Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εχουν ανακοινωθει προσφατα τα επικειμενα δρομολογια υδροπλανων για διαφορους προορισμους.

Δυστυχως τα εχω ακουσει μονο στην τηλεοραση ενω σε γραπτο και ηλεκτρονικο τυπο υπαρχει μονο απλη αναφορα του γεγονοτος.

υπαρχει καποιο site της εταιριας;
μπορουμε καπου να δουμε ολα τα δρομολογια και τα ναυλα συγκεντρωμενα;

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου proud, επειδή ζείς στην Ελλάδα, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι από την αναγγελία μέχρι την υλοποίηση υπάρχει μιά σχετική χρονική απόσταση.

Η μοναδική εταιρεία είναι η Air Sea Lines σε σύμπραξη με την Pegasus Aviation, αν έχω καταλάβει καλά, γιατί τα λένε και λίγο μπερδεμένα.

Ρίξε μιά ματιά στα παρακάτω, αν και δεν έχουν για Αιγαίο ακόμα, όπου νάναι θα βάλλουν.

Πάντως σύμφωνα με το Υπ.Μετ.Επικοιν., εκκρεμεί ακόμα το Νομικό καθεστώς.

ΠΕΡΙ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ / ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ.ΜΕΤ.&ΕΠΙΚ.

http://www.yme.gov.gr/pressdetail.php?section=21&pressid=247&sessdata=d452675c84042b14ff12ded178a88a8b&PHPSESSID=d452675c84042b14ff12ded178a88a8b

Air Sea Lines is the first and only scheduled service seaplane operator in Greece. We commenced operations in September of 2004 in the Ionian region with subsequent scheduled service including service between Corfu and Brindisi, Italy beginning in November 2004.

ΓΕΝΙΚΑ

http://www.airsealines.com/index.htm

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

http://www.airsealines.com/schedule.htm

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ

http://www.airsealines.com/routes.htm

«ΤΑ ΝΕΑ» 26-3-2005/ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ / PEGASUS AVIATION (ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ)

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18198&m=N20&aa=1

Kerdos, Wednesday, May 26, 2004

From AirSea Lines.

The first seaplane has arrived. After 70 whole years the advent of the first seaplane in Greece is finally realized. The last flights of the 2 seaplanes which served cargo flights between Flisvo and Constantinople may have ended in 1939, but AirSea Lines has created a new mode of transportation by bringing their seaplanes, which can fly at 10,000 metres reaching a maximum speed of 225 km/hour, to Greece. The seaplanes are propeller driven, twin-engine aircraft which require only 500 and 150 metres of water space for take off and landing respectively. AirSea Lines’ first seaplane, which will operate under the name Pegasus Aviation, arrived in Porto Carras of Halkidiki from Canada after a 4 day trip. During the summer, 3 seaplanes will be available for sightseeing, as well as charter & for hire flights which are anticipated to be used to accommodate the increased transportation needs due to the Olympic Games. The main objective of AirSea Lines is to be offering a multitude of scheduled flights to various Greek islands by October.

http://www.airsealines.com/media.htm

.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ωραία τα υδροπλάνα. Μερικές απορίες μόνο:

1)Όταν έχει καιρό (που συνήθως έχει), που θα απο-προσθαλασσόνονται;

