Jump to content
Shipfriends

Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO 7358327)


Recommended Posts

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο οτι εμαθα το προβλημα μαλλον λυθηκε και θα κανει σημερα το δρομολογιο.

Όντως το πρόβλημα λύθηκε επί του παρόντος.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΛΑΝΕ επικοινώνησε μαζί μας σήμερα το απόγευμα και μας έστειλε και ακολούθως το σχετικό Δελτίο Τύπου που απέστειλε η εταιρία νωρίτερα, στις συναρμόδιες υπηρεσίες.

Ακολούθως το δημοσίευμα:

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=1173

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Το Βιτσεντζος Κορνάρος ηταν δεμένο από χθες σε μια όχι τόσο γνώριμη θέση για αυτόν στο λιμάνι του Πειραιά, ηταν δεμένο στα Λεμονάδικα δίπλα από το Highspeed 1

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή σύνοψη των δρομολογίων του πλοίου:

ΔΕΥΤΕΡΑ από Πειραιά στις 19:30 για Μήλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ίο, Σαντορίνη, Ανάφη

ΤΡΙΤΗ από Ανάφη στις 16:00 για Σαντορίνη, Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο, Μήλο, Πειραιά

ΤΕΤΑΡΤΗ από Πειραιά στις 13:30 για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο

ΠΕΜΠΤΗ από Κίσσαμο στις 06:00 για Αντικύθηρα, Κύθηρα, Γύθειο

από Γύθειο στις 13:00 για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο

από Κίσσαμο στις 19:30 για Αντικύθηρα, Κύθηρα, Πειραιά

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ από Πειραιά στις 19:00 για Κύθηρα, Ρέθυμνο

ΣΑΒΒΑΤΟ διανυκτέρευση στο Ρέθυμνο

ΚΥΡΙΑΚΗ από Ρέθυμνο στις 18:00 για Κύθηρα, Πειραιά

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από την Παρασκευή και μετά δεν έχει περασμένα στο openseas δρομολόγια του ΚΟΡΝΑΡΟΥ. Αντιθέτως έχει δρομολόγιο του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ προς Κύθηρα Παρασκευή απόγευμα 19,30!!!!Δένει για δεξαμενή μήπως?

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτη προσέγγιση τα ξημερώματα του ΚΟΡΝΑΡΟΥ σε Καμάρες και Σέριφο λόγω του γνωστού συμβάντος του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στον Αθινιό. Τί αναστάτωση μπορεί να προκαλέσει ένα ρήγμα...40 cm!!!

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτη προσέγγιση τα ξημερώματα του ΚΟΡΝΑΡΟΥ σε Καμάρες και Σέριφο

Πες μας Σιφνο. Που να ξερουμε εμεις οι ασχετοι που ειναι οι Καμαρες? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν και ο Πρεβελής είναι νεότερος,μεγαλύτερος και ταχύτερος από τον ΚΟΡΝΑΡΟ στην Κάσο και στην Κάρπαθο το πλοίο της ΛΑΝΕ δεν έχει ξεχαστεί.Χαρακτηριστηκά να σας αναφέρω πως ένας φοιτητής από αυτά τα ακριτικά μέρη μου είπε.'Τον Κορνάρο θα τον αγαπάμε για πάντα'.Απο αυτή τη φράση καταλαβαίνει κανεις πόσο στενά είναι δεμένοι οι νησιώτες με τα πλοία που τους φέρνουν σε επαφη με τον έξω κόσμο.Ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ εξυπηρέτησε αξιοπρεπως την δύσκολη άγονη της Κάσου και της Καρπάθου.Με πολύ καλή πλεύση στον καιρό και μεγάλες δυνατότητες ελιγμων ταλαιπώρησε ελάχιστα τους νησιώτες.Ισως το ιδανικότερο πλοίο που πέρασε από τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Θυμάμαι μια φορά που ταξίδευα με το Ιεράπετρα Λ, ταξιδευαν κάποια μέλη του πληρώματος του Βιτσεντζος Κορνάρος και σε συζήτηση με τους επιβάτες, έλεγαν ότι το Βιτσεντζος Κορνάρος ήταν το πιο καλοτάξιδο πλοίο της γραμμής (έχει και stabilizer σε αντίθεση με τα αλλά) αλλά και πιο ιδανικό για τα δύσκολα λιμάνια της άγονης γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Να λοιπον που υπαρχουν και λιγοστοι επιβατες που εχουν σωστη κριση. Σωστοτερη ακομα και απο ορισμενους ειδικους σε γραφεια που αποφασιζουν με αλλα κριτηρια καθολου ναυτικα για ορισμενες εξελιξεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

