Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

συμφωνα με το site της εταιρειας το πλοιο δεν θα εκτελεσει 5 δρομολογια στη γραμμη απο 10 Μαιου και περα (θα λειψει 2,5 εβδομαδες) και το προγραμμα δινει μονο τα fossenακια.

τι ακριβως συμβαινει; ναυλωση ακινησια; ή μηπως εκ περιτροπης αντικατασταση των υπολοιπων για μιακιγιαζ; :D

____________________________________________________________________________________________

(2002, ex-Ariadne Palace)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει ανακοινωμένη κάποια κρουαζιέρα. Μάλλον κάποια συντήρηση θα πραγματοποιηθεί. Εκτός και αν υπάρχει κάποια ναύλωση, αλλά το διάστημα το οποίο αναφέρεται, είναι πολύ μεγάλο.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό πιστεύω. Η Minoa δεν φημίζεται για τις κρουαζιέρες και στο site της ποτέ δεν αναφέρεται τίποτα. Για ναύλωση δεν πιστεύω μόνο για 2 εβδομάδες.

Link to comment
Share on other sites

οι διακοπες του πασχα ληγουν στις 8 Μαϊου αρα δε μιλαμε για πασχαλινη κρουαζιερα. μηπως παιζει κανενα συνεδριο η εκθεση. αλλιως μαλλον μερεμετια

Link to comment
Share on other sites

ηρθε κατα τις 20 φλεβαρη πειραια για τρεις εβδομαδες. δεξαμενη του χρονου εκανε περσυ. καθε δυο χρονια κανουν οι μινωικες. τεσπα να μην κανουμε σαλιο αφου κανεις δεν ξερει. θα δουμε τοτε. απλα ηταν καποιος δικος μου να παει σε ενα γαμο Βενετια και το ψαχναμε

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά , καλοκαίρι έρχεται , το πλοίο πρέπει να είναι πανέτοιμο για τον μεγάλο όγκο επιβατών και φέτος δεν του έκαναν μερεμέτια όπως είπε ο proud .Κάτι τέοιο θα γίνεται αλλιώς κάτι θα είχαμε μάθει. Μη το κουράζουμε το θέμα και στο τέλος το ματιάσουμε...!!! :P:D;):confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προγραμματισμένη συστήρηση του olympia είναι - δεν είναι κάτι έκτακτο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι το Ariadne στη γραμμή της Ανκόνα κάνει το δρομολόγιο κατά 2 ώρες πιο αργά από τα άλλα Palace. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι τα Palace ταξιδεύουν περίπου στη μεγιστή τους και το Ariadne δεν μπορεί να ταξιεδέψει με τέτοιες ταχύτητες. Διαφορετικά αν τα ιταλικά palace ταξιδεύουν με 27-28knots, προκαλεί εντύπωση ότι το Ariadne δεν μποτεί να ταξιδέψει με αυτήν την ταχύητητα. Εκτός και αν το Ariadne κατά τον πλου του προς Ανκόνα, συνεχίζει να προσεγγίζει και την Κέρκυρα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι το Ariadne στη γραμμή της Ανκόνα κάνει το δρομολόγιο κατά 2 ώρες πιο αργά από τα άλλα Palace. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι τα Palace ταξιδεύουν περίπου στη μεγιστή τους και το Ariadne δεν μπορεί να ταξιεδέψει με τέτοιες ταχύτητες. Διαφορετικά αν τα ιταλικά palace ταξιδεύουν με 27-28knots, προκαλεί εντύπωση ότι το Ariadne δεν μποτεί να ταξιδέψει με αυτήν την ταχύητητα. Εκτός και αν το Ariadne κατά τον πλου του προς Ανκόνα, συνεχίζει να προσεγγίζει και την Κέρκυρα.

εχουμε ξανα αναφερθει στο θεμα εκτενως. το αριαδνη (οπως και τα αλλα αδερφα) ειναι σαφεστατα πιο αργο απο τα ιταλικα. ολο το χειμωνα που εκανε τις ακινησιες των ιταλικων στην ancona εφτανε πατρα μετα τις 15.15 με καιρο εφτανε 16.00 και περα.

τα ιταλικα μεχρι τελος 2004 εφταναν κατα τις 13,30 τωρα λογω πετρελαιου εχουν κοψει και φτανουν κατα τις 14.30 (στο "δελτιο πατρας" αναφερω προσπεραση του olympia απο to champion την κυριακη των βαιων που το champion ειχε καθυστερηση και ειχε ανοιξει δρομο)

κερκυρα δεν πιανουν οι μινωικες στο δρομολοιγο της ancona. μονο τα πλοια της βενετιας πιανουν.

