Jump to content
Shipfriends

Capital Product Partners


Recommended Posts

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στο διεθνή ναυτιλιακό τύπο, ο πρεζιντέντε είναι σε διαπραγματεύσεις με την Shell για τη ναυπήγηση VLCC με πρόωση LNG, φυσικά με πολυετή χρονοναύλωση στη Shell. Ανεξαρτήτως αν υλοποιηθεί ή όχι, είναι ένα δείγμα του τι σκέφτεται η αγορά για την Capital και για το πόσο μπορεί να κάθεται στο ίδιο τραπέζι η εταιρεία με τα πρώτα ονόματα της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως είπα παραπάνω, ο Πρόεδρος έφτασε στους τελικούς 2 υποψηφίους για το κοντράτο με τη Shell όσον αφορά το VLCC με πρόωση LNG. Τη δουλειά όμως την έχασε από την Κορεάτικη Sinokor.

 

Πλήν όμως, σύμφωνα με τη σημερινή Tradewinds η εταιρεία προχωρά στην κατασκευή ενός VLCC με πρόωση LNG ασχέτως με το αποτέλεσμα του παραπάνω tender. Το πλοίο πρόκειται να ναυπηγηθεί στη Hyundai και υπολογίζεται πως θα κοστίσει οτιδήποτε ανάμεσα σε 10-15 εκατομμύρια ντάλλαρς πάνω από την τιμή ενός VLCC συμβατικής πρόωσης. Το πλοίο θα είναι στα 300,000dwt με παράδοση το 2021 και αναφέρεται πως υπάρχουν και options. Προφανώς η Capital θα επιδιώξει μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής να επισυνάψει ένα μακροχρόνιο ναυλοσύμφωνο με κάποιον oil major στο πλοίο, την ίδια στιγμή όμως φέρονται αποφασισμένοι να το δουλέψουν και spot εάν χρειαστεί.

 

Μπορεί κανείς να τον αγαπά ή να τον μισεί τον Βανζέλ ανάλογα με τις συλλογικές του προτιμήσεις ή με βάση όσα του καταμαρτυρούνται για άλλες του πιθανές ή απίθανες δραστηριότητες. Δεν μπορεί κανείς όμως να αμφισβητήσει πως όσον αφορά τη ναυτιλία είναι ένα από τα πιό κοφτερά και τολμηρά μυαλά. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που μια ελληνική εταιρεία πάει να κάνει τέτοιο βήμα και να πρωτοπορήσει στις καινούριες τεχνολογίες, και μάλιστα χωρίς την κουβέρτα ασφαλείας μιας μακροχρόνιας ναύλωσης.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 11/28/2018 at 8:26 PM, MILTIADIS said:

Σημερα ανακοινωθηκε η συγχωνευση της Capital και της Diamond S Shipping του Wilbur Ross(Υπουργου Εμποριου των ΗΠΑ).Η νεα εταιρεια θα κατεχει την δευτερη θεση παγκοσμιως σε στολο τακερ τυπου handy με συνολικα 52 πλοια.

http://www.kathimerini.gr/997393/article/oikonomia/epixeirhseis/sygxwneysh-a3ias-165-dis-dol-ths-capital-product-partners-me-thn-diamond-s-shipping

 

Δεν πάει καλά αυτή η σύμπραξη, πρώτο θέμα στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds οι δηλώσεις του Προέδρου στο τελευταίο forum της Capital Link Στις δηλώσεις αυτές κατακεραυνώνει το management της εταιρείας ότι δεν είναι αρκετά φιλόδοξο και δραστήριο και πως απέτυχε να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην αγορά για ανανέωση και optimum διαχείρηση του στόλου. Άστραψε και βρόντηξε ο Βαγγέλης, κι όταν συμβαίνει αυτό συνήθως έχουμε εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Capital Gas Corp παρέλαβε το πρώτο LNG carrier Aristos I (IMO No: 9862891) από το ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, από μια παραγγελία συνολικά επτά πλοίων. Το πλοίο έχει ήδη χρονοναυλωθεί για 12 χρόνια από την BP Shipping

 

