Jump to content
Shipfriends

Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO 7358327)


Recommended Posts

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μάλλον θα είναι της μεσαίας από τις 3 μηχανές του πλοίου που είναι και μεγαλύτερης υποδύναμης.Ο Κορνάρος όπως έχουμε ξαναπεί έχει 3 μηχανές με 3 άξονες και 3 έλικες :o:lol:

Link to comment
Share on other sites

Έχει βγει το τιμόνι του πλοίου και ο δεξιός ελικοφόρος άξονας. Ο άξονας του πλοίου είναι στη δεξαμενή αλλά λείπει το Hub του άξονα, άρα έχει πάει σε κάποιο συνεργείο για επιθεώρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ταξίδεψα με τον βάπορα την περασμένη Δευτέρα από Πειραιά για Σαντορίνη και έμεινα απολύτως ευχαριστημένος.

Το ταξίδι το χάρηκα ιδιαίτερα αφού βρισκόμουν στο πλοίο 11,5 ώρες από τις 19:30 που αναχωρήσαμε μέχρι τις 7:00 που φτάσαμε στην Θήρα.Τα καταστρώματα είναι άπειρα που ξεκινούν από το πλωριό μπαλκόνι πάνε μέχρι την πρύμνη πάνω ακόμα πιο πάνω και κάτω.Θεωρώ πως το πλοίο έχει τα καλύτερα καταστρώματα.Γενικά ο Κορνάρος βρίσκεται σε καλή κατάσταση είναι αρκετά καθαρός και το πλήρωμα του ευγενέστατο.Από την πρώτη στιγμή που πατάς στο πλοίο νιώθεις την ζεστασιά και την οικογενοιακή ατμόσφαιρα που προσφέρει το πλήρωμα και διαφημίζει η ΛΑΝΕ.

Είχε σχετικά αρκετό κόσμο (οι περισσότεροι για Μήλο).Αξίζει να αναφέρω πως όταν δέσαμε στην Μήλο(γύρω στις 1:30) μετά από μισάωρη αναμονή μέχρι να μας κάνει χώρο το Κοραής,ο κάπτεν από το μεγάφωνο του ρεμέτζου καλημέριζε πολλόυς και διάφορους :P και εμείς που βρισκόμασταν στο πρυμνιό κάτάστρωμα πάνω από το ρεμέτζο τα ακούγαμε όλα B)Σίγουρα αυτή την ατμόσφαιρα δεν την συναντας σε σύγχρονο ακτοπλοικό και θυμίζει άλλες εποχές πιο ανθρώπινες όπου κυριαρχεί η αγάπη μεταξύ ναυτικών και επιβατών.Μόνο για να νιώσει και να αισθανθεί κανείς αυτή την ατμόσφαιρα αξίζει να ταξιδέψει με τον Κορνάρο τον αληθινό αγωνιστή της άγονης.Τι και αν είναι αργός και παλιός ο Κορνάρος προσφέρει στον επιβάτη μια άλλη αίσθηση ταξιδιού που ο σύγχρονος ταξιδιώτης-νησιώτης τείνει να ξεχάσει.Δυστηχώς σήμερα οι νέοι δεν δίνουν σημασία στο ταξίδι με πλοίο και η ναυτοσύνη που κατείχε κάποτε ένας απλός επιβάτης γίνεται ασχετοσύνη και η ναυτική μας παράδοση χάνεται!Ενα ταξίδι με τον Κορνάρο τα γιατρεύει όλα,αλλά ελάχιστοι ταξιδεύουν μαζί του.

Ο Κορνάρος ίσως είναι το τελευταίο αυθεντικό-αρσενικό ποστάλι που ταξιδεύει στις θάλασσες μας και η τυχον αποχώρηση του θα είναι τεράστια απώλεια.Η προσφορά του στην άγονη είναι ενεκτίμητη μακρυά απο τα φώτα της δημοσιότητας και των ντίβων.Η δράση του ηταν και είναι μακρυά από γνωστά νησιά σε δύσκολες και μακρυνές θάλασσες και για αυτό βρίσκεται υψηλότερα στη καρδιά μου από κάθε άλλο ακτοπλοικό.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

