harlek Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Το βαπορι εχει πολυ μικρη ιπποδυναμη (γι αυτο και ειναι οικονομικο οπως εχει πει και ο Earl αλλου) και ειναι μονοτιμονο. Το προπελακι του ηταν για κλαματα οταν δουλευε στην Ελλαδα οποτε τωρα αποκλειεται να ειναι καλυτερο. Κι όμως, όπως φαίνεται στο έχει δυο τιμόνια και pitch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
harryludens Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Το πλοίο όχι μόνο δεν ήρθε στο Ρέθυμνο, αλλά..........http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=411157&cid=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Είχε ξεσπάσει και παλιότερα φωτιά στο μηχανοστάσιο Στο Pella πριν λίγο καιρό πρέπει να είχε ξεσπάσει πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο αλλά το πλοίο επισκευάστηκε. Πρόσφατα άλλαξε ηλεκτρομηχανές και είχαν πραγματοποιηθεί αρκετές λαμαρινοδουλειες στα έγκατα του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Το reuters αναφερει οτι το πλοιο τελικα βυθιστικε χωρις να παθει κανεις τιποτα * All passengers saved, no injuries * Fire being brought under control * Extensive damage to ship reported (Adds ferry sinks after all passengers saved) CAIRO, Nov 3 (Reuters) - Passengers escaped on lifeboats and nobody was killed when a fire broke out on a ferry carrying more than 1,200 people from the Jordanian Red Sea port of Aqaba to Egypt on Thursday, Egyptian officials said. An official from Egypt's Red Sea ports authority said the ferry sank after the fire had caused extensive damage. The vessel had been heading for the Egyptian port of Nuweiba. It had travelled about 15 nautical miles from Aqaba when the fire took hold. "Thanks be to God, all the passengers on the Pella ferry were saved ... There were no dead or injured," Egypt's ruling military said in a statement published on its Facebook page. The army said passengers were brought to Nuweiba but the Egyptian official said they were taken to Aqaba. The official said there were six injured, most only lightly. Egyptian state television said Egyptian naval launches and military aircraft were involved in the rescue. The maritime official said the passengers were mainly Egyptian expatriate workers returning home. The vessel is owned by Arab Bridge Maritime Company (AB Maritime), a joint venture between the governments of Jordan, Egypt and Iraq. (Reporting by Yusri Mohamed in Ismailiya and Omar Fahmy in Cairo; Writing by Edmund Blair; Editing by Peter Graff and Robert Woodward) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Οι πρωτες εικονες απο το φλεγομενο ferry http://www.dailymirror.lk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 An official from Egypt's Red Sea ports authority initially said the ferry sank after the fire had caused extensive damage, but later reported that it was still partly afloat. Απο το reuters νεοτερα λενε οτι το πλοιο επιπλεει ακομα εστω και λαβωμενο. Λογικο λογω του νερου που του ριξανε για την κατασβεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Τελικα ενας ανθρωπος εχει σκοτωθει πηδωντας στη θαλασσα και 12 ειναι στο νοσοκομειο αφου εισεπνευσαν πολυ καπνο. Το νεο απο εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Απ' ό,τι βλέπω , είτε από τη φωτιά είτε από τα νερά οι ζημιές θα πρέπει να είναι μεγάλες και δεν μου φαίνεται ότι θα ξαναταξιδέψει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 (edited) Πιθανον καρβουνο πια.Απ οτι ειχα διαβασει προχτες η φωτια μαλλον ξεκινησε απο οχημα στο γκαραζ. εχει και εικονες απο την διασωση των επιβατων. Edited November 5, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Τα θετικά του συμβάντος από ότι βλέπω από τις εικόνες είναι ότι ήταν μέρα και το κυριότερο ότι ήταν μπουνάτσα.Σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Τελικά, το πλοίο βυθίσθηκε χθες το πρωί σε διεθνή ύδατα και σε βάθος 800 μέτρων. Προφανώς, κανένας δεν φρόντισε να το προσαράξουν στα κοντινότερα αβαθή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOSNAXOS Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 (edited) Αλλο ενα βιντεακι απο το πλοιο αφου ειχε καει πρωτα Edited January 31, 2012 by NIKOSNAXOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Βλέποντας στο βίντεο το πλοίο μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς...απορώ πως και γιατί βυθίσθηκε και μάλιστα σε διεθνή ύδατα και βάθος 800 μέτρων...τρέχα γύρευε δηλαδή. Στο βίντεο δείχνει "μιά χαρά" ούτε καμιά μεγάλη κλίση βλέπω ούτε και κανένα δυνατό καιρό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Εγώ αμφισβητώ το γεγονός της βύθισης, αφού τρεις μέρες μετά, το πλοίο επέπεπλε και ρυμουλκούταν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Τι ακριβώς αμφισβητείς και γιατί? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Βλεποντας το βιντεο ειλικρινα δεν ξερω τι να πιστεψω.Το θεμα ειναι πως αν το πηγαινανε σε καποιο λίμανι ολο και καποιο ρεπορταζ απο το καμενο πλοιο θα βλεπαμε.Ισως να τους βουλιαξε για καποιο λογο κατα τη ρυμουλκηση του αν και ουτε εγω θα απεκλεια τελικα το πλοιο να μην εχει βουλιαξει και η ειδηση να ειναι λανθασμενη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 όπως και να έχει το θέαμα είναι ανατριχιαστικό να το θυμάσαι απο τη μια στον πειραιά και μετά να το βλέπεις έτσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Εγώ αμφισβητώ το γεγονός της βύθισης Δε ξερω τι εχει γινει τελικα με το πλοιο αλλα και το ΑΙΓΑΙΟΝ μετα τη φωτια, ορθιο ρυμουλκηθηκε μεχρι το σημειο που ανατραπηκε και τελικα βυθιστηκε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Το Αιγαίον όταν ρυμουλκήθηκε έξω από το Ν.Μ. Δραπετσώνας, ακούμπησε στο Melody (εάν θυμάμαι καλά) με αποτέλεσμα να ανατραπεί και να βυθιστεί λόγω της μετατόπισης των υδάτων που είχαν κατακλύσει το πλοίο κατά τη διάρκεια της κατάσβεσης της φωτιάς. Όταν έχουν ριχθεί τόνοι νερού στο πλοίο χάνει την ευστάθεια του, οπότε με τη παραμικρή απότομη μετακίνηση του πλοίου μπορεί να οδηγήσει στην ανατροπή του, γιατί θα μετακινηθούν μεγάλες ποσότητας νερού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 Αυτο ακριβως λεω και γω. Και το Πελλα με νερο το σβησανε οχι με αφρο.Εκτος τις ζημιες που μπορει να προκαλεσε η φωτια σε σωληνωσεις ασφαλιστικα κτλ. που δε μπορουμε να τις ξερουμε. Και οπως βλεπουμε και στο βιντεο εχει καιρο. Λιγο να ανεβηκε ακομα η θαλασσα ευκολα μπορει να εχουμε μετακινηση νερου και να ανατραπηκε το πλοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
harlek Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Πάντως αν προσέξατε, στο βίντεο το πλοίο είναι πολύ καθισμένο και με κλίση δεξιά. Η θάλασσα είναι στο ύψος του (ανοιχτού;! ) μπαρκαριζου. Φανταστείτε τι τόνους νερού με τρελές ελεύθερες επιφάνειες έχει μέσα...μα καλά, δεν μπορούσαν να κάνουν μια στοιχειώδη απάντληση πριν το ρυμουλκήσουν; Μάλλον δεν "καιγόντουσαν" να το σώσουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis molos Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 ΑΡΚΑΔΙ επί 3 για να το θυμιθούμε σε τρείς διαφορετικές φάσεις της πορείας του στην Ελλάδα. Ρεθυμνιακή με το μεγάλο Ρ στις τσιμινιέρες μόνο και τίποτα άλλο. Μετά ήρθε η Cretan ferries και κατόπιν η ANEK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKOS2008 Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 (edited) το Αρκάδι στο Ρέθυμνο Edited June 27, 2019 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKOS2013 Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 ΘΑ ΕΙΧΕΙ ΡΟΛΟ ΑΡΑΓΕ ΤΟ 2021? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 Αν υπήρχε ακόμα θεωρώ ότι θα ήταν ένα ιδανικό αγονοπλοιο. Οικονομικό, μικρό που μπαίνει παντού, με αρκετές καμπίνες. Ωστόσο ας κοιταμε πως μπορεί η ακτοπλοΐα μας να εξυπηρετηθεί στο μέλλον με νέες κατασκευές και οχι με πλοία της δεκαετίας του ‘70. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now