Link to comment
Share on other sites

Της εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα γίνεται στη Δυτική Αφρική, νέο χτύπημα των συμμοριών πειρατών οι οποίοι σύμφωνα με την Tradewinds φέρονται να έχουν προβεί στην απαγωγή 4 ναυτικών από το τάνκερ Αγησίλαος, πλοιοκτησίας Βαγγέλη Μαρινάκη. Το πλοίο κινούταν στα χωρικά ύδατα της Γκάνα, 75 ναυτικά μίλια νότια της πρωτεύουσα του Τόγκο, Λομέ. Το πλοίο είχε 23 άτομα πλήρωμα από τις Φιλιππίνες, την Ουκρανία και τη Ρουμανία. Πρόκειται για την 24η επίθεση από την αρχή του χρόνου στον Κόλπο της Γουινέας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eλληνόκτητο τάνκερ της Capital Ship Management στο στόχαστρο των αμερικανικών αρχών

Quote

Πολλά ερωτήματα προκαλεί η υπόθεση του ελληνόκτητου τάνκερ «Achilleas», το οποίο κατευθύνεται προς την αμερικανική ήπειρο φορτωμένο με 2 εκατ. βαρέλια αργού πετρελαίου, με τις αμερικανικές αρχές να θεωρούν ότι προέρχονται από το Ιράν.

Το πλοίο συμφερόντων της εταιρείας Capital Ship Management Corp. μεταφόρτωσε τα 2 εκατ. βαρέλια αργού στη Φουτζέιρα του Περσικού Κόλπου, αλλά στη συνέχεια μπλόκαρε το σήμα εντοπισμού του για 13 ολόκληρες ημέρες.

Επανεμφανίστηκε κοντά στις ακτές της Νότιας Αφρικής και αυτή την ώρα ταξιδεύει στον Νότιο Ατλαντικό. Την υπόθεση δημοσιεύει το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg με σχετικό άρθρο της 26ης Ιανουαρίου 2021.

Οι ΗΠΑ προσπαθούν να δεσμεύσουν περίπου 2 εκατ. βαρέλια αργού πετρελαίου ιρανικής προέλευσης, όπως πιστεύουν οι αμερικανικές αρχές. Πρόκειται για ένα ακόμα εγχείρημα προκειμένου να μπλοκαριστούν οι εξαγωγές υδρογονανθράκων στις οποίες επιμένει η Τεχεράνη παρά το αυστηρό και καθολικό εμπάργκο που είχε επιβάλει η διακυβέρνηση Τραμπ.

Το πλοίο που μεταφέρει περισσότερα από 2 εκατ. βαρέλια κατευθύνεται στις ΗΠΑ, σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου ειδήσεων Bloomberg. Οι εξαγωγές πετρελαίου του Ιράν φαίνεται πως αυξήθηκαν τα τελευταία εικοσιτετράωρα και πάντως μετά την ορκωμοσία του Τζο Μπάιντεν, σχολιάζει το Bloomberg.

Οι ΗΠΑ προσπαθούν εν ολίγοις να δεσμεύσουν την αποστολή πετρελαίου που λέγεται ότι προήλθε από το Ιράν. Η ποσότητα είναι φορτωμένη στο υπό σημαία Λιβερίας τάνκερ «Achilleas» της εταιρείας Capital Ship Management Corp. 

To Αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης εξέδωσε εντολή κατάσχεσης, ανέφεραν στο Bloomberg ανώνυμες πηγές οι οποίες ζήτησαν να μην ταυτοποιηθούν, καθώς δεν είναι εξουσιοδοτημένες να μιλήσουν στα μέσα ενημέρωσης. Η παραγγελία του Υπουργείου Δικαιοσύνης εκδόθηκε πριν την αλλαγή φρουράς στον Λευκό Οίκο, επισημαίνει ο αρθρογράφος του πρακτορείου Bloomberg.

Ο ιδιοκτήτρια εταιρεία του τάνκερ «Achilleas», Capital Ship Management Corp., προειδοποίησε τις αρχές των ΗΠΑ για την πιθανότητα το φορτίο αργού που μεταφέρει το δεξαμενόπλοιο να είναι ιρανικής προέλευσης και όχι, όπως πίστευε στην αρχή, να προέρχεται από το Ιράκ. Το πλοίο είναι πλήρως φορτωμένο και μπορεί να μεταφέρει περισσότερα από 2 εκατ. βαρέλια, σύμφωνα με τα επίσημα ναυτιλιακά έγγραφα.

