gtogias Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Αφού φεύγει με το Lucky Star για το οποίο το AIS ανααγράφει ως προορισμό Αλεξανδρούπολη απο που προκύπτει ότι πάει εκτός Ελλάδος? Εκτός βέβαια αν το AIS αναγράφει μπούρδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Μια ματιά στις λεπτομέρειες του πλοίου δίνει ΕΤΑ στην Αλεξανδρούπολη στις 04-09-2011 στις 10:00. Οπότε, μήπως δεν έχει αλλαχτεί ο προορισμός από προηγούμενο ταξίδι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 (edited) Οντως ο προορισμος δεν εχει αλλαχθει στο AI,ετσι κατεβηκε απο Αλεξανδουπολη.Βασικα η λογικη λεει οτι μονο για το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ μπορει να κατεβηκε μεχρι το Λαυριο Edited November 4, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Εάν κατέβηκε το Lucky Star για να πάρει το Εξπρές Λήμνος από το Λαύριο για να το πάει στην Αλεξανδρούπολη, μπορεί να παίζει σαν σενάριο??? (Έτσι είχε γίνει και με το Παναγία Σουμελά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα στο AIS φαινεται οτι αργα χτες βραδυ εφτανε στην Αλιαγα,οποτε μαλλον δεν παιζει αυτο το σεναριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 (edited) Πρώτα από όλα το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είχε ανέβει αυτοδύναμα και όχι ρυμουλκούμενο. Δεύτερον η τακτική του Μανούση τους τελευταίους μήνες δεν αφήνει και πολλές αμφιβολίες για τον προορισμό του πλοίου. Τρίτον όταν έφυγε το ΣΟΥΜΕΛΑ δεν τρέχανε διαγωνισμοί για να απομακρυνθούν τα παρατημένα πλοία του Μανούση από Λαύριο, Αλεξανδρούπολη και Πειραιά. Να μου έλεγες ένα άλλο λιμάνι να το καταλάβω. Αλλά να το πάρει από το ένα λιμάνι που κάνουν αγώνα να το απομακρύνουν για να το πάνε στο άλλο λιμάνι που επικίνδυνα τα ανεβάζουν και επιβλαβή τα κατεβάζουν, δεν νομίζω ότι στέκει σαν σκέψη. Edited November 7, 2011 by George Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 (edited) Εκπλήσσομαι που δεν βλέπω αποχαιρετισμούς και δάκρυα για το βαποράκι, ως φαίνεται, στέρεψαν τα δάκρυα με τόσα που έφυγαν τα τελευταία χρόνια. Και γι’ αυτό θα αναλάβω το θλιβερό καθήκον του αποχαιρετισμού. Το βαποράκι μου ήταν από τα πλέον συμπαθή, καθώς με συνδέουν πολλές αναμνήσεις από τα παλιά. Είχα κάνει κάποια ταξίδια στη Συροτηνομυκονία το 1994-95 ως Παναγία Τήνου 2, λιγότερα στην Ανδροτηνομυκονία ως ΑΘΗΝΑ του Αγαπητού και μόλις ένα με τα σινιάλα της HSW. Και μετά ήρθαν τα σινιάλα της ΣΑΟΣ, η παρακμή και η κατάρρευση. Άτυχο βαποράκι και χωρίς σπουδαία καριέρα, σε σχέση με άλλα της εποχής του, που όμως πάντα του είχα μια ιδιαίτερη συμπάθεια. Ας είμαστε λοιπόν καλά, να ζήσουμε και να το θυμόμαστε και αυτό. Και επειδή τα τελευταία χρόνια της κατάντιας και της σκουριάς δεν του άξιζαν, ας το αποχαιρετήσω, όπως του αξίζει και όπως θα το θυμάμαι πάντα. Ως ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2…κατάλευκο και περιποιημένο…με τα Βαριά σινιάλα…και με καπετάνιο τον Ανάργυρο Σαρρή. Edited November 7, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 To βαποράκι αυτό , όντως ήταν πολύ άτυχο στα νερά μας.Συνεχείς αλλαγές πλοικτησίας και 2 κατασχέσεις με χρονοβόρους παροπλισμούς.Ηρθε στην Ελλάδα για να αντικαταστήσει έναν θρύλο , δόθηκαν πολλά λεφτά στην μετασκευή του αλλά αποδείχτηκε ότι δεν ήταν καλά σχεδιασμένη. Το γκαράζ παρέμεινε πάρα πολύ μικρό για φορτηγά και μέσος ενώ ήταν πολυτελέστατο δεν είναι είχε την άπλα και την εργονομία του αδερφού του. Καπετάνιοι που διτέλεσαν στο βαπόρι ήταν ο Αργύρης Σαρρής, ο Γιώργος Περουλάκης, ο Ανδρέας Νάζος, ο Τάσος Τρέσσος , ο Βασίλης Πασχάλης, ο Μάκης Σκιαδάς, ο Νίκος Βασιλικής,ο Μπάμπης Παντελής, ο Σπύρος Θηραίος κι ο Νίκος Κορρές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafina-lines Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Να προσθέσω μια σημείωση στη λίστα του φίλου μας Earl Granville, ότι αυτό το πλοίο ήταν το πρώτο που πλοιάρχησε ο καπτα-Μάκης Σκιαδάς, επί HELLAS FERRIES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Aπο οτι θυμαμαι ειχε αναλαβει την πλοιαρχεια για λιγο και ο cpt αχιλλεας ταρλαμης ,απο αυτον παρελαβε ο ανδρεας ναζος απο οτι ξερω Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Στην Ραφηνα του 1999....