2)Θα παίρνουν και αυτοκίνητα;... :D:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είχα διαβάσει μια συνέντευξη του ιδιοκτήτη - πράκτορα της εταιρείας (από την Κάλυμνο, γι'αυτό και το ενδιαφέρον για το νησί) που έλεγε ότι αν ήταν σωστός θα έπρεπε να τα έχει παρατήσει εδώ και ένα χρόνο και να γυρίσει στον Καναδά, αφού τα υπουργεία του λένε ναι-ναι αλλά από πράξεις μηδέν.Έχει λέει πάει το μισό υπουργικό συμβούλιο βόλτες αλλά τα συναρμόδια υπουργεία δεν συνεργάζονται.Σαν παράδειγμα έφερε την Πάτρα, που λέει ότι αφού βρεθεί χώρος στο λιμάνι να προσορμίζουν τα αεροπλάνα του, πρέπει να εγκριθεί από διάφορους, να φτιάξει προβλήτες που θέλουν άδειες εγκρίσεις κλπ και αυτό παίρνει μήνες.Οπότε ας μην περιμένουμε και πολλά από τον τύπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το OPENSEAS δινει καποια δρομολογια απο ΡΟΔΟ προς ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΘΗΡΑ-ΜΥΚΟΝΟ , τα δινει και απο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ....... Δε δινει ομως ουτε ονομα πλοιου ουτε εταιρεια , και χρονους μικρους προς τους προορισμους ... Υπαρχει περιπτωση να εχει ξεκινηση υδροπλανο και να μη το ξερουμε !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δέν έχω δεί μέχρι σήμερα τουλάχιστον,στίς ειδήσεις,κανένα νέο ρεπορτάζ γιά τά εν λόγω υδροπλάνα.

Καί επίσης εξακολουθώ νά είμαι σκεπτικιστής ώς πρός την χρησιμότητά τους,ειδικά σέ δρομολόγια μεταξύ νησιών που ήδη διαθέτουν καί αεροδρόμια στά οποία μπορούν να προσγειωθούν αεροπλάνα τών 70 (π.χ. τά ATR72) ή ακόμη καί περισσοτέρων θέσεων (μέχρι καί B757 ή Airbus).

Καθώς καί ώς πρός τίς διαδικασίες που θά ακολουθούν,αφού ώς γνωστόν άλλο λιμένας καί άλλο αερολιμένας...

Link to comment
Share on other sites

To να δρομολογείς υδροπλάνα σε γραμμές που ανταγωνίζονται με πλοία είναι κατα τη γνώμη μου απλά χαζό. Υπάρχουν τόσες έξυπνες εναλλακτικές λύσεις, ποιος ο λόγος να πάω με υδροπλάνο κ όχι με αεροπλάνο οπως λεει ο hastaroth, ποιος ο λόγος να μην πάω με πλοίο λέω εγώ.

Παράδειγμα: είμαι τρελά φραγκάτος κ θέλω να πάω Κεφαλονιά (με την οποία ταιριάζει κ το όνομα φραγκάτος :D:D ) για 5 μέρες. Αναγκαστικά πρέπει να πάω με το αυτοκίνητο μέχρι Πάτρα-Κυλλήνη κ μετά πλοίο ή υδροπλάνο απο τα ίδια λιμάνια. Το ένα πες σε παει σε 4 ωρες το άλλο σε 30' αλλα έχω ήδη φάει 3+ ώρες στην εθνική. Συν το ότι με το πλοίο έχω κ το αμάξι μαζί.

Εαν έχω τα φράγκα να πληρώσω υδροπλάνο θέλω να μου κάνει και την ανάλογη διαφορά σε χρόνο δηλ. να το πάρω απο Φάληρο κ να με πάει με τη μια Κεφαλονιά, σε τέτοιες περιπτώσεις θα το προτιμήσω γιατί παίζει κ χωρίς ανταγωνιστη (και αυτό είναι το θετικό του υδροπλάνου, ότι μπορεί να ενώνει μέρη που τα πλοία δεν μπορούν άσχετο αν στην Ελλάδα ποντάρουμε μόνο στην ταχύτητά του κ όχι σε πρωτοποριακές γραμμές.) Ή εάν με πάει π.χ. λίμνη Πλαστήρα που για να πάω με άλλο μέσο πρέπει να οδηγάω κάμποσες ώρες.