μεσα το βαπορι ειναι ακριβως οπως το εφτιαξε η μανουλα του. με εξαιρεση εξωτερικες μικροαλλαγες και καποιες ελαχιστες παρεμβασεις μεσα (μπανια en suite κλπ) δεν εχει γινει καμια ουσιαστικη αλλαγη. (μονο οι προσθηκες αεροπορικων εκει που παλια ηταν σαλονι) και οι μοκετες σε ελαχιστα σημεια. παρολο που το πληρωμα φροντιζει το πλοιο και ειναι προσεγμενο, η φθορα του χρονου και η ιδια η κατασταση των υλικων προδιδει την ηλικια του. στο χωρο πανω απο τη reception, ειναι απαραιτητο να αλλαξει η μοκετα, οπως και σε ορισμενα αλλα σημεια. στο self service επισης ο εξοπλισμος (προθηκες κλπ) θελει ενα φρεσκαρισμα και το φαγητο περισσοτερη ποικιλια.
αλλο μελανο σημειο, οτι τα καυσαερια του ανω γκαραζ μπαινουν κατ'ευθειαν στο χωρο της reception και κατα την αφιξη στα λιμανια γινεται του νεφους. ισως να μην επρεπε να κλεισουν τα πλαινα "ανοιγματα" του ανω γκαραζ. (στο σαμοθρακη ειναι ανοικτα).
με τπτ δεν δειχνει (σαν εικονα πλοιου) οτι ανηκει στον ομιλο της ΑΝΕΚ.

ενταξει, ειναι ωραια αναμνηση αλλης εποχης, ειναι οικογενειακο το περιβαλλον και ευγενικο το πληρωμα, αλλα το πλοιο ειναι οπως ηταν το 76. δε θα λειψει;)

Link to comment
Share on other sites

Eχεις δίκιο proud εσωτερικά δεν έχει υποστεί κάποια μεγάλη ανακαίνηση.Ενα άλλο που παρατήρησα είναι ότι οι καμπίνες στο deck πάνω από το κυρίως γκαραζ (στο deck της Reception) δεν δίνονται πλέον στους επιβάτες και έχουν γίνει του πληρώματος :huh:B) Θυμάμαι σε ένα από τα καλύτερα μου ταξίδια από Θήρα για Κάρπαθο το 2007 που είχαμε πάρει τέτοια καμπίνα πως ήταν τεράκλινη με μπάνιο σχετικά ευρύχωρη και σε καλη κατάσταση.

Θεωρώ πως το Βιτσέντζος Κορνάρος είναι ένας τίμιος μαχητής που εξυπηρετεί την άγονη αθόρυβα με αξιοπρέπεια χωρίς βλάβες και χωρίς προβλήματα.Εχει σιγουρα προσφέρει πολλά όλα αυτά τα χρόνια.Πιστεύω πως όταν θα φύγει θα είναι μεγάλη απώλεια για τα νησιά μας γιατί είναι το ιδανικότερο που πέρασε ποτε από τις δυσκολότερες άγονες.Ελάχιστες φορές έχουμε ακούσει πως έχει χάσει λιμάνι ή παρουσίασε βλάβη ή ακούμπησε σε ντόκο.Εχει δώσει ζωή σε πολλά ακριτικά νησιά.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ το 2007 που έμπαινε στην Κάσο να βρίσκομαι στο πλωριό μπαλκόνι και ο Κορνάρος να σφυράει δυνατά καθόλη την διάρκεια της μανούβρας!Ετσι θα θυμάμαι για πάντα τον Κορνάρο τον αγωνιστή της άγονης.

Να και μία φώτο(δυστηχώς από κινητο)του Κορνάρου ενός πλοίου που δεν ζηλεύει τίποτα από τα σύγχρονα κουτιά-πλοία.Μάλλον αυτά τα κουτιά τον ζηλεύουν τρελά!Αυτά που έχει κάνει ο ποιητής δύσκολα θα τα ξανακάνει άλλο πλοίο.

Και μην ξεχνάμε πως πλήρωμα και πλοίο πάνε μαζί(εννοώντας πάντα πως οι ναυτικοί περνανε δύσκολες ώρες)

post-2391-0-06471900-1298705044_thumb.jp

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εμπλοκή κάβου στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΒΙΝΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» στα Χανιά

Πηγή: ΥΕΝ

Σήμερα, στις 08:00, η Λιμενική Αρχή Χανίων ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΒΙΝΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν. Αγ. Νικολάου 05, για την εμπλοκή κάβου πρόσδεσης στην αριστερή προπέλα του πλοίου, κατά τη διάρκεια χειρισμών απόπλου, με τριάντα εννέα (39) επιβάτες.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι τη διενέργεια επιθεώρησης από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.