Το τάνκερ «Achilleas» θεωρείται ως μεγάλης χωρητικότητας δεξαμενόπλοιο μεταφοράς ακατέργαστου πετρελαίου. Φόρτωσε το πετρέλαιο (πρόκειται για μεταφόρτωση) από άλλο δεξαμενόπλοιο στο λιμάνι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Φουτζέιρα, τον Νοέμβριο που μας πέρασε. Σύμφωνα με τα έγγραφα αποστολής, το τάνκερ «Achilleas» είχε προγραμματιστεί να δέσει στην πρωτεύουσα του Ομάν, Μουσκάτ. Το σύστημα εντοπισμού του απενεργοποιήθηκε από την 1η Ιανουαρίου έως την 13η του ίδιου μήνα, πάντα σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg. Στις 13 Ιανουαρίου εντοπίστηκε κοντά στις ακτές της Νότιας Αφρικής. Αυτή την ώρα διαπλέει τον Νότιο Ατλαντικό.

 

Link to comment
Share on other sites

Να κάνουμε μια διευκρίνηση εδώ για το ότι έκλεισε το AIS μετά τον απόπλου από τη Fujairah, το πλοίο προφανώς έπλεε μέσα στα όρια του High Risk Area(HRA) της πειρατείας και ο πλοίαρχος για λόγους ασφαλείας μάλλον αποφάσισε να απενεργοποιήσει τη συσκευή. Αυτό είναι στα πλαίσια του BMP 4(Best Management Practices) και είναι πρακτική που ακολουθείται από τη μεγάλη πλειοψηφία των πλοίων που πλέουν σε αυτά τα νερά. Αυτό βέβαια στη Ζούγκλα μάλλον δεν το γνωρίζουν αλλά κι αν το γνωρίζαν δε νομίζω πως θα τους απασχολούσε στα πλαίσια της δημιουργίας εντυπώσεων, ορμώμενοι από την κόντρα του αφεντικού τους με το αφεντικό της Capital. Σημειολογικά επίσης, αξίζει να παρατηρήσει κανείς πως το αρχικό άρθρο του Bloomberg αναφέρει νωρίς στο κείμενο ότι τις Αμερικανικές αρχές τις ειδοποίησε η Capital για τις αμφιβολίες που είχε όσον αφορά την πατρότητα του φορτίου, κάτι που στην ελληνική μετάφραση περιέργως έχει μεταφερθεί και μάλιστα χωρίς να είναι σαφές, στον πάτο του κειμένου:rolleyes:.

 

Και φυσικά υπάρχει και μια άλλη παρατήρηση που πρέπει να γίνει τόσο επί του αγγλικού, όσο και επί του ελληνικού κειμένου: επειδή εξ΄ όσων γνωρίζω η συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών πλοιοκτήτριών εταιρειών πετρελαιοφόρων δεν κάνει crude oil trading, το φορτίο μάλλον δεν ανήκει στην ίδια την Capital. Υπάρχει κάποιος ναυλωτής, είτε σε ταξίδι, είτε σε χρόνο, ο οποίος πολύ πιθανόν να αποτελεί μέλος της αλυσίδας κυριότητας του φορτίου. Το όνομα αυτού του ναυλωτή ή πιθανού ιδιοκτήτη του φορτίου, δεν αναφέρεται πουθενά. Εδώ προσωπικά πιθανολογώ πως αν ήταν κάποιος οίκος από την πρώην ΕΣΣΔ όπως η Gunvor ή η Litasco δε θα ντρεπόταν το Bloomberg να μας πεί το όνομά του. Για να μη γίνεται κανένας λόγος γι αυτό αλλά αντίθετα να μας υπονοούν ότι ένας μεμονωμένος πλοιοκτήτης έσπασε το εμπάργκο, κάτι μου λέει μέσα μου πως εμπλέκεται κάποιο άσπιλο κι αμόλυντο όνομα του δυτικού κόσμου στην υπόθεση:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Έχει αρκετό ψωμί η ιστορία αυτή με το φορτίο πιθανής προέλευσης από το Ιράν. Η Maersk Tankers βγήκε στον τύπο χτές και επιβεβαίωσε πως τελευταία στιγμή ακύρωσε 2 STS στη Fujairah λόγω αμφιβολίας όσον αφορά την προέλευση του πετρελαίου. Οπότε δεν είναι μόνο η Capital. Για να δούμε τι θα γίνει.