ταξιδακι στο ρεθυμνο με τον κορναρο. πρωτο ταξιδι με το πλοιο και οι εντυπωσεις αναμεικτες. πλοιο αλλης εποχης, με πολλες περατζαδες και πολλα ομορφα σημεια. ολα τα λεφτα το πλωριο μπαλκονι με θεα την πλωρη και το πελαγος, οι τσιμινιερες με τα... καλλιτεχνικα σινιαλα της ΛΑΝΕ και πολλα σημεια για να φωτογραφησεις το πλοιο. αλλο καραβολατρικο σημειο, το στεγασμενο deck πανω απο το πρυμνιο ρεμετζο. δεν εχει προσβαση απο μεσα (μονο με σκαλες απο το απο πανω deck) και δεν το προτιμουν πολλοι. εξωτερικα το πλοιο ειναι καθαρο και γενικα δεν δειχνει παραμελημενο.

μεσα το βαπορι ειναι ακριβως οπως το εφτιαξε η μανουλα του. με εξαιρεση εξωτερικες μικροαλλαγες και καποιες ελαχιστες παρεμβασεις μεσα (μπανια en suite κλπ) δεν εχει γινει καμια ουσιαστικη αλλαγη. (μονο οι προσθηκες αεροπορικων εκει που παλια ηταν σαλονι) και οι μοκετες σε ελαχιστα σημεια. παρολο που το πληρωμα φροντιζει το πλοιο και ειναι προσεγμενο, η φθορα του χρονου και η ιδια η κατασταση των υλικων προδιδει την ηλικια του. στο χωρο πανω απο τη reception, ειναι απαραιτητο να αλλαξει η μοκετα, οπως και σε ορισμενα αλλα σημεια. στο self service επισης ο εξοπλισμος (προθηκες κλπ) θελει ενα φρεσκαρισμα και το φαγητο περισσοτερη ποικιλια.

μου αρεσαν ιδιαιτερα. οι αεροπορικες πανω απο το self service. ειναι απο το UK και αρκετα εξελιγμενες για την εποxη τους. ειναι ανετες και εχουν και "μαξιλαρακι" για τα ποδια. δε μου αρεσε που εχει μονο τετρακλινες καμπινες. αλλο μελανο σημειο, οτι τα καυσαερια του ανω γκαραζ μπαινουν κατ'ευθειαν στο χωρο της reception και κατα την αφιξη στα λιμανια γινεται του νεφους. ισως να μην επρεπε να κλεισουν τα πλαινα "ανοιγματα" του ανω γκαραζ. (στο σαμοθρακη ειναι ανοικτα).

το πλοιο εχει την οικογενειακη ατμοσφαιρα αλλων εποχων, αλλα με τπτ δεν δειχνει (σαν εικονα πλοιου) οτι ανηκει στον ομιλο της ΑΝΕΚ. το πληρωμα του ειναι ευγενικο και γενικως συντονισμενο. αυτο φαινεται και στη φορτωση και στη μανουβρα. (ωραιες by the way και στα κυθηρα και στο ρεθυμνο).

Must σημειο η γεφυρα. κλασσικη γεφυρα 70s, που ολα τα αρχικα οργανα παραμενουν (χωρις εμφανη ιχνη φθορας) και εχουν προστεθει επιπλεον οσα εχει φερει η τεχνολογια. για οσους θυμομαστε τα πλοια του τοτε ειναι μια ωραια εκπληξη. εκει θα δειτε και ποιος εφτιαξε το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καθυστέρηση απόπλου Ε/Γ–Ο/Γ «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» στον Πειραιά.

