Jump to content
Shipfriends

Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ


Recommended Posts

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 10 months later...

Στα μεγαλα brokerαδικα sites φιγουραρουν με προσφατα updates τα παρακατω ελληνικα πλοια αυτη την περιοδο:

Superfast XI εναντι 65.000.000 ευρω

Πρεβελης εναντι 8.000.000 ευρω

Αριαδνη εναντι 30.000.000

Νησος Ροδος εναντι 12.500.000 ευρω

Καθως και ολα τα πλοια της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Μου κανει εντυπωση η τιμη που εχουν τσιγκελωσει στο ΧΙ γιατι ειναι 10 εκατομυρια κατω απο αυτη που επιασε προ τριμηνου το αδερφο του!Οποτε για τετοιου επιπεδου πλοιο σε μια τετοια τιμη διαφοροι μνηστηρες απο τη δυση μπορει να ενδιαφερθουν..

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Nikos_Chania said:

το KITAKAMI αδερφό του Αστερίων ΙΙ.

Πιο πολύ με αδερφό του Νήσος Ρόδος μοιάζει χωρίς μπαλκόνι, η τσιμινιερα μόνο είναι ίδια με του Αστεριών ΙΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μια ενδιαφερουσα ιστοσελιδα με αγγελιες για πωλησεις πλοιων

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563964

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563983

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/567288?fbclid=IwAR2j37qJ7q_0KVPg8Aq19gemiGYRCcBF1y6wwSF2eDw9jmtYtmnUw8P1Q5o

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/567287?fbclid=IwAR1JWxTrk51Pjhyr7n58vyk_RYPvH6fUUt2f79osWvI_8LboiT-KBTQNhZc

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/567269?fbclid=IwAR0fU3Pd6ttxeRP0WCe0j6cpyHyWYNm9IYFFlf3BrobR1l-1h-iYxDeOWuQ

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/564006?fbclid=IwAR2j37qJ7q_0KVPg8Aq19gemiGYRCcBF1y6wwSF2eDw9jmtYtmnUw8P1Q5o

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/564000?fbclid=IwAR1JWxTrk51Pjhyr7n58vyk_RYPvH6fUUt2f79osWvI_8LboiT-KBTQNhZc

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563947?fbclid=IwAR3i15sNavWzjvjgjzpcuiMfkyFMh8xa_H2G1-hdr8i1-0JZtyhnIZu2tdY

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-ropax/570410?fbclid=IwAR29NFpmVbXtK9GPzAxjvvTWAyCOFsLizkeue42w90KSn61-8WZU3vBC7ds

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-pax/563949

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-pax/564039

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563957

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/564307

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/563998

http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-ropax/563996

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
4 hours ago, Nick the Greek said:

Ελπίζω στο μέλλον να τα δούμε πιο κοντά στα μέρη μας, αν όχι στα ίδια τα μέρη μας, αυτά τα 2 πλοία.

Είναι για πώληση -ακούγεται, τουλάχιστον το ένα εκ των δύο και αφότου παραδοθεί το 2ο LNG-powered. Άραγε πού θα μπροούσαμε να τα δούμε; Ιταλία; Ισπανία; Εδώ;...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, το ένα θα φύγει σίγουρα. Εδώ για να το δούμε, μόνο από το Grimaldi φαντάζομαι. Όπως βλέπω και το G ήδη στην τσιμινιέρα, ούτε καν θα το έβαφε μπλέ:P. Ο καθοριστικός παράγοντας βέβαια είναι η κατανάλωση γιατί τα πλοία έχουν υπηρεσιακή 28.5 κόμβων με κατανάλωση 200 τόννους το 24ωρο, δεν ξέρω σε πιο οικονομικές στροφές ποιά είναι η σχέση κατανάλωσης/ταχύτητας. 

 

Επίσης αν δεν κάνω λάθος, είναι και ένα από τα ταχύπλοά τους(το Gotlandia νομίζω) που πέρυσι δεν έκανε δρομολόγια και είναι δεμένο στο Visby.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
On 5/13/2019 at 11:19 PM, .voyager said:

Τη βλέπω τη διπλή... αλλαξοκαραβιά Βορρά και Νότου σύντομα. 

Nα τη, έσκασε, λοιπόν!

