτι το πλοιο θα παραμεινει στο λιμανι για παρα πολυ καιρο ακομα.Το αρθρο απο το emprosnet

Οντως το πλοιο δειχνει σε παρα πολυ καλη κατασταση εξωτερικα.Ουτε τρομερα τρεξιματα,ουτε ιδιαιτερες φθορες φαινεται να υπαρχουν

Επί τάπητος τέθηκε, για μια ακόμη φορά, χθες στη συνεδρίαση της Λιμενικής Επιτροπής, ο μεγάλος «πονοκέφαλος» που δημιουργεί η παρουσία του πλοίου «Κωνσταντίνος Γ.» στην προκυμαία της Μυτιλήνης. Παρά τις προσπάθειες που έχει καταβάλει από την ανάληψη των καθηκόντων του ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, κ. Κώστας Κορδώνης, παντού συναντά απροθυμία στο να ληφθούν μέτρα ώστε το πλοίο να μετακινηθεί από το κεντρικό σημείο της πόλης.

Το λιμεναρχείο, από την πλευρά του, δε δείχνει διατεθειμένο να πάρει μέτρα για την απομάκρυνση του πλοίου από την προκυμαία, εκτός από τη μετακίνησή του μερικά μέτρα παρακάτω που έγινε στις αρχές του καλοκαιριού και μετά από διαμαρτυρίες από επαγγελματίες χώρων εστίασης στο σημείο. Κάποιες πληροφορίες θέλουν, μάλιστα, το λιμεναρχείο να «θέλει» να βρίσκεται το πλοίο ακριβώς μπροστά από το κτήριό του για να… το ελέγχει.

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου ζήτησε και πήρε χθες από τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής την εξουσιοδότηση για να παρέμβει προσωπικά για το θέμα στα αρμόδια υπουργεία και μάλιστα πρόκειται άμεσα να ζητήσει συνάντηση με την υφυπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Ελπίδα Τσουρή.

«Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με το πλοίο αυτό, το οποίο ποιος ξέρει τελικά για πόσα χρόνια θα παραμένει ακινητοποιημένο, αφού η δικαστική διαμάχη του πληρώματος με την εταιρεία έχει ακόμη πολύ χρόνο μπροστά της. Δεν μπορεί να ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση στην καρδιά της πόλης. Έχω πει από την αρχή ότι θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να βρεθεί μια λύση. Δεν πρόκειται να δεχθούμε το πλοίο αυτό να σαπίζει μέσα στην πόλη επειδή οι αρμόδιοι αδιαφορούν», τόνισε ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικα μαλλον βρισκεται λυση και συμφωνα με το emprosnet το πλοιο σιγα σιγα θα κατηφορισει προς τον Πειραια.Η εταιρεια του εχει αρχισει διαδικασιες ωστε να εξοφληθει το πληρωμα.Αν ολα πανε καλα και το θεμα ληξει το πλοιο προκειται να κατεβει στον Πειραια.Και οπως εχει φυσικα θα εχετε μαντεψει το πλοιο το κοιταει η ΝΕΛ ωστε να υλοποιησει και το σχεδιο συνδεσης των νησιων με την Τουρκια

Πλώρη για τον Πειραιά φαίνεται να βάζει το πλοίο «Κωνσταντίνος Γ.», που εδώ και πάνω από ένα χρόνο βρίσκεται αγκυροβολημένο στην προκυμαία της Μυτιλήνης λόγω δικαστικής διαφοράς της πλοιοκτήτριας εταιρείας με το πλήρωμα του πλοίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει διαδικασίες για την πληρωμή των οφειλών στο προσωπικό, προκειμένου το πλοίο ν’ αναχωρήσει για το λιμάνι του Πειραιά, όπου ούτως ή άλλως θα χρειαστεί να γίνουν εργασίες συντήρησης, ενώ συζητιέται έντονα τους τελευταίους μήνες και το ενδιαφέρον αγοράς του πλοίου από τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.

Το πλοίο «Κωνσταντίνος Γ.» εκτελούσε το δρομολόγιο Μυτιλήνη - Δικελί Τουρκίας και Χίος - Τσεσμέ Τουρκίας. Από τις 20 Οκτωβρίου τού 2009, το πλήρωμα ξεκίνησε επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους, με αποτέλεσμα το πλοίο να ακινητοποιηθεί στην προκυμαία Μυτιλήνης μέχρι να λήξει η δικαστική διαμάχη. Το Λιμενικό Ταμείο από το περασμένο καλοκαίρι ξεκίνησε ενέργειες προκειμένου το πλοίο να μετακινηθεί από τη «βιτρίνα» της πόλης, ιδιαίτερα μάλιστα όταν ξεκίνησαν αντιδράσεις και από ιδιοκτήτες καφετεριών, καθώς βρισκόταν κυριολεκτικά μπροστά από τα μαγαζιά τους.

Όμως και τότε προέκυψε μια σειρά «εμποδίων», με αποτέλεσμα το «Κωνσταντίνος Γ.» να παραμένει αμετακίνητο στην ίδια θέση.

