Jump to content
Shipfriends

Πορείες πλοίων


Recommended Posts

Νομιζω οτι λογω μεγαλυτερου φαρδους τα καταμαραν πανε καλυτερα στους πλευρικους. Αλλα ολα σχετικα ειναι. Αναλογα τι συγκρινεις καθε φορα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 429
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Έτσι ακριβώς, τα catamaran συνήθως στον πλευρικό και ψαρεύοντας τον , ταξιδεύουν καλύτερα σε αντίθεση με τα monohull που πάνε καλύτερα στη μάσκα . Πολλές φορές στον κάβο ντόρο είχαμε δει με ανάλογο με το σημερινό μελτέμι , τα Parosjet ή Superrunner να ψηλώνουν ενώ σήμερα το flyingcat4 που είναι και μικρό βαποράκι πέρασε στην μπάντα κάνοντας μονάχα μια μικρή βεντάλια (ένα μικρό χαμήλωμα). Από την άλλη αρκεί να δει κανείς την πορεία του από Νάξο για Μύκονο με τον καιρό στην πλώρη που αναγκαστικά ψήλωσε αρκετά παρόλο που στην περιοχή εκεί δεν νομίζω να έχει τις ρεματικές του κάβο ντόρο.

Αλλά όπως είπε κι ο Neptune , όλα σχετικά είναι , εξαρτώνται πολύ από τις γάστρες και κυρίως από τα motion (σταθεροποιητικά συστήματα που έχουν).

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Αρκει να δει κανεις τις πορειες του Thunder κ του Hellenic Highspeed 2 διαφορετικων τυπων πλοιοων να ταξιδευουν με ιδιες πορειες απο την εξοδο του separation μεχρι τη Συρο

Link to comment
Share on other sites

Και ειδικά στο Ικάριο το HHS ψήλωσε μέχρι το ύψος του Δύσβατου για να γυρίσει . Πρέπει να είναι εμπειρία ζωής το Ικάριο με monohull σε καλοκαιρινό μελτέμι...Θα φτάσει Ικαρία με 2 ώρες καθυστέρηση plus

Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, Champion Jet_2 said:

Και ειδικά στο Ικάριο το HHS ψήλωσε μέχρι το ύψος του Δύσβατου για να γυρίσει . Πρέπει να είναι εμπειρία ζωής το Ικάριο με monohull σε καλοκαιρινό μελτέμι...Θα φτάσει Ικαρία με 2 ώρες καθυστέρηση plus

Στις βουλευτικές εκλογές του 2007, είχα πάει Σάμο με το Corsica Express III.

Ο καιρός ήταν 6-7 μποφόρ και κάτι ψιλά. Μετά τον Ταμέλο κρατήσαμε πορεία πάνω από τα Γιούρα, φτάσαμε μέχρι τη μέση της Άνδρου, όπου απαγκιάσαμε, μετά περάσαμε το Δύσβατο και ψηλώσαμε μέχρι λίγο πριν τη βραχονησίδα Καλόγεροι, τόσο όσο, δηλαδή, για να πάρουμε τον καιρό περίπου κατάπρυμα και να πιάσουμε Εύδηλο. Ευτυχώς, μετά κόπασε ο καιρός και πιάσαμε Καρλόβασι και Βαθύ χωρίς πολλά, πολλά.

Είχα την τύχη να με φιλοξενήσουν στη γέφυρα. Τολμώ να πω ότι ήταν και το μοναδικό ταξίδι στο οποίο ζαλίστηκα κάπως.

Ωραίες αναμνήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Το Corsica Express III δεν είναι το Paros Jet? Δεν το έχω δει ως τώρα να κάνει τέτοια ψιλώματα στο Καρπάθιο. Καρφί ευθεία πάει ή με μερικά ελαφρά ψιλώματα είναι η πορεία του. Και δε μου φαίνεται να είναι καλύτερη θάλασσα εκεί κάτω...

Το ΗΗS νομίζω πως ταλαιπωρείται στην γραμμή του μετά την Μυκονο. Αν δεν στρώσει ο καιρός θα βγάλει κακό όνομα στα Δωδεκάνησα. 

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας τις πορείες των πλοίων από Νάξο προς τα νότια, καταλαβαίνω ότι συμμορφώνονται με τις εντολές του λίμεναρχειου Νάξου. (Πάνε ανοικτα σχεδόν στο μέσο της παροναξιας)

Link to comment
Share on other sites

Ο αρμενιστης στο χθεσινό  δρομολογιο του έπιασε και Μεστά Χιου και στο κεντρικό λιμάνι. Να φανταστώ λόγω επικίνδυνων  φορτίων έπιασε Μεστα;

Edited by basilis89
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αξίζει να δει κανείς τη πορεία του Άγιος Αντώνιος που είναι για σεμινάριο.Σήμερα λοιπόν με δυνατό Βοριά από Δωδεκάνησα για Κυκλάδες.Και λέω για σεμινάριο γιατί η επιλογή του πλοιάρχου να μη περάσει κάτω από την Ίο όπως φαινομενικά είναι σωστή αλλά Βόρεια αυτής είναι ολόσωστξ.Γιατί;Αν πέρναγε Νότια της Ίου μετά το Μαγγανάρι και πορεία προς Δυτικά θα έτρωγε πολύ μα πολύ θάλασσα και κατάπαντα δεδομένου ότι το στενό Ίου Σικίνου με Βοριά βγάζει φίδια.Ενώ έτσι όπως πέρασε τον προστάτευαν οι μικρές Κυκλάδες και μετά την Ίο έβαλε το καιρό πρύμα.