 

Κατά τα άλλα, το πλήθος της μεγαλοσύνης του Προέδρου φαίνεται για μια ακόμη φορά. Έγραψε τους στίχοι στο τελευταίο τραγούδι της Νατασούλας Θεοδωρίδου. Μέγας είσαι Πρόεδρε, και θαυμαστά τα έργα σου! :D

Link to comment
Share on other sites

Τα νέα από την land of the free, λένε πως η κυβέρνηση προτίθεται να κατασχέσει το φορτίο του Achilleas σαν προερχόμενο από το Ιράν, το πλοίο είναι εν πλώ πρός το Galveston του Texas. Σιγά με το άφηναν, 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου τζάμπα:D. Το ίδιο το πλοίο δεν αναφέρεται σαν στόχος. Φαίνεται πάντως πως η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν είχε κάποια ανάμειξη σε αυτή την ιστορία, στο φορτίο φέρεται να εμπλέκεται η Fujairah International Oil and Gas Co και τελικά αυτό κατέληξε στο Achilleas ενώ είχαν προηγηθεί τουλάχιστον 2 STS που αφορούσαν το συγεκριμένο φορτίο μέσα στους προηγούμενους μήνες. Αναμένουμε το Ζούγκλα να μας ενημερώσει για τις εξελίξεις :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Αν μη τι άλλο, όπως βλέπουμε και στο ποδόσφαιρο, με τον Πρόεδρο δεν πλήττει κανείς ποτέ. Και είναι βέβαια χαρακτηριστικό του πως σκέφτεται ότι ψάχνεται συνέχεια για επενδύσεις και δε βαλτώνει ποτέ το πράγμα. Πρωτοσέλιδο στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds λόγω των τελευταίων του κινήσεων. Η Capital Maritime λοιπόν(μη εισηγμένη) προχώρησε στην παραγγελία 6 x 13,500 TEU κοντεινεράδικων, 2 στην Samsung και 4 στην Hyundai Samho, στη Νότιο Κορέα και οι δύο προφανώς. H παράδοσή τους θα γίνει ανάμεσα στο δεύτερο μισό του 2022 και το πρώτο τρίμηνο του 2023 με την Capital να στοχεύει στο να εκμεταλλευτεί την ακμάζουσα αγορά. Φημολογείται δε πως η εταιρεία έχει και options για τα οποία δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα της δήλωσης. Σε αυτά τα 6 πλοία, προσθέστε την αγορά 6 x 3,750 TEU πλοίων από τη Rickmers Reederei. Η συνολική επένδυση των παραπάνω που ανέφερα ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολλάρια και μαρτυρά την πίστη της εταιρείας στον τομέα των containers αλλά και την πίστη των τραπεζών στην εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/4/2021 at 1:57 PM, Nick the Greek said:

Τα νέα από την land of the free, λένε πως η κυβέρνηση προτίθεται να κατασχέσει το φορτίο του Achilleas σαν προερχόμενο από το Ιράν, το πλοίο είναι εν πλώ πρός το Galveston του Texas. Σιγά με το άφηναν, 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου τζάμπα:D. Το ίδιο το πλοίο δεν αναφέρεται σαν στόχος. 

Έχουμε ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσης;

Link to comment
Share on other sites

Το φορτίο κατασχέθηκε.. Το ιραν σκούζει για πειρατεία.. αλλά φωνή βοώντος.. 

Η Capital δεν θα έχει κυρώσεις γαρ του μεγάλου αφεντικού..(δεν εννοώ τον προεδρα) 

Πάμε για άλλα..

