Jump to content
Shipfriends

Capital Product Partners


Recommended Posts

Τέσσερα νέα πλοία αξίας 440 εκατ. δολαρίων αγόρασε ο Ευ. Μαρινάκης

Στην αγορά τεσσάρων υπό ναυπήγηση πλοίων capesize, μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής αξίας 440 εκατομμυρίων δολαρίων, προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Ship Management, του Έλληνα εφοπλιστή Ευάγγελου Μαρινάκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, τα συμβόλαια κατασκευής των τεσσάρων capesize, χωρητικότητας 180.000 τόνων το κάθε ένα, ανήκαν στην εταιρεία Alba Maritime του εφοπλιστή Σωτήρη Ντούσα. Τα πλοία κατασκευάζονται στα ναυπηγεία STX Jinxae και Sungdong της Νότιας Κορέας, με σταδιακές παραδόσεις από τον Ιανουάριο έως και τον Σεπτέμβριο του 2010.

Αιχμή του δόρατος του ναυτιλιακού ομίλου, που ανήκει στον εφοπλιστή Ευάγγελο Μαρινάκη, συνιστά η Capital Product Partners L.P., η οποία εισήχθη το Μάρτιο του 2007 στην αμερικανική χρηματαγορά του Nasdaq, με στόλο που αριθμούσε τότε 8 product tankers. Ενδεικτικό της ραγδαίας της ανάπτυξης είναι ότι στο διάστημα που μεσολάβησε από την είσοδο της στο αμερικανικό χρηματιστήριο μέχρι σήμερα, κατάφερε να υπερδιπλασιάσει τον στόλο της.

Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 18 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού και προϊόντων αργού, διπλού τοιχώματος και συνολικής χωρητικότητας 853.500 τόνων, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται 12 product tankers Ice Class 1A, αποτελώντας το μεγαλύτερο παγκοσμίως στόλο με αυτού του τύπου πλοία. Με μέσο όρο ηλικίας τα 2,5 χρόνια, όλα τα δεξαμενόπλοια της Capital Product Partners είναι ναυλωμένα με συμβόλαια μέσης και μακράς διάρκειας από παγκόσμιους πετρελαϊκούς κολοσσούς, όπως μεταξύ άλλων η BP, η Shell, η Exxon Mobil και η Chevron.

Εξίσου, εντυπωσιακή όμως είναι και η πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων της ναυτιλιακής εταιρείας, όπως αυτά αποτυπώθηκαν στο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης. Τα έσοδα της ανήλθαν σε 59,25 εκατ. δολάρια, έναντι 33,46 εκατ. δολαρίων που παρουσίασε το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Τα καθαρά κέρδη εξαμήνου της εταιρείας κατέγραψαν σημαντική άνοδο, καθώς ανήλθαν σε 19,35 εκατ. δολάρια, από 11,52 εκατ. δολάρια που εμφάνισε πέρυσι την ίδια περίοδο. Σχεδόν διπλάσια ήταν τα έσοδα που εμφάνισε η εταιρεία σε σχέση με πέρυσι κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου, τα οποία ανήλθαν σε 32,03 εκατ. δολάρια από 18,5 εκατ. δολάρια που ήταν το 2007.

Τα δε κέρδη β΄ τριμήνου ανήλθαν σε 12,6 εκατ. δολάρια, έναντι 9,5 εκατ. δολαρίων, που είχε παρουσιάσει το περυσινό τρίμηνο.

capital.gr

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ο γνωστός Έλληνας εφοπλιστής Ευάγγελος Μαρινάκης που το τελευταίο διάστημα βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας, έχοντας συμφωνήσει με τον Σωκράτη Κόκκαλη για την είσοδο του στην ΠΑΕ Ολυμπιακός με συμμετοχή στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, είδε την κερδοφορία της εισηγμένης του εταιρείας στην αμερικανική χρηματαγορά να μειώνεται σημαντικά λόγω της κρίσης που επιμένει να πλήττει τη ναυτιλία.