Quote

DFDS has entered into an agreement with the Italian ferry company Moby to acquire the two combined freight and passenger ferries (ro-pax) Moby Wonder and Moby Aki, for the purpose of raising the customer experience and the capacity for both passengers and freight customers on the Amsterdam-Newcastle route. The ferries are built in 2001 and 2005, respectively. Moby will in turn acquire the two passenger ferries currently operating on Amsterdam-Newcastle — King Seaways and Princess Seaways, built in 1987 and 1986, respectively.

 

Μια πρώτη γεύση για το πως θα δείχνουν. Θα γίνουν πολλέεες εργασίες στο accommodation, αλλά και επισκευές στα ενδότερα που φήμες τα θέλουν σε κακή κατάσταση.

New-ferries-Amsterdam-Newcastle-1030x502

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με το Equasis: To Speedrunner III είναι In service: March 1999 και το SUPERRUNNER: November 1998

Επίσης το Speedrunner III έχει Tonnage: 4697 και το Superrunner: 4724

Ή το Equasis έχει λάθος ή το Site. 

Θα μπορούσε να είναι το Hellenic Highspeed ;

Χωρίς να έχω γνώση επί των τεχνικών χαρακτηριστικών μου φαίνεται κοντινό σε αυτά που δίνει το site

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σύμφωνα με την wikipedia, και τo SUPERRUNNER και το SPEEDRUNNER III  έχουν Tonnage:  4.465 GT.

Αντιθέτως το Hellenic Highspeed είναι παλαιότερο αφού «She first entered services between Dover and Calais for Sea Containers subsidiary Hoverspeed in 1997, named HSC SuperSeaCat Two»

 

Εκ της εις άτοπον απαγωγής, καταλήγω στο SUPERRUNNER, αν και θα το θεωρούσα πολύ μεγάλη και δυσάρεστη έκπληξη για την GSF.

 

ΥΓ.: Ποιό απο τα 3 παραπάνω πλοία έτυχε μετασκευής τα τελευταία 2 χρόνια, με νέα μπαρ, νέες καμπίνες πληρώματος κ.ο.κ.; 

«Vessel went under full maintenance overhaul works during last 2 years in Piraeus during which also new cabins were installed for 27 crew members, new Bars, Shop, etc.»

 

Edited by ΟΡΙΩΝ
Προσθήκη υστερόγραφου
Link to comment
Share on other sites

Αν πουλήσει το μόνο ταχυπλοο που την εσωσε φέτος,τι να πω...

Με το Σουηδό, το τελευταίο της σειράς είναι το speedrunner

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

Μην αγχώνεστε η εταιρεία οπως δλδ κι ολες οι εταιρείες πουλούν  (όλα) τα πλοια τους εαν βρεθει αγοραστής που θα δώσει το κατάλληλο γι αυτες ποσό!!! Όσο για τη συγκεκριμένη εταιρεία εδω κ παρα πολυ καιρο εχω δει σε broker και το superferry εναντι 31 εκ. Κ το superferry II εναντι 11εκ. Κ 9,5 εκ. Το superruner!!!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ΟΡΙΩΝ said:

ΥΓ.: Ποιό απο τα 3 παραπάνω πλοία έτυχε μετασκευής τα τελευταία 2 χρόνια, με νέα μπαρ, νέες καμπίνες πληρώματος κ.ο.κ.; 

«Vessel went under full maintenance overhaul works during last 2 years in Piraeus during which also new cabins were installed for 27 crew members, new Bars, Shop, etc.»

Το Superrunner και το Hellenic Highspeed έχουν καμπίνες πληρώματος αλλά όπως το βλέπω είναι το Superrunner. 

Link to comment
Share on other sites

Μη κοιτάτε τέτοια site γιατί πολύ απλά τις περισσότερες φορές δεν έχουν καν access στο πλοιοκτήτη.. Απλά βρίσκουν ένα βαπόρι που ήταν παλιά στο circulation και το βάζουν μπας και βρεθεί κανενας εκτός πιάτσας και τότε χτυπάνε τη πόρτα του broker η του πλοιοκτήτη. 

Όπως μπορεί να επιβεβαιώσει και ο @Petros P οι σοβαροί brokers χτυπούν στοχευμενα και όχι με αγγελίες στο car.gr...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...