για να πάω Σαντορίνη "εγώ" ο φραγκάτος φίλε μου έχω:

1) Highspeed

2) την πιο γρήγορη Παναγία (Θαλασσινή)

3) νομίζω SuperJet (τρέμε υδροπλάνο)

4) Blue Star/ HSW με καμπίνα

5) αεροπλανάκιον

που πας ρε υδροπλάνε? B)

Link to comment
Share on other sites

είμαι τρελά φραγκάτος κ θέλω να πάω Κεφαλονιά (με την οποία ταιριάζει κ το όνομα φραγκάτος )

που πας ρε υδροπλάνε? B)

gpanatos εισαι οχι φραγκατος.

τα επιχειρηματα σου ειναι απολυτως σωστα και απηχουν την πραγματικοτητα. αυτος ειναι και ο λογος που μαλλον θα φυγουν πριν ερθουν.

οσο για την κεφαλονια εχει και αυτη αεροπλανο δυο φορες τη μερα αρα γιατι υδροπλανο. χωρια που εκει θα εχεις την ευκαιρια να ταξιδεψεις με το καλλιτερο και ταχυτερο day ferry στα ελληνικα νερα (τo avatar μου)

Link to comment
Share on other sites

Παράδειγμα:Εαν έχω τα φράγκα να πληρώσω υδροπλάνο θέλω να μου κάνει και την ανάλογη διαφορά σε χρόνο δηλ. να το πάρω απο Φάληρο κ να με πάει με τη μια Κεφαλονιά

Καί γιατί νά μήν πάς μέ το μετρό στο αεροδρόμιο,νά πάρης το αεροπλανάκιον καί να πάς στην Κεφαλλονιά;

άσχετο αν στην Ελλάδα ποντάρουμε μόνο στην ταχύτητά του κ όχι σε πρωτοποριακές γραμμές

Οι πρωτοποριακές γραμμές πρέπει νά είναι καί βιώσιμες γιά να δικαιολογούν το επενδυτικό ρίσκο τού επιχειρηματία.

Πρωτοποριακή είναι π.χ.η γραμμή Πρέσπες-λίμνη Πλαστήρα-Λίμνη Κρεμαστών,αλλά έτσι καί μπή υδροπλάνο σ'αυτήν,θα πηγαινοέρχεται κάθε μέρα μόνο μέ το πλήρωμα....

Περί λιμνών όμως γράφω παρακάτω...

Ή εάν με πάει π.χ. λίμνη Πλαστήρα που για να πάω με άλλο μέσο πρέπει να οδηγάω κάμποσες ώρες.

Ναί αλλά:

1.Οι λίμνες είναι υδροβιότοποι καί συνεπώς άμα αρχίσουν νά πηγαινοέρχωνται εκεί τά υδροπλάνα θά προκληθή οικολογική επιβάρυνση (καί από την ηχορρύπανση,καί από καυσαέρια κλπ κλπ).

Ειδικώτερα σέ λίμνες όπου πρίν δέν κυκλοφορούσαν ούτε πλοιαριάκια,φαντάζεσαι τί επιβάρυνση έχουν νά υποστούν μέ τά υδροπλάνα;

2.Πόσος κόσμος από την Αθήνα πάει στην λίμνη Πλαστήρα κάθε μέρα;

Link to comment
Share on other sites

Καί γιατί νά μήν πάς μέ το μετρό στο αεροδρόμιο,νά πάρεις το αεροπλανάκιον καί να πάς στην Κεφαλλονιά;

Σωστά, αλλα αυτο το ανέφερα σε σχέση με την δρομολόγηση σε νησί του Αιγαίου. Αν στην Κεφαλονια έχει αντίπαλο μόνο το αεροπλάνο μια δρομολόγηση στη Σαντορίνη θα έχει περισσοτερους ανταγωνιστές (αεροπλάνο+πλοίο+ταχύπλοο).

Πάντως με το υδροπλάνο λογικά γλιτώνεις τις καθυστερήσεις του αεροδρομίου.

Οι πρωτοποριακές γραμμές πρέπει νά είναι καί βιώσιμες γιά να δικαιολογούν το επενδυτικό ρίσκο τού επιχειρηματία.