Η Capital Product Partners, τα κέρδη της οποίας υπέστησαν πτώση της τάξεως του 35% στη διάρκεια του δευτέρου τρίμηνου σε σχέση με πέρυσι, συνιστά την αιχμή του δόρατος του ναυτιλιακού ομίλου, που ανήκει στον εφοπλιστή Ευάγγελο Μαρινάκη. Είναι εισηγμένη τα τελευταία τρία χρόνια στο Χρηματιστήριο Nasdaq και δραστηριοποιείται στην αγορά των δεξαμενόπλοιων

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε διαπραγματεύσεις με τα ναυπηγεία Samho της Νότιας Κορέας βρίσκεται ο Έλληνας εφοπλιστής Ευάγγελος Μαρινάκης για την αντικατάσταση έως και έξι δεξαμενόπλοιων χημικών που είχε παραγγείλει προ διετίας, με φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Capital Ship Management, συμφερόντων Ευάγγελου Μαρινάκη επιδιώκει να αποσπάσει το ναι των κορεάτικων ναυπηγείων στην αντικατάσταση ορισμένων δεξαμενόπλοιων που είχαν παραγγελθεί το 2007 με αντίστοιχο αριθμό bulk carriers hundysize χωρητικότητας 32.000 τόνων το κάθε ένα, τα οποία μάλιστα θα παραδοθούν τη διετία 2010-2011. Σύμφωνα μάλιστα με τις ίδιες πηγές, η εταιρεία βρίσκεται κοντά στη συμφωνία με την κορεάτικη γιάρδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η Capital Ship Management Corp παρέλαβε το νεότευκτο φορτηγό πλοίο Aktor IΙ, τύπου hadysize, χωρητικότητας 32.311 Dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε στο ναυπηγείο Tongyoung.

Ενώ πριν 20 ήμερες είχε παραλάβει το πλοίο Amorito, τύπου container, χωρητικότητας 1702 Teu, το οποίο ναυπηγήθηκε στο ναυπηγείο Wadan στο Wismar της Γερμανιας.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Marinakis makes giant order splash ειναι το πρωτοσελιδο στην Tradewinds καθως ο Βαγγελης Μαρινακης προχωρησε σε παραγγελια υψους μισου δις δολαριων για τεσσερα νεοτευκτα τανκερ απο την Κινα καθως και κοντεινεραδικων απο τη Ρουμανια.

 

Αντε προεδρε,κανε και καμια μεταγραφη γιατι δε μας βλεπω καλα ^_^  :P 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Tο VLCC «Atlantas» της Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα είναι, το πρώτο δεξαμενόπλοιο που θα φτάσει στο Ιράν προκειμένου να φορτώσει πετρέλαιο μετά την άρση των κυρώσεων σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους

Το πλοίο είναι χωρητικότητας 321.000 τόνων, ναυπηγήθηκε το 2010, και είναι ναυλωμένο από την Total. Αναμένεται να φορτώσει πετρέλαιο στο Ιράν στα μέσα Φεβρουαρίου.

 

Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Η Capital παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «Aristaios»

Quote

Η εταιρεία παρέλαβε σήμερα το νεόκτιστο πλοίο M/T 'Aristaios' από τα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding Co., Ltd. (DHSC) της Ν. Κορέας. Πρόκειται για δεξαμενόπλοιο τύπου Medium Range (ΜR) Ice Class 1C, μεταφοράς αργού πετρελαίου και προϊόντων του πετρελαίου, χωρητικότητας 112.800 τόνων dwt. Είναι ένα από δύο νεόκτιστα αδελφά πλοία με φιλικό προς το περιβάλλον σχεδιασμό, που θα παραλάβει η εταιρεία μέσα στον Ιανουάριο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Capital Ship Management παρέλαβε με επιτυχία το νεότευκτο πλοίο Aristoklis από τα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding της Ν. Κορέας. Πρόκειται για ένα δεξαμενόπλοιο aframax μεταφοράς αργού πετρελαίου, τύπου Ice Class, χωρητικότητας 112.800 dwt. Είναι το δεύτερο από τα δύο νεόκτιστα αδελφά πλοία με φιλικό προς το περιβάλλον σχεδιασμό που παρέλαβε η εταιρεία μέσα στον πρώτο μήνα του 2017. Επίσης η Capital Ship Management παρέλαβε το πλοίο Amigo II (ex K Endeavor). Πρόκειται για ένα capsize bulk carrier χωρητικότητας 179.016,80 dwt, κατασκευασμένο το 2011 στο ναυπηγείο Sundong Shipbuilding & Marine Engineering Co της Ν. Κορέας. Είναι το δεύτερο από τα τρία αδελφά πλοία που παρέλαβε η εταιρεία μέσα στον Ιανουάριο του 2017.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φρέσκο από την Tradewinds:

 

MARINAKIS PAYS OVER $150M FOR FIVE EX-HANJIN BOXSHIPS

"Evangelos Marinakis is in line to secure a series of five modern neo-panamax boxships from the Hanjin Shipping stable in a deal that sets a new price benchmark for such vessels. Marinakis' Capital Ship Management is understood to have been confirmed as the highest bidder for the 10,000-teu series, tabling an offer of more than $150m en bloc. Some sources put it as high as $160m. Market sources suggest the Greek owner comfortably outbid rivals for the Hanjin United Kingdom, Hanjin Spain, Hanjin Netherlands, Hanjin China (all built 2011) and Hanjin Korea (built 2010)."

 

 

Άντε και κανονικό προπονητή, πρόεδρε!

 

Σημείωση: Όσοι δεν έχετε ξαναδεί την ορολογία neo-panamax, πρόκειται για το όνομα που δίνει το Κανάλι του Παναμά στο μέγεθος πλοίων που δύνανται να διασχίσουν τα καινούρια locks. Με λίγα λόγια, τα άνω αναφερόμενα πλοία, μπορούν να περάσουν τον Παναμά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έφοδος της Οικονομικής Αστυνομίας στα γραφεία του Μαρινάκη

Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση κλιμακίου της Οικονομικής Αστυνομίας στα γραφεία του ομίλου του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη. 

Το κλιμάκιο, αποτελούμενο από τρεις άνδρες της υπηρεσίας και μία εισαγγελέα, διεξάγει έρευνα έπειτα από εισαγγελική εντολή που δόθηκε μετά την εύρεση τραπεζικών εμβασμάτων ύψους 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία απεστάλησαν προς τη μισθώτρια εταιρεία του ναρκοπλοίου NOOR 1.

Επισημαίνεται πως η έρευνα της Οικονομικής Αστυνομίας αφορά στην ύπαρξη ή μη δικαιολογητικών για τα εμβάσματα, τα οποία εξετάζεται εάν σχετίζονται με παράνομη διακίνηση καυσίμων και ξέπλυμα βρόμικου χρήματος.

Παράλληλα, ερευνάται εάν τα εν λόγω χρηματικά ποσά σχετίζονται με τη χρηματοδότηση του ναρκοπλοίου NOOR 1 αλλά και με την αγορά ή διακίνηση του φορτίου του. Σύμφωνα με τα στοιχεία των αρμοδίων Αρχών, τα επίμαχα εμβάσματα είχαν αποσταλεί την περίοδο που το NOOR 1 πραγματοποιούσε το δρομολόγιο με 2,1 τόνους ηρωίνη ή με 3 τόνους, σύμφωνα με τη μαρτυρία του ισοβίτη Μάκη Γιαννουσάκη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Πάρτυ στο Λονδίνο την περασμένη Τετάρτη ο πρόεδρος, και οι παρευρισκόμενοι λένε πως υπήρχε μέχρι και γλυπτό από πάγο με το σήμα του Θρύλου. Μέγας είσαι Πρόεδρε, και θαυμαστά τα έργα σου!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σύμφωνα με νέα της αγοράς αλλά και δημοσίευμα της Tradewinds, ο πρόεδρος παρά τα εν Ελλάδι τεκταινόμενα σε σχέση με την υπόθεση του Noor 1, κατά τα άλλα είναι full speed ahead.

 

Με όχημα όχι την Capital αλλά μια άλλη εταιρεία εν ονόματι CVL Corp, o Βανζέλ αγοράζει 4 + 4 VLCCs (τα πρώτα εκ των οποίων κατασκευάζονται ήδη) που έχουν παραγγελθεί από άλλη εταιρεία στη Samsung, αν δεν κάνω λάθος. Όλα έρχονται με μαμίσια:D scrubbers και οι τιμές τους είναι γύρω στα 88 εκατομμύρια ding-dongs το καθένα. Αν προσθέσει κανείς τα 6 VLCC που έχει ήδη στο στόλο της η Capital, o πρόεδρος θα μπορούσε να συμπεριληφθεί σε έναν εκ των μεγαλύτερων ελλήνων πλοιοκτητών σε VLCC.

