Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αθηνά (ΙΜΟ 7305514)


Recommended Posts

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο κυρ Μίμης δεν ήθελε με τίποτα να απογοητεύσει τα μέλη του forum, που εκδήλωσαν ξεκάθαρα τις επιθυμίες και τις προσδοκίες τους!!!

Καλορίζικο και καλοτάξιδο με τα νέα του σινιάλα!!!

Link to comment
Share on other sites

Άντε καλορίζικο και καλοτάξιδο το...Παναγία Τήνου 2. :D

Εγώ όμως θα επιμείνω για Βόρειο Αιγαίο...όπου δεν δραστηριοποιείται η HSW. Εάν ο Αγούδημος ενδιαφέρεται πραγματικά γι' αυτή την αγορά, δεν θα ξαναβρεί τέτοια ευκαιρία. Εδώ στο Επαρχιακό συμβούλιο της Λήμνου κόντεψαν να έρθουν στα χέρια για το Σουμελά. Εάν σενιάρει χοντρικά το πλοίο και το δρομολογήσει σε 1 μήνα θα πάρει όλη την κίνηση της Λήμνου κλπ. Ακόμα και με ελεύθερη δρομολόγηση αξίζει τον κόπο...για την αρχή...και στη συνέχεια θα έρθει και η επιδότηση. Εάν βάλει την Αθηνά Λαύριο (ή ακόμα καλύτερα Ραφήνα) - Λήμνο και κάποιο δρομολόγιο Αη Στράτη-Λήμνο-Σαμοθράκη-Αλεξ/πολη...εσείς με ποιό καράβι θα πηγαίνατε?

Για Αλβανία, μου φαίνεται λίγο δύσκολο να την πήρε για αντικατάσταση του Κ.Αλέξανδρου. Εδώ έφερε την Πηνελόπη από εκεί πάνω θα στείλει την Αθηνά?

ΥΓ. Το κερδισμένο δελτίο..πού θα το εξαργυρώσω? :P

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ κι εγώ ψάχνω που θα πάρω τα λεφτά μου αν μάθεις πές μου:P

Το Ιταλία Αλβανία το άκουσα από σοβαρή πηγή η οποία μου τόνισε όμως ότι δεν αποκλείετε και η εκπληξη.Και μια τέτοια έκπληξη είναι αυτή που αναφέρει ο ΝΗΡΕΑΣ.Αναβάθμιση θα είναι από το ΣΟΥΜΕΛΑ ,έχει 150 κρεβάτια σε πολυτελείς καμπίνες ενώ και η μικρή χωρητικότητα στα φορτηγά δεν θα είναι μεγάλο θέμα σε αντίθεση με την Ιταλία Αλβανία που θα είναι ψιλοπρόβλημα(όχι ότι ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ παίρνει τα πολλά φορτηγά αλλά η γραμμή έχει αυξήσει την κίνησή της).

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τον Earl όμως ακριβώς όπως ο ίδιος λέει το γκαράζ του πλοίου δεν νομίζω ότι προσφέρεται για τον διάπλου της Αδριατικής. Αν θέλετε και τη δικιά μου άποψη περισσότερο πιθανό βλέπω το βαπόρι να αντικαθιστά την ΠΗΝΕΛΟΠΗ την σκέτη και να πηγαίνει αυτή με τη σειρά της σε αντικατάσταση του ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ παρά να πηγαίνει η ΑΘΗΝΑΡΑ στην Αδριατική. Τα πιο ακραία που μπορώ να σκεφτώ είναι είτε να μείνει ως έχει ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και να διεκδικήσει ο Μίμης τις γραμμές που αναφέρει ο ΝΗΡΕΑΣ παραπάνω παράλληλα με την ΠΗΝΕΛΟΠΗ είτε να πάει σε καμιά Ραφήνα - Παροναξία αν και εφόσον η ρήτρα δεν καλύπτει με κάποιον τρόπο και αυτή τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν αντιμετωπίζετε το ενδεχόμενο να μείνουν και τα δύο πλοία στο Βόρειο Αιγαίο? Για φέτος τουλάχιστον και του χρόνου βλέπουμε, ανάλογα με τις επιδοτούμενες γραμμές που θα πάρουν. Άμεσα, θα μπορούσε ενδεχομένως η Αθηνά να δρομολογηθεί στον άξονα Λαυρίου (Ραφήνας)-Λήμνου-Σαμοθράκης-Αλεξ/πολης...βάζοντας υποθήκη για να πάρει του χρόνου την επιδοτούμενη...και εάν δεν...υπάρχουν "δόξα τω Θεώ" πολλές άλλες γραμμές για επιδότηση. Και η Πηνελόπη να δουλεύει στον άξονα Καβάλας (Θεσ/νίκης)-Λήμνου-Μυτιλήνης-Χίου.

Σταματάω εδώ τις προβλέψεις...γιατί αυτός που βάζει τα λεφτά σίγουρα τα έχει ζυγίσει καλύτερα τα πράγματα. Άσε που θα μάθουμε πολύ γρήγορα το που θα δρομολογηθεί η Αθηνά...