Πρωτοποριακή είναι π.χ.η γραμμή Πρέσπες-λίμνη Πλαστήρα-Λίμνη Κρεμαστών,αλλά έτσι καί μπει υδροπλάνο σ'αυτήν,θα πηγαινοέρχεται κάθε μέρα μόνο μέ το πλήρωμα....

Για να είναι βιώσιμη πρέπει να έχει σε κάθε δρομολόγιο 10 άτομα, δεν είναι και βαπόρι για να χρειάζεται 1500. Αναφέρω στο παραδειγμα μου τοποθεσίες που υπαρχει κίνηση και σε υψηλό τουρισμό που έχει τα λεφτά για να προτιμήσει το υδροπλάνο. Σε συνδιασμό με πολυτελή ξενοδοχεία και ολοκληρωμένα πακέτα μπορεί να δουλέψει το υδροπλάνο μεταφέροντας τουρίστες που αγοράζουν πακέτο πολυτελών διακοπών με απαίτηση για γρήγορη μεταφορά, δεν σκέφτομαι την περίπτωση περαστικών απο το Φάληρο "α γεια σας, τι ειναι αυτο? υδροπλάνο? α ωραία, παμε μια βόλτα". Μια συνεργασία με ταξιδιωτικά γραφείο όμως μπορεί να του εγγυηθεί την -λίγη- κίνηση που χρειάζεται για να εχει κέρδη ωστε να μην ποντάρει στους "είδα φως κ μπήκα" επιβάτες.

Η σύνδεση λιμνών μεταξύ τους είναι ρομαντική αλλα οπως αναφέρεις κ εσύ το πολύ πολύ να μεταφέρονται τα ψάρια που θέλουν να αλλάξουν βιότοπο. :D

Αν η αφετηρία είναι ενας εθνικός κόμβος (Αθήνα, Θεσ/κη) επιβάτες μπορούν να βρεθούν πχ ενα σαβ/κο σε Λ.Πλαστήρα με μεταφορά με το υδροπλ. θα ειχε αρκετό ενδιαφέρον αφου δεν υπάρχει άλλο ανταγωνιστικά γρήγορο μεταφορικό μέσο.

Οι λίμνες είναι υδροβιότοποι καί συνεπώς άμα αρχίσουν νά πηγαινοέρχωνται εκεί τά υδροπλάνα θά προκληθή οικολογική επιβάρυνση (καί από την ηχορρύπανση,καί από καυσαέρια κλπ κλπ).

Εξωτερικά κόστη θα υπαρχουν πάντα σε όποιο μέσο κ αν αναφερθούμε. Αντι για το υδροπλάνο οι τουρίστες θα ερχονταν με τα ΙΧ τους που σημαίνει περισσότερες εκπομπές καυσαερίων/επιβάτη κλπ

Υπενθυμίζω πως δεν είμαι υπέρ του υδροπλάνου, απλα πιστεύω πως αν πρέπει κάπου να δραστηριοποιηθεί αυτο το "κάπου" δεν είναι νησιά με ηδη πολύ καλή συγκοινωνία απο αέρα-θάλασσα. :confused:

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΤΡΑ: Αρχίζουν από την Τετάρτη τα τακτικά δρομολόγια με υδροπλάνα, μεταξύ της Κέρκυρας και Ιωαννίνων, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας AirSea Lines, ωστόσο η Πάτρα δείχνει να καθυστερεί να... αποκτήσει "φτερά".

Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση "εξετάζεται το ενδεχόμενο επέκτασης του προγράμματος πτήσεων, προς την Πάτρα, την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο, εφόσον βρεθούν κατάλληλοι χώροι προσθαλάσσωσης στα λιμάνια τους".

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί, πως εδώ και καιρό έχουν συναντηθεί στελέχη της εταιρίας με την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος της Πάτρας για την χωροθέτηση ειδικού χώρου στο λιμάνι της πόλης, προκειμένου να προσγειώνονται και να απογειώνονται τα αεροπλάνα, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια νεότερη ανακοίνωση από καμία πλευρά.

