Jump to content
Shipfriends

Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO 7358327)


Recommended Posts

Δελτίο δεξαμενισμών πλοίων ακτοπλοΐας / κρουαζιερόπλοιων.

Τελευταία ανανέωση: 24/12/08

Μεγάλη δεξαμενή Βασιλειάδη:

ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ: 08/01/09-09/01/09

Έχω μια απορία γιατί η ΛΑΝΕ ξαναέκλεισε ημερομηνία για δεξαμενισμό?? Το Βιτσεντζος Κορνάρος ανέβηκε στη δεξαμενή Βασιλειάδη, στις 18/12/08 και έπεσε στις 22/12/08:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Το Βιτσεντζος Κορνάρος εάν δε πέσει εγκαίρως το Μυρτιδιωτισσα, ίσως θα πρέπει να σκεφτεί καμία εναλλακτική λύση για δεξαμενή (πχ Χαλκίδα)?? Γιατί από την ημέρα που θα επικυρωθούν τα αποτελέσματα για τις άγονες, το πλοίο θα πρέπει να είναι έτοιμο μέσα σε 5 ημέρες για να ξεκινήσει δρομολόγια.;)

Τέλος, μου κάνει εντύπωση ότι στο πλοίο δεν υπάρχει ακόμα ναυτολογημένο πλήρωμα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τη παραμονή της εισόδου του πλοίου στη δεξαμενή, είχαν βάλει μπροστά τις ηλεκτρομηχανές και έβγαινε ένα λευκός καπνός από τις τσιμινιέρες που στην αρχή νόμισα ότι είχε πάρει φωτιά κάποια από τα πλοία στο ντοκ 3(Δημητρούλα, Βιτσεντζος Κορνάρος ή Άνθη Μαρίνα). Αλλά μετά από μια κοντινή μάτια ήταν απλώς, ο καπνός από τη τσιμινιέρα.

Γιατι εβγαλε ενα αξονα τον οποιο πρεπει να ξαναφορεσει ;)

Ο μεσαίος άξονας είναι αυτός που είχαν βγάλει για επισκευή από το Βιτσεντζο Κορνάρο κατά το πρώτο δεξαμενισμό. Που όμως δεν ήταν προγραμματισμένος για να βγει εάν δε προέκυπτε κάποιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούσαν σήμερα στην εταιρεία του, το πλοίο αναμένεται να ξεκινήσει (τα πολυπόθητα) δρομολόγια την Τετάρτη 25/02/09!

Τελικά σε ποια γραμμή θα πάει;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγώ ξέρω αρκετά κατά καιρούς. Μερικά πρόσφατα παραδείγματα είναι το Διαγόρας κάθε Σάββατο το χειμώνα, το Λισσος και το Μυτιλήνη κάθε Σάββατο, το Sardinia Vera κάθε Σάββατο και τελος το Ρομιλντα κάθε Δευτέρα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το σημερινο δρομολογιο του βαποριου δεν θα πραγματοποιηθει λογω κατασχεσης απο προμηθευτες.

Ακουστηκε οτι μπορει να επιστρατευτει αμεσα το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ για να κανει το δρομολογιο ή να το κανει αυριο το ΠΡΕΒΕΛΗΣ

Προσωπικη εκτιμηση οτι πρωτη λυση ειναι δυσκολη τουλαχιστον για σημερα εκτος αν υπαρχει ετοιμο πληρωμα για να το ξεκινησει.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το ειχαμε καταλαβει οτι η Ανεκ δεν ενδιαφερεται για τη Λανε αλλα ελπιζαμε οτι θα τον δουμε τουλαχιστον στα κιτρινομπλε. Μαλλον μετα την επιστροφη του Ιεραπετρα ο Κορναρος εμεινε στην τυχη του και αν δεν αλλαξει κατι συντομα βλεπω και το σινιαλο της Λανε να κουναει μαντηλι. :(

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω με τον φίλο μου τον neptune για την ΛΑΝΕ. Μπορεί αυτά να ίσχυαν παλιά, αλλά τώρα ο Κορνάρος έχει πάρει την γραμμή για 8 χρόνια...αφού η ΑΝΕΚ κίνησε γη και ουρανό για να μπει το Ρέθυμνο μέσα. Και για αυτή τη γραμμή η ΑΝΕΚ άκουσε και ακούει τα εξ αμάξης...από τους Ρεθυμνιώτες που τους πήρε το Πρέβελης...από τους Κισσαμίτες λόγω ΑΝΕΝ...και από τους Λασηθιώτες που τους πήρε τον Κορνάρο. Είναι ποτέ δυνατόν να αφήσει την γραμμή? Τώρα που έχει υπογράψει?

ΥΓ Τελικά τι ισχύει...κατάσχεση ή επίσχεση εργασίας?:confused: Προσωπικά θεωρώ πιό πιθανή την επίσχεση, καθώς μια κατάσχεση είναι πολύ βαρειά για μια εταιρεία του ομίλου της ΑΝΕΚ. Δεν νομίζω ότι θα έφταναν ποτέ εκεί και οι μεν και οι δε. Βέβαια, ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις. Εξαρτάται από το ποσό...