συνοψιζω οταν πρωτοηρθαν τα ιταλικα palace εκαναν πατρα-ηγουμενιτσα-βενετια σε 19 ωρες (δηλ το απευθειας 17) και γυρω στις 19.30 τα champion & spirit. χοντρικα ταχυτητες 30 τα παλατια και 29+ τα fossen τωρα λογω πετρελαιου κανουν 21 ωρες μεσω ηγουμενιτσας δηλ γυρω στα 27. τοσο πανε και τα fast (ειτε απ'ευθειας ειτε μεσω ηγουμενιτσας)

το αριαδνη κανει το πατρα ηγουμενιτσα ancona σε 21,5 ωρες δηλ 26+. σημειωνω οτι στα express δρομολογια της βενετιας κανει οση ωρα και τα ικαρος πασιφαη

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έτυχε να ταξιδευώ στην γέφυρα πλοίου στην αδριατική παρακολουθούσα το ΑIS και όλα τα πλοία της Ανκόνας ανεξαρτήτου εταιρείας είχαν την ίδια ταχύτητα κοντά στα 27 μίλια με τάσεις αναλόγως της κίνησης στην Ηγουμενίτσα να πέφτουν στα 26,5.

Συγκεκριμένα το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ το έπιασα να πηγαίνει με 26,7

Ολα αυτά για οικονομία πετρελαίου.

Το ΑΡΙΑΔΝΗ είναι σαφώς πιο αργό από τα ιταλικά και η ταχύτητα μπορεί να ρυθμίζεται ανάλογα για την απαραίτητη οικονομία πετρελαίου με ανάλογη πτώση της ταχύτητας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

πανω απο ωρα ειχε καθυστερηση χτες και στην αφιξη και στην αναχωρηση. 20.15 δε ειχε φανει ακομη ενω 01.15 ηταν ακομη δεμενο και επαιρνε καυσιμα. υπαρχει μηπως κινηση στην ηγουμενιτσα και καθυστερουν εκει;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Λίγη ώρα πριν φύγει το Αριάδνη για το έκτακτο σημερινό Πειραιάς-Ηράκλειο είχε μέσα πάρα πολυ λίγα πράματα απο φορτηγά ενώ απο επιβάτες ούτε φαινόταν ψυχή. Ηταν δεμένο στη θέση του Blue Star 2 και ομολογώ πως είναι πανέμορφο... Και τα νέα χρώματα του πάνε μούρλια (το μονο που μου αρεσει με κατακόκκινο φουγάρο).

Συμπέρασμα: μια όμορφη παρουσία (γυναίκα ή καράβι το ίδιο είναι :D ) ότι κ αν φορέσει θα είναι όμορφη.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

επιδη στο fortune telling δεν ειμαι καλος (μεντιουμ proud:D ) αντι για σεναρια προτιμω να σχολιασω την πωληση της αριαδνης με μια προσφατη φωτογραφια.

αναχωρηση απο νοτια το απογευμα του περασμενου σαββατου (16/9)

post-13-128326959641_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να καρφωσουμε λοιπον στο χρηστη George και το τελευταιο καρφι στο φερετρο, λεγοντας οτι το πλοιο απο Αριαδνη Παλας θα μετονομαστει στο αντιερωτικο Moby Tommy(ξερασογλου ονομα μιλαμε...) και η Moby Lines σκοπευει να ξοδεψει μαλιστα γυρω στα EUR 10mil ωστε να αναδιαταξει/αναδιακοσμησει τους εσωτερικους χωρους του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

οταν ανακοινωθηκε η πωληση του αριαδνη μου δημιουργηθηκαν καποιες αποριες:

γιατι πουλανε το νεοτερο πλοιο τους;
γιατι δινουν ενα πλοιο χωρις υπερβολικο (για την ancona) αριθμο κρεββατιων;
γιατι ο mobyς χαλα αλλα 10μυρια για βελτιωσεις στους εσωτερικους χωρους; δεν του φταννουν τα 90 που θα σκασει;
οι αποριες μου λυθηκαν σε προσφατο ταξιδι.

οι εσωτερικοι χωροι του πλοιου ειναι "σπαρτιατικοι". το palace μονο προς χαριν ομοιομορφιας των ονοματων ταιριαζει και για κανεναν αλλο λογο.