Κατόπιν απεμπλοκής του κάβου, το πλοίο απέπλευσε στις 13:00 για την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου του προς Αντικύθηρα, Κύθηρα, Γύθειο.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω ότι το πλοίο, εκτός από τις προσεγγίσεις στην Μονεμβασιά, κάθε Πέμπτη θα κάνει και ημερήσιες "κρουαζιέρες" από το Καστέλλι προς τα Αντικύθηρα. Δεν ξέρω πως έχουν οργανώσει την δουλειά τα πρακτορεία και εάν θα είναι επιτυχημένη η προσπάθεια, αλλά το βέβαιο είναι ότι θα είναι μια καλή ανάσα για την οικονομία των Αντικυθήρων. Και κρίνοντας από αυτές τις κινήσεις της εταιρείας, φαίνεται σα να αρχίζουν να ξεφεύγουν από την επικρατούσα λογική των επιδοτούμενων γραμμών. Με βάση τον κορμό της επιδοτούμενης γραμμής, προσπαθούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες και με μη επιδοτούμενα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το πλοίο επέστρεψε σήμερα στις 13.00 από το δρομολόγιο του, αντί στις 09.00 που ήταν προγραμματισμένο, αποβίβασε επιβάτες και οχήματα, και μόλις πριν λίγα λεπτά ανέβηκε στην μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη :eek: .

Πέρασα από εκεί γύρω στις 10.00 το πρωί και είδα αρκετό κόσμο που την ετοίμαζε, αλλά φυσικά δεν είχα κάποιον λόγο για να ...υποπτευθώ το ΚΟΡΝΑΡΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξιδι χθες με τον Κορναρο από Πειραια για Θηρα.Ομολογω πως το βαπορι βρισκεται σε πολυ καλη κατασταση και πολυ προσεγμενο.Αναχωρηση ακριβως στην ωρα του 19.30 και αφιξη στη Θηρα 06.50 με ελαχιστη καθυστερηση προσεγγιζοντας ενδιαμεσα Μηλο-Φολεγανδρο-Σικινο-Ιο.Απο επιβατες από Πειραια καμια 100αρια οι περισσοτεροι για Θηρα.Πρωτο λιμανι η Μηλος(αφιξη 00.50) οπου εκει οποιος παρακολουθει την φωρτοεκφορτωση του πλοιου καταλαβαινει τι σημαινει οικογενειακη ατμοσφαιρα επιβατων και ναυτικων.Δεσαμε αναμεσα σε Αρτεμις και Εξπρες Πηγασος(Πηγασος στο κεφαλι Αρτεμις στα Δυτικα της προβλητας και Κορναρος στη γωνια αναμεσα τους)Αξιζει να αναφερθει οτι οι ναυτικοι του Αρτεμις χαιρετουσαν αυτους του Κορναρου,μαλλον γνωριζονταν απο παλια.Ο καπετανιος του Κορναρου(Λαδας) χαιρετουσε και καλημεριζε ατομα απο το μεγαφωνο του πρυμνιου ρεμετζου και τον ακουγαμε ολοι μας.Οι ναυτικοι κουβερτας και των 3 πλοιων ηταν ολοι μαζι μια μεγαλη παρεα.Στη Φολεγανδρο(αφιξη 03.25) και Σικινο(αφιξη 04.15) ελαχιστη κινηση πάνω στον καταπέλτη,ενω στην Ιο(αφιξη 05.00) αποβιβαστηκαν 5 ξεκοτσαριστα(τα 4 με 1 τρακτορα)και 1 φορτηγο.10 ατομα αποβιβαστηκαν και 13 επιβιβαστηκαν(μετρημενα ενα ενα :) )Εκει μεχρι να βγουν τα 4 ξεκοτσαριστα με ενα τρακτορα φαγαμε ενα μισαωρο περιπου.Αφιξη στη Σαντορινη στις 06.50 μετα απο ενα τελειο ταξιδι.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Παρασκευη μου ειπαν τα παιδια του πληρωματος οτι θα δεσει το βαπορι για επισκευη.

Το Βιτσέντζος Κορνάρος θα μείνει εκτός δρομολογίων από τις 14/10/11 έως 31/10/11 σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Σωστά. Το "τραύμα", τουλάχιστον εξωτερικά, δείχνει να έχει επουλωθεί.

Και ενώ το τραύμα του θύματος δείχνει να αποκαθίσταται, στο αντίστοιχο του θύτη οι εργασίες δείχνουν να προχωρούν κάπως πιό αργά.

gallery_2102_151_118592.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...