Jump to content
Shipfriends

Αρκάδι (IMO 8319081)


Recommended Posts

Το βαπορι εχει πολυ μικρη ιπποδυναμη (γι αυτο και ειναι οικονομικο οπως εχει πει και ο Earl αλλου) και ειναι μονοτιμονο. Το προπελακι του ηταν για κλαματα οταν δουλευε στην Ελλαδα οποτε τωρα αποκλειεται να ειναι καλυτερο.

Κι όμως, όπως φαίνεται στο

έχει δυο τιμόνια και pitch...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Είχε ξεσπάσει και παλιότερα φωτιά στο μηχανοστάσιο

Στο Pella πριν λίγο καιρό πρέπει να είχε ξεσπάσει πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο αλλά το πλοίο επισκευάστηκε. Πρόσφατα άλλαξε ηλεκτρομηχανές και είχαν πραγματοποιηθεί αρκετές λαμαρινοδουλειες στα έγκατα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Το reuters αναφερει οτι το πλοιο τελικα βυθιστικε χωρις να παθει κανεις τιποτα

* All passengers saved, no injuries

* Fire being brought under control

* Extensive damage to ship reported (Adds ferry sinks after all passengers saved)

CAIRO, Nov 3 (Reuters) - Passengers escaped on lifeboats and nobody was killed when a fire broke out on a ferry carrying more than 1,200 people from the Jordanian Red Sea port of Aqaba to Egypt on Thursday, Egyptian officials said.

An official from Egypt's Red Sea ports authority said the ferry sank after the fire had caused extensive damage.

The vessel had been heading for the Egyptian port of Nuweiba. It had travelled about 15 nautical miles from Aqaba when the fire took hold.

"Thanks be to God, all the passengers on the Pella ferry were saved ... There were no dead or injured," Egypt's ruling military said in a statement published on its Facebook page.

The army said passengers were brought to Nuweiba but the Egyptian official said they were taken to Aqaba. The official said there were six injured, most only lightly.

Egyptian state television said Egyptian naval launches and military aircraft were involved in the rescue. The maritime official said the passengers were mainly Egyptian expatriate workers returning home.

The vessel is owned by Arab Bridge Maritime Company (AB Maritime), a joint venture between the governments of Jordan, Egypt and Iraq. (Reporting by Yusri Mohamed in Ismailiya and Omar Fahmy in Cairo; Writing by Edmund Blair; Editing by Peter Graff and Robert Woodward)

Link to comment
Share on other sites

An official from Egypt's Red Sea ports authority initially said the ferry sank after the fire had caused extensive damage, but later reported that it was still partly afloat.

Απο το reuters νεοτερα λενε οτι το πλοιο επιπλεει ακομα εστω και λαβωμενο. Λογικο λογω του νερου που του ριξανε για την κατασβεση

Link to comment
Share on other sites

Πιθανον

καρβουνο πια.Απ οτι ειχα διαβασει προχτες η φωτια μαλλον ξεκινησε απο οχημα στο γκαραζ.

εχει και εικονες απο την διασωση των επιβατων. Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Τα θετικά του συμβάντος από ότι βλέπω από τις εικόνες είναι ότι ήταν μέρα και το κυριότερο ότι ήταν μπουνάτσα.Σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Βλέποντας στο βίντεο το πλοίο μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς...απορώ πως και γιατί βυθίσθηκε και μάλιστα σε διεθνή ύδατα και βάθος 800 μέτρων...τρέχα γύρευε δηλαδή. :rolleyes: Στο βίντεο δείχνει "μιά χαρά" ούτε καμιά μεγάλη κλίση βλέπω ούτε και κανένα δυνατό καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας το βιντεο ειλικρινα δεν ξερω τι να πιστεψω.Το θεμα ειναι πως αν το πηγαινανε σε καποιο λίμανι ολο και καποιο ρεπορταζ απο το καμενο πλοιο θα βλεπαμε.Ισως να τους βουλιαξε για καποιο λογο κατα τη ρυμουλκηση του αν και ουτε εγω θα απεκλεια τελικα το πλοιο να μην εχει βουλιαξει και η ειδηση να ειναι λανθασμενη

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αμφισβητώ το γεγονός της βύθισης

Δε ξερω τι εχει γινει τελικα με το πλοιο αλλα και το ΑΙΓΑΙΟΝ μετα τη φωτια, ορθιο ρυμουλκηθηκε μεχρι το σημειο που ανατραπηκε και τελικα βυθιστηκε

Link to comment
Share on other sites

Το Αιγαίον όταν ρυμουλκήθηκε έξω από το Ν.Μ. Δραπετσώνας, ακούμπησε στο Melody (εάν θυμάμαι καλά) με αποτέλεσμα να ανατραπεί και να βυθιστεί λόγω της μετατόπισης των υδάτων που είχαν κατακλύσει το πλοίο κατά τη διάρκεια της κατάσβεσης της φωτιάς. Όταν έχουν ριχθεί τόνοι νερού στο πλοίο χάνει την ευστάθεια του, οπότε με τη παραμικρή απότομη μετακίνηση του πλοίου μπορεί να οδηγήσει στην ανατροπή του, γιατί θα μετακινηθούν μεγάλες ποσότητας νερού.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως λεω και γω. Και το Πελλα με νερο το σβησανε οχι με αφρο.Εκτος τις ζημιες που μπορει να προκαλεσε η φωτια σε σωληνωσεις ασφαλιστικα κτλ. που δε μπορουμε να τις ξερουμε. Και οπως βλεπουμε και στο βιντεο εχει καιρο. Λιγο να ανεβηκε ακομα η θαλασσα ευκολα μπορει να εχουμε μετακινηση νερου και να ανατραπηκε το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν προσέξατε, στο βίντεο το πλοίο είναι πολύ καθισμένο και με κλίση δεξιά. Η θάλασσα είναι στο ύψος του (ανοιχτού;! ) μπαρκαριζου. Φανταστείτε τι τόνους νερού με τρελές ελεύθερες επιφάνειες έχει μέσα...μα καλά, δεν μπορούσαν να κάνουν μια στοιχειώδη απάντληση πριν το ρυμουλκήσουν;

Μάλλον δεν "καιγόντουσαν" να το σώσουν...

Link to comment
Share on other sites

ΑΡΚΑΔΙ επί 3 για να το θυμιθούμε σε τρείς διαφορετικές φάσεις της πορείας του στην Ελλάδα. Ρεθυμνιακή με το μεγάλο Ρ στις τσιμινιέρες μόνο και τίποτα άλλο. Μετά ήρθε η Cretan ferries και κατόπιν η ANEK.

post-1854-0-87126100-1328542539_thumb.jp

post-1854-0-04559500-1328542556_thumb.jp

post-1854-0-79582500-1328542573_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Αν υπήρχε ακόμα θεωρώ ότι θα ήταν ένα ιδανικό αγονοπλοιο. Οικονομικό, μικρό που μπαίνει παντού, με αρκετές καμπίνες. Ωστόσο ας κοιταμε πως μπορεί η ακτοπλοΐα μας να εξυπηρετηθεί στο μέλλον με νέες κατασκευές και οχι με πλοία της δεκαετίας του ‘70.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...