Πάντως, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε, τα δρομολόγια μεταξύ Αθηνών - Ιωαννίνων και Κέκρυρας, θα εκτελούνται καθημερινά από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή, εκτός Τετάρτης, δύο δρομολόγια μετ' επιστροφής και ένα το Σάββατο και την Κυριακή.

Οι τιμές των εισιτηρίων θα είναι Κέρκυρα - Ιωάννινα 60 ευρώ για απλή διαδρομή και 100 ευρώ μετ' επιστροφής, ενώ για τη διαδρομή Παξοί - Κέρκυρα - Ιωάννινα οι τιμές θα είναι 95 και 160 ευρώ, αντίστοιχα.

απο το πατρα today

Link to comment
Share on other sites

Αλλά καί λιγώτερο άνετα επίσης...

Και αναρωτιέμαι,πόσα καύσιμα παραπάνω καίει ένα Twin Otter (υδροπλάνο) από ένα ATR72 (ώστε νά δικαιολογήται αυτή η διαφορά στό εισιτήριο);

Επίσης αυτό το Αθήνα-Κέρκυρα καί Αθήνα-Ιωάννινα μού ακούγεται τελείως ΘΕΟΚΟΥΦΟ!!! Ποιός θά προτιμήση νά κατέβη στο Ν.Φάληρο μέ τον Ηλεκτρικό,νά περπατήση κι'ένα χιλιόμετρο μέσα στίς εγκαταστάσεις τού ΣΕΦ (φορτωμένος μάλιστα ώς υποζύγιον) γιά να μπή σ'ένα υδροπλάνο που θά τον πάη στά Ιωάννινα ή στην Κέρκυρα σέ 1 ώρα,όταν μπορεί νά πάη μέ το μετρό ή τον προαστιακό στό ΕλΒεν από όπου η Aegean καί η ΟΑ θά τον πάνε μέ λιγώτερα λεφτά σέ μισή ώρα (καί πιό άνετα);

Επειδή το παρόν είναι το shipfriends.gr καί όχι το airliners.gr,σταματάω αυτόν τον προβληματισμό μου εδώ,αφήνοντάς σας να φανταστήτε πώς θά είναι η προσθαλάσσωση τού υδροπλάνου στο λιμάνι τής Πάτρας,δίπλα στά Superfast ή -ακόμα πιό επεισοδιακά- δίπλα στά ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΑΚΙΑ.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ικανοποίηση Εμπορικού Συλλόγου για την παρέμβαση Καββαδά στο ΥΕΝ για τα υδροπλάνα

ΠΑΤΡΑ: Την ικανοποίησή του για την παρέμβαση του Περιφερειάρχη, Π. Καββαδά προς το ΥΕΝ, μέσω της οποία φαίνεται να βρίσκεται λύση στο "αγκάθι" του χρόνου σύμβασης μεταξύ της εταιρίας Air Sea Lines και του Οργανισμού Λιμένος Πατρών για την εγκατάσταση βάσης υδροπλάνων στο λιμάνι της πόλης, εξέφρασε με ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης.

Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος για "παρεμβάσεις που είχαν ως αποτέλεσμα να μην χαθεί αυτή, η για την περιοχή σπουδαία επένδυση, που προσφέρει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης" και αναφέρεται πως το ΔΣ του Συλλόγου απασχολήθηκε με το θέμα στην τελευταία συνεδρίασή του, στην οποία κλήθηκε και ο εκπρόσωπος της εταιρίας στην περιοχή Κ. Βρης

Ο Εμπορικός Σύλλογος εξέφρασε την άμεση συμπαράστασή του στον εκπρόσωπο της εταιρείας και ομόφωνα αποφάσισε να προβεί στις δέουσες ενέργειες ώστε να πραγματοποιηθεί τελικά η επένδυση και ταυτόχρονα να δημιουργηθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις κατάλληλου επενδυτικού κλίματος στην πόλη.

"Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι η αφύπνιση των φορέων και η επιβεβλημένη μεταξύ τους συνεργασία προσπερνούν την γραφειοκρατία και ενισχύουν το επενδυτικό κλίμα πάντα προς όφελος της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας" επισημαίνεται στην σχετική ανακοίνωση.

πηγη: patras today

σχολιο δικο μου

o πολυς περιφεριαρχης Δυτ. Ελλαδος κ.Καββαδας οταν εχει διευθυετηθει ενα ζητημα εμφανιζεται και κανει παρεμβαση. :D

μια απορια εχω μονο που στη ευχη του θεου (για να μην πω τιποτα βαρυτερο) θα γινει η βαση υδροπλανων μεσα στο λιμανι;

εδω με τα βαπορια και εχει γινει ασφυκτικη η κατασταση φανταστειτε να προστεθει και η πλωτη αποβαθρα/βαση των υδροπλανων. τι θα γινει με του μαιστρους και με κατι τοπικα μπουρινια απο το ριο;

Link to comment
Share on other sites

Νά ρωτήσω εγώ κάτι πιό σημαντικό;

1.Πού θά αποπροσθαλασσώνωνται τά υδροπλάνα;Μέσα στό λιμάνι (μέ κίνδυνο νά στουκάρουν πάνω σέ κανένα βαπόρι ή στούς ντόκους) ή έξω,μετά τον λιμενοβραχίονα (μέ κίνδυνο νά στουκάρουν ομοίως πάνω σέ κανένα πλεούμενο);

2.Ποιός θά τούς δίνη άδεια αποπροσθαλάσσωσης,έγκριση σχεδίου πτήσης καί τά συναφή;Γιά αεροπλάνα μιλάμε-έστω κι'άν έχουν πλωτήρες-όχι γιά βαπόρια.Καί τά αεροπλάνα έχουν άλλες διαδικασίες,διαφορετικές από αυτές τών πλοίων.

Μήπως ο κύριος λιμενάρχης Πατρών θά βγαίνη μέ το VHF στην αποβάθρα νά λέη "έλαααα το BMG μέ ακούτε;μόλα όλα καί φεύγετε..." ;

Ολίγη σοβαρότης δέν βλάπτει...

Link to comment
Share on other sites

ο Ο.Λ.ΠΑ. εχει αντιρρησεις για το ολο θεμα και πολυ σωστα. Υπαρχει προβλημα χωρου αλλα και προβλημα αρμοδιοτητας.

αν θελουν υδροπλανα στην πατρα ας φτιαξουν το "τερμιναλ" πιο εξω, ειτε προς το παλιο κολυμβητηριο ειτε προς τα βραχναιϊκα.

η λυση που προκρινεται, (μεταξυ ιχθυοσκαλας και κτιριου λιμενος) ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη επιφοβη μιας και απεχει ελαχιστα απο τη νοτια εισοδο του λιμανιου και τα υδροπλανα θα ειναι εκτεθειμενα στον κυματισμο των εισερχομενων πλοιων, οσο για το που θα γινεται προσθαλασσωση και αποθαλασσωση ας μη μιλησω γιατι θα βρισω.

η αληθεια ειναι οτι υπαρχει τρομερο παρασκηνιο και απιστευτη πιεση στον Ο.Λ.ΠΑ. και το Κ.Λ.Πατρας να πουν το ΟΚ: Δημοσιες καταχωρησεις και ανακοινωσεις περι "επενδυτοκτονου" (ελεος!!) οργανισμου λιμενος κλπ.