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

2 x 300,000dwt VLCCs στο στόλο του Βανζέλ, μεταπωλήσεις ex-yard από την Athenian Sea Carriers. Χτίζονται στο Hyundai Samho και με τιμή πάνω από 90 εκατομμύρια ντάλλαρς κατέληξαν στην Capital. Και τα 2 πρόκειται να παραδωθούν το 2022.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εκτός από παιχταράδες για το Θρύλο:D, ο Πρόεδρος αγοράζει και LNG carriers. Έτσι αυτη την εβδομάδα διέρρευσε πως υπάρχει ήδη παραγγελία για 2 x 174,000 κυβικών μέτρων πλοίων από την Korea Shipbulding & Offshore Engineering, εταιρεία που ελέγχει της ναυπηγικές δραστηριότητας της Hyundai. Η παράδοση είναι για το τέλος του 2023 και η τιμή είναι 193.5 εκατομμύρια δολλάρια το καθένα. Το σημαντικό εδώ είναι πως η παραγγελιά φέρεται να έχει γίνει εδώ και καιρό μια και οι σημερινές τιμές για αντίστοιχο newbuilding ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια δολλάρια. 

 

Πρόεδρε, αν με διαβάζεις, πάρε την ΑΝΕΚ να γίνει το σώσε, και θα γίνει Ολυμπιακός ο Π100 :D:D 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ο Πρόεδρος δεν κοιμάται ποτέ και σκανάρει την αγορά για ευκαιρίες στον τομέα του S&P. Έτσι κατά πως φαίνεται έβαλε στο χέρι 4 aframax από την Sovcomflot, σε τιμή που ακόμη δεν έχει γίνει γνωστή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η Capital Gas έχει δύο newbuildings με παράδοση 2023 στη Hyundai, το ένα(λέγεται Ampore Mio 1) ήδη βρήκε 3 ναύλο για 3 χρόνια άμα τη παραλαβή του. Ναυλωτής είναι η QatarEnergy και η τιμή του τετιμημένου είναι 180 χιλιάδες δολλάρια την ημέρα, σύμφωνα με την Tradewinds. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι το δεύτερο newbuilding που αναμένει η Capital(λέγεται Axios II) μαζί με άλλο ένα LNG που έχει παραγγείλει η Alpha Gas, είναι τα 2 μοναδικά εκ των 40 newbuildings που αναμένονται το 2023 από τις γιάρδες, που δεν έχει βρεί ακόμη μακροπρόθεσμη απασχόληση. Προβλέπεται πλειστηριασμός λοιπόν. Ανάμεσα στο 2024 και το 2026, σημειωτέον πως η Capital Gas αναμένει ακόμη 5 νεότευκτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Άλλα 2 LNG παρήγγειλε η εταιρεία, ήταν option από προηγούμενη παραγγελία. Αξία 259.5 εκατομμύρια το καθένα με παράδοση Μάρτιο 2027 από τη Hyundai Samho. Συνολικά ο στόλος της εταιρείας αριθμεί 8 πλοία σε κυκλοφορία και 12 σε παραγγελία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η σημερινή Tradewinds αναφέρει πως ο Presidente πούλησε ένα aframax που είχε στην κατοχή του, το Aristoklis (IMO 9779941). Το νέο δεν βρίσκεται εκεί. Το νέο βρίσκεται στο ότι πηγές από μεσίτες αναφέρουν ότι το τίμημα της πώλησης είναι το μεγαλύτερο για ένα πλοίο αυτής της κατηγορίας τα τελευταία 15 χρόνια. Για να πάρουμε μια γεύση της αγοράς, να πούμε πως το συγκεκριμένο πλοίο θεωρείται από την αγορά πως αξίζει γύρω στα 63 εκατομμύρια, την ίδια στιγμή που πέρυσι άξιζε 45 εκατομμύρια. Η τιμή πώλησης τοποθετείται περί των 68.5 εκατομμυρίων δολλαρίων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πρωτοπορεί ο Πρόεδρος και σε μια κίνηση που είναι πρωτοσέλιδη παντού από χτές οπότε και ανακοινώθηκε, προχώρησε στην παραγγελία 2 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα. Η παραγγελία ετέθη στη Hyundai Mipo με τη χωρητικότητα των πλοίων να είναι περί των 22,000 κυβικών μέτρων και το συνολικό κόστος στα 141.5 εκατομμύρια δολλάρια. Το ναυπηγείο μάλιστα λέει πως εκτός από το υγροποιημένο διοξείδιο, το πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει LPG όπως και αμμωνία. Η εφημερίδα αναφέρει πως σε παραγγελία υπάρχουν αυτήν τη στιγμή μόνο άλλα 2 πλοία τέτοιου τύπου παγκοσμίως, καταλαβαίνει κανείς πως μιλάμε για μια αγορά που είναι στα σπάργανα. Αυτό όμως σημαίνει ελληνική ναυτιλία, πρωτοπορία, μελετημένο ρίσκο, τόλμη και φυσικά το να συνειδητοποιεί κανείς πως η τεχνολογία και οι εξελίξεις δεν είναι εχθρός αλλά μάλλον ευκαιρία.

