Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χθεσινοβραδυνη άφιξη του "Dionyses Salmon" στον Αδάμαντα της Μήλου με καθυστέρηση μιαμισης και με εκφόρτωση 100 επιβατών και 5 ΙΧ και φόρτωση 50 επιβατών 11 ΙΧ και 4 φορτηγών(3 συρόμενα) για Σίφνο Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Και Πρέβελης στη Μήλο έχει απόψε ο κάπελας. Άφιξη στον Αδάμαντα ώρα 0200 προερχόμενο από Πειραιά και με το γκαράζ γεμάτο μέχρι έξω-έξω. Ελάχιστοι επιβάτες ενώ από τροχοφόρα είχαμε 3 ΙΧ και 6 νταλίκες εκφόρτωση, όπως και 1 μονό φορτηγό αλλά και 3 νταλίκες φόρτωση. Απόπλους ώρα 0240 για Σαντορίνη - Ανάφη - Ηράκλειο - Σητεία - Κάσο - Κάρπαθο - Διαφάνι - Χάλκη - Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Για να δούμε και τι ψάρια πιάνει ο Άνεμος στη Μήλο. Το σημερινό δρομολόγιο με αναχώρηση 0810 από τον Πειραιά είναι για Σέριφο, Σίφνο και Μήλο, με άφιξη στη Μήλο στις 1600. Έχει μαζέψει δηλαδή 50 λεπτά καθυστέρηση σε σύγκριση με την προβλεπόμενη ώρα άφιξης που ήταν 1510.  Στη Μήλο πάντως ο καταπέλτης φαίνεται να στρώνει καλά, δεν φάνηκε εκ του μακρόθεν κανένα σοβαρό πρόβλημα.

 

Ο Άνεμος αποβίβασε περίπου 130 επιβάτες, 7 δίκυκλα, 17 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά και 6 νταλίκες. Δυστυχώς έτσι όπως έπεσε το πλοίο ήταν δύσκολο να δεί κανείς πόσα ΙΧ μπήκαν γιατί η διαδικασία αυτή έγινε από τον δεξή καταπέλτη που τον έκρυβε το κτίσμα που υπάρχει μέσα στο λιμάνι. Βλέποντας την ουρά πάντως, πρέπει να ήταν καμιά 20αριά συνολικά μαζί με 1 ημιφορτηγό και 1 νταλίκα ενώ από κόσμο δεν πρέπει να είχε πάνω από 70 επιβάτες. Απόπλους ώρα 1625, με 40 λεπτά καθυστέρηση από την προβλεπόμενη ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Στην αναχώρηση απο τον Πειραια τον καθυστέρησε περίπου ένα  δεκάλεπτο το ΚΡΗΤΗ ΙΙ που γυρνούσε εκείνη την ώρα στην λεκάνη και στην Σεριφο καθυστέρησε αρκετά καθώς με τα 100 ΙΧ και τα δυο ξεκοτσαριστα που αράδιασε στο λιμάνι μπλοκάρισαν τα πάντα και το μποτιλιάρισμα ήταν μέχρι μεσα στο γκαράζ . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε ένα ταχύπλοο απόψε, και συγκεκριμένα το Superrunner Jet II, για το απογευματινό δρομολόγιο προς Δυτικές Κυκλάδες. Άφιξη στη Μήλο στις 21:37 ερχόμενο από Πειραιά, Σέριφο και Σίφνο.  Το ταχύπλοο αποβίβασε 16 ΙΧ και 1 δίκυκλο, ενώ φόρτωσε 21 ΙΧ και 6 δίκυκλα. Απόπλους στις 21:42 για Σίφνο, Σέριφο και Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αδυναμία προσέγγισης των Ε/Γ-Ο/Γ Κνωσός Πάλας και Φαιστός Πάλας στη Μήλο

Quote

Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Μήλου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου “FESTOS PALACE” Ν. Ηρακλείου 44, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στο λιμάνι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Το πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι του Πειραιά προς τα λιμάνια της Μήλου και του Ηρακλείου και συνέχισε το δρομολόγιό του για Ηράκλειο.

Στο λιμάνι της Μήλου ανέμεναν προς επιβίβαση οκτώ επιβάτες και δύο Ι.Χ.Ε. οχήματα, ενώ από το “FESTOS PALACE” επρόκειτο να αποβιβαστούν πενήντα τέσσερις επιβάτες, εννέα Ι.Χ.Ε. οχήματα, δύο Δ/Κ και δύο Φ/Γ. Οι εν λόγω επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Επίσης, τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Μήλου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου “KNOSSOS PALACE” Ν. Ηρακλείου 46 ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Το πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι του Ηρακλείου προς τα λιμάνια της Μήλου και του Πειραιά και συνέχισε το δρομολόγιό του για Πειραιά.

Στο λιμάνι της Μήλου ανέμεναν προς επιβίβαση τριάντα εννέα επιβάτες και έξι Ι.Χ.Ε. οχήματα, ενώ από το “KNOSSOS PALACE” επρόκειτο να αποβιβαστούν ένας επιβάτης και μια καρότσα. Οι εν λόγω επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Ερώτηση τώρα που δεν έπιασαν στη Μήλο θα πρέπει να πληρώσουν τον φόρο για τα καυσαέρια??

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λιγο γκριζα ζωνη αυτο και δεν ξερω και αν υπαρχει καποιος κανονισμος που να το καθοριζει

Για μια μερα βεβαια το ποσο δεν πρεπει να ειναι κατι τρομερο, αλλα για μενα πρεπει να πληρωσει ,οπως δεν περνει επιδοτηση πλοιο που δεν πιανει λιμανι ,ασχετα αν προσπαθει να δεσει ή οχι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...