περαν ομως του θεματος υποδομης ειλικρινα δεν εχω πειστει οτι θα υπαρξει χριστιανος που θα παρει το ΙΧ του απο αθηνα (ή το κτελ, μπρρρ) και θα ερθει πατρα και μετα θα σκασει μια κατοσταρα να παει ιθακη η ζακυνθο με το υδροπλανο.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχάς,εγώ οτι ούτε οι Πατρινοί θά σκάνε κατοστάρα γιά να πηγαίνουν μέ το υδροπλάνο στη Ζάκυνθο (αφήνοντας βεβαίως το αυτοκίνητό τους στην Πάτρα...),αφού μπορούν νά πάνε στην Κυλλήνη (μισή ωρίτσα δρόμος από Πάτρα) καί μέ το πλοίο είναι περίπου 1 ώρα μέχρι την Ζάκυνθο (τόσο το έκανε το νύν ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ καί το ΖΑΚΥΝΘΟΣ,μέ τά οποία είχα κάνει την διαδρομή).

Αλλά άς πούμε οτι ευρίσκεται ένας βουσμάνος που θέλει νά κάνη την αποκοτιά,οπότε ισχυριζόμεθα οτι χρειάζεται αυτό τό μεταφορικό μέσον.Τότε λοιπόν:

Τό υδροπλάνο,όπως είπα καί πιό πρίν,είναι ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ και όχι ΠΛΟΙΟ.Αυτό σημαίνει οτι:

1.Δέν φεύγει μέ ένα "μόλα όλα" τού πιλότου πρός τους καβοδέτες.Πρέπει ο πιλότος νά έχη υποβάλει σχέδιο πτήσης,δηλώνοντας ακριβή ώρα αναχώρησης,κατεύθυνση,ύψος πτήσης καί διάφορα άλλα στοιχεία.Πού θά το υποβάλη;Στό λιμεναρχείο ασφαλώς όχι,αφού το Λιμεναρχείο δέν υπάγεται στην ΥΠΑ αλλά στό ΥΕΝ.......

2.Πρέπει ο πιλότος,αφού κλείσουν οι πόρτες τού α/φους νά ζητήση άδεια αποθαλάσσωσης,όπως ακριβώς κάνουν τά αεροπλάνα σε όλα τά αεροδρόμια τού κόσμου.Από ποιόν θά την ζητήση;Από τον λιμενάρχη ασφαλώς όχι,διότι ο λιμενάρχης-το είπαμε αυτό-δέν υπάγεται στην ΥΠΑ,αλλά στο ΥΕΝ.

3.Ομοίως κατά την προσέγγιση καί προσθαλάσσωση ο πιλότος τού υδροπλάνου πρέπει από κάπου νά πάρη άδεια καθώς καί στοιχεία γιά τίς επικρατούσες συνθήκες.Προφανώς όχι από τον λιμενάρχη.....

Συμπέρασμα:Θά φτιάξουν λοιπόν καί πύργο ελέγχου στο λιμάνι τής Πάτρας;

3.Τό υδροπλάνο κατά την αποθαλάσσωση/προσθαλάσσωσή του πλέει μέ ταχύτητα γύρω στά 100 μιλάκια,ήτοι τρείς φορές περίπου όσο ένα ταχύπλοο.Συνεπώς,πού θα γίνεται η προσθαλάσσωση.αποθαλάσσωσή του;Οπως λέει και ο proud,άς μή μιλήσουμε γιατί θά βρίσουμε...

Ηθικό δίδαγμα:Αν κάποιοι θέλουν νά πηγαίνη υδροπλάνο στην Πάτρα,άς φτιάξουν ΚΑΝΟΝΙΚΟ υδροδρόμιο ΕΞΩ από την Πάτρα,ΜΑΚΡΥΑ από το λιμάνι της,μέ οριοθετημένους υδροδιαδρόμους,οριοθετημένο τερματικό εναέριο χώρο,ειδικό "τέρμιναλ" καί πύργο ελέγχου επανδρωμένο μέ κανονικούς ελεγκτές εναερίου κυκλοφορίας.Αλλιώς μπλέκουν την βούρτσα μέ τό γνωστό όργανο,διότι ώς γνωστόν,άλλο λιμένας καί άλλο αερολιμένας....