Πηγή ΥΕΝ

Με καθυστέρηση απέπλευσε, σήμερα στις 18.25 αντί της προγραμματισμένης 15.30, από το λιμάνι του Πειραιά, προς εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου για Κύθηρα – Κίσσαμο, με 82 επιβάτες, το Ε/Γ– Ο/Γ «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν.ΑΓ.ΝΙΚ. 05, λόγω έκτακτης επιθεώρησης από Κλιμάκιο Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων.

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα. Τρεις ολόκληρες ώρες καθυστέρηση στην αναχώρηση του πλοίου ??? Καλά, και στους 82 επιβάτες τι είπανε ??? Αντί για τις 15.30 θα φύγετε στις 18.30 γιατί θέλουμε να επιθεωρήσουμε το πλοίο ???

Άλλη ώρα δεν υπήρχε για αυτήν την δουλειά ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Τετοια εποχη για ποιο πραγμα θα μπορουσε να κανει καποιος καταγγελια?Υπεραριθμους που ειανι και το πιο συνηθισμενο δυσκολα θα βρισκανε

Αυτο που ακουσα απο φιλο που πηγε Κυθηρα φετος ειναι πως το πλοιο εσωτερικα δεν ειανι μεν στην καλυτερη κατασταση αλλα παρολαυτα το θεωρουν σαφως αναβαθμιση σε σχεση με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ

Ας δουμε το βαπορι και σε μια αναχωρηση του πλοιου απο Πειραια ακολουθουμενο απο το VENUS I.

Και μια κοντινη στη τσιμινιερα του

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ακουσα απο φιλο που πηγε Κυθηρα φετος ειναι πως το πλοιο εσωτερικα δεν ειανι μεν στην καλυτερη κατασταση
μεσα το βαπορι ειναι ακριβως οπως το εφτιαξε η μανουλα του. με εξαιρεση εξωτερικες μικροαλλαγες και καποιες ελαχιστες παρεμβασεις μεσα (μπανια en suite κλπ) δεν εχει γινει καμια ουσιαστικη αλλαγη. (μονο οι προσθηκες αεροπορικων εκει που παλια ηταν σαλονι) και οι μοκετες σε ελαχιστα σημεια. παρολο που το πληρωμα φροντιζει το πλοιο και ειναι προσεγμενο, η φθορα του χρονου και η ιδια η κατασταση των υλικων προδιδει την ηλικια του. στο χωρο πανω απο τη reception, ειναι απαραιτητο να αλλαξει η μοκετα, οπως και σε ορισμενα αλλα σημεια.

ακου ρε φιλε, :D

η επιθεωρηση δεν νομιζω οτι ελεγχει υπεραριθμους, αυτο το κανει το ΛΣ. η επιθεωρηση για αλλο θεμα (σοβαροτερο) θα πηγε και οχι για τσι μοκετες και τσι κουβερτες.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο στα μέσα Νοέμβριου αναμένεται να δέσει για την ετήσια του για 20 ήμερες. Έχει προγραμματιστεί πρώτα να ανέβει στη δεξαμενή του Βασιλειάδη για 7 ήμερες (άρα θα έχει να κάνει αρκετή δουλειά εκεί) και μετά να συνεχιστούν οι εργασίες σε ντοκο της ζώνης.

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερη καθυστέρηση μέσα σε διάστημα τεσσάρων ημερών (αυτή την φορά σχεδόν πέντε ωρών) αναχώρησης του πλοίου από τον Πειραιά χθες το βράδυ.

Πολύ πιθανόν να σχετίζεται με αυτή της περασμένης Τετάρτης.

Με καθυστέρηση απέπλευσε το Ε/Γ– Ο/Γ «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν. ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ 05, χθες στις 22.40 αντί της προγραμματισμένης 18.00, από το λιμάνι του Πειραιά προς εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου για Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμο, με 114 επιβάτες.

Στο πλοίο αρχικά είχε απαγορευθεί ο απόπλους από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα του Πειραιά, κατά τον κατάπλου χθες στις 09:25, λόγω παρατήρησης που υπήρχε στο Η.Ε.Γ. (Ημερολόγιο Επιθεωρήσεων Γυμνασίων) του πλοίου, κατόπιν όμως αποκατάστασής της και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη ο απόπλους του.

Πηγή : YEN

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...