Παρεμβάσεις

Ο κ. Κορδώνης ξεκίνησε σειρά επαφών και είχε και συνάντηση με το Γ.Γ. Ναυτιλιακής Πολιτικής προκειμένου να βρεθεί λύση, ενώ το θέμα είχε φέρει στη Βουλή με ερώτησή του ο βουλευτής της Ν.Δ. Σπύρος Γαληνός, ο οποίος κατέθετε την πρόταση να μετακινηθεί στο εμπορικό λιμάνι της πόλης.

Η απάντηση που τότε είχε δοθεί στο βουλευτή από την αρμόδια Γενική Γραμματεία ανέφερε, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι το πλοίο καλώς βρίσκεται εκεί, αφού λόγω αυξημένης κίνησης στο εμπορικό λιμάνι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Επιπλέον, στη θέση που βρίσκεται, υπάρχει η δυνατότητα να ελέγχεται από το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης.

Το Λιμενικό Ταμείο δε σταμάτησε τις ενέργειες προκειμένου να βρεθεί κάποια άλλη εναλλακτική, έστω προσωρινή λύση. Μόλις την περασμένη βδομάδα, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Κώστας Κορδώνης, συναντήθηκε και με το διευθυντή τη μαρίνας Μυτιλήνης και συζήτησε το ενδεχόμενο να μετακινήσει το πλοίο στην εξωτερική πλευρά της μαρίνας. Η διοίκηση της ΕΤΑ που διαχειρίζεται τη μαρίνα επρόκειτο να εξετάσει την πρόταση αυτή, όμως οι εξελίξεις δείχνουν να πρόλαβαν το ενδεχόμενο αυτό.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν καταβληθεί τα δεδουλευμένα στο πλήρωμα και μένει να πληρωθεί και ο καπετάνιος, προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία άρσης της επίσχεσης και το πλοίο ν’ αναχωρήσει από την προκυμαία της Μυτιλήνης.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν, μάλιστα, ότι υπάρχει ενδεχόμενο ακόμη και στα μέσα της άλλης εβδομάδας το πλοίο ν’ αναχωρήσει.

Ενδιαφέρον από τη ΝΕΛ;

Από το περασμένο καλοκαίρι, όταν η ΝΕΛ έκανε γνωστή την πρόθεσή της να συνδέσει την Ελλάδα με την Τουρκία μέσω της Μυτιλήνης, έπεσε στο τραπέζι και η δυνατότητα αξιοποίησης του πλοίου «Κωνσταντίνος Γ.», το οποίο εκτελούσε το συγκεκριμένο δρομολόγιο και έχει και τη δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών. Οι επαφές που υπήρξαν, όμως, ανάμεσα στη ΝΕΛ και την πλοιοκτήτρια εταιρεία, δεν κατέληξαν σε συμφωνία, αφού το ποσό που φέρεται να ζητούσε η πλοιοκτήτρια φάνηκε «εξωφρενικό» από την πλευρά της Ναυτιλιακής. Το θέμα, ωστόσο, δε φαίνεται να έχει κλείσει, παρ’ ότι επισήμως η ΝΕΛ δείχνει να έχει αποσύρει το ενδιαφέρον της για την αξιοποίηση του συγκεκριμένου πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Με μεγάλη μας χαρά να το δούμε και να το φωτογραφήσουμε στον Πειραιά, μιας και προσωπικά δεν έχω δει ποτέ από κοντά το πλοίο.

Αν και νομίζω πως αν πρόκειται να φύγει από την Μυτιλήνη μόνο για εργασίες που αφορούν στην συντήρηση του, πολύ πιθανότερο είναι να μεταβεί στην Αμαλιάπολη που βολεύει σαφώς περισσότερο λόγω βέβαια απόστασης.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μία απορία που έχω, αν βέβαια τελικά το πλοίο αγοραστεί (αγοράστηκε) από την ΝΕΛ, είναι το ως τι θα το χρησιμοποιήσει, ως και επιβατηγό ή ως οχηματαγωγό μόνο ???

Διότι το πλοίο είναι κατασκευής του 1975, και -αν δεν έχει κλείσει ήδη- του χρόνου κλείνει 35ετία..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχω όμως την εντύπωση ότι το όριο αφορά πλοία που εκτελούν πορθμειακές γραμμές και όχι διεθνείς γραμμές όπως αυτή που φημολογείται ότι θα δρομολογηθεί το πλοίο. Το πολύ πολύ να αλλάξει και σημαία.

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά,η παντόφλα θα παίρνη τα φορτηγά από το Δικελί και θα τα πηγαίνη στην Μυτιλήνη,από όπου θα φεύγουν με τά πλοία τής ΝΕΛ.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται μέν ότι "Πλην όμως, το πλοίο θα επιστρέψει ως ιδιοκτησία της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου",αλλά πιό κάτω λέει ότι η ΝΕΛ απλώς το ναύλωσε και πλήρωσε τα χρωστούμενα (τη ζημιά από το στούκο στην προβλήτα σύν τα λιμανιάτικα τού παροπλισμού).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...