20210821_120046.jpg

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

2 παρατηρήσεις για να περνάει η ώρα..

1ον μετά τη προσθήκη των Ψαρών και των Οινουσσών στο δρομολογιο της χιου Μυτιλήνης, λίγες έως καθόλου, είναι οι φορές που περνάει καράβι από το Δύσβατο.

Και 2ον το Διαγόρας είναι νομίζω από τα λίγα καράβια τ οποίο, για πορεία προς την Λέσβο, περνάει ανατολικά από τις Οινούσσες και όχι δυτικά.. 

Link to comment
Share on other sites

Εντύπωση μου κάνει πως το Sifnos Jet κάνει τον γυρο των Πεταλιων αντί να περνάει ανάμεσα που θεωρητικά μπορεί και γλυτώνει χρόνο και πετρέλαια. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, togias_k said:

Εντύπωση μου κάνει πως το Sifnos Jet κάνει τον γυρο των Πεταλιων αντί να περνάει ανάμεσα που θεωρητικά μπορεί και γλυτώνει χρόνο και πετρέλαια. 

Στο στενό των Πεταλιών υπάρχουν ιχθυοτροφεία. Δεν επιτρέπεται γενικά εκεί η διέλευση σκαφών, εκτός υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δεν τις ξέρω αυτές τις προϋποθέσεις, αλλά δεν είναι ελεύθερη θάλασσα εκεί, υπάρχουν πολλοί περιορισμοί. Επίσης κάποια απ'αυτά τα νησάκια είναι ιδιωτικά, πράγμα που περιορίζει κι άλλο τη διέλευση. Στην τελική δλδ μπορεί να μη γίνεται κιόλας πρακτικά....

Link to comment
Share on other sites

Και ανεβαίνει κι άλλο πάνω.Εμένα μου κάνει περιέργεια που δεν το πάνε κάτω από Μύκονο που με βοριά απαγκιάζει να περάσουν κάτω και από τα χταπόδια,μετά να ψηλώσουν στο Ικάριο και μετά να γυρίσει για να πάρει τον καιρό δευτερόπρυμα

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτό λέγεται ψήλωμα,αλλιώς θα λεγόταν χαμήλωμα.Μετά τα χταπόδια θα είχε όλο το καιρό στη μάσκα και θα ταλαιπωρούσε πολύ τους επιβάτες.Ενώ τώρα έφαγαν ταλαιπωρία λιγότερη μέχρι να βάλει το καιρό δευτερπυμτα.Έχοντας το καιρό δευτερόλεπτα ταξιδεύει πιο άνετα.Πιστεύω πως ακολουθεί την ενδεδειγμένη πορεία.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Μα αν ανέβαιναν με πορεία 020-030(όπως η σημερινή του πορεία) από χταπόδια αντί να πηγαίνει και να ψηλώνει μεταξύ Τήνου και Μυκόνου μέχρι τη μέση του Ικάριου θα είχε τον καιρό λιγότερη ώρα στη μάσκα και ο χρόνος ταξιδίου θα ήταν κοντά στη 20 με 30 λεπτά λιγότερος.Επίσης θα απάγκιαζε ένα 20 λεπτο στη νότια πλευρά της Μυκόνου από το να ξεκινάει να τρώει τον καιρό από τον Τσικνιά μέχρι να γυρίσει.Σίγουρα ο καπτεν έχει τους λόγους του και επιλέγει αυτή την πορεία και εμείς δεν μπορούμε να τους γνωρίζουμε

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ο Καπτεν ξέρει καλύτερα το βαπόρι και τον καιρό απο εμάς . Αλλά κι εμένα μου φαίνεται παράξενο το γεγονός να φας όλο τον Τσικνιά στο κεφάλι αντί να τον γλυτώσεις πηγαίνοντας κατω απο μυκονο και χταπόδια . Ο καιρός είναι γραιγος κι όσο ανατολικότερα ξεμυτίσεις στο Ικαριο τόσο λιγότερη θάλασσα θα φας και για λιγότερη ωρα .
 

 

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Σάμος απόψε προτίμησε το Δύσβατο στην πορεία του για Χίο και Μυτιλήνη ενώ το Νήσος Ρόδος πρός Πειραιά περνά τον Τσικνιά, πολύ κοντα στη ΝΑ ακτή της Τήνου. Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό αλλά δεν θυμάμαι συγκεκριμένα πότε.

Link to comment
Share on other sites

Παλαιότερα, ο Cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου και ο Cpt Γιώργος Αρβανίτης πέρναγαν συχνά πυκνά από το Δύσβατο.

Μάλιστα, σε ένα ταξίδι με το Αριάδνη, το 2016 αν θυμάμαι καλά, πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά απευθείας για Βαθύ και πλοίαρχο τον Γιώργο Αρβανίτη είχαμε περάσει πάλι από το Δύσβατο. 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το World στην αναχώρηση από Πειραιά δεν πήγε καθόλου στο separation και έπλευσε παραπλέυρως αυτού στο Inshore Traffic Zone!Αυτό έγινε με εντολή από το Traffic;Ο ΔΚΑΣ λέει ότι αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ασφαλώς ένα T.S.S δεν πρέπει να χρησιμοποιείς το I.T.Z

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω ειναι λαθος διατυπωση του Αις!εαν χρειαστει παντως να βγεις απο το συστημα για λογους αποφυγης ενημερωνεις το traffic Πρωτα κ μετα κροσαρεις τα παραπλεοντα πλοια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...