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια απορία: Μιας και ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ ούτε κανα ταχύπλοο είναι, ούτε κανα νεότευκτο, αν η ΑΝΕΚ/ΛΑΝΕ/κάποιος τέλος πάντων από τον όμιλο, αντικαταστήσει τον ΚΟΡΝΑΡΟ με κάποιο άλλο που να πληρεί τις προϋποθέσεις της σύμβασης και που ενδεχομένως να περισσεύει, τότε αυτή θα συνεχίσει να ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

Η σύμβαση που υπογραφτηκε είναι για 8 χρόνια αλλά με την προυπόθεση σε 3 χρόνια να αντικατασταθεί το πλοίο με κάποιο πολύ νεωτερο δεκαετίας αν δεν κάνω λάθος.

Μετά την 3ετία πολύ φοβάμαι ότι δεν θα αντικατασταθεί γιατί ένα νέο πλοίο 130μ σε άγονη δεν στέκεται οικονομικά παρόλα τα αυξημενα μισθωματα της νέας σύμβασης.

Γνωρίζουμε τον λόγο της επίσχεσης?

Πρόκειται για μη καταβολή δεδουλευμένων ή για μη καταβολή του επιδόματος της άγονης?:confused:

Link to comment
Share on other sites

ΗΝΤΑ ΠΕΣ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΧΕΣΑΝ(ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ) ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ-ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ ΠΛΟΙΟ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ ΤΗΣ ΛΑΝΕ(ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΕΚ) ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΗΡΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΗΘΥΡΑ ΚΑΣΤΕΛΙ ΚΙΣΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΟΥΝ ΤΑ ΒΕΡΕΣΕΔΙΑ ΑΠΌ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΑ.

ΑΜ ΚΥΡΙΟΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΦΕΣΙΑ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΠΤΑΝ ΜΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ.

ΒΕΒΑΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ).

ΓΙΑΤΙ ΑΠΌ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΕ ΡΥΘΜΟ ROCK ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΚΛΗΡΟΥ-ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΥ.

Θανος Λαμπροπουλος.

Πειρατικο Ρεπορταζ

Link to comment
Share on other sites

ΗΝΤΑ ΠΕΣ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΧΕΣΑΝ(ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ) ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ-ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ ΠΛΟΙΟ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ ΤΗΣ ΛΑΝΕ(ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΕΚ) ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΗΡΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΗΘΥΡΑ ΚΑΣΤΕΛΙ ΚΙΣΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΟΥΝ ΤΑ ΒΕΡΕΣΕΔΙΑ ΑΠΌ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΑ.

ΑΜ ΚΥΡΙΟΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΦΕΣΙΑ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΠΤΑΝ ΜΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ.

ΒΕΒΑΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ).

ΓΙΑΤΙ ΑΠΌ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΕ ΡΥΘΜΟ ROCK ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΚΛΗΡΟΥ-ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΥ.

Θανος Λαμπροπουλος.

Πειρατικο Ρεπορταζ

σωστος ο φιλος !!!

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&tag=9464&pubid=10101231

Απο δω και περα τι γινεται ?? :(

Link to comment
Share on other sites

Επίσχεση ή κατάσχεση ρε παιδιά; :confused:

Φίλε desix7 ότι κάτι θα γίνει, κάτι θα γίνει...Αυτό είναι σίγουρο. Το πότε θα γίνει είναι το ζήτημα! Αυτό το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ εκεί κάτω θα ρίχνει μπαλοθιές και θα πίνει τσικουδιές από τη χαρά του.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είχε γράψει πρώτος ο Polmyt στο πλοίο έγινε κατάσχεση από πιστωτές της εταιρείας. Το πλήρωμα ήταν κανονικά στη θέση του όποτε δεν υπήρχε πρόβλημα από επίσχεση εργασίας.

Κατά τις 19:00 έγινε ανακοίνωση στους επιβάτες του πλοίου, που δεν είχαν μπει στο πλοίο, ότι το δρομολόγιο δε θα εκτελεστεί (χωρίς να αναφέρουν το λόγο) και γίνονται προσπάθειες να εκτελεστεί το δρομολόγιο από το πλοίο Ιεράπετρα Λ, που τελικά δεν ευδοκίμησαν.

Από τα ωραία της χθεσινής βραδιάς ήταν ότι τα πρακτορεία (εκδοτήριο της εταιρείας της ΑΝΕΚ στο λιμάνι αλλά και το κεντρικό πρακτορείο της ΑΝΕΚ βγάζανε εισιτήρια μέχρι λίγη ώρα πριν την αναχώρηση).

Το λιμενικό έλεγε ότι το πλοίο δε θα αναχωρήσει λόγω κατάσχεσης του πλοίου. Σε μια στιγμή κάποιοι επιβάτες πήγαν στο εκδοτήριο της ΑΝΕΚ στο λιμάνι να πάρουν πίσω τα χρήματα τους, αλλά τους είπαν ότι σε λίγη ώρα θα έρθει το Ιεράπετρα Λ να κάνει το δρομολόγιο και δεν τους έδωσαν πίσω τα λεφτά. Αργότερα όταν πήγαν κάποιοι άλλοι επιβάτες τους ακύρωσαν τα εισιτήρια και τους έδωσαν κανονικά τα λεφτά τους πίσω. Οι επιβάτες σε τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαν άτομα στα Κύθηρα, τους έλεγαν ότι κατά τα μεσάνυκτα θα αναχωρήσει το Ιεράπετρα Λ, αλλά από ότι φαίνεται αποδείχτηκαν φρούδες οι ελπίδες να ταξιδέψουν. Έτσι για την ιστορία η κινηση ήταν γύρω στα 80 άτομα, 20 ΙΧ και 7ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...