Εννοείται βέβαια οτι τά ίδια θά πρέπη νά ισχύουν γιά οποιοδήποτε μέρος θά πηγαίνη το υδροπλάνο.

Link to comment
Share on other sites

Από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσουν οι καθημερινές και τακτικές πτήσεις των υδροπλάνων από το λιμάνι της Πάτρας, με κατεύθυνση τα νησιά του Ιονίου, δεδομένου πως το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας τροποποίησε το θεσμικό πλαίσιο, στην κατεύθυνση να βρεθεί λύση με τον επενδυτή, χωρίς να απωλέσει συμφέροντα το λιμάνι της Πάτρας.

Έτσι, αποφασίστηκε, η κατασκευή της βάσης να ανήκει στην κυριότητα του ΟΛΠΑ, προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εταιρίες που είναι πιθανό να ενδιαφερθούν. Παράλληλα, τροποποιήθηκε ο προβλεπόμενος χρόνος της σύμβασης, που από μονοετής γίνεται τριετής.

Όπως δήλωσε στο PatrasToday.gr ο πράκτορας της εταιρίας Air Sea Lines, Κώστας Βρης, είναι πιθανό την προσεχή Τρίτη να πραγματοποιηθεί μια πρώτη, δοκιμαστική πτήση υδροπλάνου, από την Πάτρα μέχρι την Κέρκυρα, στην οποία ίσως να βρίσκεται και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλης Κεφαλογιάννης, ενώ σίγουρα θα βρίσκεται σε αυτή ο Καναδός μεγαλομέτοχος της εταιρίας, Steven Earle.

Πάντως, οι τακτικές πτήσεις υδροπλάνων δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πριν τον Σεπτέμβριο σύμφωνα με τον κ. Βρη, δεδομένου πως θα πρέπει να ολοκληρωθεί η υπογραφή της σύμβασης, αλλά και να τροποποιηθεί το σχέδιο της εταιρίας, που ήδη "πετάει" για Κέρκυρα, Παξούς και Ιωάννινα.

Ο κ. Βρης δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για τον χρόνο που χάθηκε, σημειώνοντας πως η Πάτρα σχεδιαζόταν να γίνει "βάση" των υδροπλάνων, εντός της οποίας θα έμεναν και θα συντηρούνταν, κάτι όμως που - λόγω της καθυστέρησης - συνέβη στην Κέρκυρα.

Να σημειωθεί, πως καθοριστικό ρόλο στην αίσια κατάληξη της υπόθεσης, έπαιξε η διαμεσολάβηση του Περιφερειάρχη, Π. Καββαδά, προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για την τροποποίηση του χρόνου της σύμβασης.

www.patrastoday.gr

Link to comment
Share on other sites

Στις 11 το πρωί της Τρίτης αναμένεται να πραγματοποιηθεί η πρώτη προσθαλάσσωση υδροπλάνου στην Πάτρα, όπως έγινε γνωστό, ενώ μεταξύ των επιβατών του αεροσκάφους που θα φτάσει στην πόλη, αναμένεται να βρίσκονται, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννης, ένας Καναδός επενδυτής, καθώς και ορισμένοι εκ των Βουλευτών Αχαΐας.

Το υδροπλάνο, θα ξεκινήσει από τον Πειραιά και θα προσθαλασσωθεί κοντά στην μαρίνα της πόλης, γι' αυτή την πρώτη δοκιμαστική πτήση, αν και η οριστική βάση από/επιβίβασης θα δημιουργηθεί στον θαλάσσιο χώρο, μεταξύ του κτιρίου υπηρεσιών λιμένα και της Ιχθυόσκαλας.

Η πτήση αυτή θεωρείται δοκιμαστική, γι' αυτό και δεν έχει πανηγυρικό χαρακτήρα. Σε κάθε περίπτωση, οι τακτικές πτήσεις των υδροπλάνων, μεταξύ της Πάτρας και των νησιών του Ιονίου αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

πηγη: patrastoday

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...