 

Περαίνων το μήνυμά μου, να αναφέρω πως η φήμη της αγοράς είναι πως στο καθιερωμένο πάρτυ του προέδρου στα επερχόμενα Ποσειδώνια, θα έχουμε performance από τον Robbie Williams! Δεύτε λάβετε προσκλήσεις :).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 4/14/2018 at 3:23 PM, Nick the Greek said:

 

Περαίνων το μήνυμά μου, να αναφέρω πως η φήμη της αγοράς είναι πως στο καθιερωμένο πάρτυ του προέδρου στα επερχόμενα Ποσειδώνια, θα έχουμε performance από τον Robbie Williams! Δεύτε λάβετε προσκλήσεις :).

Σαν τις μεταγραφές του προέδρου στον Ολυμπιακο ένα πράγμα.... Αντώνης Ρέμος τελικα

Link to comment
Share on other sites

Ο Πρεσιντέντε ρίχνει ματιές και πρός τα νεότευκτα LNG, όπως και διάφοροι άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες, για να δούμε αν θα βάλει κι εκεί το χέρι του.

Link to comment
Share on other sites

Στα νέα χτές και σήμερα ο Πρόεδρος. 4 x MR2 πάνε με διετείς ναυλώσεις στην Petrobras στα 14,700 την ημέρα, το κομμάτι. Και άλλα 3 VLCC πάνε σε πολυετή ναύλωση(ίσως να είναι και bareboat, δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα) σε μια εταιρεία με βάση τα ΗΑΕ που όμως είναι απ' ευθείας συνδεδεμένη με το Ιράκ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Άλλα 3 aframaxes στο στόλο του Προέδρου, είναι 3 που αγοράζονται από την BP Shipping και είναι όλα ηλικίας 12 ετών, τιμή στα 13.5 εκατομμύρια δολλάρια το κομμάτι. Συνολικά αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως ο στόλος είναι άνω των 60 πλοίων. Μέγας είσαι πρόεδρε, και θαυμαστά τα έργα σου!

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωσε και ο Πρόεδρος πως 14 πλοία της εταιρείας θα βάλουν Scrubbers, πρόκειται για όλα τα containerships, το μοναδικό bulkcarrier και μερικά tanker, σύμφωνα με την Tradewinds.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σημερα ανακοινωθηκε η συγχωνευση της Capital και της Diamond S Shipping του Wilbur Ross(Υπουργου Εμποριου των ΗΠΑ).Η νεα εταιρεια θα κατεχει την δευτερη θεση παγκοσμιως σε στολο τακερ τυπου handy με συνολικα 52 πλοια.

http://www.kathimerini.gr/997393/article/oikonomia/epixeirhseis/sygxwneysh-a3ias-165-dis-dol-ths-capital-product-partners-me-thn-diamond-s-shipping

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Την εβδομάδα που μας πέρασε ο πρόεδρος έκλεισε καινούρια συμφωνία με την ExxonMobil για τη ναύλωση των 2 νεότευκτών του aframax για 3 χρόνια και με τίμημα γύρω στα 24 χιλιάρικα την ημέρα. Αν δεν κάνω λάθος, εκτός της συγχώνευσης που αναφέραμε παραπάνω έχουν μείνει καμιά 10αριά κοντέινερ και 1 dry. 

Link to comment
Share on other sites

εστω και με καθυστερηση, να αναφερουμε οτι ειχε διαψευστει η συμμετοχη του Wilbur Ross στην εταιρια, κατα τη στιγμη της πωλησης. ειχε αποχωρησει καιρο πριν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Έμπλεξε πάλι ο Πρόεδρος, σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα, το CMA CGM Amazon του οποίου το management έχει η Capital Ship Management, κατηγορείται πως 2 μηχανικοί υπήκοοι Ρουμανίας, διέταξαν το πλήρωμα της μηχανής να μεταφέρει παρανόμως κατάλοιπα πετρελαίου σε τάνκι το οποίο δεν έπρεπε να δέχεται τέτοια κατάλοιπα, με συνέπεια μετέπειτα να ξεφορτωθούν δολίως στη θάλασσα αυτά τα κατάλοιπα, εννοείται χωρίς να σημειωθεί τίποτε στο Oil Record Book του πλοίου. Αυτά τα βρήκε το Coast Guard σε επιθεώρησή του στο πλοίο τον περασμένο Ιανουάριο στο Los Angeles. Και η συνέχεια επί των δικαστηρίων, με τους συγκεκριμένους ναυτικούς και την Capital Ship Management να αντιμετωπίζουν διάφορες σχετικές κατηγορίες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...