Ρεμετζο του καπτα Γιωργη Περουλακη,αναμεσα στον φαρο και το αδελφακι του.... https://www.youtube.com/watch?v=wIOQCLUKoPg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάκης_1988 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 (edited) Μηπως θυμαται καποιος να μου πει τι ωρες εφευγε απο Ραφηνα για Ανδρο Τηνο Μυκονο?Τις χρονιες που δουλεψε εκει?Πρωινες και απογευματινες αναχωρησεις? Edited August 30, 2015 by Μάκης_1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Το πλοίο ήρθε στη ραφήνα το 1999 με τα σινιάλα του Κώστα Αγαπητού. Έκατσε μέχρι το 2005 με ένα διάλειμμα το 2004 από Πειραιά 0800 για Σ-Τ-Μ. Την πρώτη χρονιά ήταν σε κοινοπραξία με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και έκαναν εναλλάξ δρομολόγια 0740 και 1730 για Α-Τ-Μ με επιστροφές από Μύκονο 0830 και 1430. Το SUPERFERRY II έφευγε 0805 και επέστρεφε 1330. Τις επόμενες χρονιές είχε κυρίως απογευματινά. Πέρναγε όλα τα υπόλοιπα πλοία αφού έπιανε 21 μίλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 Φωτογραφία από το Εξπρές Λήμνος στη παραλία του Αλιάγα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Καλοκαιρι του 2007 και το πλοιο δρομολογειται στο Β.Αιγαιο απο τη ΣΑΟΣ,μετα απο μια μαλλον επεισοδιακη αγορα του απο την HSW Εμεις θα το δουμε φρεσκοβαμμενο ,να λαμπει ,σε δυο φωτο απο το λιμανι της Μυτιληνης με φοντο το καστρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Αν θυμάμαι καλά ο Μανούσης πήρε το Αθηνά μέσα από τα χέρια του Αλέξανδρου Αγούδημου.Προφανώς ο δεύτερος σκόπευε να διπλώσει τη Πηνελόπη στη Ραφήνα.Αν γινόταν η αγορά αυτή,πιστεύω πολλά πράγματα θα είχαν διαφορετική εξέλιξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsw giorgos Posted March 26, 2021 Share Posted March 26, 2021 Μεγάλο κρίμα για τον βάπορα!! είχε πολύ άδοξο τέλος... Πιστεύω σε άλλα χέρια οτι μπορεί να ταξίδευε ακόμα όπως και το αδερφάκι του! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 1 hour ago, nomikos said: Παναγία Τήνου 2.Ένα πλοίο δυναμίτης που δεν έσκασε ποτέ.Είχε τα πάντα εκτός από γκαράζ,μπορούσαν βέβαια αν ήθελαν να το φτιάξουν.Ταχύτητα πολυτέλεια και άκρως καραβολετρικά καταστρώματα με πλωριό μπαλκόνι.Δε ταίριαξε απόλυτα σε γραμμή,άλλαξε πολλές εταιρείες δε βρήκε ρόλο.Και επειδή αδικήθηκε και δεν του άξιζε αυτή η ζωή,το ψηφίζω. πιστευω οτι δεν βρηκε γραμμη και δεν εσκασε ποτε, γιατι ηταν ενα πλοιο στο οποιο εγινε λαθος μετασκευη On 5/10/2021 at 2:14 AM, proud_ionian said: Παναγια Τηνου 2 Δεν ηταν Απολλωνας, δεν ηταν Superferry II, πιστευω οτι του εγινε λαθος μετασκευη. Ας ειχε λιγοτερη πολυτελεια και ας επεφταν περισσοτερα λεφτα σε λειτουργικα ζητηματα (γκαραζ κλπ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 Δεμένο στη Νάξο με πλώρη πρός ην πόλη, και εν πλώ από τον @stathis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.Gk. Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 Για το βαπόρι τα έχετε πει όλα, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του και την ιστορία του στο Αιγαίο μας. Πέρα από το πολυτελές εσωτερικό του, αυτό που θυμάμαι, την περίοδο που πρωτοδρομολογήθηκε Συροτηνομυκονία, είναι ότι το κατάστρωμα στο πλωριό μπαλκόνι ήταν επενδυμένο με πλαστικό χλοοτάπητα και έτσι μπορούσες να κάτσεις και κατάχαμα, ειδικά αν ήθελες να απαγκιάσεις λίγο. Έχω την αίσθηση ότι αυτά τα σινιάλα της Hellas Ferries δεν πήγαιναν σε κανένα πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Το Exprees Athina το πηρε ο Μανουσης ενω το ειχε κλεισει ο Αγουδημος για να διπλωσει το Πηνελοπη στη Ραφηνα! Ο μυθος λεει οτι εδωσε 200χιλ.παραπανω επειδη ηταν μπλε βαμμενο κ δε θα χρειαζοταν βαψιμο απλα θα παταγε το Saos στις μπαντες Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 5 hours ago, Ferry Himuka said: Στο ίδιο βαπόρι το 2007 νομίζω μεταξύ Μανούση και Μίμη αγούδημου ....και ειδαμε στο τελος τη τυχη του... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Himuka Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 (edited) Πραγματικά αν το πλοίο πήγαινε στον αγουδημο η ιστορία ίσως ήταν πολύ διαφορετική... Όχι μόνο για το πλοίο (που θα μπορούσε να υπήρχε και σήμερα) αλλά και για τον ίδιο τον Μίμη αγουδημο και την εταιρεία του... Edited March 30, 2023 by polmyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Δύσκολα από κάθε άποψη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now