ΥΓ Οπότε μπορούν να αρχίσουν οι προβλέψεις/προτάσεις για το νέο όνομα του πλοίου. Εγώ ψηφίζω: Penelope C(ruz) :P

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ΝΗΡΕΑ, καταπληκτική η πρότασή σου, και γω Penelope C θα πρότεινα! :P

Το πλοίο νομίζω ότι θα χαραμιστεί στην Αλβανία αφού και τα μειονεκτήματα του γκαράζ του τα έχουμε πει και την πολυτέλειά του δε θα την εκτιμήσει το επιβατικό κοινό της γραμμής.

Επιτέλους η HSW έδωσε ένα αξιόλογο πλοίο της σε πλοιοκτήτη που ενδιαφέρεται να το χρησιμοποιήσει εντός Ελλάδος και ας μη μπορεί να το βάλει σε γραμμή της Ηellenic μεχρι το 2009...Δεν είναι και πολλά τα χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά μπορεί να στεναχωρήσω τους περισσότερους από εσας, αλλά μου λένε από Πειραιά ότι "χάλασε" με τον Μίμη και πάει για τον Φώτη το βαπόρι.Με κάθε επιφύλαξη μεταφέρω ότι μου είπαν.

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή Ναυτεμπορική επιβεβαιώνει τα "αυτιά" του LEFTERIS68 και του valencay:

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ / Σάββατο, 31 Μαρτίου 2007 07:00

H Saos αγόρασε το «Express Αθηνά»

ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «Saos» πουλήθηκε τελικά το «Express Αθηνά» της «Hellenic Seaways». Σύμφωνα με πληροφορίες και ενώ είχε προκριθεί αρχικά η προσφορά της «Agoudimos Lines» στη συνέχεια η εταιρεία «Saos» η οποία είχε καταθέσει και αυτή προσφορά επανήλθε με βελτιωμένη πρόταση. Ετσι το προχθεσινό διοικητικό συμβούλιο της Hellenic Seaways αποφάσισε να ακυρώσει τις προηγούμενες προσφορές και να ζητήσει νέες οι οποίες κατατέθηκαν χθες τόσο από την «Saos» όσο και την «Agoudimos Lines» με την πρώτη να καταθέτει την μεγαλύτερη η οποία κυμαίνεται όπως αναφέρουν οι πληροφορίες λίγο πάνω από τα 4 εκατ. ευρώ

Άντε καλορίζικο...και καλά ταξίδια νάχει να το χαιρόμαστε στο Βόρειο Αιγαίο!
Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό ρε παιδιά για να καταλάβω!

Δηλαδή πουλάει η HSW το πλοίο στον Μίμη και δύο μέρες αργότερα πάει ο Μανούσης, δίνει παραπάνω και παίρνει ένα τηλέφωνο η HSW τον Μίμη και του λέει: Φέρτο πίσω γιατί μας σκάσανε περισσότερα;B)

Αυτό είναι δείγμα σοβαρής συναλλαγής;

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι άλλο. Συνήθως για να γίνει το deal πρέπει να δωθεί προκαταβολή. Αν έγινε αυτό τότε πρέπει να του τα επιστρέψουν αλλα μάλλον δέν έγινε έτσι όπως μας τα είπανε. Μήπως υπήρξε καμιά συμφωνία μεταξύ Σαος και Μίμη?

Link to comment
Share on other sites

Δε πιστεύω να υπήρχε συμφωνία Μιμη-Saos. Εδώ έφτασαν στο συμβούλιο Επικρατείας για την άγονη γραμμή από Καβάλα Β. Αιγαίο Δωδεκάνησα.

Μη βιάζεσαι να του δώσεις γραμμή Νηρέα.Απ' ότι μαθαίνω υπάρχουν πολλές προτάσεις στο τραπέζι.

Τη γραμμή που θα θέλανε να το δρομολογήσουν είναι η γραμμή που πήρε η Lane από Αλεξανδρούπολη Β. Αιγαίο Δωδεκάνησα. Του χρόνου βλέπω να χτυπάει αυτή τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Εύλογες μεν οι παραπάνω απορίες για το τι και πως έγινε, αλλά και οι τρείς εμπλεκόμενοι (HSW-Αγούδημος-Μανούσης) ξέρουν καλύτερα…δεν είναι χθεσινοί. Υπάρχουν όροι και συμφωνίες με ρήτρες, δεν κάνει ο καθένας ότι γουστάρει…ούτε ο Αγούδημος είναι κανένα παιδάκι να του πάρουν το καράβι με το έτσι θέλω….αλλά ούτε και η HSW είναι ψιλικατζήδες να αθετήσουν συμφωνίες για 200-300 χιλιάρικα (τόσα υποθέτω θα είναι η διαφορά).

Οπότε ας αφήσουμε τα «παρασκήνια» και ας ευχηθούμε καλή τύχη στο πλοίο στη νέα του καριέρα…με μια βουτιά στο ένδοξο παρελθόν του Παναγία Τήνου 2...γύρω στο 1995! Για να μαθαίνουν (με χαρά) οι νεώτεροι…και να θυμούνται (με κλάματα) οι παλαιότεροι!

11.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...