 

49f943a24fdd7a60a6a47f790f56d30d?image_v

Link to comment
Share on other sites

Μια παραγγελία που αξίζει να γίνει γνωστή και όχι απο αυτές που κοινοποιούν μέχρι και ο τελευταίος συνδεσμίτης που απορείς γιατι :P  😏

Link to comment
Share on other sites

Ο Βαγγέλας σε κάτι τέτοια είναι μάνα γλυκά..! Στα ομαδικά το χάνει λίγο αλλά τεσπα...  Αμμωνία, υδρογόνο και ηλεκτροκίνηση είναι η ενέργεια του μέλλοντος. Έξυπνα καβατζώνει στασίδι από τώρα που'ναι νωρίς. 

Link to comment
Share on other sites

Αριθμοί που ζαλίζουν σε σχέση με την Capital, εκπορευόμενα από δηλώσεις του γενικού διευθυντή τους στην Tradewinds και με φόντο την ανανέωση του στόλου και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας. Τα τελευταία χρόνια λοιπόν έχουν πουλήσει συνολικά πάνω από 20 πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 12 έτη. Οι αντικαταστάτες τους αλλά και οι επιπλέον επενδύσεις από το 2020 ως το 2027, φτάνουν τα 57 νεότευκτα με συνολικό κόστος 6.5 δισεκατομμύρια δολλάρια. Συνολικά έχουν παραγγελθεί:

18 πλοία LNG

2 VLCC

6 MR tankers

19 container

6 Suezmax tankers

4 LR2 tankers

2 liquified CO2 tankers

 

Στη μπάλα δεν ξέρω τι κάνει, στη ναυτιλία πάντως σε επίπεδο οράματος και τόλμης, είναι από τις κορυφαίες εταιρείες εκεί έξω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η Tradewinds αναφέρει πως ο Πρόεδρος έκλεισε bareboat νάυλωση 7ετίας για δύο εκ των LNG του με τη Νιγηριανή Bonny Gas Transport, θυγατρική της παραγωγού Nigeria LNG. H παράδοση των δύο πλοίων θα γίνει κάποια στιγμή μέσα στο 2024 ενώ η ναύλωση φέρεται να έκλεισε στα 100 χιλιάδες δολλάρια την ημέρα. Για να κάνω ένα υπολογισμό: 120,000 την ημέρα x 365 μέρες x 7 χρόνια x 2 πλοία, το συνολικό deal είναι ύψους 511 εκατομμυρίων δολλαρίων, χωρίς να υπολογίζω τα δίσεκτα χρόνια :D

 

Σέντερ μπάκ επειγόντως, Πρόεδρε! :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Οφείλω να δώσω πόντους στην Ναυτεμπορική, ιδιοκτησίας Τίγρεως, γιατί δεν κάνουν black out στην ενημέρωση που αφορά έναν εκ των ανθρώπων με τους οποίους έχει κόντρα ο ιδιοκτήτης τους. Έτσι λοιπόν από τη Ναυτεμπορική μαθαίνουμε για την παράδοση του Amore Mio I (IMO 9943841), πρόκειται για το 8ο από μια σειρά 18 πλοίων αυτού του τύπου που αναμένονται ως το 2027. Ναυπηγός η Hyindai, σημαία Νήσων Μάρσαλ, κλάση ABS.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...