Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και στο κάτω-κάτω ιταλικό δεν είναι το πλοίο; θέλω να πω, ιταλικής ναυπήγησης; οπότε ό,τι θέλουν ας του βάλουν. Εμένα ποτέ δεν μου άρεσε το "Παλάς", μάλλον νεοπλουτέ στυλ μου πήγαινε, εσωτερικά. Εξωτερικά φαινόταν υπερβολικά οι λαμαρίνες... οπότε τα ζωάκια που τις καλύπτουν είναι ευπρόσδεκτα...

Link to comment
Share on other sites

Κορεάτικο είναι το πλοίο, αλλά είχε την ίδια φιλοσοφία ναυπήγησης με τα υπόλοιπα palace εξ Ιταλίας, τουλάχιστον σε ότι αφορά στη διακόσμηση.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά,Η διακόσμηση είχε ακριβώς την ίδια φιλοσοφία με τα ιταλικά παλάτια στο πιο μαζεμένο αλλά σαφέστατα με πολύ λιγότερο ποιοτικά υλικά από αυτά της fincantieri.Αυτό είναι ξεκάθαρο.

Link to comment
Share on other sites

Τα υλικα ειναι ακριβως ιδια ,διοτι ανελαβε τα εσωτερικα ο ιδιος διακοσμιτης,η διαφορα ειναι στην απλα που εχουν τα Ιταλικα

Link to comment
Share on other sites

η αισθηση η δικια μου παντως οταν ταξιδεψα προ εξαμηνου και με τα 2, (αραδνη ολυμπια) ηταν οτι το ολυμπια σαν εσωτερικοι χωροι ηταν σαφως ανωτερο (εχω κανει ποστ και εδω και στο ολυμπια).

το αριαδνη εδειχνε σαφεστατα πιο φτηνιαρικο

Link to comment
Share on other sites

Και πως γίνεται τα Ιταλικά όπως στο Ευρώπη που ταξιδεψα πρόσφατα να διατηρειται εσωτερικά πάρα πολύ καλά και στο ΑΡΙΑΔΝΗ να έχουν πάρει πολλά πράγματα δρόμο?(ταπετσαρίες των σκαμπό του μεσσαίου μπαρ,μάρμαρα΄...)Ίδιας ηλικίας είναι τα βαπόρια.;)

Link to comment
Share on other sites

Επιτρέψτε μου να πω κι εγώ την άποψή μου επί του θέματος. Επειδή τους τελευταίους μήνες μπήκα σε όλα σχεδόν τα παλάτια (για διάφορους λόγους) θα συμφωνήσω κι εγώ ότι το ΑΡΙΑΔΝΗ στο μόνο που υπηρείχε μπροστά στα Ιταλικά ήταν η εξωτερική του εμφάνιση. Μικροί χώροι (σε σύγκριση πάντα με τα Ιταλικά), μπαλώματα σε πολλούς τομείς, σκισμένα αεροπορικά κτλ κτλ. Βέβαια όταν ταξίδεψα με το βαπόρι είχε ήδη πουληθεί άρα και οι Μινωικές ίσως να είχαν αφήσει κάποια πράγματα στην τύχη τους. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ποιος ανέλαβε τη διακόσμιση ούτε μπορώ να πω ότι ποιοτικά ήταν μάπα. Ωστόσο η προχειροδουλειά σε ορισμένα σημεία ήταν εμφανής. Σιλικόνες που είχαν τρέξει κτλ. Και φυσικά το φοβερό vibration που άφηνες το ποτήρι πάνω στο τραπέζι και κινδύνευε να πέσει.

Να τονίσω πως η παραπάνω είναι καθαρά προσωπική και εμπειρική άποψη και δεν καλώ κανέναν να την ασπαστεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Αφού το είδαμε αδρανές, ας το δούμε και εν ενεργεία με τα χρώματα της Moby. Πρωινή είσοδος στο Λιβόρνο(περί ώρας 6ης) και στροφή των οπισθίων του πρός το φακό του Nick the Greek. Σε πρώτο πλάνο η πλωράκλα με το βρωμόπουλο τον Tweety(Νόμος, είναι το δίκιο του Συλβέστρου:D) και εδώ αναχώρηση στις 0830 για Olbia. Όλα αυτά το περασμένο Σάββατο 10 Ιουλίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...
το χειμωνα θα μπει το MOBY TOMMY Gagliari-Napoli

Πιο νωρις απο το χειμωνα θα ξεκινησει το πλοιο για την CIN.Αρχισε να βαφεται στα καινουργια του σινιαλα στην Civita,τα οποια θα ειναι ενα mix απο minoan,tirrenia και moby B) καθως τα καρτουν μαλλον θα μεινουν οπως ειναι :eek:

Link to comment
Share on other sites

πολυ πρωτοτυπια στη Τιρρενια λεμε..κοκκινα σαν τις Μινωικες......ξερουμε αν θα διατηρησει το ονομα??γιατι βλεπω πως το σβησαν λιγο...Θα βγαλουν καμια αλλη Παναγια ανα την Ιταλια??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ίσα-ίσα λοιπόν προλαβαίνουμε να το δούμε να μπαίνει με τα σινιάλα της Moby στην Olbia πέρυσι το Σεπτέμβρη, αξημέρωτα. Όπως βλέπετε το πλοίο περνάει σε απόσταση αναπνοής από την ακτή και προχωράει στο βάθος του κόλπου όπου και υπάρχει χώρος να κάνει ρεμέτζο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...