το πρυμνιο σαλονι (καπακι μετα τις κυλιομενες) πιανει το μισο πλατος του βαποριου (το αλλο μισο ειναι οι αεροπορικες). ακολουθει ενας χωρος οπου ξεκινουν οι σκαλες για τις καμπινες του "αυθαιρετου" και υπαρχουν και οι πρωτες κοινοχρηστες τουαλετες. μετα μια περατζαδα οπου αριστερα ειναι duty free, self service, εστιατοριο τουαλετες κλπ, δεξι σκορπιοι καναπεδες και στο τερμα ειναι ενα αλλο σαλονι (πιο μικρο απο το πρυμνιο) με μπαρ και εδω οπου τα βραδυα λειτουργει σαν disco.

η στενοτητα των κοινοχρηστων χωρων δεν ειναι τοσο προβλημα, οσο ειναι οτι σου δινουν την εντυπωση του φτηνιαρικου. πχ υπαρχουν κατι καθρεπετες αριστερα στην περατζαδα και πανω τους ειναι βιδωμενα καποιες χρυσαφι χειρολαβες. στο κενο ενδιαμεσα υπαρχει σιλικονη λες και ειναι νεροχυτης ταβερνας.

κατι τραπεζακια στην περατζαδα δειχνουν απο μακρυα ξυλινα. προκειται ομως για μεταλικα με επενδυση λεπτου ξυλινου φυλου που ξεφτιζει. παρομοιες εικονες φθορας και στις αεροπορικες, οπου οι περισσοτερες μοιαζουν με καθισματα του ΟΑΚΑ μετα απο ντερμπυ.

οι μοκετες ειναι κατωτερης ποιοτητας απο τα ιταλικα παλατια ενω καποια σημεια του διαδρομου προς τις πλωριες καμπινες αντι μοκετας εχουν πλαστικο σαν να ειναι αμετασκευαστο γιαπωνεζικο. στις κοινοχρηστες τουαλετες υπαρχουν σημαδια φθορας ειδικα στις πορτες και τα διαχωριστικα.

για τις καμπινες τα εχει πει ο Εarl, δεν εχω κατι να προσθεσω.

Μεγαλο μειονεκτημα ειναι επισης το vibration. ειναι ενοχλητικο παντου, ενω στο πρυμνιο σαλονι φτανει τα ορια του εκνευριστικου, με τα πιατικα του πρυμνιου μπαρ να κανουν ορχηστρα. τα ολλανδικα blue star δεν το φτανουν στο ελαχιστο.

εξωτερικα το βαπορι ειναι η χαρα του καραβολατρη. ιδανικο το πρυμνιο ελικοδρομιο που θυμιζει το αυθαιρετο του θεοφιλου και εχει τρομερη θεα, μοναδικα τα πλαινα decks και η αριστερη βαρδιολα. (στη δεξια δεν επιτρπεται προσβαση). εξω παντως δεν υπαρχουν ουτε σκασιματα στα decks ουτε καμια αλλη εμφανης φθορα λογω κακοτεχνιων

απο απονερα το βαπορι μεχρι τα 22 μιλια δεν προκαλει κυματισμο καθολου ενω στις ταχυτητες 27-28 (μεχρι 28.6 το ειδα αλλα μετα την ηγουμενιτσα προς τα πανω πηγαινε σταθερα 27.5) ο κυματισμος που προκαλειται ειναι ελαχιστος (λιγοτερος απο πολλους τριανταρηδες ιαπωνες της περιοχης). μεγαλη πλακα εχει οταν το καραβι παει με χαμηλες ταχυτητες που ξενεριζει ο βολβος και προκαλει αφρους.

εκεινο που μου εκανε θετικοτατη εντυπωση ειναι οτι γινοταν τακτικος ελεγχος των σωστικων. το πρωι ο υπαρχος ελεχε ολα τα σωστικα σε κοινοχρηστους χωρους (απο τα σωσιβια αν ηταν σωστα σφαλισμενα και τοποθετημενα, μεχρι βαρελακια, βαρκες και αντιγραφα σχεδιων πυρασφαλειας αν ηταν εκει που προβλεπεται).

αισθητη η παρουσια του πλοιαρχου στο πλοιο κατα τη διαρκεια του πλου (περασε απο σαλονια και καταστρωματα αρκετες φορες).

να τελειωσω λεγοντας οτι το βαπορι αν και πολυ ομορφο εξωτερικα μεσα υστερουσε και ισως γι αυτο επελεγει να φυγει, τι στιγμη μαλλιστα που υπηρχε πιεση απο τις τραπεζες.

post-13-12832696023_thumb.jpg

post-13-128326960234_thumb.jpg

post-13-128326960237_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Κοιτάζοντας το general arrangement του βαποριού είδα ότι η Samsung είχε βάλει σφραγίδα σαν C/F ARIADNE και όχι ARIADNE PALACE. Άρα το πλοίο ήταν προγραμματισμένο αρχικά να έρθει ως απλό ΑΡΙΑΔΝΗ (κατά τα απλά ΠΡΩΜΗΘΕΑΣ και ΩΚΕΑΝΟΣ) και μάλλον μόλις πήραμε την απόφαση να τα κάνουμε όλα παλάτια, μπήκε και το ΠΑΛΑΣ μέσα τελευταία στιγμή όπως και το αυθαίρετο με τις καμπίνες πρύμα αφού σε όλα τα σημεία που δείχνουν που βρίσκεσαι φιγουράρει το σχέδιο των δύο αδερφών χωρίς καμπίνες.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον προστέθηκαν οι καμπίνες πρύμα αφού κατάλαβαν πως τα ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ/ΩΚΕΑΝΟΣ δεν είχαν αρκετό αριθμό κρεβατιών για τη γραμμη

Η εμπειρία απο τα μεγαλύτερα αδέρφια βελτιώνει τα μικρότερα

Link to comment
Share on other sites

Απ όσο θυμάμαι το αρχικό σχέδιο ήταν να γίνει παραγγελία 4 πλοίων από τη Samsung τα οποία αν δω από τα αρχικά σχέδια που είχαν κυκλοφορήσει στα δελτία τύπου την εποχή εκείνη από την εταιρεία, ήταν παρόμοια με αυτά του ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ. Αργότερα και στη πορεία της ναυπήγησης, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που υπήρχαν μετέτρεψαν τα δύο πρώτα με μικρότερες χωρητικότητες οπότε προκύπτει η μορφή που βλέπουμε τώρα. Στη πορεία ακυρώθηκε και η τέταρτη παραγγελία. Η Ουσιαστική διαφορά που βλέπω από εκείνα τα σχέδια είναι η απουσιά σχετικών ανεμοφρακτών πρύμα, εκει που είναι το ελικοδρόμιο...

Το ονομα του ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ αρχικά ήταν σκέτο ΑΡΙΑΔΝΗ με προτιθεμενη γραμμή δρομολογησης τα Χανιά όπου και είχε αποκτήσει σχετική άδεια. Στη πορεία και στα πλαίσια των αλλαγών των Ικαρος και Πασιφάη άλλαξε και το όνομα του Αριαδνη

Link to comment
Share on other sites

μαριε απο οτι θυμαμαι ηταν 2+2. ο προμηθεας και ο ωκεανος οπως σχεδιαστηκαν ηρθαν. μετα που ειδαν οτι παραειναι λιγα τα κρεββατια στο αριαδνη προστεθηκαν καμπινες τελευταια στιγμη. το τεταρτο ακυρωθηκε ενω ηδη ειχαν βγει προς πωληση τα 2 πρωτα.

η ιστορια των κορεατικων ειναι "πονεμενη" και αναρωτιεμαι με ποια κριτηρια παραγγελθηκαν. βασει ποιας μελετης και ποιας λογικης, περαν ισως του να λεμε οτι εμεις εχουμε 11 νεοτευκτα.

δεν ξερω αν θα αξιζε τον κοπο ενα χωριστο thread για αυτο το θεμα, μιας και εξω απο το χωρο πολλα τραγουδια λεμε. φανταστειτε ομως τις μινωικες χωρις να εχουν φερει τα κορεατικα και χωρις να εχουν εμπλακει στην περιπετεια της MFD.

ας επανελθω ομως στο αριαδνη. δυο αποψινες φωτο του στο 16 της πατρας. μια ολοσωμη, και μια κοντινη (και λιγο θαμπη) της πρυμης. για αρκετη ωρα οι καταπελτες εμειναν κλειστοι λογω πλυσιματος. το βαπορι εχει ξεσαβουρωσει πρυμα (μαλλον θα βαψουν αυριο) και φαινονται λιγο τα πηδαλια

post-13-128326960265_thumb.jpg

post-13-128326960267_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...